M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 maja 2009

Nowa spółka z grupy Ciszewski obsłuży branżę finansową

W ramach Ciszewski Public Relations wyłoniono nową strukturę mającą zajmować się doradztwem i działaniami komunikacyjnymi dla firm z branży finansowej...

14 maja 2009

SportLive24 chce w lipcu wydać dziennik sportowy; Kmiecik szefem projektu

Spółka SportLive24 zamierza w lipcu br. zadebiutować na rynku z nową gazetą sportową. Dziennik ma się skupiać na tematyce piłkarskiej...

14 maja 2009

Heyah żąda od Playa zaniechania reklamy porównawczej

P4, operator sieci Play, znowu ma kłopoty z reklamą porównawczą. Tym razem zaprotestowała Heyah (PTC). Play od połowy kwietnia prowadzi...

14 maja 2009

TP SA pozwała Netię do sądu za reklamy porównawcze, zawirowania i sprawa w toku

Netia, która rozpoczęła właśnie nową kampanię reklamową (patrz DS "MMP" z 12 maja br.), ma jeszcze kłopoty ze swoją poprzednią...

14 maja 2009

Fabryka Pomysłów, Krewcy Krawcy i Media Shop: nowa grupa marketingowa

Fabryka Pomysłów, agencja działająca dotąd na rynku ambient mediów, BTL i OOH, wyłoniła dwie nowe spółki. Pod marką Krewcy Krawcy...

14 maja 2009

Badi Badi i Starlink autorami kampanii odmienionych "Czterech Kątów"

Agora SA rusza z kampanią reklamową promującą odświeżone wydanie wnętrzarskiego magazynu "Cztery Kąty". Przy realizacji tej kampanii wydawca współpracuje ze...

14 maja 2009

Ale Kino! wzmacnia wizerunek w jubileuszowej kampanii

Kanał filmowy Ale Kino! (Canal Plus Cyfrowy) prowadzi kampanię reklamową związaną z 10. urodzinami stacji. Cele kampanii to wzmocnienie wizerunku...

14 maja 2009

Gutenberg On Line rozpoczyna współpracę z Billą

Firma Gutenberg On Line specjalizująca się m.in. w kompleksowej obsłudze poligraficznej sieci handlowych rozpoczęła współpracę z siecią supermarketów Billa należącą...

14 maja 2009

Chrysler promuje nową ofertę zakupu, rozdaje talony na paliwo

Chrysler Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą nową ofertę cenową dla wybranych modeli samochodów: Dodge, Jeep i Chrysler. Każdy klient może...

14 maja 2009

LG rusza z kampanią flagowego modelu Arena

LG Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową w: telewizji, prasie i internecie, będącą wsparciem wprowadzonego kilka tygodni temu na rynek nowego...

14 maja 2009

"Viva!" znowu tańsza

Edipresse Polska ponownie wprowadziło cenę promocyjną dla najbliższego wydania dwutygodnika "Viva!". Wydawca prowadzi takie działania prosprzedażowe kilka razy w roku....

14 maja 2009

Zagłębie Lubin otwiera własny sklep w galerii handlowej

Klub piłkarski KGHM Zagłębie Lubin otworzył własny sklep w galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie. Sklep projektowany był we współpracy...

14 maja 2009

Tesco wstrzymuje projekt convenience Tesco Express

Tesco wstrzymuje projekt tworzenia sklepów convenience Tesco Express. Miały być to obiekty o powierzchni 250 mkw. zlokalizowane w centrach miast....

14 maja 2009

PKN Orlen uruchamia nową platformę marketingową pomimo ograniczonego budżetu

Koncern naftowy PKN Orlen uruchomił nowy projekt marketingowy pod nazwą Orlen Power Inspiration. Cele działań to: aktywizacja sprzedaży, bezpośredni kontakt...

14 maja 2009

H&M pierwszym klientem na reklamową okładkę "Metra"

Dzisiejsze wydanie bezpłatnego "Metra" (Agora SA) ukazało się ze specjalnym, nowym formatem reklamowym. Po raz pierwszy skorzystała z niego sieć...

14 maja 2009

IDMnet i AdAction współpracują w zakresie advergamingu

Sieć reklamy internetowej IDMnet SA rozpoczęła współpracę z firmą AdAction zajmującą się sprzedażą reklam w grach komputerowych na pecety i...

14 maja 2009

Rossmann planuje otwarcie w tym roku 50 nowych drogerii

Rossmann planuje otwarcie w tym roku 50 nowych drogerii. Dołączą one do działających obecnie 350 sklepów. Firma zamierza także zwiększyć...

14 maja 2009

Agora zwolni w tym roku 100 osób więcej, niż planowała

Agora SA, wydawca m.in. "Gazety Wyborczej" i "Metra", poinformowała, że w ramach zwolnień grupowych rozstanie się z większą liczbą pracowników,...

15 maja 2009

K2 Internet stworzyła serwis społecznościowy dla fanów multimediów

Firma K2 Internet SA przygotowała dla firmy marketingu mobilnego Telecom Media serwis społecznościowy Juup.com skupiający fanów multimediów na telefony komórkowe....

15 maja 2009

Grupa TVN zakończyła I kwartał stratą 50 mln zł; redukuje zarząd

Grupa TVN zakończyła I kw. br. stratą w wysokości 50 mln zł. Rok wcześniej spółka wypracowała zysk na poziomie 63...

15 maja 2009

Agnieszka Nowakowska senior project managerem w Konkret PR

Agnieszka Nowakowska rozpoczęła pracę w agencji Konkret PR na stanowisku senior project managera w departamencie public relations. Będzie prowadzić projekty...

15 maja 2009

Multimedia Polska odnotowały spadek zysku o 21 proc.

Przychody Multimedia Polska w I kwartale 2009 r. wzrosły o 10 proc. - do 126,6 mln zł - w porównaniu...

15 maja 2009

"Świat Konsumenta" zarzuca producentom proszków nieekologiczne działania

Magazyn "Świat Konsumenta" (Floyd Press) zarzuca producentom proszków podejmowanie działań nieekologicznych. W majowym wydaniu magazynu ukazał się test proszków do...

15 maja 2009

MTV Polska awansuje i zatrudnia

Do spółki MTV Networks Polska dołączyły nowe osoby. Część pracowników awansowała na stanowiska kierownicze. Do działu strategicznego zarządzanego przez Bartosza...

15 maja 2009

KP podwyższyła udziały w rynku do 42,9 proc.

Kompania Piwowarska w roku finansowym kończącym się 31 marca br. podwyższyła udziały w rynku piwa do 42,9 proc. Rok wcześniej...

15 maja 2009

Żabka w działaniach wizerunkowych podkreśla wygodę

Rozpoczęła się nowa wizerunkowa kampania telewizyjna sklepów Żabka. Jej podstawowe cele to uwypuklenie głównych zalet sieci widzianych oczami klienta oraz...

15 maja 2009

Druga seria "Londyńczyków" jesienią w TVP1

W Telewizji Polskiej SA ruszyły zdjęcia do nowych odcinków serialu "Londyńczycy". W nowej serii obok znanych postaci pojawią się nowi...

15 maja 2009

Axa wdraża nową strategię marki i wspiera wizerunek

Grupa ubezpieczeniowo-inwestycyjna Axa Polska wprowadza nowe pozycjonowanie i strategię marki. Jej wyróżnikami mają być: dostępność, otwartość i wiarygodność. - Komunikacja...

15 maja 2009

Hochland wprowadza nowy produkt w kategorii serów

Hochland wystartuje 18 maja br. w telewizji z kampanią reklamową, której cele to poinformowanie o wprowadzeniu na rynek produktów linii...

15 maja 2009

Skoda wyprzedziła Fiata w rankingach sprzedaży

Skoda Auto Polska jest po czterech miesiącach br. liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych - wynika z raportu Instytutu Badań Rynku...

15 maja 2009

Żebrowski, Karolak i Turnau w reklamach wyborów do europarlamentu

Michał Żebrowski, Grzegorz Turnau i Tomasz Karolak są bohaterami ośmiu filmów, które mają zachęcić do udziału w eurowyborach. W każdym...

15 maja 2009

Wpływy reklamowe "Gazety" mniejsze o jedną trzecią, przychody Agory spadły o 12 proc.

Agora SA po pierwszych trzech miesiącach tego roku odnotowała 12,4-proc. spadek przychodów, które wyniosły 274,4 mln zł. Wpływy ze sprzedaży...

15 maja 2009

"Ranczo" w sprzedaży z "Tele Tygodniem"

Wydawnictwo Bauer rusza z nową kolekcją filmów na DVD sprzedawanych razem z "Tele Tygodniem". Od 20 maja br. co dwa...

15 maja 2009

Helios otwiera nowe kina; NAM obsługuje obecnie 418 ekranów

W Legnicy oraz Lubinie zostały otwarte nowe kina należące do sieci Helios, trzeciego pod względem wielkości operatora multipleksów w Polsce....

15 maja 2009

Zed Digital fullservice'owy; wygasza współpracę z brokerami

Zed Digital, dział nowych mediów w domu mediowym ZenithOptimedia Group (ZOG), będzie fullservice'ową jednostką planującą i kupującą internet dla klientów...

15 maja 2009

SiroScan, następca P&G Prestige Products, ma pracować z MediaComem

Firma SiroScan, która zastąpiła P&G Prestige Products, kończy proces organizacji struktur. Zamierza także kontynuować współpracę z dotychczasowymi partnerami reklamowymi P&G...

15 maja 2009

Karolina Chołuj dyrektorem badań w ZenithOptimedia

Karolina Chołuj zastąpi Iwonę Gawrońską na stanowisku dyrektora badań ZenithOptimedia Group. Przejmie zarządzanie DriveRem, czyli działem badań firmy, który jest...

15 maja 2009

Izabela Kościów marketing managerem w Bakallandzie

Izabela Kościów została marketing managerem w firmie Bakalland SA. Odpowiada za marketing wszystkich marek z portfolio spółki. Kościów pracowała ostatnio...

15 maja 2009

Play reklamuje Play Mixturę i wchodzi w marketing afiliacyjny

Dziś rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty sieci komórkowej Play - Play Mixtura. Firma P4, operator sieci, komunikuje w niej,...

18 maja 2009

Eniro Polska mocniej wchodzi w internet

Firma Eniro Polska, właściciel m.in. marki teleadresowej "Panorama Firm", chce mocniej wejść w internet i wydać w tym roku na...

18 maja 2009

Peroni korzysta z niestandardowej reklamy w Luxlux.pl

Marka piwa Peroni z portfela Kompanii Piwowarskiej korzysta z niestandardowej formy reklamy w serwisie Luxlux.pl skierowanym do osób szukających informacji...

18 maja 2009

Tesco nie komentuje pogłosek o możliwej akwizycji; sieć Netto zaprzecza

Tesco nie komentuje pogłosek o możliwej akwizycji sieci Netto, a firma Netto zdecydowanie im zaprzecza. W ostatnim czasie w prasie...

18 maja 2009

Malibu promuje się akcją "Efekt cieplarniany"

Marka Malibu z portfela Pernod Ricard (Wyborowa SA) w ramach realizowanej od końca ub.r. platformy "Efekt cieplarniany" mającej poprawić dotarcie...

18 maja 2009

ZSRR zmienia skład władz; do arbitrażu dołączają producenci żywności

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy" dokonało zmian w składzie zarządu oraz w komisji rewizyjnej. Rafała Parczewskiego na stanowisku...

18 maja 2009

Wide Open wzmacnia dział kreacji

Do działu kreacji agencji interaktywnej Wide Open dołączyli Kamil Tatara i Michał Bajerlein. Odpowiadają za animacje i projektowanie graficzne. Kamil...

18 maja 2009

Kolejne serie kluczowych produkcji TVN pojawią się w jesiennej ramówce

Grupa TVN potwierdziła informacje, że w jesiennej ramówce stacji znajdzie się czwarta seria "Teraz albo nigdy" - cotygodniowego serialu emitowanego...

18 maja 2009

Alicja Miłuńska i Szymon Pepliński w zespole 180heartbeats

Do zespołu agencji 180heartbeats dołączyło dwóch nowych pracowników: Alicja Miłuńska, która objęła stanowisko senior account managera, oraz Szymon Pepliński, który...

18 maja 2009

TVN Style rusza z ofertą bajek dla dzieci; współpracuje z Egmont Polska

TVN Style wprowadzi na antenę cykl bajek animowanych adresowanych do dzieci w wieku 3-7 lat. Projekt "Pluszakowe bajki" ruszy 1...

18 maja 2009

Scholz & Friends uruchamia po raz trzeci Akademię Wiedzy

Agencja Scholz & Friends Warszawa rozpoczyna trzecią edycję programu szkoleń w ramach Akademii Wiedzy Scholz & Friends. Autorskie szkolenia w...

18 maja 2009

Piotr Borowski strategiem w Media Concept; awanse w zespole

W domu mediowym Media Concept doszło do zmian personalnych. Natalia Gawęcka (Media Concept Warszawa) awansowała na account managera. Odpowiada za...