M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 maja 2009

Rada Reklamy inicjuje rozmowy na temat marketingu szeptanego

Rada Reklamy inicjuje powstanie grupy roboczej, która ma się zająć stworzeniem regulacji dotyczących działań z zakresu marketingu szeptanego. Dokument z...

18 maja 2009

Letnia promocja TelePizzy wsparta kampanią w mediach

TelePizza Poland wystartowała z letnią promocją. Hasłem kampanii jest "Do końca czerwca każda pizza tańsza o 40 proc., a dodatkowy...

18 maja 2009

Rynek napojów spadł wolumenowo, ale urósł pod względem wartości w I kwartale

Cały rynek napojów bezalkoholowych skurczył się w pierwszym kwartale br. o 0,4 proc. pod względem wolumenu, ale urósł pod względem...

18 maja 2009

Nestle w lipcu ruszy z kampanią nowych sosów Winiar

Nestle Polska pod marką Winiary wprowadza na rynek nowe sosy gotowe do mięs, wędlin, zapiekanek, pizzy itp.: Włoski, Salsa i...

18 maja 2009

Ponad 9 mln zł przeznaczył Orange na 150 aut BMW w loterii

PTK Centertel, operator sieci Orange, 15 maja br. rozpoczął największą w swojej historii promocję konsumencką. Ma ona formę loterii SMS-owej,...

18 maja 2009

SMB oraz MB SMG/KRC będą realizować Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC podpisały umowę o współpracy. Projekt otrzymał nazwę Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego....

18 maja 2009

Internet liderem w poszukiwaniu rozrywki i informacji - badanie OMG Digital

Internet jest liderem w poszukiwaniu rozrywki i informacji - wynika z badania OMG Digital. Celem projektu, który realizował dział badawczy...

19 maja 2009

Monika Bierwagen managing directorem Greya; zmiany w Argonauts

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa upraszcza struktury działu client service. W tym celu powołano nowe stanowisko - deputy client service...

19 maja 2009

Sony uruchamia nowe serwisy WWW; chce edukować kobiety

Firma Sony Polska uruchomiła serwisy - Domore.sony.pl, który przedstawia korzyści wynikające z korzystania i łączenia ze sobą produktów marki, oraz...

19 maja 2009

Publicis, Gazeta.pl i Mindshare wprowadzają depilator Rowenty

Rusza kolejny etap kampanii launchowej depilatora Fresh Extreme Total 3 w 1, nowego wysoko pozycjonowanego produktu marki Rowenta. Spoty w...

19 maja 2009

Lubella wchodzi w nową kategorię produktową

Firma Lubella, znana dotąd z produkcji makaronów, wchodzi w nowe kategorie produktowe. Do portfolio dołącza płatki zbożowo-owocowe musli. Musli Lubelli...

19 maja 2009

Christopher Barrow nowym prezesem ZPPP "Browary Polskie"

Christopher Barrow został nowym prezesem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie". Jest związany z branżą od 20 lat. Doświadczenie zdobył...

19 maja 2009

ATM odnotował zysk 3,5 mln zł; chce stworzyć miasteczko filmowe

Spółka ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, uzyskała w I kwartale 2009 r. przychody w wysokości 27,8 mln zł, co oznacza...

19 maja 2009

Projekt "Jest Crunchips, jest impreza!" w politycznej odsłonie

Na początku czerwca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii "Jest Crunchips, jest impreza!" marki Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen...

19 maja 2009

Michał Cudny, SEM manager, odchodzi z Hypermedia; do agencji dołączył Leszek Wolany

Michał Cudny, SEM manager agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar) z końcem maja br. kończy współpracę z agencją - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

19 maja 2009

Winiary prowadzą działania wspierające nową markę SmakoMyk

Winiary (Nestle Polska) prowadzą kampanię reklamową nowej przyprawy SmakoMyk. Produkt jest przeznaczony głównie do drugich dań, sałatek i przekąsek. Głównym...

19 maja 2009

Parfumico powraca z kultową marką zapachów Currara

Firma Parfumico prowadzi relaunch marki kosmetyków zapachowych Currara. Badania, jakie firma przeprowadziła, wykazały, że świadomość marki jest wciąż wysoka (brand...

19 maja 2009

Malwina Ferszt dołączyła do zespołu Buzz Media

Malwina Ferszt objęła nowo utworzone stanowisko account managera w agencji marketingu szeptanego Buzz Media. W ramach swoich kompetencji będzie odpowiadać...

19 maja 2009

Detalista z Indii może wejść na rynek wyposażenia wnętrz

Indyjska firma Gujarat Heavy Chemicals Limited (GHCL) rozważa otwarcie sieci sklepów w Polsce. GHCL jest producentem tkanin, obić i dywanów....

19 maja 2009

Klif zmienia wizerunek i wprowadza nowy system CI

Centra Handlowe "Klif" (PBW Polska) odświeżyły swój wizerunek. Zmiana identyfikacji wizualnej to kolejny etap zmian zachodzących w obu centrach -...

19 maja 2009

Swiift rozpoczęła obsługę marki Dorato z oferty Ambry

Agencja reklamowa Swiift rozpoczęła obsługę marki win musujących Dorato z portfolio firmy Ambra SA. Swiift wesprze markę Dorato działaniami interaktywnymi,...

19 maja 2009

Canal Plus stawia na sport w działaniach wizerunkowych

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy...

19 maja 2009

Starcom ma badać jednoczesny kontakt z mediami w kolejnej fali Startracka

Dom mediowy Starcom rozpoczyna realizację czwartej już fali badania zachowań mediowych konsumentów i oddziaływania reklamy Startrack. Nowością w IV fali...

19 maja 2009

Broker FM zmieni nazwę na Grupa RMF

Należąca do Bauera spółka Broker FM (m.in.: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx) z końcem sierpnia br. zmieni nazwę na...

19 maja 2009

Gadu-Gadu uruchamia sieć komórkową Gadu Air

GG Network, właściciel komunikatora internetowego Gadu-Gadu, z którego korzysta ok. 6 mln użytkowników, uruchamia własną sieć komórkową pod nazwą Gadu...

19 maja 2009

Herbapol wspiera sprzedaż leku Venescin Forte

Herbapol Wrocław wystartował z ogólnopolską kampanią reklamową leku Venescin Forte. Projekt został przygotowany przez agencję reklamową Szynal i Lis z...

19 maja 2009

Rada Reklamy podtrzymuje stanowisko wobec reklam Aliora i Actimela

Rada Reklamy odrzuciła odwołanie Alior Banku od decyzji, że reklama firmy narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy. Sprawa dotyczyła reklamy telewizyjnej...

19 maja 2009

Karolina Łukasiak przechodzi z IDMnetu do Streetcomu

Karolina Łukasiak wzmocniła dział obsługi klienta agencji marketingu rekomendacji Streetcom. Objęła stanowisko account executive. Będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę klientów...

19 maja 2009

Stanisław Błędniak dyr. kreatywnym Internet Designers

Stanisław Błędniak awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji interaktywnej Internet Designers. Kieruje pracami zespołu kreatywnego i współtworzy strategie kreatywne...

19 maja 2009

Pracownicy TBWA w spocie reklamowym Lukas Banku

Lukas Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię telewizyjną wspierającą sprzedaż kredytu konsolidacyjnego. Za kreację odpowiada agencja TBWA. Celem kampanii jest przedstawienie zalet...

19 maja 2009

Zero,2 Inżynieria Marki zrealizowała kolejny projekt dla Audi

Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, prowadzi na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kampanię pt. "Indywidualista z charakterem" wprowadzającą...

19 maja 2009

Locomotiva i Media Concept autorami projektu dla piwa Specjal

Na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania wizerunkowa piwa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec SA. Działania obejmują 27 miast trzech...

20 maja 2009

Akcent na "lokalność" w globalnej strategii Maxusa

Czerpanie z lokalnego doświadczenia i działanie w zgodzie ze specyfiką każdego rynku mają wyróżniać sieć Maxus, która pod kierunkiem Kelly'ego...

20 maja 2009

Fashion House Outlet nadal z DraftFCB + Ad Fabrika

Fashion House Outlet Centre bez przetargu przedłużył do kwietnia 2010 r. umowę na fullservice'ową obsługę z DraftFCB + Ad Fabrika....

20 maja 2009

Play znów atakuje konkurencję; w spotach występuje Andrzej Sołtysik, prezenter TVN

P4, operator sieci komórkowej Play, przygotował nową kampanię "informacyjną" (tak ją określa operator). W filmie reklamowym występuje Andrzej Sołtysik, prezenter...

20 maja 2009

Marcin Weksej odpowiada za kontakty z mediami w Skoda Auto Polska

Marcin Weksej objął stanowisko specjalisty ds. kontaktu z dziennikarzami w Skoda Auto Polska. Dołączył do zespołu PR, którego kierownikiem jest...

20 maja 2009

Change autorem nowej kampanii męskiej Rexony

Grupa Change Integrated przygotowała najnowszą kampanię marki Rexona Men z portfolio Unilevera. Jest to wynik wygranego przez grupę w lutym...

20 maja 2009

WWF prowadzi kampanię nt. kawioru

Ruszyła kampania informacyjna WWF pod patronatem ministra środowiska "Legalny smakuje lepiej", której celem jest ograniczenie nielegalnego handlu kawiorem. Przygotowana została...

20 maja 2009

Letnia promocja pakietów tematycznych w BR TVP

Pakiet Męski, Pakiet Kobiecy i Pakiet Wszyscy (rodzinny) wchodzą do letniej oferty Biura Reklamy TVP. Od czerwca do września klienci...

20 maja 2009

Novem wprowadza reklamy ofertowe

Firma marketingu afiliacyjnego Novem wprowadziła tzw. reklamy ofertowe. Jest to narzędzie oparte na tzw. feedach produktowych, czyli pobranym z bazy...

20 maja 2009

Gdynia wystartowała z ogólnopolską kampanią za 0,5 mln zł

Pod hasłem "Wiejjj do Gdyni!" rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa promująca to miasto jako miejsce różnorodnych wydarzeń kulturalnych, sportowych i...

20 maja 2009

Asus w internetowej kampanii akcentuje szybkość

"Express Gate przyspieszy Twoje życie" to hasło kampanii wizerunkowej laptopów Asus z technologią Express Gate. Umożliwia ona użytkownikowi dostęp do...

20 maja 2009

Jerzy Szulwic po ponad dekadzie odchodzi z Bauera

Jerzy Szulwic, wiceprezes zarządu, rozstaje się z Wydawnictwem Bauer. Powodem jego odejścia są nowe plany zawodowe, których szczegółów na razie...

20 maja 2009

Grażyna Wolszczak ambasadorką Citroena C3 Picasso

Grażyna Wolszczak, aktorka teatralna i telewizyjna, znana m.in. z serialu "Na Wspólnej" (TVN), została ambasadorką samochodu Citroen C3 Picasso. Aktorka...

20 maja 2009

Levi Strauss przedłuża współpracę z Aliganzą

Levi Strauss Polska przedłuża poprzez konkurs współpracę z Aliganza Fashion Agency o kolejny sezon. Agencja pozyskała tego klienta w ub.r....

20 maja 2009

TVN nie zgadza się z decyzją sądu dotyczącą częstotliwości dla TV Puls

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił skargę TVN, Polskich Mediów i TV Odry kwestionującą decyzję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji...

20 maja 2009

PKO BP reklamuje Własny Kąt

PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne Własny Kąt. Szeroka kampania prowadzona w telewizji oraz internecie potrwa do 7 czerwca br. Bank...

20 maja 2009

Time i "Super Express" ruszają ze sprzedażą wspólnego pakietu

Spółka Time i biuro reklamy "Super Expressu" (Murator SA; obie firmy należą do grupy ZPR) ruszają ze sprzedażą nowej oferty...

20 maja 2009

Mariusz Ziomecki znowu w Springerze

Mariusz Ziomecki objął stanowisko redaktora naczelnego serwisu Redakcja.pl wydawanego przez Axel Springer Polska. Zastąpił na tym stanowisku Jana Wróbla, który...

20 maja 2009

Kilka tygodni potrwa kampania reklamowa wspierająca akcję Eski

Eska (Grupa Time) wspiera kampanią reklamową akcję "Eska płaci Twoje rachunki" (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 13 maja...