M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 maja 2009

Axa Ubezpieczenia zmienia markę na Axa Direct i styl komunikacji

Avanssur SA Oddział w Polsce, który od końca 2006 r. oferuje ubezpieczenia samochodów w modelu direct - przez telefon oraz...

20 maja 2009

Sony Ericsson: nie wycofamy z Polski telefonów Walkman i Cyber-shot

Brytyjskie media (m.in. serwis BrandRepublic.com) donoszą, że Sony Ericsson rozważa wycofanie submarek swoich telefonów Walkman (telefony muzyczne) i Cyber-shot (z...

20 maja 2009

Awanse, nowe twarze i dział dedykowany PZU w Glob Mediach

Pięć osób awansowało, a dziewięć nowych zasiliło zespół Glob Mediów specjalizujących się w ambient mediach, BTL i OOH. Agencja powołała...

21 maja 2009

MobilKing ma nowego właściciela

Operator dla prawdziwych facetów ma nowego właściciela. Czesko-słowacki fundusz inwestycyjny Penta Investments, który przez spółkę zależną Mobile Entertainment Company (MEC)...

21 maja 2009

Grandes Kochonos - Agencją Roku, a Starcom - Domem Mediowym Roku 2008 według "MMP"

Grandes Kochonos po raz drugi z rzędu została przez redakcję "Media & Marketing Polska" wybrana Agencją Reklamową Roku. O jej...

21 maja 2009

Relaunch Smakowitej wspiera kampania w TV

Od 18 maja trwa kampania reklamowa margaryny Smakowita (ZT Kruszwica). Autorem działań prowadzonych pod hasłem "Magiczny dom" jest agencja Red8...

21 maja 2009

Łoś i jeż w kampanii cytrynowej Nałęczowianki

Nestle Waters Polska prowadzi kampanię reklamową cytrynowej Nałęczowianki ze Smakiem. Działania obejmują telewizję, marketer nie podaje, ile potrwają. Spot jest...

21 maja 2009

Śnieżka wspiera Barwy Natury kampanią w trzech krajach

FFiL Śnieżka prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Barwy Natury - Piękno na dłużej", której celem jest wzmocnienie ogólnego wizerunku marki...

21 maja 2009

Aleksandra Korczak-Żydaczewska konsultantem w System3.pl

Do zajmującej się marketingiem afiliacyjnym spółki System3.pl z grupy K2 Internet SA dołączyła jako konsultant afiliacyjny Aleksandra Korczak-Żydaczewska. Odpowiada ona...

21 maja 2009

Kolporter opóźnienia finansowe wobec wydawców tłumaczy kryzysem

Kolporter SA ma spore zaległości finansowe wobec wydawców. Jak mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Grupy Kapitałowej "Kolporter", kryzys na rynku...

21 maja 2009

Andrzej Godlewski szefem działu krajowego i opinii w "Polsce"

Andrzej Godlewski obejmie stanowisko szefa działu krajowego i opinii w dzienniku "Polska" (Polskapresse). Zastąpi na tym stanowisku Roberta Siewiorka, który...

21 maja 2009

Debiutująca gazeta "Futbol News" będzie się ukazywała dwa razy w tygodniu

Na przełomie lipca i sierpnia br. spółka SportLive24 zamierza zadebiutować na rynku z nową ogólnopolską gazetą sportową, która będzie miała...

21 maja 2009

Allegro.pl promuje się jako "sklep totalny"

Pod hasłem "Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę" rozpoczęła się kampania wizerunkowa serwisu Allegro.pl (QXL Poland). Celem działań jest ugruntowanie...

21 maja 2009

Sąd Apelacyjny uchylił zakaz emisji reklam porównawczych Netii z TP SA

Sąd Apelacyjny w Łodzi uchylił postanowienie wydane przez sąd I instancji zakazujące Netii emisji reklam, w których porównywała ona swoją...

21 maja 2009

Afilo wprowadza do oferty reklamę wideo

Sieć afiliacyjna Afilo (ZPR SA) wprowadziła do oferty reklamę wideo. Reklama AdVideo, czyli spoty filmowe lub dłuższe prezentacje flashowe, jest...

21 maja 2009

Müller inwestuje w marketing bezpośredni

Jutro Müller Polska, który w styczniu br. wszedł na polski rynek przetworów mlecznych, rozpocznie dwumiesięczną promocję konsumencką "Mleczne mile". Osoby,...

21 maja 2009

nSport i Polsat pokażą Ligę Mistrzów

Mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów zostają w kanale nSport (ITI Neovision). W edycji 2009/2010 dwa mecze tygodniowo i skróty pokaże telewizja...

21 maja 2009

CR Media: rynek reklamy spadnie w 2009 r. o ponad 10 proc.

Według szacunków CR Media Consulting SA (spółka zależna Internet Group SA) opublikowanych w najnowszym "Ad.media raporcie" przychody reklamowe mediów w...

21 maja 2009

Sanofi-Aventis powraca do kampanii wizerunkowej

Firma farmaceutyczna Sanofi-Aventis rozpoczyna drugi etap zainaugurowanej w ub.r. kampanii wizerunkowej. Celem projektu jest wzmocnienie wizerunku wśród lekarzy i farmaceutów...

21 maja 2009

TelePizza przygotowała nową wersję mobilnego menu

TelePizza przygotowała nową wersję mobilnego menu. Jest to aplikacja Java na telefon komórkowy, która pozwala na zapoznanie się z ofertą ...

21 maja 2009

Byli kreatywni Tequili tworzą studio filmowe Guzik-owcy

Byli kreatywni agencji Tequila/Polska Radosław Wysocki i Piotr Maciejewski tworzą studio filmowe. Projekt pod nazwą Guzik-owcy ma się zajmować tworzeniem...

21 maja 2009

Publishing and Design Group przygotował custom publishing dla Finlandii

Publishing and Design Group dla Brown-Forman Polska, producenta m.in. wódki Finlandia, przygotował magazyn pt. "Pure" poświęcony tej marce. Magazyn będzie...

21 maja 2009

Tomasz Ramza, media director, opuszcza MPG

Tomasz Ramza, dyrektor mediów w domu mediowym MPG, rozstaje się z agencją. Pracował w niej przez sześć lat, z roczną...

21 maja 2009

ZOG sformował 8-osobowy zarząd operacyjny

ZenithOptimedia Group poszerzył skład zespołu zarządzającego agencji. Jakuba Potrzebowskiego, CEO ZOG-u, i Daniela Lenarczyka, dyrektora zarządzającego, wspierają w nim: Tomasz...

22 maja 2009

Richard Stokes business development directorem w polskim ZOG

Polskie biuro ZenithOptimedia zatrudnia menedżera z sieci. Richard Stokes jako business development director przejmie pieczę nad wszystkimi specjalistycznymi markami agencji....

22 maja 2009

Effective Media kupuje telewizję, a Michał Balcerzak outdoor dla PiS-u

Effective Media odpowiada za zakup telewizji dla Prawa i Sprawiedliwości do kampanii wyborczej do europarlamentu. Telewizję do poprzednich kampanii PiS...

22 maja 2009

Relaunch marki Polonaise ma odmłodzić jej wizerunek i target

Grupa Sobieski przygotowała relaunch marki wódki Polonaise. Sobieski przejął ją razem z Polmosem Łańcut w 2004 r., obecnie jest to...

22 maja 2009

Zone Reality promuje pasmo kryminalne

Kanał Zone Reality rozpoczął kampanię reklamową promującą blok serii kryminalnych tej anteny. Wspierane są m.in.: "Zbrodnie i śledztwa", "Medycyna sądowa"...

22 maja 2009

ATM Grupa kupuje Baltmedia i powołuje nową spółkę

ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, nabyła 100 proc. udziałów spółki Baltmedia, producenta m.in. serialu TVP1 "Ojciec Mateusz". Wartość transakcji wyniosła...

22 maja 2009

Liga hiszpańska pozostaje w Canal Plus

Canal Plus pozyskał wyłączne prawa do pokazywania rozgrywek ligi hiszpańskiej przez trzy kolejne sezony. Oznacza to, że mecze tej ligi...

22 maja 2009

Freszlab autorem promocji Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Agencja marketing services Freszlab z grupy FireFly realizuje dla Żywiec Zdrój SA kampanię promocyjną marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Obejmuje ona...

22 maja 2009

ŁKS wprowadza na rynek produkty związane z klubem piłkarskim

Łódzki klub sportowy ŁKS wprowadza na rynek napój energetyzujący z logo klubu - Ełkaesa Power Energy Drink. Produkt przygotował browar...

22 maja 2009

Anita Pietrykowska odpowiada za marketing i PR w Panattoni Europe

Anita Pietrykowska została marketing & PR managerem w deweloperskiej firmie Panattoni Europe. Na stanowisku tym zastąpiła Sylwię Górską. Poprzednio Pietrykowska...

22 maja 2009

Ryanair przeprasza LOT za reklamę porównawczą, przy okazji sprytnie się reklamuje

Irlandzka linia lotnicza Ryanair przegrała proces, jaki w 2007 r. wytoczyły jej Polskie Linie Lotnicze LOT za reklamy pt. "Rozbój...

22 maja 2009

Unilever rozpoczął letnią promocję marki Hellmann's

Unilever rozpoczął letnią promocję dla marki Hellmann's. Projekt sprzedażowo-wizerunkowy nazywa się "Hellmann's - wygrywaj ze smakiem!". Akcję przygotowała agencja IQ...

22 maja 2009

Inco-Veritas promuje w sieci paletę swoich produktów

Firma Inco-Veritas SA, właściciel m.in. marek Ludwik, AutoMax, Azofoska, Florovit, prowadzi kampanię reklamową w internecie. Realizuje ją agencja interaktywna Web...

22 maja 2009

Bukiet Warzyw Winiar będzie latem promowany w mediach

Nestle Polska wprowadziło pod marką Winiary nową linię zup - Bukiet Warzyw. Jest to oferta zup bez dodatku glutaminianu sodu...

22 maja 2009

Radosław Włoda szefem sprzedaży i marketingu w A2 Multimedia

Radosław Włoda objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w A2 Multimedia (joint venture Agory i ATM Grupy). Jest to nowo...

22 maja 2009

EMLab chce stworzyć grupę zakupową usług eventowych i hospitality

EMLab planuje stworzenie grupy zakupowej usług eventowych i hospitality. Chodzi o nowy projekt agencji, który pozwoli klientom na uzyskanie lepszych...

22 maja 2009

Gary Haigh będzie dyrektorem generalnym Kompanii Piwowarskiej

Gary Haigh będzie od czerwca dyrektorem generalnym Kompanii Piwowarskiej. Ostatnio piastował stanowisko dyrektora generalnego ds. importu w SABMiller Europe. Gary...

22 maja 2009

PMT Marketing System tworzy dział kreacji

Agencja marketing services PMT Marketing System tworzy dział kreacji. Na jego czele stanie Elena Nowak, która przez ostatnie dwa lata...

22 maja 2009

Kamil Prandota-Prandecki przechodzi z JWT do Change

Do działu obsługi klienta agencji Change Communications dołączył Kamil Prandota-Prandecki, który objął stanowisko account directora. Będzie odpowiedzialny za obsługę marek...

22 maja 2009

Małgorzata Skorwider dyrektorem zarządzającym Ogilvy Interactive

Małgorzata Skorwider objęła funkcję dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej Ogilvy Interactive należącej do Ogilvy Group Poland. Będzie odpowiedzialna za projekty z...

22 maja 2009

Bauer przejmuje większościowe udziały w wydawnictwie Phoenix Press

Spółka Heinrich Bauer Verlag Beteiligungs GmbH (HBVB) należąca do Grupy Bauer Media nabyła 79 proc. udziałów w wydawnictwie Phoenix Press...

22 maja 2009

Sejm RP przyjął nową ustawę medialną; abonament RTV znika

Sejm RP przegłosował wczoraj nową ustawę medialną. Za było 257 posłów PO, PSL i SLD. Przeciw ustawie głosowało 162 posłów,...

25 maja 2009

Polkomtel korzysta w reklamach z tekstu Jana Brzechwy

Polkomtel realizuje nową odsłonę kampanii reklamowej Plusa przygotowanej przez agencję Team One, w której powrócono do konceptu sprzed roku -...

25 maja 2009

Publicis oficjalnie z Bartłomiejem Ramsem

Nowy dyrektor kreatywny agencji Publicis Bartłomiej Rams przejął zarządzanie działem kreacji (o jego nominacji na nowego szefa kreacji, po rozstaniu...

25 maja 2009

Robert Kozyra rezygnuje z funkcji prezesa Radia Zet

Robert Kozyra wkrótce przestanie pełnić funkcje prezesa i dyrektora programowego Radia Zet. Z początkiem września br. dołączy do zarządu Eurozetu...

25 maja 2009

Błażej Gałkiewicz odchodzi, Jarosław Sosiński dołącza do GG

Błażej Gałkiewicz, dyrektor ds. radia w biurze reklamy GG Network SA (właściciel Gadu-Gadu), odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe...

25 maja 2009

CNN rozpoczyna nadawanie programu "The New Poland"

Kilka polskich miast i instytucji państwowych zdecydowało się na rozpoczęcie kampanii reklamowej na antenie CNN International. Reklamy pojawią się na...