M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 maja 2009

MTV i Gadu-Gadu uruchamiają projekt radiowy

MTV Networks Polska i GG Network SA uruchomiły wspólny projekt interaktywny. Jest nim internetowe Radio MTV w Open.FM. Radio MTV...

25 maja 2009

Gedeon Richter wspiera antykoncepcję na stronie Wpadka.pl

W maju br. ruszyła kampania promocyjna strony Wpadka.pl. Agencja Lowe Activation przygotowała kampanię strony internetowej Wpadka.pl na zlecenie Gedeon Richter...

25 maja 2009

Serwis młodzieżowy Epuls.pl rusza z akcją profrekwencyjną

Portal społecznościowy dla młodzieży Epuls.pl prowadzi akcję eurowyborów, do której zaprosił swoich użytkowników i wszystkie komitety wyborcze startujące w wyborach...

25 maja 2009

TVP2 i Rochstar pracują nad II edycją "Kocham cię, Polsko"

TVP2 we współpracy z firmą producencką Rochstar rozpoczyna prace nad II edycją show rozrywkowego "Kocham cię, Polsko". Pierwsza edycja pokazywana...

25 maja 2009

Bahlsen rozpoczął relaunch ciastek marki Hit

Firma Bahlsen pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła kampanię wizerunkową ciastek marki Hit, które po kilku latach przerwy reklamuje w telewizji....

25 maja 2009

Kamila Sitkowska account executive w 180heartbeats

Do agencji 180heartbeats dołączyła account executive Kamila Sitkowska. Odpowiada za obsługę m.in. Opla. Kamila Sitkowska ostatnio była project supervisorem w...

25 maja 2009

AWR "Wprost" zadebiutuje w tym tygodniu z "Wprost Light"

W tym tygodniu AWR "Wprost" wprowadza nowy tygodnik "Wprost Light". Tytuł będzie się ukazywał w czwartki. Debiut planowany jest na...

25 maja 2009

PZU w nietypowy sposób reklamuje ubezpieczenia OC

"Lepsza cena OC w PZU" - pod tym hasłem PZU rozpoczyna nową kampanię reklamową. Pomysł kreatywny opiera się na przeprosinach...

25 maja 2009

Endemol wyprodukuje dla TVN serial "Klub szalonych dziewic", międzynarodowy hit

Firma producencka Endemol przygotuje dla stacji TVN nowy serial kobiecy "Klub szalonych dziewic" - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Firmy porozumiały się...

25 maja 2009

"Dwupiętrowy" Danone w reklamach autorstwa Y&R

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała telewizyjną kampanię reklamową nowego produktu Danone - Jogurtu z owocami. "Dwupiętrowy" Jogurt z owocami...

25 maja 2009

K2 Internet i Eryk Orłowski kończą współpracę

Z końcem czerwca br. spółka K2 Internet SA zakończy współpracę z Erykiem Orłowskim, dyrektorem zarządzającym należącej do K2 spółki Komitywa.com...

25 maja 2009

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku - mówi Małgorzata Kwilosz, dyr. marketingu Diageo Polska. Kilka dni temu...

25 maja 2009

Wszyscy z pierwszej dziesiątki zyskali użytkowników - podaje Megapanel PBI/Gemius

Wszystkie serwisy z pierwszej dziesiątki zyskały w marcu br. użytkowników - wynika z najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius. Google tradycyjnie lideruje...

25 maja 2009

Scarlett Johansson w komunikacji Moet & Chandon w Polsce

Wizerunek Scarlett Johansson będzie wykorzystywany w działaniach komunikacyjnych marki szampana Moet & Chandon w Polsce. Od niedawna popularna aktorka jest...

26 maja 2009

Partner of Promotion rozpoczyna współpracę z Carlsberg Polska

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Carlsberg Polska. Obejmuje ona kompleksowe działania z zakresu CSR zaplanowane na najbliższe lata,...

26 maja 2009

Maspex reklamuje piramidki Kubusia Play

Grupa Maspex Wadowice ruszyła z kampanią soku Kubuś Play w nowym opakowaniu - kartonowej piramidce. Bohaterami spotu reklamowego są dzieci,...

26 maja 2009

Statoil promuje akcję "Paliwo na rok i Subaru"

Od początku maja ruszyła kampania promocyjna firmy Statoil pod hasłem "Paliwo na rok i Subaru". Akcję zrealizowała agencja reklamowa Communication...

26 maja 2009

Cityboard Media wprowadza OOH Test Online

Cityboard Media, firma reklamy zewnętrznej, w Polsce proponuje klientom badanie OOH Test Online (OTO) pozwalające na określenie zauważalności i efektywności...

26 maja 2009

Kryzys dotyka co trzeciego internautę według Gemiusa

Raport firmy badawczej Gemius "Finanse i plany finansowe internautów" pokazuje, że co trzeci internauta odczuwa skutki kryzysu finansowego. Dziedziny, w...

26 maja 2009

Ruszyła kampania promocyjna inicjatywy Razem '89

Razem '89, inicjatywa powołana przez największe polskie organizacje pozarządowe w ramach społecznych obchodów 20-lecia wolności, wchodzi w decydujący etap. Wcześniej...

26 maja 2009

Opony Bridgestone w telewizji, prasie i internecie

Startuje kampania reklamowa opon Bridgestone. Reklamy pojawią się w telewizji, prasie i internecie. Za dobór mediów odpowiadał PHD, którego sieciowym...

26 maja 2009

Grupa Żywiec jako pierwsza w Polsce testuje piwo w butelkach PET 1,5 l

Grupa Żywiec jako pierwszy gracz na naszym rynku testuje piwo w butelkach PET 1,5 l. Na rynek w ramach testów...

26 maja 2009

Trzech nowych menedżerów w agencji DC Graphics

Do zespołu handlowego agencji reklamowej DC Graphics dołączyli nowi menedżerowie, obejmując nowo utworzone stanowiska. Jacek Dalke i Patryk Dróżdż pełnią...

26 maja 2009

Tymoteusz Bilecki rozstał się z biurem reklamy Muratora

Tymoteusz Bilecki, z-ca dyrektora biura reklamy hobby i zdrowie, rozstał się z wydawnictwem Murator SA. Spółka nie planuje zatrudnienia jego...

26 maja 2009

Wawel będzie rozdawał latem nagrody; trwa kampania

Wawel SA przygotował letnią promocję dla karmelków: Fistaszkowe, Raczki, Kukułki i Miętowe Orzeźwiające, prowadzoną pod nazwą "Tak oryginalne jak Ty",...

26 maja 2009

Oceanic poszerza dział PR i debiutuje z profesjonalną marką fryzjerską

Beata Maciejczyk-Fołtyn objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy i PR w firmie kosmetycznej Oceanic. Wcześniej była związana z takimi spółkami jak...

26 maja 2009

Kolporter likwiduje sieć salonów multimedialnych

Grupa kapitałowa Kolporter rozpoczęła proces likwidacji sieci salonów multimedialnych Kolporter. Koncept ten firma uruchomiła w 2005 r. i stopniowo go...

26 maja 2009

Glossy Media poszerza ofertę o porównywarki cen

Sieć reklamy internetowej skierowana do kobiet Glossy Media powiększyła się o pięć serwisów porównujących ceny: Nokaut.pl, Skapiec.pl, Okazje.info, Alejka.pl oraz...

26 maja 2009

Stacje Polsatu pokażą ponad 200 meczów Ligi Europejskiej

Telewizja Polsat wygrała konkurs na prawa do pokazywania meczów pierwszego sezonu piłkarskiej Ligi Europejskiej, która od jesieni br., czyli od...

26 maja 2009

Bastek wprowadza herbatę Owocowa Nutka

Bastek wprowadził nowy produkt - Zielona Herbata Owocowa Nutka. Opakowanie zawiera cztery warianty smakowe zielonej herbaty: z cytrusami i imbirem,...

26 maja 2009

Marek Raczkowski rysuje reklamy dla ING

ING Bank Śląski kontynuuje swoje działania reklamowe, w których przekonuje odbiorców, że oszczędzać warto nawet w kryzysie (siebie prezentując oczywiście...

26 maja 2009

Grupa TP ograniczy wydatki na reklamę

Grupa TP miała w I kwartale 4,3 mld zł przychodów (o 4,7 proc. mniej niż w I kwartale ub.r.), zysk...

26 maja 2009

Nordea Bank prezentuje się jako część dużej grupy finansowej

Nordea Bank Polska rusza z nową kampanią reklamową, która składać się będzie z dwóch części - wizerunkowej i produktowej (o...

26 maja 2009

Grupa Onet.pl przejmie TVNmed.pl

Grupa Onet.pl przejmie od TVN i włączy w swoje struktury portal TVNmed.pl. Ma to ułatwić m.in. wykorzystanie zgromadzonych w nim...

26 maja 2009

BE7 autorem serwisu dla Elektrociepłowni Wybrzeże SA

Agencja kreatywna BE7 z Gdańska przygotowała dla Elektrociepłowni Wybrzeże SA serwis Ecoklaps.pl, którego celem jest zwrócenie uwagi młodych ludzi na...

27 maja 2009

Johnson & Johnson startuje z antynikotynową akcją "Rzuć.to"

Rusza antynikotynowa akcja społeczna "Rzuć.to" sponsorowana przez firmę Johnson & Johnson, producenta preparatu antynikotynowego Nicorette. Akcja potrwa miesiąc - obejmuje:...

27 maja 2009

Błąd ortograficzny w reklamie Dermalogiki

Reklamy prasowe preparatów Dermalogica ukazały się z błędem ortograficznym. Na layoucie ogłoszenia pojawiło się zdanie "Pokarz światu blask zdrowej skóry"....

27 maja 2009

Radosław Baran, agency group head, odchodzi z Agory

Radosław Baran po dziesięciu latach rozstaje się ze strukturami sprzedażowymi Agory. Ostatnio jako agency group head koordynował zespół handlowców pracujących...

27 maja 2009

Polsat uruchomi nową telewizję piłkarską

Telewizja Polsat rozważa uruchomienie nowego kanału sportowego. Nadawca ma w portfolio stacje Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Pomysł na...

27 maja 2009

Nowe hasło RMF Maxxx wsparte kampanią

Grupa RMF wspiera kampanią reklamową nowe hasło RMF Maxxx - "Gramy na Maxxxa". Działania obejmują outdoor (m.in.: billboardy, środki komunikacji,...

27 maja 2009

Resort zdrowia nie chce rozmawiać z browarami o ograniczeniu reklam

Rząd pracuje nad nowelizacją Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jeden z proponowanych zapisów zakazuje reklam piwa w...

27 maja 2009

PKO BP prowadzi zintegrowane działania komunikacyjne

Bank PKO BP ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej Max Pożyczki - swojego wiodącego produktu w ofercie consumer finance. Kampania...

27 maja 2009

Winiary wspierają reklamą sprzedaż nowego wariantu Smacznej Zupy

Nestle Polska wspiera kampanią reklamową sprzedaż nowego smaku Smacznej Zupy z portfolio Winiar - grzybowej z makaronem. Jest to kolejna...

27 maja 2009

Agnieszka Beliniak i Krzysztof Czupryna oferują tajskie kosmetyki

W przyszłym tygodniu na polskim rynku zadebiutuje nowa firma Andara Cosmetics, która będzie oferować naturalne tajskie produkty do zabiegów spa....

27 maja 2009

Edipresse tworzy nowy serwis społecznościowy dla kobiet

Wydawnictwo Edipresse Polska uruchomiło nowy serwis dla kobiet Ja.w.Polki. Jego celem jest budowanie społeczności przez użytkowniczki wortali lifestyle'owych skupionych pod...

27 maja 2009

Drukarnia outdoorowa Impression Polska zmienia nazwę na Eclipse

Impression Polska specjalizująca się w druku wielkoformatowym zmieniła nazwę na Eclipse. Zmiana to efekt przekształceń własnościowych w holdingu Impression, do...

27 maja 2009

Carlsberg może być partnerem piłkarskiej Ligi Europejskiej

Marka piwa Carlsberg prawdopodobnie będzie partnerem piłkarskiej Ligi Europejskiej. W tej sprawie wciąż trwają negocjacje z UEFA, ale najprawdopodobniej brand...

27 maja 2009

Pentor RI włącza do badań wywiady przez telefony komórkowe

Pentor Research International udoskonalił metodę realizacji sondaży telefonicznych na ogólnopolskich próbach telefonicznych polegającą na łączeniu wywiadów wykonywanych na telefony stacjonarne...

27 maja 2009

Włoska firma Lotto sponsorem Ruchu Chorzów

Ruch Chorzów podpisał umowę sponsorską z firmą Optimum Distribution. To wyłączny dystrybutor w Polsce produktów włoskiej firmy specjalizującej się w...

27 maja 2009

Unibail-Rodamco w szeregach IAA Polska

W maju br. do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyła jako członek wspierający firma Unibail-Rodamco w Polsce. Grupa Unibail-Rodamco...