M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 maja 2009

Casinos Poland po raz pierwszy w historii prowadzi kampanię

Sieć kasyn Casinos Poland rozpoczęła pierwszą w swojej dwudziestoletniej historii kampanię promocyjną pod tytułem "Wygraj wyjazd do Las Vegas -...

27 maja 2009

Mazda Motor Poland wprowadza na rynek Mazdę 3

Mazda Motor Poland rozpoczęła kampanię launchową modelu Mazda 3. Działania pod hasłem "Uwolnij siłę wrażenia. Nowa Mazda 3" obejmuje stacje...

27 maja 2009

Pastisz filmów akcji promuje Knorr Nudle

Agencja Click5 przygotowała dla Unilever Polska letnią kampanię promocyjną marki Knorr Nudle pt. "Przygodożercy. Draka o makaron". Zintegrowane działania obejmują...

27 maja 2009

CEDC lokuje Palace Vodka na wyższej półce

Firma CEDC przeprowadzi relaunch marki Palace Vodka. Produkt ma nowe, stylowe opakowanie, w którym tradycyjny motyw marki - bramę pałacową...

27 maja 2009

Wrocław ceniony najwyżej za działania promocyjne i politykę komunikacyjną

Agencja Ciszewski Public Relations przeprowadziła audyt medialny na temat komunikacji miast z mediami. Badanie objęło 16 wybranych dużych miast. Przeprowadzono...

27 maja 2009

Monika Kotowska nie jest już dyrektorem w IAA

Monika Kotowska przestanie pełnić funkcję dyrektora generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. Nie podała powodów tej decyzji, a w...

27 maja 2009

Marcin Mroszczak autorem interpretacji plakatu Solidarności

Wielkoformatowy plakat autorstwa Marcina Mroszczaka, creative chairmana Corporate Profiles DDB Group, przygotowany na 20. rocznicę pierwszych wolnych wyborów, zawisł na...

27 maja 2009

Makro wprowadza kawę Rioba adresowaną do HoReCa

Sieć handlowa Makro wprowadza kawę Rioba adresowaną do HoReCa. Produkt jest pozycjonowany nieco niżej niż lider tego rynku - Lavazza,...

27 maja 2009

Gazetki sieci handlowych w Onecie

Grupa Onet.pl uruchomiła serwis GazetkiPromocyjne.Onet.pl, w którym zamieszcza najnowsze gazetki promocyjne sieci handlowych w całej Polsce. Jak twierdzi wydawca, to...

27 maja 2009

Leo Burnett Warszawa zdobyła brąz na Clio Awards 2009

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa zdobyła brązową statuetkę na Clio Awards 2009 w kategorii print za kampanię środka przeciw komarom...

28 maja 2009

Reklama OpenGSM z toaletami nie dla Krakowa

Rada Reklamy uznała, że reklama spółki Open Connect promująca serwis OpenGSM.pl, porównywarkę ofert operatorów komórkowych, narusza normy kodeksu etyki reklamy....

28 maja 2009

Grupa McCann uruchamia oddział Healthcare

W ramach struktury grupy McCann w Polsce powołano oddział McCann Healthcare Worldwide specjalizujący się w obsłudze firm z branży farmaceutycznej...

28 maja 2009

Emilia Lewińska rozstała się z Caratem

Emilia Lewińska, media planner buyer w domu mediowym Carat Polska, rozstała się z firmą. W agencji pracowała od kwietnia ub.r....

28 maja 2009

Porsche wspiera Cayenne Diesel w internecie

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. "Nowy Cayenne Diesel - inne paliwo. Ten sam duch". Celem działań...

28 maja 2009

Dymek kontentowy nowym formatem w ofercie ARBOinteractive

Firma ARBOinteractive Polska wprowadziła do systemu reklamy intekstowej SmartContext nową formę - dymek kontentowy. Nowością tego formatu jest treść reklamy,...

28 maja 2009

UPC wprowadza dwa nowe pakiety, w tym dla dorosłych

UPC Polska wprowadza do oferty telewizji cyfrowej dwa nowe pakiety premium: Pakiet Extra, adresowany do widzów dorosłych, oraz Pakiet Extra...

28 maja 2009

Dominik Doliński, były marketingowiec FoodCare, w agencji konsultingowej NeumannBrown

Dominik Doliński, do czerwca ub.r. dyrektor marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), obecnie zajmuje...

28 maja 2009

Oshee, nowy napój izotoniczny, chce konkurować z Powerade

Oshee Polska wprowadza do sprzedaży nową markę napoju izotonicznego pod nazwą Oshee. Strategia produktowa obejmująca konceptualizację i pozycjonowanie marki, identyfikację...

28 maja 2009

Swiift rozpoczęła obsługę dwóch marek firmy Atlantic

Agencja reklamowa Swiift bez przetargu rozpoczęła obsługę marek L'uni i Arcado z portfolio producenta bielizny firmy Atlantic. Do zadań agencji...

28 maja 2009

Ewa Kasiak dyrektorem działu rozwoju internetu w Pkt.pl

Ewa Kasiak została dyrektorem działu rozwoju internetu firmy Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawcy książek telefonicznych i właściciela internetowych wyszukiwarek firm...

28 maja 2009

Rada Reklamy przyjrzy się kampanii chipsów Lay's Strong

Do Rady Reklamy wpłynęła pierwsza skarga dotycząca reklamy limitowanej edycji chipsów Lay's Strong z portfolio Frito Lay Poland. Jak mówi...

28 maja 2009

Andrzej Urbański może znów kierować TVP

Andrzej Urbański jeszcze w czerwcu może wrócić na stanowisko prezesa TVP. Został zawieszony 19 grudnia ub.r. Po trzech miesiącach zawieszono...

28 maja 2009

"Think Tank" dla menedżerów wchodzi na rynek prasowy

"Think Tank", magazyn adresowany do liderów biznesu i administracji, debiutuje na rynku prasowym. Partnerem strategicznym projektu jest Polska Konfederacja Pracodawców...

28 maja 2009

Monika Wójcicka szefem UM Entertainment

Monika Wójcicka dołączy wkrótce do domu mediowego Universal McCann, gdzie przejmie pieczę nad marką UM Entertainment. Wójcicka będzie koordynowała niestandardowe...

28 maja 2009

Kampania A-Cerumenu autorstwa Star Adv. trafi na kilka rynków UE

Kreacja agencji reklamowej Star Advertising zostanie wykorzystana na kilku europejskich rynkach. Kampania została przygotowana dla preparatu A-Cerumen, którego polskim dystrybutorem...

28 maja 2009

Saturn testuje nowy mechanizm wyprzedaży; trwa kampania

Sieć elektromarketów Saturn (Media-Saturn Holding) 30 maja organizuje akcję wyprzedażową - klient, który kupi tego dnia w Saturnie dwa produkty,...

29 maja 2009

Kamis wchodzi z kampanią do salonów fryzjerskich

W czerwcu oraz we wrześniu produkty linii Kamis Fit Up! oraz Viva Italia! będą bohaterami nietypowej akcji w salonach fryzjerskich...

29 maja 2009

Philips Polska kończy współpracę z agencją Multi Communications

Philips Polska pracuje z agencją Multi Communications tylko do końca maja. Jak poinformowała Izabela Rogulska, communication manager w Philips Consumer...

29 maja 2009

Regus i Virako z Euro RSCG Sensors

Do grona klientów Euro RSCG Sensors dołączyły dwie firmy z branży nieruchomości - Regus (zajmująca się usługami wynajmu powierzchni biurowej)...

29 maja 2009

Finał Ligi Mistrzów obejrzało 5,2 mln widzów, TVP2 zarobiła 2,4 mln zł

Finałowy mecz Ligi Mistrzów pomiędzy klubami FC Barcelona a Manchester United oglądało w TVP2 średnio 5,2 mln widzów. SHR (udział...

29 maja 2009

Blue City startuje z pierwszą kampanią "Moda i design"

Kampania "Ulubione marki już w Blue City" dla centrum handlowo-rozrywkowego Blue City przygotowana przez V&P, a wspierana PR-owo przez AM...

29 maja 2009

Dobra Communications pracuje dla Promotor United Entertainment

Dobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, rozpoczęła współpracę projektową z Promotor United Entertainment, organizatorem Szczecin Rock...

29 maja 2009

Katarzyna Domańska przestaje kierować ThinkOpen i rozstaje się z grupą Adv.pl

Katarzyna Domańska przestała pełnić funkcję prezesa zarządu specjalizującej się w e-mail marketingu spółki ThinkOpen z grupy Adv.pl. Jej miejsce zajął...

29 maja 2009

Rutkowski szefem marketingu Albert Polska - pokieruje launchem marki Bioxet

Marcin Rutkowski objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie Albert Polska. Firma jest wyłącznym przedstawicielem kosmetyków produkowanych przez turecką firmę Biota...

29 maja 2009

Galeria Malta promuje się w kontekście Dnia Dziecka

Ruszyła druga odsłona kampanii "I love Malta" promującej Galerię Malta (Neinver). Działania nawiązują m.in. do Dnia Dziecka (pod hasłem "I...

29 maja 2009

Agencja Allegro obsługuje PKN Orlen również w zakresie sponsoringu sportowego

Allegro rozszerzyła zakres współpracy z PKN Orlen o obsługę komunikacyjną aktywności sponsoringowych koncernu. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację planów...

29 maja 2009

Skoda Octavia najlepiej sprzedającym się modelem auta w kwietniu

Skoda Octavia była najchętniej kupowanym modelem samochodu w Polsce w kwietniu br. - wynika z najnowszego zestawienia Instytutu Badań Rynku...

29 maja 2009

Barlinek wprowadza na rynek nowy produkt w segmencie premium

Firma Barlinek, producent m.in. desek podłogowych, w połowie czerwca wprowadzi na rynek nowy produkt - L'esprit Decoration. Jak mówi Dorota...

29 maja 2009

Patrycja Gutowska senior project managerem w agencji Red Bus

Patrycja Gutowska jako senior project manager dołączyła do zespołu agencji reklamowej Red Bus. Wcześniej pracowała m.in. w Starcomie, a także...

29 maja 2009

Oceanic inwestuje w produkty dla dojrzałych kobiet

Firma kosmetyczna Oceanic wprowadza na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy AA Prestige Golden Age. Kosmetyki skierowane są do...

29 maja 2009

Krzysztof Kuwałek tworzy grupę marketingową BrainJuice Group

Na polskim rynku zaczyna działać specjalizująca się w marketingu internetowym grupa BrainJuice Group. Tworzy ją Krzysztof Kuwałek, wcześniej związany m.in....

29 maja 2009

Ewa Kudasiewicz-Winkler pokieruje połączonym teamem "Elle" i "InStyle'a"

Ewa Kudasiewicz-Winkler, advertising sales manager w magazynie "Elle" (Burda Media Polska), obejmie także opiekę nad zespołem reklamowym "InStyle'a". Jest to...

29 maja 2009

Commercial Union Polska zmienia nazwę na Aviva i informuje o tym w kampanii

Od 1 czerwca br. spółki grupy Commercial Union Polska zmienią nazwy na Aviva. Od tego dnia grupa będzie prowadzić działania...

29 maja 2009

Zoom Advertising pracuje dla serwisu Za10groszy.pl

Serwis aukcyjny Za10groszy.pl promuje się w kampanii internetowej. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Zoom Advertising. Kontynuacją mają być kampania...

29 maja 2009

Inquiry we współpracy z francuskim Strategir testuje opakowania

Agencja badawcza Inquiry wprowadza we współpracy z francuską firmą Strategir usługę Packagir - metodę testowania opakowań. Według agencji atutem nowej...

29 maja 2009

Unilever wspiera programem motywacyjnym Ramę

Agencja Heureka przygotowała program motywacyjny dla margaryny Rama (Unilever Polska) będący częścią kampanii wykorzystującej wizerunek superniani Doroty Zawadzkiej. Mechanizm programu...

29 maja 2009

Tequila/Polska oraz Piotr i Paweł współpracują w ramach usług shoppermarketingowych

Agencja Tequila/Polska oraz Piotr i Paweł współpracują w ramach usług shoppermarketingowych. We wzorcowym sklepie Piotr i Paweł w Poznaniu (powierzchnia...

29 maja 2009

IBlue po raz pierwszy połączył bluetooth z wielkim formatem

Na warszawskim hotelu Metropol ruszyła kampania "Terminatora IV", filmu dystrybuowanego przez UIP, wykorzystująca bluetooth marketing. Przechodnie w okolicach wspomnianej lokalizacji...

29 maja 2009

Nutricia promuje orzeźwiające nektary dla dzieci

Nutricia poszerzyła ofertę o 14 napojów i nektarów adresowanych do najmłodszych. Po raz pierwszy udostępni je także w ekonomicznych opakowaniach...

1 czerwca 2009

Michał Marszałek otwiera szkołę salsy

Michał Marszałek, obecnie szef firmy bluetoothmarketingowej iBlue, a wcześniej m.in. dyrektor new business w Initiative Warszawa i szef sprzedaży w...