M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 czerwca 2009

Agnieszka Stelmaszczyk uruchamia mediowe "Allegro"

Agnieszka Stelmaszczyk, do niedawna szefowa Accenture Marketing Sciences, uruchomi w najbliższych dniach serwis aukcyjny skierowany do domów mediowych i reklamodawców...

1 czerwca 2009

Michał Górnicki będzie nadzorował marketing Reeboka na kilku rynkach

Michał Górnicki, dyrektor marketingu Reeboka w Polsce, będzie odpowiedzialny za marketing i produkty tej marki także na Słowacji, w Czechach...

1 czerwca 2009

Matylda Jastrzębowska odchodzi z SiroScana

Matylda Jastrzębowska, odpowiedzialna za public relations w SiroScanie, rozstaje się z firmą. Powód jej odejścia nie jest znany. Obecnie jej...

1 czerwca 2009

Byli radiowcy Trójki uruchomili stację w internecie

Krzysztof Skowroński, były dyrektor programowy Programu III PR, uruchomił stację radiową w internecie. Można jej słuchać pod adresem Radiownet.pl. Wraz...

1 czerwca 2009

Unilever debiutuje w segmencie przypraw grillowych

Unilever Polska debiutuje z marką Knorr w segmencie przypraw do mięs grillowanych. Dotychczas marka Knorr nie była w niej obecna....

1 czerwca 2009

Afilo powiększyło zespół i włącza do oferty media społecznościowe

Do sieci reklamowej Afilo dołączyli: Marta Machnikowska, Robert Franckowski i Marcin Zajączkowski. Ich przyjście jest związane z poszerzaniem usług firmy...

1 czerwca 2009

Gabriela Lisiecka szefową Moxie Interactive

Gabriela Lisiecka przejmuje stery w Moxie Interactive, agencji interaktywnej ZenithOptimedia. Jako Moxie Interactive director zastąpi Macieja Gontarza, który kierował agencją...

1 czerwca 2009

Wyjaśnienie: PZL, a nie OS3, wygrała przetarg na obsługę Green-Up

Herbapol Lublin poinformował, że przetarg na obsługę reklamową nowego produktu - napoju energetycznego Green-Up - wygrała agencja PZL (w DS...

1 czerwca 2009

Axel Springer uruchamia wersję "Newsweeka" na komórki

Axel Springer Polska uruchomił specjalną wersję serwisu tygodnika "Newsweek" dostępną przez komórki. Jest to pierwszy taki serwis tego wydawnictwa. Według...

1 czerwca 2009

Banana Split skarży do sądu PiS za kradzież własności intelektualnej

Banana Split, producent spotu PO z 2007 r., i aktorzy w nim występujący złożyli pozew sądowy przeciwko PiS. Komitetowi wyborczemu...

1 czerwca 2009

Beata Białkowska pokieruje marketingiem Cyfrowego Polsatu

Beata Białkowska obejmuje stanowisko dyrektora marketingu w spółce Cyfrowy Polsat. Będzie odpowiedzialna za strategię marketingową wszystkich produktów oferowanych przez tę...

1 czerwca 2009

DHL akcentuje w kampanii swój subbrand

DHL wspiera kampanią wizerunkową DHL Global Forwarding, subbrand będący dostawcą usług frachtu morskiego i lotniczego. Działania prowadzone będą pod hasłem...

1 czerwca 2009

Logo Pumy na strojach piłkarzy Śląska Wrocław

Firma Puma będzie od jesieni br. sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław. Obecnie finalizowana jest umowa pomiędzy klubem a marketerem,...

1 czerwca 2009

MiniMini wykorzystuje w kampanii motywy z bajek

Dziecięcy kanał MiniMini otrzyma wsparcie w postaci kampanii reklamowej prowadzonej m.in. w prasie dziecięcej i internecie (m.in.: WP.pl, Interia.pl, Dziecko.pl,...

1 czerwca 2009

Bartłomiej Drzewiecki account executive w Martisie

Do agencji reklamowej Martis dołączył account executive Bartłomiej Drzewiecki. Odpowiada za część projektów eventowych, opracowywanie pomysłów i propozycji dla jednego...

1 czerwca 2009

Kompania Piwowarska wchodzi na półki Biedronki

Kompania Piwowarska rozpoczyna współpracę z siecią dyskontową Biedronka. Szczegółów marketer nie ujawnia. Wiadomo, że na razie na półkach detalisty pojawiło...

1 czerwca 2009

Great Open House pozycjonuje się jako customer intelligence

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) pozycjonuje się jako firma customer intelligence i stawia na nowe technologie. GOH w...

1 czerwca 2009

TV Puls zwalnia zespół przygotowujący programy informacyjne

TV Puls zwolniła zespół przygotowujący programy informacyjne - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Osoby te są obecnie w okresie wypowiedzenia. Według naszych...

1 czerwca 2009

Discovery Networks CE jedynym właścicielem Discovery Historia

Discovery Networks Central Europe przejmuje udziały TVN w Discovery Historia i jest teraz wyłącznym właścicielem stacji. - Nasza współpraca zawsze...

2 czerwca 2009

Media Direction prawdopodobnie przejmuje obsługę Sony Poland

Media Direction OMD prawdopodobnie przejmie obsługę Sony Poland od Optimum Media OMD, wynika z naszych nieoficjalnych informacji. O możliwości transferu...

2 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią TV promocję Tymbarku

Grupa Maspex rozpoczęła kampanię telewizyjną informującą o nowej promocji Tymbarku "Odkapsluj sobie nagrody". Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić...

2 czerwca 2009

Monika Kotowska, były dyr. generalny IAA, chce się zająć marketingiem kultury

Monika Kotowska, która przestała pełnić funkcję dyrektora generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce, zamierza zająć się własną działalnością. Chce...

2 czerwca 2009

Justyna Spytek i Renata Olszewska w Codemedia

Do zespołu agencji nowych mediów Codemedia dołączyły Justyna Spytek jako head of direct i Renata Olszewska jako communications coordinator. Spytek...

2 czerwca 2009

Wiśniewski art directorem w Hand Made

Do zespołu agencji Hand Made dołączył Łukasz Wiśniewski, obejmując stanowisko art directora w teamie Tomasza Pizły. Do jego zadań będzie...

2 czerwca 2009

Świat Zdrowia tworzy agencję reklamową Nekk, pokieruje nią Karolina Pietz

Spółka Świat Zdrowia wyodrębniła ze swoich struktur dział kreatywny, na bazie którego powstała agencja Nekk. Za jej zarządzanie będzie odpowiadać...

2 czerwca 2009

Wars uruchomi ogólnopolską sieć lokali na przełomie 2010/2011

Jak mówi Andrzej Buczkowski, dyr. ds. marketingu Warsa, firmy oferującej usługi gastronomiczne w pociągach pasażerskich, w IV kwartale br. spółka...

2 czerwca 2009

Team One planuje poszerzenie kompetencji o internet

Agencja reklamowa Team One planuje w najbliższym czasie poszerzenie portfolio usług o internet. Według Michała Krejzy, managing directora Team One,...

2 czerwca 2009

Magdalena Bachniak dołączyła do agencji VA Strategic Communications

Do zespołu agencji reklamowej VA Strategic Communications dołączyła Magdalena Bachniak, która objęła stanowisko art directora. Bachniak jest absolwentką wydziału grafiki...

2 czerwca 2009

Kandydaci kłócą się w kolejnej odsłonie kampanii Netii

Z początkiem czerwca Netia SA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Pierwsze wolne wybory na twarz Netii" (o starcie kampanii pisaliśmy w...

2 czerwca 2009

Baltic promuje linię Pupa Ethno Chic; przed wakacjami planuje wyciszenie działań reklamowych

Baltic Company, firma zajmująca się dystrybucją kosmetyków, wprowadziła do sprzedaży nową linię kosmetyków Pupa Ethno Chic inspirowaną motywami afrykańskimi. Seria...

2 czerwca 2009

Katarzyna Zdunek dyrektorem operacyjnym New Look Group

Z początkiem czerwca do firmy niestandardowej reklamy zewnętrznej New Look Group dołączyła Katarzyna Zdunek, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora...

2 czerwca 2009

Enel-Med wzmacnia wizerunek poza Warszawą

Rozpoczęła się kampania reklamowa centrum medycznego Enel-Med. Celem działań jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności Enel-Medu oraz budowanie wizerunku firmy jako...

2 czerwca 2009

Berendt i Waligóra autorem kreacji spotu Razem '89 z udziałem gwiazd

Inicjatywa organizacji pozarządowych Razem '89 powierzyła kreację spotu telewizyjnego zespołowi Dariusza Zatorskiego, dyrektorowi kreatywnemu agencji reklamowej DDB. Autorem konceptu kreatywnego...

2 czerwca 2009

Komercyjne wdrożenie badań single source firmy CMR prawdopodobnie we wrześniu

Komercyjne wdrożenie badań single source nastąpi prawdopodobnie we wrześniu br. Obecnie wciąż prowadzone są testy tego projektu rozwijanego przez firmę...

2 czerwca 2009

Belvedere IX w tym tygodniu zadebiutuje w Polsce

Moët Hennessy Polska wprowadza na polski rynek wódkę Belvedere IX. Kreację butelki przygotował André Saraiva, francuski przedstawiciel nurtu grafficiarskiego. Wódka...

2 czerwca 2009

4Frame realizuje projekt z zakresu CSR Danone Nations Cup

Pod hasłem "Wspieraj sportowe marzenia naszych dzieci" ruszyła kampania przygotowana przez agencję reklamową 4Frame. Celem akcji promującej zdrowy styl życia...

2 czerwca 2009

Hoop Polska pokazuje radość życia w kampanii Jupi

Firma Hoop Polska rozpoczęła letnią kampanię marki Jupi. Od czerwca do sierpnia reklamy będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej i...

2 czerwca 2009

Od początku lipca reklamy w "Reader's Digest" stanieją o 20 proc.

Reader's Digest Przegląd z początkiem lipca zmniejszy o 20 proc. ceny powierzchni reklamowych miesięcznika "Reader's Digest". Jak informuje wydawca, w...

2 czerwca 2009

BizOn Media wprowadził nowe produkty

Biznesowa sieć reklamowa BizOn Media poszerzyła ofertę o cztery produkty: pakiety stałych obecności, poranne happy hours, retargeting i model sprzedaży...

3 czerwca 2009

Seat z nowym modelem limuzyny w kampanii autorstwa Betlej & Partners

Iberia Motor Company zadebiutowała na polskim rynku z nowym samochodem Seata - modelem Exeo. Auto pozycjonowane jest jako limuzyna w...

3 czerwca 2009

Łukasz Herman odpowiada za rozwój biznesu grupy Aegis Media

Łukasz Herman objął stanowisko business development managera w grupie Aegis Media. Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowego biznesu na potrzeby Carat...

3 czerwca 2009

Oferta Dialogu ma być wydarzeniem medialnym

Telefonia Dialog pod hasłem "Nie płać za TV" ruszyła z kampanią reklamową nowej promocji. Dotyczy ona pakietu usług, w skład...

3 czerwca 2009

Gruberski w Multimedia Polska

Do zespołu biura prasowego Multimedia Polska dołączył Adam Gruberski. Na stanowisku specjalisty ds. media relations zastąpił Michała Rosiaka, który odszedł...

3 czerwca 2009

Robert Michalik z agencji Schulz odchodzi do świata nauki

Robert Michalik odchodzi z agencji Schulz. Dotychczasowego szefa działu strategii zastąpi Ewelina Lejko, strategy partner w agencji. Robert Michalik zdecydował...

3 czerwca 2009

Cafissimo reklamuje się w prasie, internecie oraz na infoscreenach

Agencja Scholz & Friends przygotowała kampanię dla Cafissimo, ekspresu ciśnieniowego zaparzającego kawę dozowaną w kapsułkach. "Zasmakuj w różnorodności. To takie...

3 czerwca 2009

Wycieczka do NASA od Tigera, kampania wspierająca za 5 mln zł

FoodCare rozpoczął akcję promocyjną napoju energetycznego Tiger Energy Drink. Jak twierdzi Konrad Suszczyński, international category manager w spółce, jest to...

3 czerwca 2009

Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie Golden Arrow

153 zgłoszenia - rekordowa liczba - wpłynęły na czwartą edycję konkursu Golden Arrow. W ubiegłym roku zgłoszono 114 prac. Konkurs...

3 czerwca 2009

PZ Cussons chce podwoić udziały Kokosalu i wprowadza nową linię

PZ Cussons wprowadza na rynek nową linię produktów Kokosal Automat. Dotychczas pod marką Kokosal sprzedawane były płyny do prania ręcznego....

3 czerwca 2009

Agros skupia się na wsparciu Fortuny i przypomina o Tarczynie

Agros Nova, właściciel takich marek, jak: Tarczyn, Fortuna, Pysio czy Łowicz, w tym roku skupia się przede wszystkim na promowaniu...

3 czerwca 2009

Więcej klientów korzysta z cross sellingu usług w grupie Euro RSCG

Wojciech Borowski, CEO grupy Euro RSCG Poland, kontynuuje rozpoczętą kilka miesięcy temu restrukturyzację w podlegających mu spółkach. - Chodzi o...