M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 czerwca 2009

Tatra będzie prawdopodobnie kolejną marką piwa w butelkach PET

Tatra z portfolio Grupy Żywiec będzie prawdopodobnie kolejną marką piwa oferowaną w butelkach PET. Niedawno Grupa Żywiec rozpoczęła sprzedaż marki...

3 czerwca 2009

Kropka Bordo przygotuje letnią kampanię Stoperanu

Agencji Kropka Bordo zostało powierzone bez przetargu przygotowanie wakacyjnej reklamy prasowej oraz mailingu kierowanego do dziennikarzy dla marki Stoperan (US...

3 czerwca 2009

Monika Kotowska w zespole menedżerskim MM Communications

Monika Kotowska rozpoczęła pracę w agencji reklamowej MM Communications jako public affairs & communications manager. Ma się zająć realizacją projektów...

3 czerwca 2009

Springer wchodzi w Infor Biznes za 10 mln euro

Axel Springer Polska przejmie od Infor PL 49 proc. udziałów w spółce Infor Biznes, wydawcy dziennika "Gazeta Prawna". Według danych...

3 czerwca 2009

Michał Stefański new business directorem w Hypermedia

Do agencji Hypermedia (Isobar) dołączył Michał Stefański, który objął nowo utworzone stanowisko new business directora. Odpowiada m.in. za pozyskiwanie klientów....

3 czerwca 2009

Przejmując Wizaz.pl, Edipresse chce konkurować serwisami kobiecymi

Edipresse Polska przejmuje 65 proc. udziałów w wortalu Wizaz.pl. Wartość transakcji nie została podana. Dzięki przejęciu udziałów w serwisie Edipresse...

3 czerwca 2009

Sprzedaż stacji tematycznych na stałe przeniesiona do zespołów klienckich BR TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeniosło sprzedaż czasu reklamowego w kanałach tematycznych TVP do regularnych zespołów handlowych. Zespół Moniki Sobkowicz, który...

3 czerwca 2009

Stefan Nowak, współtwórca działań online Playa, odchodzi z firmy

Stefan Nowak, portals & content director P4, operatora sieci komórkowej Play, odchodzi z firmy. Odpowiadał za działania online P4, m.in....

3 czerwca 2009

Agnieszka Dziedzic rzecznikiem prasowym i szefem działu PR w polskim oddziale Microsoftu

Agnieszka Dziedzic dołączyła do polskiego oddziału Microsoftu, obejmując stanowisko rzecznika prasowego firmy i szefa działu PR, które przez ostatnich siedem...

3 czerwca 2009

Tarnowska przechodzi do działu reklamy "Dobrych Rad"

Beata Tarnowska będzie odpowiedzialna za magazyn "Dobre Rady" w biurze reklamy Burda Media Polska. Do tej pory była odpowiedzialna za...

3 czerwca 2009

Open'er Festival wspierany kampanią outdoorową

Miesięczna kampania outdoorowa Heineken Open'er Festival ruszyła w dziesięciu głównych miastach Polski. Oprócz sieci tablic outdoorowych wykorzystuje też elementy niestandardowe,...

3 czerwca 2009

Elżbieta Olech advertising managerem w "K Magu"

Elżbieta Olech została advertising managerem w magazynie "K Mag". Będzie się zajmować obsługą bieżących projektów reklamowych oraz pozyskiwaniem nowych klientów....

3 czerwca 2009

Radio Wrocław rozpoczyna próbne nadawanie cyfrowe

Radio Wrocław rozpoczyna próbne nadawanie cyfrowe. W testy cyfrowego multipleksu zaangażowane są spółka TP Emitel oraz Instytut Łączności. Na razie...

3 czerwca 2009

Nowa usługa InPostu zrewolucjonizuje rynek e-commerce

Firma InPost (Grupa Integer.pl), niezależny operator pocztowy, wystartowała z usługą wysyłkową Paczkomaty 24/7. Wprowadzenie usługi na rynek wspiera program prelaunchowy...

4 czerwca 2009

Krystian Cieślak PR & communication managarem w Harder & Harder

Do zespołu agencji marketingu szeptanego Harder & Harder dołączył Krystian Cieślak. Objął stanowisko PR & communication managera. Jest to nowa...

4 czerwca 2009

Michał Paschalis-Jakubowicz odpowiada za marketing usług mobilnych TP

Michał Paschalis-Jakubowicz został nowym dyrektorem pionu marketingu usług mobilnych w Grupie Telekomunikacji Polskiej. Od kilku miesięcy na stanowisku tym był...

4 czerwca 2009

Dom produkcyjny F25 stworzył film reklamowy dla V2Media

Interaktywny dom produkcyjny F25 stworzył film promujący sieć internetowej reklamy wideo 
- V2Media. Wideo przedstawia nową formę reklamy - Vstitial...

4 czerwca 2009

Partner of Promotion pracuje dla TuneUp

Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z TuneUp Software GmbH - producentem popularnego programu TuneUp przyspieszającego działanie komputera i systemu Windows....

4 czerwca 2009

Marek Huzarewicz, nowy prezes Philipsa, chce zmienić wizerunek firmy

Marek Huzarewicz został nowym prezesem zarządu Philips Polska (spółki zajmującej się sprzedażą produktów konsumenckich i specjalistycznego sprzętu medycznego) oraz country...

4 czerwca 2009

Robert Michalik dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego Demo

Robert Michalik został dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego w agencji reklamowej Demo Effective Launching. Zastąpił na tym stanowisku Macieja...

4 czerwca 2009

Rafał Mathiak, dyr. sprzedaży w Glossy Media, odszedł z firmy

Rafał Mathiak, dyr. sprzedaży sieci reklamy internetowej Glossy Media (Agora), rozstał się z firmą. Zajmowane przez niego stanowisko zostało zlikwidowane....

4 czerwca 2009

Telewizja cyfrowa Aster wprowadza usługę VoD

Usługę wideo na żądanie wprowadza telewizja cyfrowa Aster. Na początku w wypożyczalni VoD Aster znajdzie się około 300 pozycji filmowych....

4 czerwca 2009

At Media aktywizuje sprzedaż w regionach; nowy menedżer w zespole

Dom sprzedaży At Media uruchomił strukturę sprzedaży regionalnej pod kierunkiem Remigiusza Barczyńskiego na stanowisku regional sales managera. Celem projektu jest...

4 czerwca 2009

Świat Zdrowia notuje ponad 250-procentowy wzrost rozpoznawalności marki

Sieć aptek Świat Zdrowia, należąca do grupy kapitałowej Torfarm, zanotowała ponad 250-procentowy wzrost rozpoznawalności marki po ostatniej kampanii. Jak mówi...

4 czerwca 2009

Microsoft i Agora wspólnie tworzą portal MSN.gazeta.pl

Microsoft zawarł umowę o współpracy z Agorą SA dotyczącą stworzenia wspólnego portalu MSN.gazeta.pl. Jednocześnie wybrane serwisy Agory będą zintegrowane z...

4 czerwca 2009

Coca-Cola przesuwa obsługę marek z Publicisu do McCann Erickson

Coca-Cola Poland Services zadecydowała o przesunięciu obsługi reklamowej wszystkich swoich marek (z wyjątkiem Kropli Beskidu, która pozostaje w Grey Worldwide...

4 czerwca 2009

Wyborowa po przejęciu marek V&S zoptymalizuje portfolio

Wyborowa SA po przejęciu marek V&S zoptymalizuje portfolio. Jan Żytko, dyr. sprzedaży i marketingu Wyborowej, zapowiada, że z obecnych 200...

4 czerwca 2009

Według SAR wynagrodzenia w reklamie wyraźnie wyhamowały

Firma Idea! Management Consulting przeprowadziła na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR kolejną edycję badania wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji...

4 czerwca 2009

Discovery odświeża kolejne kanały, nie planuje wsparcia

Discovery Networks Central Europe przeprowadzi rebranding kilku swoich kanałów. Jest to decyzja międzynarodowa i obejmuje region Europy Środkowej. Całkowite odświeżenie...

4 czerwca 2009

Kolastyna skupia się na marketingu i sprzedaży, produkcję przekazuje na zewnątrz

Grupa Kolastyna postanowiła skoncentrować się na marketingowym i sprzedażowym aspekcie swojego biznesu. Firma zamierza przekazać produkcję kosmetyków innym spółkom. Tym...

4 czerwca 2009

Hoop Polska rusza z pierwszą w historii marki R20 kampanią w telewizji

Hoop Polska po raz pierwszy w historii marki napoju energetycznego R20 prowadzi jej kampanię reklamową w telewizji. Działania stanowią wsparcie...

4 czerwca 2009

Kolporter coraz bliżej Ruchu w udziałach

Kolporter ma już niemal taki sam udział w rynku co jego bezpośredni konkurent Ruch - wynika z opracowań Izby Wydawców...

4 czerwca 2009

Stratosfera Added Value współpracuje z antropologami PAN

Pracownia semiotyczna Stratosfery Added Value nawiązała współpracę z antropologami Polskiej Akademii Nauk. Współpraca polega na prowadzeniu cyklicznego panelu z udziałem...

4 czerwca 2009

Autorzy Radio Tracka pokażą wyniki zmian modelu badawczego

W czerwcu br. na rynek trafi pierwsza fala badania słuchalności radia zawierająca dane z maja br. wraz z wywiadami zrealizowanymi...

4 czerwca 2009

Kobosko pokieruje "Dziennikiem", Lidke odchodzi z "Gazety Prawnej"

W redakcji "Dziennika" i tygodnika "Newsweek Polska" nastąpiły zmiany na stanowiskach redaktorów naczelnych. Robert Krasowski zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego...

4 czerwca 2009

Jarosław Sroka awansuje w Kulczyk Holding; odpowiada za marketing grupy

Jarosław Sroka został powołany do zarządu Kulczyk Holding. Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz za...

4 czerwca 2009

W ramach akcji "Razem '89" redakcje zmieniają logotyp na symboliczną solidarycę

Media, które przyłączyły się do akcji "Razem '89", związanej z obchodami 20-lecia wolności (największe dzienniki ogólnopolskie, ekonomiczne i regionalne, a...

5 czerwca 2009

Zielona Budka ma inwestować w marketing i zwiększać udział w rynku

Firma Zielona Budka chce w ciągu trzech lat być jednym z trzech największych producentów lodów w Polsce. Obecnie głównymi graczami...

5 czerwca 2009

Anna Hejneman nowym brand managerem w PZ Cussons

Anna Hejneman objęła stanowisko brand managera marki E w dziale marketingu PZ Cussons. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Mitko, która...

5 czerwca 2009

Polkomtel premiuje regularne doładowania kont 36,6

Polkomtel rozpoczął nową kampanię reklamową swojej oferty komórkowej 36,6 (pre-paid). Projekt ma na celu zwiększenie świadomości marki i pozyskanie nowych...

5 czerwca 2009

Alior Bank oferuje porównanie kont osobistych

"Za pewne rzeczy nie powinieneś płacić" - pod takim hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa Alior Banku, w której promuje on...

5 czerwca 2009

Bacardi-Martini Polska klientem Konkret PR

Konkret PR rozpoczął działania w zakresie public relations dla Bacardi-Martini Polska, importera i dystrybutora luksusowych alkoholi. Agencja odpowiedzialna jest za...

5 czerwca 2009

Nowi dyrektorzy w dziale sprzedaży "Metra"

Agora SA wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam "Metra". Ewa Budzińska objęła stanowisko dyrektora ds. klientów kluczowych, a Joanna...

5 czerwca 2009

Teva i Pliva integrują działy marketingu

Jerzy Ziemlicki stanął na czele połączonych działów marketingu OTC Tevy i Plivy Kraków. Przypomnimy, że ta ostatnia wskutek przejęcia stała...

5 czerwca 2009

GG Network i Momentum nawiązały współpracę promocyjną

Agencja Momentum Worldwide i Gadu-Gadu Network podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl. W ramach umowy podpisanej przez obie...

5 czerwca 2009

Scholz & Friends zatrudnia w działach kreacji i interactive

Do zespołu agencji Scholz & Friends Warszawa dołączyły dwie nowe osoby - Anna Skopińska i Krzysztof Matan. Skopińska będzie pracować...

5 czerwca 2009

Aster reklamuje usługę mobilnego internetu

Aster rozpoczął kampanię promującą usługę internetu mobilnego. Trzymiesięczna akcja obejmie internet, do końca czerwca Aster będzie się reklamował w prasie...

5 czerwca 2009

Animowany spot przypomina, że upadek komunizmu zaczął się w Polsce

Na zlecenie Narodowego Centrum Kultury agencja SundayLove przygotowała animowany spot pt. "1989 - zaczęło się w Polsce". Okazją są obchody...

5 czerwca 2009

Saatchi & Saatchi Digital wykreowała postać Leniwego Romka

Saatchi & Saatchi Digital przygotowała dla lemoniady Tymbark (Maspex) niestandardową kampanię internetową. Całość składa się z czterech etapów. Najpierw wystartował...

5 czerwca 2009

Wojciech Usak marketing managerem marki Tyskie w KP

Wojciech Usak został marketing managerem marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej. Będzie odpowiadał za wszelkie działania dla brandu, który jest liderem...