M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 czerwca 2009

Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski wzmocnili Cormedia

Do zespołu domu mediowego Cormedia dołączyli Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski. Mają wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych...

5 czerwca 2009

"N1ckola" z internetu trafi do telewizji

Internetowy serial "N1ckola" produkowany przez A2 Multimedia (join venture Agory i ATM Grupy) będzie emitowany w TV4. Pierwszy odcinek zostanie...

5 czerwca 2009

Absolwent planuje relaunch w III kwartale br.

Marka Absolwent, lider rynku wódki, będzie miał relaunch w III kwartale - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bliższe szczegóły tego projektu nie...

5 czerwca 2009

Michał Maciątek senior event creativem w Eskadra Events

Do zespołu agencji Eskadra Events jako senior event creative dołączył Michał Maciątek. Z branżą związany jest od sześciu lat. Dotychczas...

8 czerwca 2009

Flash mob po raz pierwszy sposobem na uczczenie zwycięstwa w przetargu

Agencja McCann Erickson po przejęciu od Publicisu obsługi wszystkich marek Coca-Coli (DS "MMP" z 4 czerwca br.) postanowiła w nietypowy...

8 czerwca 2009

Focus Media Group pracuje dla Colgate-Palmolive także w krajach bałtyckich

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group, która wygrała przetarg na obsługę wszystkich marek Colgate-Palmolive (DS "MMP" z 20 maja br.),...

8 czerwca 2009

McCann Erickson dzieli się na miniagencje

Agencja McCann Erickson zamierza radykalnie przebudować wewnętrzne struktury. W ciągu najbliższych tygodni agencja zostanie podzielona na kilka business units, czyli...

8 czerwca 2009

Ustronianka wprowadza pierwszy energetyk w wersji cola, tworząc nową subkategorię; pierwsza w historii kampania w TV

Ustronianka, właściciel marki napoju energetycznego Riders, poszerza go o wariant cola. Produkt dostępny jest w puszce 0,25 l i butelce...

8 czerwca 2009

Cisowianka wkrótce z nową kampanią, głównym kanałem komunikacji telewizja

W drugiej połowie czerwca br. Cisowianka wystartuje z nową kampanią reklamową swojej wody mineralnej. Będzie ona oparta na zupełnie nowym...

8 czerwca 2009

Cormedia uruchamia nową sieć

Firma Cormedia tworzy nową sieć sprzedaży reklam Stylonline. W ramach tej sieci skupione będą witryny tematycznie związane ze stylem i...

8 czerwca 2009

Michał Cudny rozwija własną agencję SEM - Firstlevel

Michał Cudny, do niedawna SEM manager agencji Hypermedia, założył agencję Firstlevel wyspecjalizowaną w marketingu w wyszukiwarkach (SEM). Firstlevel oferuje usługi...

8 czerwca 2009

Konrad Wiktor nowym kierownikiem działu marketingu Ustronianki

Konrad Wiktor jest nowym kierownikiem działu marketingu firmy Ustronianka, właściciela m.in. marek wody Ustronianka i energetyka Riders. Wiktor został nominowany...

8 czerwca 2009

Natalia Boimska-Blum w zespole agencji reklamowej 4Frame

W agencji reklamowej 4Frame do zespołu obsługującego Procter & Gamble dołączyła Natalia Boimska-Blum. Objęła stanowisko account executive'a i będzie odpowiedzialna...

8 czerwca 2009

Letnia limitowana linia żeli pod prysznic Johnson's

Firma kosmetyczna Johnson & Johnson wprowadziła na rynek limitowaną edycję żeli pod prysznic Johnson's. W ofercie dostępne będą trzy warianty:...

8 czerwca 2009

Świat Zdrowia wydzieli spółkę wydawniczą

Firma Świat Zdrowia, należąca do grupy Torfarm, planuje wydzielenie ze swoich struktur spółki wydawniczej. Będzie ona odpowiedzialna za wydawanie miesięcznika...

8 czerwca 2009

Jarosław Szubrycht po siedmiu latach wrócił do Interii

Do zespołu portalu Interia.pl po siedmiu latach przerwy wrócił Jarosław Szubrycht. Objął stanowisko brand managera i odpowiada za projekty muzyczne...

8 czerwca 2009

Reader's Digest tworzy portal turystyczny Polskawita.pl

Wydawnictwo Reader's Digest Przegląd tworzy serwis internetowy skoncentrowany na tematach związanych z podróżowaniem po Polsce Polskawita.pl. Dotychczas spółka wydawała pod...

8 czerwca 2009

Atlas rozpoczyna trzymiesięczną kampanię swoich produktów

Od początku czerwca trwa kampania reklamowa marki Atlas. Skierowana jest głównie do wykonawców oraz do klientów indywidualnych. Rozpoczęła się projekcją...

8 czerwca 2009

Agora wspiera konkurs w Radiu Złote Przeboje

Radio Złote Przeboje rusza z konkursem dla słuchaczy - "Wygraj podróż życia w Radiu Złote Przeboje". Nagrodami w zabawie są...

8 czerwca 2009

Play po audycie mediowym, wkrótce decyzja

Play w najbliższym czasie podsumuje wyniki audytu mediowego i podejmie decyzje w sprawie ewentualnego przeprowadzenia przetargu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jak...

8 czerwca 2009

Sylwia de Weydenthal po siedmiu latach pracy odchodzi z Coca-Coli

Sylwia de Weydenthal po ponad siedmiu latach pracy odchodzi z Coca-Cola Poland Services. Ostatnio pełniła w tej firmie funkcję marketing...

8 czerwca 2009

EA z okazji premiery "The Sims 3" prowadzi nietypową akcję eventową

Z okazji premiery gry komputerowej "The Sims 3" jej dystrybutor Electronics Arts Polska przygotował nietypową formę promocji. Przez najbliższe trzy...

8 czerwca 2009

Agencja ITS poszerza zakres usług

"ITS" Agencja Reklamowa poszerza zakres usług. Do tej pory firma koncentrowała się przede wszystkim na działaniach eventowych. Obecnie oferuje także...

9 czerwca 2009

Bunge chce przejąć Raisio Polska i zostać liderem rynku margaryn

Amerykański koncern Bunge ma przejąć Raisio Polska Foods za kwotę 80 mln dol. w gotówce. Częścią transakcji są fabryki margaryn...

9 czerwca 2009

Magdalena Skrycka i Wojciech Siulkowski kierują sprzedażą w Gazeta.pl

Piotr Chmielewski, agency group head w dziale sprzedaży Gazeta.pl (Agora), rozstał się z firmą. Był z nią związany od 2004...

9 czerwca 2009

Gofresh.pl miał 230 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon

W ciągu pierwszych dwóch tygodni konkursu "Spełniaj swoje marzenia" marki Dove (Unilever Polska) serwis internetowy Gofresh.pl, będący integralną częścią akcji,...

9 czerwca 2009

Agromaks wprowadza dwie nowe marki - Artvillano 
i Anderstil

Firma Agromaks wprowadza dwie nowe marki w branży wyposażenia łazienek: Artvillano
 i Anderstil. Oferuje pod nimi: meble łazienkowe, ceramikę, wanny,...

9 czerwca 2009

Fabryka Pomysłów wspiera projekt Kissing Point

Fabryka Pomysłów na zlecenie serwisu randkowego Sympatia.pl (Grupa Onet.pl) wspiera organizację ogólnopolskiej akcji Kissing Point. W specjalnie oznakowanych miejscach (właśnie...

9 czerwca 2009

Barbara Labudda odpowiada za PR Grupy Eskadra

Barbara Labudda będzie odpowiadać za PR Grupy Eskadra. Od grudnia ub.r. pełni ona funkcję business development directora należącej do grupy...

9 czerwca 2009

ATM Grupa wypłaci dywidendę

Akcjonariusze ATM Grupy, spółki zajmującej się produkcją programów telewizyjnych, podejmą uchwałę o wypłacie dywidendy za 2008 rok. Zarząd spółki zamierza...

9 czerwca 2009

Incentive Concept Poland zmienia wizerunek i strukturę

Incentive Concept Poland zmienia wizerunek spółki oraz strukturę agencyjną. W ramach dawnej agencji wyspecjalizowały się dwie marki. Incentive Concept będzie...

9 czerwca 2009

Monika Białkowska rozstaje się z agencją Jasieński/Stadnicki

Monika Białkowska odchodzi z zespołu menedżerskiego agencji reklamowej Jasieński/Stadnicki w związku z urlopem macierzyńskim. Była odpowiedzialna za new business, public...

9 czerwca 2009

Awanse i zmiany strukturalne w Focus Media Group

W agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale kreacji. Nowo utworzone stanowisko creative supervisora...

9 czerwca 2009

Tribal DDB uruchomił nową odsłonę strony Cleargreen.pl

Tribal DDB, agencja interaktywna z grupy Corporate Profiles DDB, przygotowała nowa stronę dla marki Lipton Clear Green z portfolio Unilevera....

9 czerwca 2009

Hellena wchodzi w segment premium - na razie bez wsparcia

Jutrzenka-Colian, właściciel marki napojów Hellena, wprowadza na rynek nowy napój pod nazwą Perfect. Z marką tą debiutuje w segmencie napojów...

9 czerwca 2009

Szczecin Rock Festival korzysta z targetowania behawioralnego

ZPR SA wspiera Szczecin Rock Festival kampanią internetową, w ramach której wykorzystano targetowanie behawioralne i geotargetowanie. Działania realizowane są przez...

9 czerwca 2009

Fox rozpoczyna współpracę z OnBoard PR

Fox International Channels będzie współpracował z agencją OnBoard PR. Konsultanci agencji odpowiadają za prowadzenie biura prasowego oraz współtworzenie strategii PR...

9 czerwca 2009

Jutrzenka inwestuje w telewizyjny sponsoring i radio

Jutrzenka rozpoczęła na początku czerwca br. kampanię telewizyjną Wafli Familijnych. Marketer zdecydował się na sponsoring popularnych seriali i programów rozrywkowych...

9 czerwca 2009

Era ma oszczędzać na reklamie; rebranding odłożony

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci komórkowej Era, wdraża program oszczędnościowy. (O wstępnych zapowiedziach tych planów informowaliśmy w DS "MMP"...

9 czerwca 2009

Peugeot z nowym crossoverem na rynku

Ruszyła nowa kampania Peugeota wprowadzająca na rynek nowy crossover Peugeot 3008 z technologią Grip Control. Model jest kierowany do ludzi...

9 czerwca 2009

Agata Maj-Olszewska z AMS przechodzi do Headz

Do zespołu Headz Marketing Partner dołączyła Agata Maj-Olszewska. Objęła nowo utworzone stanowisko kierownika działu sprzedaży. Z branżą jest związana od...

9 czerwca 2009

WP wprowadza nowe formaty reklam wideo

Wirtualna Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej dwie nowe formy reklam wideo - OnStream Toplayer oraz BottomLayer. Mogą być umieszczane...

9 czerwca 2009

Universal McCann zwycięzcą warsztatów radiowych Brokera FM

Dom mediowy Universal McCann wygrał w VII edycji warsztatów radiowych Brokera FM. Na podium znalazły się też MPG, zdobywca II...

9 czerwca 2009

Renata Krzewska dyr. generalnym Muratora; Agnieszka Anielska pozostaje prezesem

Rada nadzorcza Wydawnictwa Murator zdecydowała o rozdzieleniu stanowisk prezesa zarządu i funkcji dyrektora generalnego, które dotąd łączyła Agnieszka Anielska. Dyrektorem...

9 czerwca 2009

"Elle Decoration" będzie dwumiesięcznikiem

Wydawnictwo Burda Publishing Polska zdecydowało o zmianie cyklu wydawniczego magazynu "Elle Decoration". Począwszy od numeru październikowego, pismo będzie się ukazywało...

9 czerwca 2009

Nestle organizuje kolejny etap akcji "Jedz smacznie i zdrowo"

Nestle Polska i sieć hipermarketów Carrefour wystartują w połowie czerwca br. z kolejną edycją akcji "Jedz smacznie i zdrowo -...

9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

9 czerwca 2009

K2 Internet opuszcza Paweł Murak, client service director

Po ośmiu latach pracy z K2 Internet odchodzi Paweł Murak, który ostatnio zajmował stanowisko client service directora. Stanowisko client service...

9 czerwca 2009

Winiary opierają mechanizm promocji na grze "Packman"

Nestle Polska prowadzi letnią promocję Dania w 5 minut z portfolio Winiar (Spaghetti po bolońsku, Ziemniaki Puree z grzankami i...

10 czerwca 2009

Marek Węgierek, dyr. marketingu i wiceprezes zarządu, odchodzi z Horteksu

Marek Węgierek, który od początku br. zajmował stanowisko dyr. marketingu i wiceprezesa zarządu Hortex Holding SA (patrz DS "MMP" z...