M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 czerwca 2009

Piotr Bieńko, commercial director, opuści Universal McCann

Piotr Bieńko, commercial director w domu mediowym Universal McCann, rozstaje się z agencją. Pracował w niej przez blisko rok, koordynując...

10 czerwca 2009

Ciszewski kupuje udziały w Brightness Creative Studiu

Agencja Ciszewski Public Relations nabyła większościowy pakiet udziałów w Brightness Creative Studiu. Spółka istnieje od 2005 r. Zajmuje się m.in.:...

10 czerwca 2009

Simplus nawiązuje w reklamie do czasów II wojny światowej

Agencja reklamowa Team One przygotowała nowy spot promujący najnowszą ofertę prepaidową Simplusa (Polkomtel). Tym razem przenosi widzów w realia II...

10 czerwca 2009

Universal McCann, Mindshare i MediaCom nagrodzone w konkursie Eurozetu

Eurozet przyznał trzy równorzędne nagrody domom mediowym, które wystartowały w konkursie na przygotowanie kreatywnego briefu kampanii radiowej organizowanego pod hasłem...

10 czerwca 2009

Cormedia tworzy specjalną ofertę związaną z Grand Prix F1

Poświęcony wyścigom samochodów F1 serwis Formula1.pl dołączył do oferty sieci reklamowej Cormedia. Jednocześnie sieć przygotowała ofertę reklamową grand prix skierowaną...

10 czerwca 2009

Agora i At Media ze wspólną ofertą dla reklamodawców

Agora i At Media udostępniły od czerwca br. wspólną ofertę dla reklamodawców. W pierwszym etapie będą mogli skorzystać ze zintegrowanej...

10 czerwca 2009

Dobra Communications pracuje dla Windygo.pl

Dobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, rozpoczęła współpracę z Platformą Windykacyjną "Windygo". Agencja odpowiadać będzie za...

10 czerwca 2009

Według MB SMG/KRC dzieci w wolnym czasie najczęściej oglądają telewizję

Oglądanie telewizji dzieci ze wszystkich grup wiekowych najczęściej wskazują jako aktywność realizowaną w czasie wolnym. Firma Millward Brown SMG/KRC zebrała...

10 czerwca 2009

Infornext.pl współpracuje z PWN w zakresie reklamy

Infornext.pl rozpoczyna współpracę z Wydawnictwem Naukowym PWN SA 
w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. W ramach łączonej oferty znajdą się zarówno...

10 czerwca 2009

Johnson & Johnson MDD ma nowego dyrektora marketingu

Eryka Maria Gizińska objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i marketingu w Johnson & Johnson Poland Medical Devices & Diagnostics (MDD)....

10 czerwca 2009

Beata Grzybek senior project managerem w Konkret PR

Beata Grzybek objęła stanowisko senior project managera w departamencie public relations agencji Konkret PR. Będzie się zajmowała kompleksową obsługą public...

10 czerwca 2009

Peppermint repozycjonuje się jako purchase trigger agency

Peppermint repozycjonuje się jako purchase trigger agency, co oznacza, że skupi się na shopper marketingu i działaniach mających bezpośredni wpływ...

10 czerwca 2009

Rada Reklamy odrzuca skargi na reklamy: Brise'a, Burna i Big Stara

Rada Reklamy oddaliła skargę przeciw SC Johnson dotyczącą telewizyjnej reklamy Brise Mini Spray. Zdaniem konsumenta, który złożył skargę, użyte w...

10 czerwca 2009

Żywiec Zdrój buduje świadomość produktu na ulicach miast

W ramach akcji promocyjnej Danone rozdaje dziś butelki wody gazowanej o smakach cytrynowym i pomarańczowym marki Żywiec Zdrój w ośmiu...

10 czerwca 2009

Marcin Winkler dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD

Marcin Winkler będzie dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD

. Przejmie tę funkcję od Małgorzaty Baranowskiej, która zrezygnowała z pracy w OMD...

10 czerwca 2009

Marek Dworak rozstaje się z Brokerem FM, Kazimierz Gródek nowym prezesem

Marek Dworak złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu grupy radiowej Broker FM (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Miasto...

10 czerwca 2009

Radosław Kucko w zarządzie Interia.pl

Radosław Kucko dołączy do zarządu portalu Interia.pl. Od sierpnia br. będzie odpowiadał w spółce za realizację nowych projektów wykorzystujących synergię...

10 czerwca 2009

Nicola Novellone zastąpi Jarosława Ziębińskiego w Leo Burnett

Nicola Novellone, dotychczasowy dyrektor zarządzający i dyrektor ds. nowego biznesu w oddziale Leo Burnett w Mediolanie, został mianowany na stanowisko...

10 czerwca 2009

Okocim rusza z kolejnym etapem relaunchu

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim z portfela Carlsberg Polska. W ramach kontynuacji kampanii relaunchowej przygotowane zostały dwa nowe...

15 czerwca 2009

Dwóch nowych accountów w Adweb

Grupa Adweb powiększyła się o dwóch nowych account managerów - Karolinę Szewczyk-Oussę oraz Wojciecha Turzańskiego. Karolina Szewczyk-Oussa przeszła do Grupy...

15 czerwca 2009

Nowe osoby w Hand Made

Do działu obsługi klienta agencji Hand Made dołączyły dwie nowe osoby. Agata Kurylak objęła stanowisko account managera, zastąpiła Annę Korwin,...

15 czerwca 2009

"Malinowy król" w reklamach cukru żelującego Diamant

Z początkiem czerwca ruszyła kampania promująca cukier żelujący Diamant firmy Pfeifer & Langen. Celem kampanii, która przebiega pod hasłem: "Diamant,...

15 czerwca 2009

Ponad 100 tys. osób obejrzało spot Heyah w YouTube

Najnowsza kampania zrealizowana przez agencję G7 dla PTC Era, marki Heyah, bije rekordy popularności w serwisie YouTube.com. Przez tydzień spot...

15 czerwca 2009

Focus Media Group planuje dokonanie trzech akwizycji do końca roku

Agencja Focus Media Group planuje poważne inwestycje. W pierwszej kolejności zamierza przejąć udziały w agencji interaktywnej - zaawansowane rozmowy prowadzone...

15 czerwca 2009

Przedstawiciele domów mediowych zaskoczeni zmianami w Brokerze FM

Broker FM, właściciel m.in.: RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic, zakończył współpracę z dyrektorem generalnym działu sprzedaży Jarosławem Hendzlem....

15 czerwca 2009

Elżbieta Krajewska sales managerem w POS Media Poland

Do zespołu POS Media Poland, agencji reklamy in-store, dołączyła Elżbieta Krajewska, która objęła stanowisko sales managera. Zastąpiła Aleksandra Lubańskiego, który...

15 czerwca 2009

Maciej Kadłubowski zostanie dyrektorem marketingu w Red Bull Polska

Maciej Kadłubowski zostanie w sierpniu dyrektorem marketingu Red Bull Polska. Obecnie funkcję tę pełni Michał Milewicz, łącząc ją z funkcją...

15 czerwca 2009

Repropol reprezentuje wydawców prasowych w kwestiach publikacji ich treści w internecie

Stowarzyszenie Repropol założone przez wydawców należących do Izby Wydawców Prasy (IWP) otrzymało od Ministerstwa Kultury licencję na zbiorowe zarządzanie treściami...

15 czerwca 2009

Stanisław Pogorzelski w Havas Sports & Entertainment

Stanisław Pogorzelski dołączył do zespołu Havas Sports & Entertainment na stanowisko account managera. Pogorzelski przez ostatnie dwa lata pracował w...

15 czerwca 2009

Olympus chce stworzyć nowy segment aparatów fotograficznych

Na 16 czerwca br. Olympus Polska zapowiada premierę nowego modelu aparatu fotograficznego. Projekt jest objęty klauzulą tajności. Producent nie zdradza...

15 czerwca 2009

Wyjaśnienie: OMD, nie MediaCom, w trójce nagrodzonych na warsztatach Eurozetu

Optimum Media OMD, a nie - jak podaliśmy wczoraj błędnie za Eurozetem - MediaCom, znalazł się w gronie zdobywców głównej...

15 czerwca 2009

Play kończy kampanię "informacyjną" z Sołtysikiem

P4, operator sieci komórkowej Play, zdecydował o zakończeniu swojej kampanii, w której występował prezenter TVN Andrzej Sołtysik (pisaliśmy o niej...

15 czerwca 2009

Projekt "Pij mleko, będziesz wielki" ma dobre wyniki rozpoznawalności

Polski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA upublicznił raport firmy badawczej Millward Brown SMG/KRC podsumowujący prowadzoną od sześciu lat kampanię społeczną...

15 czerwca 2009

Rusza rozbudowa Zed Digital

Zed Digital, departament internetowy ZenithOptimedia, zatrudnia nowe osoby. Jak wynika z naszych informacji, do struktury dołączył Artur Malinowski jako młodszy...

15 czerwca 2009

Ilona Węgrzycka odchodzi z Afilo

Ilona Węgrzycka odchodzi z Afilo, agencji wyspecjalizowanej w organizacji programów afiliacyjnych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Węgrzycka pracowała w Afilo jako business...

15 czerwca 2009

Nestle Nutrition silnie wesprze w tym roku markę Gerber

Nestle Nutrition wprowadziła nową linię Gerber Bio składającą się z 17 produktów rolnictwa ekologicznego dla niemowląt i małych dzieci. Nowość...

15 czerwca 2009

W maju wartość sprzedaży w handlu tradycyjnym wzrosła o 8,1 proc.

Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej "Centrum Monitorowania Rynku" nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych, maj przyniósł...

16 czerwca 2009

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii startuje z kampanią

Partner of Promotion i Martis Communication & Strategy odpowiadają za przygotowanie i realizację kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii....

16 czerwca 2009

JWT Warszawa autorem kampanii dla Ikei w Poznaniu

Agencja JWT Warszawa przygotowała kampanię zapraszającą do dwa razy większego sklepu Ikei w Poznaniu. Rozbudowa łączy się z większą liczbą...

16 czerwca 2009

ZigZap w prasie i internecie

Agencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kolejną kampanię wizerunkową dla młodzieżowego kanału ZigZap. Ma ona zwrócić uwagę na ofertę programową...

16 czerwca 2009

MagnifiCo PR współpracuje z Jazz Bistro

Agencja MagnifiCo PR rozpoczęła współpracę z Jazz Bistro Group. Agencja będzie świadczyć kompleksową obsługę PR tej sieci lokali. MagnifiCo PR...

16 czerwca 2009

Egmont po raz pierwszy foliuje swoje magazyny dla Kubusia

Wydawnictwo Egmont i firma Maspex realizują wspólną akcję promocyjną dla Kubusia Waterrr. Jest to pierwsza taka promocja wydawnictwa realizowana dla...

16 czerwca 2009

Internauci krytycznie oceniają reklamowe treści wideo

Trzech na czterech internautów (76 proc.) oglądało wideo w internecie, a 61 proc. słuchało radia. 15 proc. użytkowników internetu nigdy...

16 czerwca 2009

Data Solutions rozbudowuje struktury i poszerza zespół client service

Agencja marketingu relacji Data Solutions rozbudowuje dział innowacji i analiz oraz poszerza zespół client service. Zmiany są konsekwencją wzbogacenia portfolio...

16 czerwca 2009

Kampania TV promuje nowe opakowania Tymbarku

Grupa Maspex Wadowice wystartowała z kampanią telewizyjną Kartoonków Tymbarku. Spot zatytułowany "Tęczowa przygoda" ma na celu zaprezentowanie nowego opakowania Kartoonków...

16 czerwca 2009

Anna Gdynia w zespole działu obsługi klienta HumanAd

Anna Gdynia dołączyła do zespołu działu obsługi klienta w agencji reklamowej HumanAd. Objęła stanowisko account managera i będzie się skupiała...

16 czerwca 2009

Ustronianka odświeża opakowanie

Naturalna woda mineralna gazowana Ustronianka ma nowe opakowanie. W ramach zmian wprowadzono nowoczesną butelkę o ergonomicznym kształcie, którą przygotowali włoscy...

16 czerwca 2009

Marki luksusowe SiroScana zanotowały wzrosty

Firma SiroScan w kończącym się w czerwcu roku fiskalnym zanotowała wyraźny wzrost sprzedaży marek luksusowych. Największą dynamikę zanotowały marki Gucci...

16 czerwca 2009

Johnson & Johnson poszerza markę Listerine i wspiera ją kampanią

Johnson & Johnson Poland poszerza ofertę marki płynu do płukania jamy ustnej Listerine. Do obecnych dotąd na rynku wariantów Coolmint...

16 czerwca 2009

W kryzysie Lisner stawia na budowanie wizerunku

Uniq Lisner rozpoczął kolejny etap kampanii wizerunkowej produktów marki Lisner. Celem kampanii jest przede wszystkim wzrost znajomości marki. W dłuższym...