M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 czerwca 2009

BR TVP hasłem "Taniej już się nie da" otwiera sprzedaż na lato

BR TVP otwiera sprzedaż czasu reklamowego na wakacje. Wczoraj ruszyła sprzedaż na lipiec, a za tydzień rozpocznie się sprzedaż na...

16 czerwca 2009

Branża zadowolona z dostępnych w Polsce badań internetu, sceptyczna wobec globalnej standaryzacji

Polscy specjaliści z branży internetowej, planowania mediów i marketerzy są zadowoleni z dostępnych u nas badań internetu. Tak wypada nasz...

16 czerwca 2009

W drugiej połowie br. Gerber wystartuje z kampanią wizerunkową

Nestle Nutrition silnie wesprze w drugiej połowie br. markę Gerber. Planowana jest dla niej kampania wizerunkowa wykorzystująca prasę i telewizję....

16 czerwca 2009

Vivien Media Group wyodrębniła agencję interaktywną VMG Net

Firma Vivien Media Group z Poznania wyodrębniła agencję interaktywną VMG Net, która dotychczas działała jako dział multimedialny grupy. VMG Net...

16 czerwca 2009

Katarzyna Brodzka-Demianiuk odpowiada po Stefanie Nowaku za działania online Playa

Katarzyna Brodzka-Demianiuk będzie odpowiedzialna za działania online firmy P4, operatora sieci komórkowej Play. Jej awans jest związany z odejściem z...

16 czerwca 2009

IDMnet tworzy dział dedykowany kampaniom efektywnościowym

IDMnet (ZPR SA) poszerzył ofertę o realizację kampanii w modelu efektywnościowym, w związku z czym wyodrębnił dział dedykowany tego typu...

16 czerwca 2009

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień w konkursie Golden Arrow

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień przyznało po wczorajszych obradach jury w konkursie Golden Arrow. Łącznie nominowano 58 prac....

17 czerwca 2009

Albert Lumberjacker wspiera jubileusz Effie Awards

Najbliższa kampania reklamowa konkursu oceniającego efektywność programów komunikacji marketingowej Effie Awards pod hasłem "Tylko efektywność" przygotowana została przez agencję Albert...

17 czerwca 2009

Były menedżer Agory wesprze sprzedaż w Inforsysie

Rafał Mathiak, który rozstał się po 10 latach z Agorą (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 4 czerwca br.),...

17 czerwca 2009

Media Direction uruchamia Fuse, strukturę do zadań specjalnych

Dom mediowy Media Direction OMD uruchamia dział projektów specjalnych. Pod sieciową marką Fuse zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu product placement,...

17 czerwca 2009

PPP Marketing ma oferować nośniki Ambient Infinity

PPP Marketing, agencja mobilemarketingowa, podpisała właśnie umowę o współpracy z Ambient Infinity, dostawcą POS TV oraz producentem telewizyjnym. PPP Marketing...

17 czerwca 2009

Orange dla Firm reklamuje internetowy telefon HTC Magic

Euro RSCG 4D przygotowało kampanię reklamową dla marki Orange dla Firm. 15-sekundowy film dotyczy internetowego telefonu HTC Magic, który jest...

17 czerwca 2009

Zuzanna Reda w zespole client service Eskadra Publica

Eskadra Publica, agencja public relations należąca do Grupy Komunikacyjnej "Eskadra", zatrudniła Zuzannę Reda na stanowisku account managera. Reda skoncentruje się...

17 czerwca 2009

IDMnet chce wprowadzić do oferty preloadery

IDMnet pracuje nad ofertą wideo dającą reklamodawcom możliwość promocji za pomocą tzw. preloaderów (content wideo, np. klip muzyczny, poprzedzony jest...

17 czerwca 2009

Unilever wraca z reklamą do prasy

Koncern Unilever po dwóch miesiącach nieobecności w prasie wraca do tego medium z dwiema kampaniami reklamowymi. Jak przekazał Wojciech Tomczak,...

17 czerwca 2009

Fineus reklamuje się na huśtawkach

Agencja 9.90 PR prowadzi działania komunikacyjne wspierające wprowadzenie na rynek nowej usługi kontrolingu finansowego Fineusa. Opracowaniem pełnej identyfikacji wizualnej zajęła...

17 czerwca 2009

Eveline Cosmetics bez dyrektora marketingu

Urszula Pierzchała, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics, rozstaje się z firmą. Powodem jej odejścia są nowe plany zawodowe, których szczegółów nie...

17 czerwca 2009

Lotos ma nowe logo; wprowadza markę Quazar

Grupa Lotos wprowadziła nowe logo marki Lotos dla kategorii olejowej. Wykorzystuje je wprowadzona właśnie do sprzedaży linia olejów silnikowych Lotos...

17 czerwca 2009

Marka odzieżowa New Look planuje wejście do Polski

Marka odzieżowa New Look planuje wejście do Polski. Firma jeszcze w tym roku zamierza otworzyć sklepy działające na zasadach franczyzy....

17 czerwca 2009

Omnicom Group łączy agencje PR; w Polsce ma powstać United Ketchum

Omnicom Group łączy swoje agencje PR - Ketchum w Stanach Zjednoczonych i europejską sieć Pleon. Zamierza konkurować w zakresie public...

17 czerwca 2009

Hoop inwestuje w portal społecznościowy wody Arctic

Hoop Polska, właściciel marki wody mineralnej Arctic, uruchomił portal społecznościowy dla młodych kobiet www.mamczas.pl. Portal nawiązuje do kampanii telewizyjnej Arctica,...

17 czerwca 2009

Sylwia de Weydenthal dyrektorem ds. komunikacji Grupy Żywiec

Sylwia de Weydenthal obejmie stanowisko dyrektora ds. komunikacji w Grupie Żywiec. Jej dokładnego zakresu obowiązków jeszcze nie podano, ale najprawdopodobniej...

17 czerwca 2009

Totalizator Sportowy wraz z ATM relacjonuje wyścigi konne

Totalizator Sportowy we współpracy z firmą technologiczną ATM uruchamia transmisję wyścigów konnych z toru na warszawskim Służewcu. Będzie można je...

17 czerwca 2009

Dominik Muszyński global brand managerem w Sandozie

Dominik Muszyński awansował w globalnej strukturze Sandoz. Do tej pory pracował jako senior brand manager OTC w Leku Polska (spółka...

17 czerwca 2009

Podravka wygrywa z Prymatem sprawę o znak towarowy

Producent przypraw Podravka wygrał z Prymatem sprawę o znak towarowy. Urząd Patentowy w Warszawie stwierdził, że producent przyprawy Kucharek -...

17 czerwca 2009

Ogilvy Brand Consulting stawia na usługę stricte strategiczną

Firma doradcza Ogilvy Brand Consulting zamierza silniej niż dotąd podkreślać swoje pozycjonowanie jako agencja oferująca usługę związaną przede wszystkim ze...

17 czerwca 2009

Radosław Baran dyr. pionu klientów kluczowych Interia.pl

Radosław Baran został dyrektorem pionu klientów kluczowych w Interia.pl. Od początku kariery zawodowej związany był z Agorą, gdzie 10 lat...

18 czerwca 2009

Marcin Konopczyński nowym producentem w Naive Films

Do studia filmowego Naive Films dołączył nowy producent - Marcin Konopczyński. Ostatnio prowadził warszawską filię łódzkiego studia postprodukcyjnego Nano Stx...

18 czerwca 2009

Perfumy Avril Lavigne zadebiutują latem w Polsce

Firma SiroScan (dawniej Procter & Gamble Prestige Products) wprowadzi wkrótce do sprzedaży nową markę zapachową sygnowaną nazwiskiem znanej piosenkarki Avril...

18 czerwca 2009

Magdalena Knefel zajmie się Grey Goose

Magdalena Knefel dołączyła do zespołu agencji Konkret PR. Objęła stanowisko project managera, odpowiadać będzie za tworzenie i realizację kampanii public...

18 czerwca 2009

Bakoma promuje Twista na outdoorze, wkrótce grą internetową

Bakoma wspiera ogólnopolską kampanią outdoorową markę Twist. Działania pod hasłem "Między posiłkami" mają na celu utrwalenie pozycji lidera w kategorii...

18 czerwca 2009

NuOrder debiutuje na rynku marketingu społecznościowego

NuOrder, agencja marketingu społeczności internetowych, w najbliższych dniach rozpocznie działalność. Jak zapowiadają jej twórcy, będzie to pierwsza tego typu agencja...

18 czerwca 2009

Trzy miesiące bez abonamentu w wakacyjnej promocji Play Online

Wystartowała przygotowana przez Play oraz agencję Change Integrated kampania reklamowa wakacyjnej promocji internetu bezprzewodowego Play Online. Play komunikuje, że w...

18 czerwca 2009

Kampania TV antyowłosieniowego Bioxetu pierwszą w historii Alberta

Firma Albert Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną dermokosmetyku Bioxet, którego jest wyłącznym dystrybutorem na naszym rynku. Jest to pierwsza w historii...

18 czerwca 2009

Imperial wprowadza markę West w wersji super slim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco wprowadziła do sprzedaży papierosy marki West w wersji super slim. W tej wersji dostępne są dwa...

18 czerwca 2009

Agora startuje z kampanią sieci radiowej Roxy

Dziś rusza nowa ogólnopolska kampania promocyjna Radia Roxy (Grupa Radiowa Agory), obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Plakaty przedstawiające...

18 czerwca 2009

Tomasz Lis w Look TV

Look TV, telewizja w salonach fryzjerskich, rozbudowuje dział sprzedaży. Dołączył do niego Tomasz Lis, który ostatnio (od stycznia ub.r.) pracował...

18 czerwca 2009

F-16 i "Czarne chmury" w spocie Cisowianki

Polskie Zdroje, wyłączny dystrybutor Cisowianki, startuje z kampanią telewizyjną wykorzystującą w przekazie samolot F-16, zaś jako tło muzyczne motyw z...

18 czerwca 2009

Innovations obsługuje Ele Taxi

Ruszyła kampania największej warszawskiej korporacji taksówkowej - Ele Taxi. Kampania obejmuje przede wszystkim outdoor, a także prasę, internet oraz działania...

18 czerwca 2009

Łukasz Kawęcki rozstaje się z Muratorem, wydawca łączy działy

Łukasz Kawęcki, do tej pory dyrektor biura reklamy obsługującego pisma z segmentu hobby i rynku zdrowotnego oraz szef działu agencyjnego...

18 czerwca 2009

Streetcom zatrudnia new business managerów; wzmacnia client service

Izabela Karpińska i Agnieszka Łysoń objęły stanowiska new business managerów w agencji Streetcom specjalizującej się w marketingu rekomendacji konsumenckich. Są...

18 czerwca 2009

Unilever wprowadzi nową komunikację dla marki Flora

Unilever wprowadzi nową platformę komunikacyjną dla marki margaryny Flora. Na poziomie globalnym firma podpisała umowę z World Heart Federation, na...

18 czerwca 2009

Tomasz Borchowiec odszedł z Link 4

Tomasz Borchowiec, dyrektor pionu marketingu, odszedł z Link 4. Sprawowa ł tę funkcję od jesieni 2005 r. Wcześniej był dyrektorem...

18 czerwca 2009

Momentum Worldwide współpracuje z Neuro Device Group

Agencja Momentum Worldwide nawiązała współpracę z Neuro Device Group, firmą specjalizującą się w badaniach neuromarketingowych i innych zaawansowanych metodach badawczych....

18 czerwca 2009

Electro World z kampanią w TVP Warszawa

Rusza pierwsza lokalna kampania telewizyjna Electro World, sieci elektromarketów. Kreację przygotowała DSK, a czas do kampanii kupił Starlink. W 30-sekundowych...

18 czerwca 2009

Obrysy zwłok w guerillowej akcji Zone Reality

Na ulicach i chodnikach dziewięciu największych miast Polski pojawiły się szablony przedstawiające obrys ludzkich zwłok. W środku lub obok znajdował...

18 czerwca 2009

On Board dla Tork

On Board PR rozpoczęła realizację działań PR dla marki Tork z portfolio SCA Hygiene Products. Umowa dotyczy doradztwa komunikacyjnego związanego...

19 czerwca 2009

Sopro promuje swoje produkty w internecie

Firma Sopro, producent chemii budowlanej i produktów glazurniczych, rozpoczęła kampanię reklamową w internecie. Za zakup powierzchni, zaplanowanie emisji oraz stworzenie...

19 czerwca 2009

ITBC dla portalu bukmacherskiego Betting Expert

Agencja public relations ITBC Communication zadba o wizerunek serwisu BettingExpert.com, portalu internetowego o tematyce bukmacherskiej, który prowadzony jest przez ekspertów...

19 czerwca 2009

Krzysztof Winnik dyrektorem zarządzającym NuOrder

Krzysztof Winnik został dyrektorem zarządzającym NuOrder - agencji marketingu społeczności internetowych. Agencja rozpocznie działalność 22 czerwca br. (patrz wczorajszy DS...