M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 czerwca 2009

Zbigniew Wysocki plannerem w BBDO

Do działu strategii BBDO Warszawa dołączył Zbigniew Wysocki, obejmując stanowisko plannera. Wysocki przechodzi do BBDO z JWT Warszawa, gdzie obsługiwał...

19 czerwca 2009

Publicis Modem zajmie się usługami web designu

W ramach grupy spółek należących do polskiego oddziału Publicisu powstała nowa struktura o nazwie Publicis Modem. Jest to marka dla...

19 czerwca 2009

Marcin Suszczewski w kreacji Blueberry

Do agencji interaktywnej Blueberry Communication Group dołączył Marcin Suszczewski. Został senior copywriterem i zasilił zespół kreatywny Michała Lorenca. Marcin Suszczewski...

19 czerwca 2009

Lirene na wyższej półce; w reklamach Pola Babiak

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza nową linię kosmetyków marki Lirene - Lirene Ideale. Jest także pierwszą w portfolio marką...

19 czerwca 2009

Według ACNielsena sprzedaż papierosów spadła o 4 proc.

O 4 proc. w ciągu roku spadła w ujęciu ilościowym sprzedaż papierosów na polskim rynku - wynika z danych ACNielsen...

19 czerwca 2009

CAM Media wyłącznym dostawcą wielkiego formatu dla Starcomu

CAM Media będzie obsługiwał Starcom MediaVest w zakresie zakupu wielkiego formatu do kampanii dla klientów jej agencji. Współpraca ma się...

19 czerwca 2009

Little Green Men startuje w Y&R; w Polsce na razie nie wiadomo

Sieć agencji reklamowych Young & Rubicam Brands otwiera nową sieć, która nazwała LGM, czyli Little Green Men. Nowa struktura ma...

19 czerwca 2009

Według PMR rynek dermokosmetyków może być wart ok. 1 mld zł

Dermokosmetyki, czyli kosmetyki sprzedawane tylko w aptekach, są jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii kosmetycznych. Ich roczna dynamika wzrostu wynosi...

19 czerwca 2009

Piotr Bieńko szefem Mediasense, nowego domu mediowego Adv.pl

Grupa Adv.pl uruchamia dom mediowy wyspecjalizowany w planowaniu i zakupie mediów tradycyjnych. Pod marką Mediasense i pod kierunkiem Piotra Bieńki...

19 czerwca 2009

PepsiCo wspiera nowy wariant herbaty mrożonej Liptona

Pepsi Cola wspiera wprowadzenie na rynek nowego wariantu marki Lipton Ice Tea - Lipton Green Apple Ice Tea. Działania skierowane...

19 czerwca 2009

Pisma hobbystyczne są czytane najuważniej - wynika z analiz MacroFAQ

Najuważniej czytamy magazyny hobbystyczne - wynika z MacroFAQ, badania realizowanego przez dom mediowy Macroscope OMD. Czytelnicy tego segmentu prasy deklarują,...

19 czerwca 2009

Velvet patronem parady labradorów

W najbliższą niedzielę odbędzie się w Warszawie parada labradorów - event organizowany w ramach programu "Pomóżmy razem". Program wspiera fundacje...

19 czerwca 2009

McCann Erickson wspiera akcję "Bicie jest głupie"

Agencja reklamowa McCann Erickson na zlecenie Porozumienia Dzieci pod Ochroną przygotowała kampanię społeczną pt. "Bicie jest głupie". Na jej potrzeby...

19 czerwca 2009

Spoty Coke Zero zintegrowane z winietami bloków reklamowych

Spoty najnowszej kampanii Coke Zero zostały zintegrowane z winietami bloków reklamowych. Główną rolę w akcji reklamówki odgrywa wyspecjalizowana jednostka amerykańskiej...

19 czerwca 2009

Tequila obsłuży Tyskie, Żubra, Lecha i Peroni

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska podpisała umowy na kompleksową roczną obsługę czterech marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej: Tyskie, Żubr, Lech Pils...

19 czerwca 2009

PCM uruchomi BOK na zlecenie

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) uruchamia nową usługę - biuro obsługi klienta na zlecenie - której dedykowana będzie wydzielona struktura firmy....

22 czerwca 2009

Iza Marczak dołączyła do działu marketingu Albert Polska

Iza Marczak dołączyła do powstającego działu marketingu firmy Albert Polska. Objęła stanowisko product managera. Będzie odpowiadać za aktywne roślinne komórki...

22 czerwca 2009

Kirstein zastępuje Kozyrę na stanowisku szefa Radia Zet

Mateusz Kirstein, dotychczasowy dyrektor programowy sieci Chilli Zet (Eurozet), obejmie stanowisko redaktora naczelnego i dyrektora programowego Radia Zet. Zastąpi na...

22 czerwca 2009

Piotr Gotkowski, założyciel Streetcomu, pracuje nad nowym projektem

Piotr Gotkowski całkowicie wycofał się z operacyjnej działalności agencji marketingu rekomendacji Streetcom i pracuje nad nowym projektem marketingowym. Jego szczegóły...

22 czerwca 2009

Marcin Gędziorowski rozstał się z Grupą Radiową Agory

Marcin Gędziorowski, zastępca dyrektora Grupy Radiowej Agory (GRA) oraz członek zarządu, rozstał się ze spółką. Czteroosobowy zarząd Grupy Radiowej Agory...

22 czerwca 2009

Paweł Jagiełło opuszcza OMG

Paweł Jagiełło rozstaje się z OMG Digital, internetową komórką Omnicom Media Group. Odchodzi kilka tygodni po tym, jak z OMG...

22 czerwca 2009

Nowy serwis sportowy TVP ma zarabiać m.in. na reklamie

Telewizja Polska uruchomiła nową wersję serwisu sportowego Sport.tvp.pl. Serwis bazujący na materiałach wideo ma zarabiać głównie na reklamach i płatnych...

22 czerwca 2009

Benita Jakubowska zaskoczona decyzją, Polskapresse likwiduje jej stanowisko

Benita Jakubowska, pełnomocnik zarządu ds. internetu w Polskapresse, rozstaje się z wydawnictwem. Jak podaje w swoim komunikacie zarząd Polskapresse, powodami...

22 czerwca 2009

Katarzyna Cieślik kierownikiem ds. sprzedaży w Glossy Media

Katarzyna Cieślik objęła nowo utworzone stanowisko kierownika ds. sprzedaży w sieci reklamy internetowej Glossy Media (Agora). Dotychczas zajmowała stanowisko account...

22 czerwca 2009

TNS OBOP i Pentor RI nie połączą się w 2009 r.

Globalna fuzja sieci firm badawczych TNS i Research International nie będzie miała żadnych konsekwencji na rynku polskim co najmniej do...

22 czerwca 2009

Kryzys niestraszny lekom, ocenia PMR

Jak szacuje PMR, obecnie rynek farmaceutyczny należy do sektorów polskiej gospodarki o najbardziej optymistycznych prognozach rozwoju na najbliższe dwa lata....

22 czerwca 2009

Blueberry Communication Group pracuje dla centrali SPI International

Agencja interaktywna Blueberry Communication Group rozpoczęła współpracę z nowojorską centralą firmy SPI International. Agencja przygotuje serwis internetowy SPI International. Prace...

22 czerwca 2009

Media publiczne bez gwarantowanej dotacji budżetowej

Senat odrzucił w piątek poprawki do ustawy medialnej, które gwarantowały, że kwota ok. 880 mln zł dla mediów publicznych będzie...

22 czerwca 2009

Iza Bartosz odeszła z redakcji "Vivy!"

Iza Bartosz, kierownik działu krajowego dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), rozstaje się z tytułem. Powodem jej odejścia są nowe plany zawodowe,...

22 czerwca 2009

134 prace wysłali Polacy do Cannes

Z polskich agencji do 56. konkursu reklamowego w Cannes wysłane zostały 134 prace, czyli o 10 więcej niż rok temu....

22 czerwca 2009

IAB Polska protestuje przeciwko nowelizacji prawa prasowego

Związek Pracodawców Branży Internetowej "IAB Polska" wydał uchwałę dotyczącą nowelizacji prawa prasowego, w której krytycznie odniósł się do proponowanych zmian...

22 czerwca 2009

W święta reklamy bardziej denerwują Polaków

OMG Metrics (dział badawczy Omnicom Media Group) podsumował kolejny etap badania wskaźnika irytacji reklamą. Wyniki analiz obejmują okres od kwietnia...

22 czerwca 2009

Kampania Peugeota tylko na iPhonie

IDMnet rozpoczął kampanię dla Peugeota 3008 z wykorzystaniem targetowania na iPhone'a. Kampania potrwa cztery tygodnie. Promocja została zrealizowana z wykorzystaniem...

23 czerwca 2009

Scholz & Friends zmienia struktury działu account i kreacji

Agencja reklamowa Scholz & Friends porządkuje struktury. Największe zmiany objęły dział obsługi klienta. Zmieniły się stanowiska dwóch z trzech dotychczasowych...

23 czerwca 2009

Trzy pierwsze nominacje dla Polaków w Cannes

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions ogłosili pierwszą listę nominacji. Spośród polskich zgłoszeń w kategorii outdoor wyróżniono pracę agencji McCann Erickson...

23 czerwca 2009

Renata Wasiak przejdzie do MPG

Renata Wasiak dołączy wkrótce do zespołu MPG, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obecna kierownik ds. kluczowych klientów w Interii obejmie w MPG...

23 czerwca 2009

BOŚ przedłuża kampanię Konta Wyjątkowego

Kampania reklamowa Banku Ochrony Środowiska obejmie dodatkowo radio. Po zakończonej już kampanii telewizyjnej bank będzie promował swój najnowszy rachunek -...

23 czerwca 2009

CR Lab technologicznym i biznesowym think-tankiem w Internet Group

Internet Group tworzy CR Lab, strukturę poświęconą tworzeniu rozwiązań technologicznych i biznesowych oraz modelom sprzedaży typu performance. CR Lab budują...

23 czerwca 2009

Ergo Hestia promuje pakiety ubezpieczeń

Ergo Hestia wspiera kampanią sprzedaż ubezpieczenia OC/AC. Głównym celem działań jest zachęcenie klientów do kupna OC/AC w pakiecie (w ramach...

23 czerwca 2009

Arrow Poland wzmacnia linię leków kardio i swój wizerunek

Redshoes Advertising Agency przygotowała kreację i projekt materiałów promocyjnych dla linii leków kardiologicznych Arrow Poland SA, spółki-córki Grupy Arrow, producenta...

23 czerwca 2009

Maciej Michalak dyrektorem marketingu w Cersanicie

Maciej Michalak objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Cersanit zajmującej się m.in. produkcją i dystrybucją wyrobów wykorzystywanych do wykańczania i...

23 czerwca 2009

Hip-Hop.pl dołączył do oferty sieci Ad-Vice

Do oferty sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączył portal muzyczny Hip-Hop.pl, który wzmocnił kategorie rozrywka i społeczności. Wortal tematyczny Hip-Hop.pl istnieje...

23 czerwca 2009

Świętokrzyskie rusza z kampanią na antenach TVN

Dziś na antenie TVN po raz pierwszy zostanie wyemitowany specjalnie przygotowany spot reklamujący województwo świętokrzyskie. Reklamy pojawiać się będą do...

23 czerwca 2009

Felix Polska bez szefa marketingu - z firmą rozstał się Walery Lach

Walery Lach, dyrektor marketingu Felix Polska, rozstał się ze spółką. Powodem jego odejścia są nowe plany zawodowe, których szczegółów na...

23 czerwca 2009

Monika Pałuba account executive w agencji Schulz

Do agencji reklamowej Schulz dołączyła jako account executive Monika Pałuba. Odpowiada za obsługę klientów agencji i koordynację projektów. Monika Pałuba...

23 czerwca 2009

AWR "Wprost" rozszerza współpracę z BrainJuice Group

Wydawnictwo AWR "Wprost" podpisało siedmiomiesięczny kontrakt z agencją FuturePR (BrainJuice Group). W ramach umowy agencja poza działaniami PR dla tygodników...

23 czerwca 2009

Izabela Iwaniak i Magdalena Czarnecka w zespole Interactive Solutions

Do agencji interaktywnej Interactive Solutions dołączyły account manager Izabela Iwaniak i Magdalena Czarnecka odpowiedzialna ze e-PR. Izabela Iwaniak odpowiada za...

23 czerwca 2009

Skoda najchętniej kupowana w maju, Fiat 500 z największą dynamiką sprzedaży

Najchętniej kupowanym modelem nowego samochodu osobowego w maju br. była Skoda Octavia - wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego...

23 czerwca 2009

Winiary ruszyły z promocją serwisu nt. grillowania

Nestle Polska uruchomiło w ramach marki Winiary serwis www.nagrilla.pl poświęcony letniemu grillowaniu. W ramach strony użytkownicy mogą m.in. wybrać jedną...

23 czerwca 2009

Hortex inwestuje w markę Fresz

Hortex wspiera kampanią relaunch marki Fresz. W ramach działań prowadzona jest obecnie kampania telewizyjna pod hasłem "Fresz. Zaskakująco orzeźwiający". Marketer...