M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 czerwca 2009

Steczkowska, twarz Gatty, w reklamach Cleara

Unilever Polska po raz pierwszy w kampanii kosmetyków do włosów marki Clear wykorzystał wizerunek celebrity. W najnowszym spocie reklamowym wystąpiła...

23 czerwca 2009

Jupik Aqua wraca do telewizji

Kampania Jupik Aqua (Hoop Polska), wody smakowej dla dzieci, powraca do stacji telewizyjnych. Wykorzystuje TVP, Polsat, TVN i kanały dziecięce....

23 czerwca 2009

CEDC wzmacnia pozycję Absolwenta nową butelką i komunikacją

Firma CEDC wzmacnia pozycję wódki Absolwent nową butelką i komunikacją. To pierwsza od wielu lat kampania tej marki. Absolwent to...

23 czerwca 2009

Anna Matuszewska account managerem w E_misja Interactive 360

Do agencji interaktywnej E_misja Interactive 360 dołączyła account manager Anna Matuszewska. Odpowiada za rozbudowę działu obsługi klienta, poszerzenie zespołu, nadzór...

23 czerwca 2009

Dyskont z modą designerów TK Maxx wejdzie do Polski

Sieć dyskontów z modą designerów TK Maxx wejdzie do Polski. TJX Companies, właściciel sieci, planuje uruchomienie pierwszego sklepu w naszym...

23 czerwca 2009

Praktiker w multimedialnej kampanii letniej

Pod hasłem "Praktikomania - szał zmian. Lato w Twoim domu i ogrodzie'' ruszy ogólnopolska kampania reklamowa firmy Praktiker. Potrwa od...

23 czerwca 2009

Mateusz Halawa zajmie się insightami w Obsidian

Do zespołu Obsidian zajmującego się doradztwem w zakresie rozwijania marek i ich komunikacji dołączył Mateusz Halawa. Zajmie się insightami i...

23 czerwca 2009

Dori Media Group może przygotować polską wersję serialu dla HBO Polska

HBO Central Europe, regionalna struktura HBO koordynująca m.in. działalność nadawcy w Polsce, zakupiła od firmy producenckiej Dori Media Group prawa...

23 czerwca 2009

Szersze kompetencje Anny Gruszki w ramach Internet Group

Anna Gruszka, business development director w Internet Group, będzie teraz łączyła dotychczasowe obowiązki z funkcją zastępcy dyrektora zarządzającego Interactive Marketing...

23 czerwca 2009

Nestle wspiera kampanią nową linię zup Winiar

Nestle wprowadza nową linię zup w torebkach - Winiary Bukiet Warzyw. Promujący je film reklamowy, którego emisja rozpoczęła się już...

24 czerwca 2009

Renault w kampanii informuje o niezawodności swoich aut

"To nie my mówimy, że nasze samochody są tak niezawodne jak niemieckie. To mówią Niemcy" - pod takim hasłem Renault...

24 czerwca 2009

Całoroczna kampania wspiera markę Nan

Nestle Polska prowadzi kampanię marki dla niemowląt Nan obejmującą działania w telewizji (m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4), prasie parentingowej (m.in.:...

24 czerwca 2009

Sobota i Ozga awansują w biurze reklamy "Super Expressu"

Anna Sobota i Iza Ozga awansowały w biurze reklamy i ogłoszeń dziennika "Super Express" należącego do Muratora. Sobota została z-cą...

24 czerwca 2009

Mitsubishi inwestuje w internet, ostatnio z pomocą Next

MMC Car Poland, importer samochodów Mitsubishi, intensyfikuje działania w internecie. Jak mówi Monika Długosz, kierownik marketingu w polskim oddziale firmy,...

24 czerwca 2009

Wydawcy dostaną zaległe opłaty z tytułu reprografii

W tym roku po raz pierwszy wydawcom zostaną wypłacone pieniądze z tytułu reprografii (opłata, jaką ponoszą producenci sprzętu do kopiowanie...

24 czerwca 2009

Novem wprowadza do oferty targetowanie behawioralne

Firma marketingu afiliacyjnego Novem wprowadza do oferty targetowanie behawioralne. Novem będzie korzystać z technologii niemieckiej firmy Nugg.ad. Spółka zakończyła proces...

24 czerwca 2009

ARBOinteractive Polska wzmocniła zespół sprzedaży

Do firmy ARBOinteractive Polska dołączyli: sales director Jarosław Stępniak, account executive Katarzyna Kuziola i sales account Natalia Ciesek. Jarosław Stępniak...

24 czerwca 2009

Springer reorganizuje struktury menedżerskie i marketingowe

W ramach wydawnictwa Axel Springer Polska wprowadzono zmiany na kluczowych stanowiskach menedżerskich. Ruchy te wpłynęły także na organizację działu marketingu....

24 czerwca 2009

Branża alkoholowa ma zastrzeżenia do danych ACNielsena

Branża alkoholowa ma zastrzeżenia do danych ACNielsena pochodzących z panelu handlu detalicznego. Według naszych nieoficjalnych informacji dane ACNielsena prezentują trendy...

24 czerwca 2009

Ipsos zbada siłę marki za pomocą nowego narzędzia

Ipsos Marketing, komórka Ipsosu specjalizująca się w badaniach innowacji, marek i produktów, wprowadził w Polsce Perceptor Plus - nowe narzędzie...

24 czerwca 2009

KitKat wraca do JWT

Po ponadrocznej przerwie obsługa batonu KitKat wraca do portfolio agencji JWT Warszawa. Ostatnio, od lipca 2006 r., obsługą marki zajmowała...

24 czerwca 2009

Interia.pl wyprzedziła w kwietniu Allegro.pl

Portal Interia.pl zajął kosztem serwisu Allegro.pl piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w Polsce w kwietniu br. - wynika...

24 czerwca 2009

Druga nominacja dla Change Integrated w Cannes

Kampania reklamowa "Pomnik Onowałowa" przygotowana przez Change Integrated dla preparatu SpecTab (portfolio Jelfy SA) została nominowana w kategorii design lions...

24 czerwca 2009

Sephora wspiera reklamowo linię Frederic Fekkai

Agencja reklamowa DSK przygotowała dla perfumerii Sephora adaptację kampanii prasowej dla produktów znanego francuskiego fryzjera gwiazd. Frederic Fekkai w 1996...

24 czerwca 2009

Kanał ID dostępny w ofercie platformy N

Kanał ID (Investigation Discovery) pod koniec czerwca zostanie włączony do oferty platformy cyfrowej N. Dostępny będzie dla abonentów pakietu Style,...

24 czerwca 2009

ETS uznaje reklamę porównawczą za przejaw nieuczciwej konkurencji

W Europejskim Trybunale Sprawiedliwości (ETS) zapadł wyrok korzystny dla klienta kancelarii Baker & McKenzie - firmy L'Oréal. W sprawie przed...

24 czerwca 2009

Hekkelstrand group account directorem w OS3 Multimedia; Piasek PR managerem

Do agencji interaktywnej OS3 Multimedia dołączył Torsten Hekkelstrand, który objął stanowisko group account directora. Będzie m.in. nadzorować wszystkie działania związane...

24 czerwca 2009

McCann Designe & Foto Studio powstaje w obrębie McCann Erickson

W agencji McCann Erickson od 1 lipca br. zacznie funkcjonować dział o nazwie McCann Designe & Foto Studio. Do jego...

24 czerwca 2009

Legend Group pracuje nad wizerunkową kampanią Gerbera

Planowaną przez Nestle Nutrition na drugą połowę br. kampanię wizerunkową dla całego portfela produktów Gerbera (słoiki, soki, Bio) przygotowuje agencja...

24 czerwca 2009

Propressive PR dla OP Architekten

Wiedeńskie biuro architektoniczne OP Architekten rozpoczęło współpracę z Propressive Public Relations. Agencja odpowiada za relacje biura z polskimi i zagranicznymi...

24 czerwca 2009

Ewa Foltyńska dyrektorem marketingu Whirlpool Polska

Ewa Foltyńska objęła stanowisko dyrektora marketingu Whirlpoola na Polskę i kraje bałtyckie. Odpowiada za zarządzanie wszystkimi działaniami firmy w obszarze...

24 czerwca 2009

Lider sprzedaży stawia w komunikacji na telewizję

Skoda Auto Polska, po pierwszych pięciu miesiącach tego roku lider sprzedaży nowych samochodów osobowych, jest również liderem wydatków na reklamę...

24 czerwca 2009

Finezja wypiera Fruttis

Agencja SaltPepper Brand Design zrealizowała projekt rebrandingowy dla firmy Bacha. Nowa marka Finezja zastąpiła funkcjonującą na rynku linię Fruttis. Projekt...

25 czerwca 2009

Kampania BTL wspiera debiut Colgate Total Advanced Sensitive

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group zrealizowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek pastę do zębów Colgate Total Advanced Sensitive (Colgate-Palmolive)....

25 czerwca 2009

WWF, zespół Wilki i Hypermedia pomagają wilkom

Agencja Hypermedia (Isobar Polska) jest współautorem strategii komunikacji internetowej w najnowszej kampanii społecznej prowadzonej przez fundację WWF dotyczącej ochrony polskich...

25 czerwca 2009

Murator wprowadza prasowo-internetowe pakiety "Super Expressu"

Wydawnictwo Murator wprowadziło do oferty pakiety reklamowe bazujące na "Super Expressie" i jego stronie internetowej. Nowa oferta obejmuje trzy rodzaje...

25 czerwca 2009

Publishing and Design Group wydaje nowe pismo o wzornictwie

Nowy ogólnopolski dwumiesięcznik "Futu Design Guide" to kolejny obok magazynu "Futu" tytuł Publishing and Design Group. Pismo liczyć będzie 112...

25 czerwca 2009

"Rzepa" tylko w całości będzie atrakcyjna do kupienia

Ministerstwo Skarbu Państwa i Mecom będą wspólnie negocjować sprzedaż swoich udziałów w Presspublice, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej", "Parkietu" i "Życia Warszawy"....

25 czerwca 2009

WOŚP marką o najwyższej wartości społecznej, z marek komercyjnych - TVN - badanie SEI

GoodBrand & Company Polska zaprezentowało wyniki trzeciej edycji badania Kapitału Społecznego Marek (GB SEI). Spośród marek komercyjnych TVN ma największy...

25 czerwca 2009

TVN Warszawa wzmacnia ofertę i promuje się poprzez eventy

Mimo wakacji TVN Warszawa nie rezygnuje z aktualnych wydań głównych programów. Przez wakacje na antenie pojawiać się będą aktualne serwisy...

25 czerwca 2009

Plagiat czy przypadek? Praca S&F nominowana w Cannes przypomina zdobywcę Golden Lion z ub.r.

Spośród tegorocznych polskich zgłoszeń do Cannes Lions w kategorii radio na short-listę trafiła praca agencji Scholz & Friends zrealizowana dla...

25 czerwca 2009

Mokate wygrało w sądzie proces z Nestle o znak 3in1

Naczelny Sąd Administracyjny podzielił stanowisko Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie i nie uwzględnił skargi kasacyjnej Nestle w sporze z Mokate....

25 czerwca 2009

Fiat obniża wydatki na reklamę w telewizji

Fiat Auto Poland zredukował wydatki na reklamę telewizyjną w tym roku. Do maja br. włącznie marketer wydał na reklamę TV...

25 czerwca 2009

FuturePR będzie pracować dla Bancomu

Agencja public relations FuturePR należąca do grupy marketingowej BrainJuice Group rozpoczęła współpracę z firmą telemarketingową Bancom. Agencja odpowiada za kontakty...

25 czerwca 2009

Magdalena Zasada odchodzi z Oceanica

Magdalena Zasada, specjalista z działu PR & advertising, rozstaje się z firmą kosmetyczną Oceanic. Powodem jej odejścia są nowe plany...

25 czerwca 2009

Tesco wprowadza kilkaset kolejnych produktów dyskontowych

Tesco kontynuuje ofensywę z produktami dyskontowymi. Do oferty trafiło 300 nowych produktów, które są o mniej więcej 20 proc. tańsze...

25 czerwca 2009

Dive Group przejmuje firmę badań mystery shopping AdHoc

Grupa kapitałowa Dive Group przejęła większościowy pakiet polskiej firmy badań mystery shopping AdHoc. Po połączeniu polski oddział będzie działał pod...

25 czerwca 2009

Stefan Nowak będzie zarządzał Wundermanem; Aleksandra Trochimiuk odchodzi z agencji

Stefan Nowak objął stanowisko p.o. dyrektora zarządzającego/interactive directora Wunderman Polska, agencji należącej do grupy Y&R Brands. Z firmą rozstała się...

25 czerwca 2009

Media publiczne bez finansowych gwarancji i przerywania programów reklamami

Posłowie zdecydowali we wczorajszym głosowaniu, że media publiczne nie będą miały finansowych gwarancji. Oznacza to, że w budżecie mediów publicznych...

26 czerwca 2009

Unilever wprowadził zmianę w zespole marketingu Cleara

Firma Unilever wprowadziła zmiany w ramach zespołu marketingu marki Clear. Tomasz Podolski, dotychczas junior brand manager, objął nowe stanowisko junior...