M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 czerwca 2009

IAA uruchamia projekt "Hopenhagen" również w Polsce

ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię mającą na celu podnoszenie świadomości i angażowanie społeczności w...

26 czerwca 2009

Paweł Murak, wcześniej związany z K2, rozwija studio fotograficzne

Paweł Murak, dotychczasowy client service director agencji K2 Internet, rozwija z żoną własne studio fotograficzne Metka Studio. Paweł Murak odszedł...

26 czerwca 2009

Netizens poszerzyła ofertę o marketing w wyszukiwarkach

Agencja interaktywna Netizens poszerzyła ofertę o marketing w wyszukiwarkach (SEM). Agencja zrealizowała już pierwsze kampanie tego typu. W ramach oferty...

26 czerwca 2009

Infor przygotowuje pozwy o bezprawne wykorzystywanie kontentu

Infor PL przygotowuje obecnie dziesięć pozwów związanych z bezprawnym wykorzystywaniem kontentu wydawnictwa. Pozwy złożone przeciwko podmiotom będą opiewać na ok....

26 czerwca 2009

W IAB Polska powstała grupa robocza ds. badań

W ramach IAB Polska powstała grupa robocza ds. badań. Będzie się zajmowała projektami badawczymi realizowanymi przez IAB, takimi jak: IAB...

26 czerwca 2009

Menedżerowie Discovery w Polsce awansują w regionie

Kierownictwo Discovery Networks Central Europe, oddziału Discovery Communications, poinformowało o zmianach w strukturze działu sprzedaży reklam oraz zespołu odpowiadającego za...

26 czerwca 2009

Kropka Bordo pracuje nad nową promocją konsumencką Frito Lay

Agencja Kropka Bordo rozwija współpracę z koncernem Frito Lay. Obecnie pracuje nad kształtem linii kreatywnej komunikującej kolejną promocję konsumencką chipsów...

26 czerwca 2009

Promoceny.pl ma publikować oferty sieci hipermarketów

Promoceny.pl chcą publikować oferty promocyjne hipermarketów. Działający już od około roku serwis prezentuje obecnie gazetki i oferty promocyjne 15 sieci...

26 czerwca 2009

Dalkia Polska sponsorem szpadzistów

Dalkia Polska, polski oddział francuskiego koncernu energetycznego, obecnego w Polsce od ponad 10 lat, została sponsorem szpadzistów - medalistów olimpijskich...

26 czerwca 2009

HSBC rezygnuje z consumer finance; agencyjne status quo utrzymane

HSBC Polska, brytyjski bank, który zadebiutował w Polsce w lipcu 2007 r., zmniejsza zakres swojej działalności w Polsce. Jak informuje...

26 czerwca 2009

Ogilvy Action prowadzi "Spotkania przy kawie i kremie" dla Lirene

W czerwcu br. w wybranych sieciach handlowych ruszyły pierwsze akcje z cyklu "Spotkania przy kawie i kremie". Strategię oraz mechanizm...

26 czerwca 2009

Millward Brown SMG/KRC wdroży nowy branding komunikacji wewnętrznej

Sieć firm badawczych Millward Brown wdroży nowy branding komunikacji wewnętrznej w Europie, w tym również w Polsce. Za projekt odpowiedzialny...

26 czerwca 2009

Momentum Worldwide rozwija sponsoring i cross eventy

Agencja Momentum Worldwide w ramach oferowanych działań eventmarketingowych będzie rozwijała sponsoring oraz cross eventy. Nowością jest zwłaszcza ta druga usługa....

26 czerwca 2009

Gratisowe odsłony w letniej ofercie Wirtualnej Polski

Biuro reklamy Wirtualnej Polski wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam od 1 lipca do 31 sierpnia i dotyczy:...

29 czerwca 2009

Fresh Brand Design odpowiada za komunikację nowego produktu Amiki

Fresh Brand Design przygotowała główne hasło nowej kampanii reklamowej Amiki "Złap kontakt, doceń korzyści", które podkreśla najważniejszą cechę płyty Plug...

29 czerwca 2009

Barack Obama triumfuje w Cannes; Polacy bez nagród

Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions 2009 polskie agencje nie zdobyły ani jednej nagrody. Prace z Polski wyróżniono jedynie...

29 czerwca 2009

Według Pentagonu wartość sponsoringu Ekstraklasy wyniosła 170 mln zł

Według raportu firmy badawczej Pentagon Research wartość sponsoringu Ekstraklasy w sezonie 2008/2009 to 170 mln zł (łączna wartość ekspozycji marek...

29 czerwca 2009

Rafał Olejniczak przestaje zarządzać Radiem Plus

Rafał Olejniczak, dyrektor zarządzający w strukturach Eurozetu Radiem Plus, rozstaje się z firmą. Zakłada własną firmę związaną m.in. z fotografią....

29 czerwca 2009

L'Oreal wykorzystuje jubileusz 100. urodzin w komunikacji marketingowej

L'Oreal Polska ruszył z działaniami promocyjnymi dla marki L'Oreal Paris związanymi z obchodami 100-lecia istnienia. Jest to globalna akcja, ale...

29 czerwca 2009

Według IQS najbardziej luksusowe marki to Mercedes, Lexus i Chanel

Mercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu "Luksus...

29 czerwca 2009

Szklana butelka Tigera wkrótce w stylistyce Porsche Design

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, w sierpniu br. wprowadzi do sprzedaży odświeżone opakowanie napoju w szklanej butelce o poj....

29 czerwca 2009

Aflofarm przenosi budżet radiowy do RMF FM, zwiększa wydatki w TV o 80 proc.

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska przenosi budżet reklamowy z Radia Zet do RMF FM - wynika z naszych informacji. Dotychczas,...

29 czerwca 2009

Streetcom publikuje wyniki badań o "product seeding"

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom opublikowała wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC. Ich celem był pomiar skuteczności narzędzia o nazwie...

29 czerwca 2009

Freak Studio przedłużyło umowę z Dream Bikes

Agencja interaktywna Freak Studio przedłużyła do końca tego roku umowę z firmą Dream Bikes, producentem rowerów miejskich typu cruiser. W...

29 czerwca 2009

180heartbeats pomaga Akademii Komunikacji Marketingowej w promocji na Facebooku

Agencja 180heartbeats zrealizowała w serwisie społecznościowym Facebook.com akcję promocyjną dla Akademii Komunikacji Marketingowej. Do tego celu agencja wykorzystała mechanizm Facebook...

29 czerwca 2009

PAP skarży jednego z wydawców za wykorzystanie kontentu

Polska Agencja Prasowa złożyła pod koniec ubiegłego tygodnia pozew do sądu o odszkodowanie z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej. Jak...

29 czerwca 2009

Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych

Sieć handlowa Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na razie usługa jest oferowana na zasadach pilotażu w trzech hipermarketach: w...

29 czerwca 2009

Radio Wawa w trzech kolejnych miastach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwały, na mocy których Radio Wawa (Grupa Radiowa "Time") powiększy się o trzy stacje:...

29 czerwca 2009

ZKDP i PBC mają nowych szefów

Podczas ostatniego zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrano nowe władze. Jerzego Karwelisa, dotychczasowego prezesa ZKDP, zastąpił Piotr Ludwicki z Muratora....

29 czerwca 2009

ITI promuje nSport w ofercie telewizji pre-paid

ITI Neovision, operator platformy N i Telewizji na Kartę, poszerza czasowo dostępność własnego kanału sportowego nSport. Stacja sportowa w ramach...

29 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią debiut Musli Lubella

Grupa Maspex i należąca do niej spółka Lubella prowadzą kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek Musli Lubella. Kampania obejmuje prasę,...

29 czerwca 2009

Drwale, fryzjer, filmowcy i Łowiczanki w reklamie Star Chips

Frito Lay inwestuje w komunikację kolejnego produktu pod marką Star Chips - Star Chips Grubo Ciachane. Za strategię odpowiada Ogilvy...

29 czerwca 2009

Grand prix Golden Arrow dla Tequili i Netizens

Nagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć...

29 czerwca 2009

Green Tank organizuje akcję na temat modyfikacji genetycznej żywności

Właśnie wystartowała kampania "Naturalne geny" przygotowana przez Green Tank, ekodepartament agencji Brainshop U-Boot dla Instytutu Spraw Obywatelskich. Kampania ma na...

30 czerwca 2009

Grow Integrated pracuje dla firmy Pro-Science.eu

Agencja Grow Integrated rozpoczęła współpracę z firmą Pro-Science.eu - organizatorem szkoleń ze skutecznego wdrażania i prowadzenia biznesu w zakresie Life-Science...

30 czerwca 2009

Nestle rozdaje zupy Winiar razem z "Metrem"

Nestle Polska uzupełnia kampanię telewizyjną nowej linii zup Bukiet warzyw (Winiary) o akcję samplingową w 18 miastach. W ramach działań...

30 czerwca 2009

Linie lotnicze Norwegian rozpoczęły współpracę z Sare

Linie lotnicze Norwegian rozpoczęły współpracę z wyspecjalizowaną w e-mail marketingu firmą Sare. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony. Przewoźnik intensyfikuje...

30 czerwca 2009

Nutricia promuje markę BoboVita w telewizji, internecie i prasie

Nutricia wspiera kampanią reklamową markę BoboVita. Działania zaplanowane do końca roku obejmują: telewizję (m.in.: TVP, TVN, Polsat), prasę (prasa parentingowa,...

30 czerwca 2009

Tetley po kilku latach nieobecności wraca do telewizji

Tetley Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej czarnej herbaty Tetley Intensive. Jest to pierwsza od 2006 roku telewizyjna kampania reklamowa tego...

30 czerwca 2009

Polskapresse odpowiada na zarzuty PAP

W odpowiedzi na pozew złożony przez Polską Agencję Informacyjną przeciwko Polskapresse wydawca zamierza podjąć podobne kroki w stosunku do PAP....

30 czerwca 2009

Unibet sponsorem tytularnym I ligi piłkarskiej

Firma bukmacherska Unibet będzie sponsorem I ligi piłkarskiej (dawniej II ligi). Marketer będzie miał prawo do używania tytułu sponsora tytularnego...

30 czerwca 2009

Marta Samsonov marketing service directorem DDB

Marta Samsonov objęła stanowisko marketing service directora w agencji reklamowej DDB. - Powołanie jej na to stanowisko jest efektem rozwoju...

30 czerwca 2009

IDMnet wprowadza ofertę letnią

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadziła w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) ofertę promocyjną "Lato z bonusem" dotyczącą kampanii konstruowanych na podstawie targetowania...

30 czerwca 2009

IKEA nie będzie zwalniać w Polsce, planuje trzy nowe otwarcia

Sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz IKEA zapowiedziała, że zwolni na świecie 5 tys. pracowników. Plany te nie dotyczą...

30 czerwca 2009

Arc przestał istnieć; główni menedżerowie odeszli z agencji

Z początkiem lipca br. zespół agencji interaktywnej Arc Worldwide Polska z grupy Leo Burnett rozpocznie pracę w strukturach należących do...

30 czerwca 2009

David Williams business strategy advisorem Communication Unlimited

Agencja reklamowa Communication Unlimited (CU) podjęła współpracę z Davidem Williamsem, przez wiele lat związanym z londyńską siedzibą Saatchi & Saatchi,...

30 czerwca 2009

Lech wykorzystuje w promocji augmented reality

Kompania Piwowarska wykorzystuje narzędzie augmented reality (rozszerzoną rzeczywistość) w letniej promocji konsumenckiej marki Lech pt. "Znajdź Nową Kaledonię!". W numerze...

1 lipca 2009

Lighthouse Consultants zatrudnia account managerów

Do zespołu Lighthouse Consultants na stanowiskach account managerów dołączyli Marta Małachowska oraz Przemysław Skory. Małachowska pracuje w zespole Joanny Gabrysiak-Wadowskiej,...

1 lipca 2009

Nowe zapachy XX by Mexx mają wzmocnić pozycję marki w segmencie

Firma SiroScan wprowadzi do sprzedaży dwa nowe zapachy XX by Mexx - Very Wild i Very Nice. Kosmetyki kierowane są...

1 lipca 2009

Nunchaku i chiński lampion w kolejnej odsłonie kampanii Play Fresh

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął kolejną odsłonę kampanii promocyjnej oferty pre-paid Play Fresh. Motywem przewodnim kampanii są nunchaku i...