M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 lipca 2009

Tesco wprowadza ubezpieczenia podróżne

Tesco wprowadza ubezpieczenia podróżne w ramach marki Twoje Finanse. Z oferty mogą skorzystać posiadacze karty kredytowej Tesco MasterCard. Ubezpieczenie to...

20 lipca 2009

Communication Unlimited autorem wyprzedażowej kampanii Galerii Kazimierz

Wystartowała letnia kampania wyprzedażowa Galerii Kazimierz "Połów jak ze snów" promująca posezonowe wyprzedaże. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication...

20 lipca 2009

Storck wkrótce ruszy z akcją promocyjną Śmiejżelków

Wkrótce ruszy ogólnopolska promocja konsumencka firmy Storck - "Śmiejżelkowe szaleństwo nagrodowe". Akcja została przygotowana wspólnie z siecią sklepów Smyk. W...

20 lipca 2009

Olivier Riviere dyrektorem regionalnym 
Mmd; agencja zmienia profil

Olivier Riviere został nowym dyrektorem regionalnym agencji Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultant odpowiedzialnym za Polskę i kraje...

20 lipca 2009

Argonauts pracuje przy projekcie F1 dla LG Electronics

Agencja interaktywna Argonauts (Grey Group Poland) rozpoczęła obsługę LG Electronics Polska. Realizuje dla LG m.in. projekt "Tor Formuły 1 w...

20 lipca 2009

BAT wycofuje z rynku markę Walet w wersji mentol

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska wycofuje ze sprzedaży papierosy Walet Mentol i Walet Mentol Srebrny. Krzysztof Rut, dyrektor ds....

20 lipca 2009

ZED Digital autorem kampanii nowego "Harry'ego Pottera" w GG

Warner Bros ruszył z kampanią reklamową filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi". Jednym z jej elementów będzie specjalna akcja reklamowa...

20 lipca 2009

V2Media w ciągu miesiąca otworzy oddział w Pradze

Sieć internetowej reklamy wideo V2Media należąca do grupy ARBOinteractive w ciągu miesiąca otworzy biuro w Pradze. Będzie to czwarty, po:...

20 lipca 2009

Perfumy Playboy nową marką w portfolio Coty

Coty Polska wprowadza na rynek nową markę zapachów dla mężczyzn Playboy. Jest to marka licencyjna, dotychczas wprowadzona w Stanach Zjednoczonych...

20 lipca 2009

Estee Lauder po raz pierwszy będzie miało partnera w akcji z różową wstążką

Tegoroczna edycja Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder będzie realizowana we współpracy z siecią perfumerii Douglas. Tym...

20 lipca 2009

Renata Wasiak ma zarządzać teamem Reckitta w MPG

Renata Wasiak będzie zarządzała zespołem obsługującym Reckitt Benckisera w domu mediowym MPG - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obecnie jego szefem jest...

20 lipca 2009

Serwis eSky.pl w ofercie Ad.netu

Serwis eSky.pl, internetowe biuro podróży i serwis internetowy z biletami lotniczymi, dołączył do oferty sieci reklamowej Ad.net (spółka zależna Internet...

20 lipca 2009

"Moment prawdy" nie wróci jesienią do Polsatu

Telewizja Polsat nie pokaże w jesiennej ramówce programu "Moment prawdy" - wynika z naszych informacji. Show prowadzony przez Zygmunta Chajzera...

20 lipca 2009

Naczelny "Super Expressu" przejmie opiekę również nad Se.pl

Murator SA połączył redakcje papierowego wydania "Super Expressu" i Se.pl. Celem zabiegu ma być lepsze wykorzystanie informacji w serwisie internetowym...

20 lipca 2009

McDonald's po zamknięciu lokalu w Smyku szuka miejsca na flagową restaurację w Warszawie

McDonald's po zamknięciu lokalu w Smyku szuka miejsca na flagową restaurację w Warszawie. W związku z wygaśnięciem umowy najmu jeden...

20 lipca 2009

Żarkowska PR managerem w Xerox Polska; firma kończy współpracę z Partner of Promotion

Aleksandra Żarkowska objęła stanowisko PR managera w Xerox Polska. To nowa funkcja w firmie. Dotychczas marketer w zakresie obsługi public...

20 lipca 2009

Justyna Duszyńska rozstaje się z Burda Media Polska

Justyna Duszyńska, deputy advertising sales director, odchodzi z Burda Media Polska, wydawcy m.in. miesięcznika "Elle". Nie podaje powodów rozstania z...

20 lipca 2009

Wyborowa w nowej komunikacji podkreśla globalny charakter marki

Wódka Wyborowa (Wyborowa SA) w nowej komunikacji podkreśla globalny charakter marki. Na nowy projekt komunikacyjny o roboczej nazwie "Splash" składają...

21 lipca 2009

DeLord autorem materiałów promujących Tour de Pologne 2009

Na zlecenie firmy Langteam, głównego organizatora wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, firma produkcyjna DeLord zajęła się realizacją 45-sekundowego spotu kinowego...

21 lipca 2009

Lange Łukaszuk rozszerza współpracę z GutPR

Firma Lange Łukaszuk poszerzyła współpracę z wrocławską agencją GutPR. GutPR współpracowała od kilku miesięcy z marketerem przy obsłudze marki Kress....

21 lipca 2009

Wyjaśnienie: Gruppa66 Ogilvy twierdzi, że nie otrzymała briefu od PKO BP

W odniesieniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" pt. "Siedem agencji otrzymało briefy od PKO BP; Lowe GGK i S&F...

21 lipca 2009

W-spodnicy.pl dostarcza kontent na infoscreeny Stroera

W-spodnicy.pl, serwis internetowy z portfolio Axel Springer Polska, nawiązał współpracę z firmą Stroer. Od wczoraj na infoscreenach Stroera na stacjach...

21 lipca 2009

Roman Karaszewski dyrektorem ds. rozwoju w AdInnovation

Roman Karaszewski został dyrektorem ds. rozwoju w AdInnovation, agencji performancemarketingowej założonej przez Artura Muszkieta. Karaszewski przeszedł z AdAction, firmy wyspecjalizowanej...

21 lipca 2009

P&G wykorzystuje szczyt sezonu do promocji depilatora Braun

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową depilatora Braun Silk Epil Wet & Dry. Jak przekazała Justyna Rymkiewicz, odpowiedzialna za external...

21 lipca 2009

Łódź promuje się w prasie i OOH

Agencja BTL Point Group przygotowała kampanię promującą miasto Łódź jako ośrodek kultury i kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016...

21 lipca 2009

UseLab zrealizowała pierwszy projekt dla TVP

Firma UseLab, wyspecjalizowana w badaniu użyteczności serwisów internetowych i mobilnych, projektowaniu interakcji i architektury informacji, zbadała użyteczność serwisu internetowego Telewizji...

21 lipca 2009

Marta Mazurek członkiem zarządu w Re-Akcji

Marta Mazurek została członkiem zarządu firmy marketingowej Re-Akcja. Będzie łączyć nową funkcję z dotychczasową - dyrektora zarządzającego, którą pełni od...

21 lipca 2009

Polskie Centrum Marketingowe rozszerza ofertę o e-mailing

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) rozszerza ofertę usług marketingu bezpośredniego o e-mailing. Firma wykonała już dwie wysyłki: jedną na podstawie bazy własnej...

21 lipca 2009

Karolina Siemieniako account managerem w Tequili

Karolina Siemieniako awansowała w agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska na stanowisko account managera. Karierę w agencji rozpoczęła trzy lata temu po...

21 lipca 2009

Crunchips nagradza na Fotka.pl za wirtualne imprezy

Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy w serwisem Fotka.pl realizuje wakacyjny konkurs internetowy marki Crunchips. Projekt przygotowała agencja interaktywna Next z...

21 lipca 2009

Iwona Schymalla dyrektorem TVP1

Iwona Schymalla otrzymała wczoraj nominację na stanowisko dyrektora TVP1. W styczniu br. TVP rozstała się z szefową Jedynki Dorotą Macieją...

21 lipca 2009

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce. Obecnie CEDC, dystrybutor marki, prowadzi kampanię tego produktu, którą przygotowały m.in....

22 lipca 2009

Iwona Sitkiewicz odchodzi z działu marketingu Bauera

Iwona Sitkiewicz, promotion manager w dziale marketingu Wydawnictwa Bauer, rozstaje się z firmą. Powodem jej odejścia jest likwidacja stanowiska. W...

22 lipca 2009

Anna Rodak, wcześniej dyr. działu agencyjnego IDMnetu, przeszła do Blueberry

Anna Rodak, zastępca dyrektora działu agencyjnego sieci reklamy internetowej IDMnet, rozstała się z firmą i rozpoczęła pracę w agencji Blueberry...

22 lipca 2009

Izabela Pleszczyńska ma zarządzać biurem Laboratory w USA

Izabela Pleszczyńska będzie zarządzać amerykańskim biurem firmy specjalizującej się w badaniach neuro Laboratory & Co. Placówka, która powstała w Miami,...

22 lipca 2009

San Markos pracuje dla TMS Brokers

Dom Maklerski "TMS Brokers", specjalizujący się m.in. w doradztwie walutowym, został klientem agencji reklamowej San Markos. W ramach nawiązanej współpracy...

22 lipca 2009

Focus Media Group powiększa działy kreacji i obsługi klienta

Do agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group dołączyły dwie nowe osoby. Milena Matwiejuk objęła stanowisko art directora w dziale kreacji....

22 lipca 2009

Według Samaru w I połowie br. sprzedaż aut wzrosła

Sprzedaż nowych samochodów osobowych na polskim rynku w pierwszym półroczu br. utrzymuje tendencję wzrostową - wynika z danych Instytutu Badań...

22 lipca 2009

Edwin Osiecki pokieruje marketingiem DHL Express

Edwin Osiecki, dotychczas pełniący funkcję dyrektora ds. sprzedaży regionalnej, objął stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i sprzedaży DHL Express. Zastąpił na...

22 lipca 2009

ZigZap promuje się w 22 kinach w Polsce

Kanał telewizyjny ZigZap zainwestuje w kampanię wizerunkową, która rozpocznie się w piątek 24 lipca br. W 22 kinach w całej Polsce będzie...

22 lipca 2009

Marcin Rząca stał się jedynym właścicielem Honki Multimedia

Marcin Rząca, założyciel i prezes zarządu agencji interaktywnej Honki Multimedia z Poznania, odkupił 50 proc. udziałów od Jacka Olka i...

22 lipca 2009

Isuzu rozpoczyna działalność; za marketing odpowiada Pepperfresh

Isuzu Automotive Polska, importer samochodów marki Isuzu, rozpoczyna działalność operacyjną w Polsce i wprowadza do sprzedaży nowego pick-upa Isuzu D-Max....

22 lipca 2009

Just Health Club dla dermokosmetyków Sorai

Just Health Club pracuje dla nowej linii dermokosmetyków - Maxima Dermo-Therapy z portfolio Sorai. Ruszyła właśnie pierwsza odsłona kampanii w...

22 lipca 2009

Dobra Communications pracuje dla festiwalu Audioriver

Dobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, nawiązała współpracę projektową z organizatorami festiwalu Audioriver. Agencja odpowiada za...

22 lipca 2009

Insignia przygotuje polski serwis WWW dla Rexony

Agencja interaktywna Insignia pracuje nad lokalnym serwisem marki Rexona prezentującym całą ofertę produktową brandu należącego do Unilevera. Do tej pory...

22 lipca 2009

Ireneusz Broda autorem nazwy i współautorem scenariusza spotu dla Frito Lay

Ireneusz Broda, deputy creative director w Gruppie66 Ogilvy, jest autorem nazwy chipsów "Grubo Ciachane" oraz współautorem scenariusza spotu reklamowego "Grubo...

22 lipca 2009

Według IGRZ rynek outdoorowy skurczył się o 10 proc. w II kwartale

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w II kwartale 176,5 mln zł - o 10 proc. mniej niż w...

22 lipca 2009

V2Media wprowadziła reklamy wideo emitowane przed grami

Sieć internetowej reklamy wideo V2Media Polska z grupy ARBOinteractive wprowadziła do oferty reklamy typu pre-roll emitowane przed grami online. Wraz...

22 lipca 2009

Kompresja ekranu autopromocji stacji w kampanii Cappy Lemon & Nada

Nowa kampania reklamowa marki Cappy Lemon & Nada z portfolio Coca-Cola Poland Services wykorzystuje nietypowe formaty telewizyjne: kompresję ekranu w...

23 lipca 2009

Grupa Euro RSCG Poland partnerem Akademii Leona Koźmińskiego

Grupa Euro RSCG Poland podpisała umowę o współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego. Umowa obejmuje współpracę przy strategicznych projektach dotyczących kształcenia...