M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 lipca 2009

"Wolne rączki" - nowa kampania Plus dla Firm przygotowana przez Young & Rubicam

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała kampanię reklamową nowej oferty Plus dla Firm.
 Jest to kontynuacja akcji z wizerunkiem "kobiety...

23 lipca 2009

What zmienia zespół menedżerski

Do zespołu menedżerskiego agencji reklamowej What dołączyli Wojciech Kłosowski i Tomasz Pietrzak. Wojciech Kłosowski przez wiele lat pracował w działach...

23 lipca 2009

PerformanceMedia pracuje dla serwisu Spryciarze.pl

Agencja marketingu w wyszukiwarkach PerformanceMedia rozpoczęła obsługę poradnikowego serwisu wideo Spryciarze.pl i prowadzi dla niego kampanię zasięgową linków sponsorowanych (PPC)....

23 lipca 2009

TBWA autorem międzynarodowego spotu Maratonu Poznańskiego

Urząd Miasta Poznania realizuje międzynarodową kampanię promującą zawody Poznań Maraton. Celem projektu jest wzrost rozpoznawalności marki imprezy za granicą oraz...

23 lipca 2009

ATM wyprodukuje kolejny sezon "Pierwszej miłości" za 8 mln zł

Firma producencka ATM Grupa podpisała z Telewizją Polsat umowę na realizację nowego sezonu serialu "Pierwsza miłość". Wartość kontraktu wynosi ponad...

23 lipca 2009

REDage realizuje dla marki Lavazza projekt "Rzymskie wakacje"

Agencja REDage rozpoczęła współpracę z firmą Strauss Cafe Poland w zakresie obsługi marki kawy Lavazza. Agencja przygotowała kreację strony WWW...

23 lipca 2009

JTI Polska porządkuje portfolio; znika marka Salem

Firma tytoniowa Japan Tobacco International Polska porządkuje portfolio swoich marek papierosów. W ofercie firmy pozostaną brandy Camel (segment premium), Winston,...

23 lipca 2009

Monini Polska inwestuje w kampanię telewizyjną

Ruszyła letnia kampania telewizyjna Monini, producenta oliwy z oliwek. Działania prowadzone będą przez osiem tygodni. 15- i 30-sekundowy spot wyświetlany...

23 lipca 2009

PZ Cussons buduje świadomość nowej linii marki Kokosal

PZ Cussons ruszył z kampanią reklamową nowego wariantu płynu do prania Kokosal Automat. O jego wprowadzeniu na rynek informowaliśmy w...

23 lipca 2009

Polsat promuje kontent Polsat News

Telewizja Polsat chce na swojej antenie mocniej promować kanał informacyjny Polsat News. Efekty tego zbliżenia mają być widoczne już w...

23 lipca 2009

ThinkOpen wprowadził model rozliczeń za przeczytane maile

E-mailmarketingowa firma ThinkOpen z grupy Adv.pl wprowadziła do oferty model rozliczenia wysyłek e-mailowych tylko za wiadomości, które zostaną otwarte przez...

23 lipca 2009

BR TVP zmienia system zarządzania i pola kompetencji

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza nowy model zarządzania. We współpracy z zewnętrznym doradcą InConsulting wypracowano program zmian, a firma przygotowała...

23 lipca 2009

Dove i Atlantic realizują akcję promocyjną "Piękne ramiona"

Firma Atlantic współpracuje z koncernem Unilever w ramach akcji dla nowego produktu marki Dove - antyperspirantu HairMinimising. Projekt prowadzony jest...

23 lipca 2009

"Viva!" po raz pierwszy za mniej niż złotówkę

Najbliższe wydanie "Vivy!" po raz pierwszy będzie kosztowało poniżej 1 zł. Cena tego numeru, jak tłumaczy Agnieszka Wicher, dyrektor promocji...

23 lipca 2009

Daewoo jako pierwszy w kategorii stosuje marketing zapachowy

Daewoo Electronics z początkiem sierpnia br. rusza z akcją promocyjną "Strefa świeżości", w której promuje pięcioletni okres lat bezpłatnej gwarancji....

23 lipca 2009

Scholz & Friends będzie PR-owo obsługiwać Pathways Polska

Dział public relations agencji Scholz & Friends Warszawa rozpoczął współpracę z firmą szkoleniowo-konsultingową Pathways Polska. Obsługa obejmie działania PR dla...

24 lipca 2009

Loża A5 powiększa dział obsługi klienta

Do zespołu firmy Loża A5, zajmującej się realizacją projektów z zakresu brandingu, dołączyła Anna Izbicka, która objęła stanowisko konsultanta ds....

24 lipca 2009

Mariusz Kozak-Zagozda dyrektorem kreatywnym marki Atlantic

Mariusz Kozak-Zagozda objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marki w firmie Atlantic, która jest producentem bielizny. Ostatnio pracował w spółce Vistula...

24 lipca 2009

Young & Rubicam przygotowała trzydniową promocję Saturna

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała trzydniową akcję promocyjną dla sieci sklepów RTV, AGD i multimediów Saturn.
 W jej trakcie...

24 lipca 2009

Diageo promuje whisky J&B w akcji "Zagubione hostessy"

Firma Diageo prowadzi letnią akcję promocyjną whisky marki J&B. Przez całe wakacje w wybranych sklepach nad polskim morzem prowadzona będzie...

24 lipca 2009

Heyah wprowadza ofertę "Telefon bez związku"; marka w segmencie post-paid

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza ofertę "Telefon bez związku" w Heyah, w ramach której klient będzie mógł otrzymać telefon w promocyjnej...

24 lipca 2009

Bobovita wspiera nowe soczki w kartonikach

Bobovita wprowadziła soki w kartonikach ze słomką skierowane do niemowląt i małych dzieci. Soki są w pełni naturalne, nie zawierają...

24 lipca 2009

Maspex wspiera w telewizji markę Caprio Soczyste

Ruszyła kampania reklamowa Caprio Soczyste - nowego produktu od Caprio (Maspex Wadowice). Jej celem jest przede wszystkim zaprezentowanie nowości -...

24 lipca 2009

Tymbark podkreśla orzeźwienie lemoniady

Trwa kampania telewizyjna i radiowa Lemoniady Tymbark (Maspex Wadowice). Głównym celem nowych spotów jest podkreślenie najważniejszego benefitu Lemoniady, czyli mocnego...

24 lipca 2009

Ad Concept ma nowych specjalistów ds. reklamy

Magdalena Ziemniak i Maria Białończyk dołączyły do zespołu firmy Ad Concept zajmującej się sprzedażą powierzchni prasowej i reklamy online. Obie...

24 lipca 2009

JWT główną agencją Ikei, oprócz telewizji

W wyniku ponadrocznej współpracy na zasadach projektowych sieć sklepów IKEA zdecydowała się na podjęcie stałej współpracy z agencją reklamową JWT....

24 lipca 2009

Insignia i Sare współpracują w zakresie e-mail marketingu

Agencja interaktywna Insignia i e-mailmarketingowa Sare podpisały umowę o strategicznej współpracy w zakresie kompleksowych działań e-mailmarketingowych. Pierwszymi wspólnie obsługiwanymi klientami...

24 lipca 2009

Te-Jot wykorzystuje lato do promocji swoich tytułów

Wydawnictwo Te-Jot na początku sierpnia ruszy z kampanią reklamową swoich magazynów "Wróżka" i "Weranda". Jak mówi Jolanta Otrębska, dyrektor działu...

24 lipca 2009

UPC jeszcze latem poszerzy ofertę kanałów tematycznych

Oferta telewizyjna UPC Polska niebawem zostanie poszerzona. Obecnie operator prowadzi m.in. testy stacji The Fishing & Hunting Channel, poświęconej wędkarstwu...

24 lipca 2009

TV Puls chce kanałów HD i zapowiada finał rozmów z inwestorem

Kierownictwo TV Puls podtrzymuje chęć tworzenia własnych kanałów tematycznych nadawanych w wysokiej rozdzielczości (HD). Ma to umożliwiać nowoczesny sprzęt i...

24 lipca 2009

Delia chce zwiększyć jesienią budżet o 20 proc.

Delia Cosmetics po wakacjach ruszy z kampanią prasową m.in. swoich kosmetyków kolorowych. Działania reklamowe będą prowadzone do listopada. Jak mówi...

24 lipca 2009

PHD przy Media Direction - Omnicom zdecyduje

Sieć rozważa uruchomienie marki PHD przy Media Direction OMD. Jak wynika z naszych informacji, w najbliższych tygodniach zapadnie decyzja w...

24 lipca 2009

Paweł Klimczewski wzmacnia zespół PBC

Paweł Klimczewski zajmie stanowisko dyrektora ds. rozwoju badania i nowych technologii w spółce Polskie Badania Czytelnictwa. Klimczewski pracował ostatnio w...

24 lipca 2009

IQ Marketing przygotowała letnią promocję wódki Absolut - "Absolut no gravity"

Agencja IQ Marketing przygotowała dla wódki Absolut (Wyborowa SA) letnią kampanię pt. "Absolut no gravity. Oderwij się od codzienności". Kampania...

27 lipca 2009

Jacek Nieckarz zastąpi Tomasza Rosseta w Esce Łódź

Tomasz Rosset nie jest już dyrektorem zarządzającym Radia Eska w Łodzi. Agnieszka Odachowska, PR manager Grupy Radiowej "Time", do której...

27 lipca 2009

Kanał Disney XD zadebiutuje w Polsce w połowie września

Kanał telewizyjny Disney XD zadebiutuje na naszym rynku 19 września. Stacja ta zastąpi markę Jetix. To efekt zakupu przez koncern...

27 lipca 2009

Diana Słoniewska odpowiada za PR w 180heartbeats

Diana Słoniewska objęła nowo utworzone stanowisko PR & atmosphere managera w agencji 180heartbeats i odpowiada za budowę wizerunku firmy na...

27 lipca 2009

Byli pracownicy UPG rozwijają GTMedia

Maciej Staciwa, Grzegorz Sala i Tomasz Mikołajczuk powołali GTMedia, agencję działającą na rynku OOH i eventów. Firma współpracuje już na...

27 lipca 2009

Estee Lauder awansuje polskich menedżerów na nowe stanowiska w regionie

Firma kosmetyczna Estee Lauder wprowadziła zmiany w strukturze zespołu Central Europe North Region. W ramach nowej organizacji powołano dwa stanowiska...

27 lipca 2009

Luksja chce wykorzystać letni boom sprzedażowy na żele i promuje nową linię

PZ Cussons ruszyła z kampanią reklamową najnowszej linii żeli pod prysznic marki Luksja. Nowa kolekcja Luksji - Zapachy i kolory...

27 lipca 2009

Adam Suchenek został rzecznikiem prasowym Polkomtela

Adam Suchenek, kierownik zespołu ds. komunikacji Polkomtela SA, operatora sieci komórkowej Plus, został rzecznikiem prasowym firmy i pełni teraz obie...

27 lipca 2009

ACR i Evo realizują kampanię promocyjną Eurosportu

Internetowy dom mediowy ACR z grupy K2 Internet SA i agencja interaktywna Evo realizują kampanię stacji Eurosport. Akcja w internecie...

27 lipca 2009

Cała prawda o reklamie jednym z tematów tegorocznego Kongresu Badaczy

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) i Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłosiły program tegorocznej X edycji...

27 lipca 2009

Rafał Kołodziej realizuje projekty biznesowe w ramach Valuewise

Rafał Kołodziej, wcześniej dyr. strategiczny firmy marketing services Tequila/Polska, realizuje kolejne projekty biznesowe pod szyldem założonej przez siebie spółki Valuewise...

27 lipca 2009

Tippingpoint agencją reklamową BMW

Agencja Tippingpoint (grupa TBWA) będzie pracować dla BMW w Polsce (marki BMW i Mini). O tym, że jedna ze spółek...

27 lipca 2009

One-2-One obsługuje wakacyjny konkurs TVP1

Spółka One-2-One Media Solutions obsługuje SMS-owy "Wakacyjny konkurs Jedynki" TVP1. Ważnym elementem promocji jest budowa na podstawie aktywności SMS-owej bazy...

27 lipca 2009

"Wprost" kolejnym po "Przekroju" tygodnikiem łączącym letnie wydania

W sierpniu ukażą się trzy - zamiast pięciu - wydania tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"). Z powodu sezonu urlopowego wydawca zmniejszył...

28 lipca 2009

Olechowski, Friedmann i Żołędziowski zaangażowani w Rankomat.pl

Jacek Olechowski i Filip Friedmann, founding partners, oraz Marek Żołędziowski, CEO grupy komunikacyjnej Change Integrated, znajdują się w grupie inwestorów...

28 lipca 2009

Orlen chce mieć do końca roku prawie 600 punktów pod marką Stop Cafe

Sieć paliwowa PKN Orlen rozwija projekt gastronomicznej sieci Stop Cafe. Obecnie jest ona podzielona na dwa brandy: 416 kącików kawowych...

28 lipca 2009

The Radiate Group szuka partnera agencyjnego w Polsce

The Radiate Group, międzynarodowa sieć agencji reklamowych zależna od Omnicom Group, szuka partnera do współpracy w Polsce. Informacja na temat...