M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 września 2001

WYŚCIG INFORMACYJNY: "NEWSWEEK" SZYKUJE MATERIAŁ POWYBORCZY

Blisko 50 stron zajmą relacje z kampanii wyborczej i finału wyborów parlamentarnych w najbliższym poniedziałkowym wydaniu "Newsweek Polska" (wydawca: Axel...

20 września 2001

ECLIPSE POLSKA POSZERZA OFERTĘ DRUKU REKLAM

Drukarnia Eclipse Polska, przedstawicielstwo czeskiego koncernu Eclipse, poszerza swoją ofertę druku plakatów i innych materiałów reklamowych. W centrali firmy w...

20 września 2001

HBO SPRZEDAJE NA AUKCJI KADRY Z "QUO VADIS"

Stacja telewizyjna HBO zorganizowała aukcję dziewięciu kadrów z watykańskiej wersji filmu "Quo Vadis" w reżyserii Jerzego Kawalerowicza. Kadr opatrzony numerem...

21 września 2001

SZEF GREY WARSZAWA WOLFGANG ULLRICH SZUKA SWOJEGO NASTĘPCY

Wolfgang Ullrich, dyrektor generalny agencji reklamowej Grey Warszawa, przyznał, że rozpoczyna poszukiwania swojego następcy. Ma to związek z wygaśnięciem jego...

21 września 2001

ZESPÓŁ PRAWNIKÓW ZAJMIE SIĘ OCENĄ REKLAM PIWA

Grupa mediowa, w której skład wchodzą przedstawiciele telewizji i radia (TVP, Polsat, TVN, RTL7, Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio...

21 września 2001

COLORMAIL - NOWE INTERNETOWE MEDIUM REKLAMOWE

Firma Colordots specjalizująca się m.in. w prezentacjach multimedialnych wprowadza na nasz rynek nowy nośnik reklamowy, jakim jest ColorMAIL wysyłany do...

21 września 2001

JESIENNA PROMOCJA HERBAT TETLEY

1 września rozpoczęła się jesienna promocja herbat Tetley w okrągłych torebkach. Dotyczy ona dwóch rodzajów herbaty: Tetley Original (80 torebek)...

21 września 2001

CERTYFIKAT DLA NETTRACKU SMG/KRC

Produkt badawczy SMG/KRC o nazwie NetTrack otrzymał certyfikat jakości od Rady Naczelnej Internet Advertising Bureau Polska. "Dzięki uzyskaniu certyfikatu mamy...

24 września 2001

NOWY DEPUTY MANAGING DIRECTOR W MCCANNIE

Piotr Łukasiewicz awansował na stanowisko deputy managing directora agencji McCann-Erickson Polska. Z agencją jest związany od 1994 roku, początkowo jako...

24 września 2001

OMD WYGRAŁO PRZETARG NA OBSŁUGĘ MASPEKSU WADOWICE

Dom mediowy OMD Poland wygrał przetarg na obsługę mediową produktów należących do grupy Maspex Wadowice. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

24 września 2001

STORCK WSPIERA OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĄ WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU

1 października br. rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa nowego produktu firmy cukierniczej Storck Sp. z o.o. "Reklama wesprze wejście na...

24 września 2001

4MEDIA INWESTUJE W PRASĘ BEZPŁATNĄ, ALE OMIJA WARSZAWĘ

Grupa 4Media uruchomiła w Łodzi wydanie swojej bezpłatnej, sieciowej gazety "Aglomeracyjnej Gazety Bezpłatnej Metro", która w skrócie nazywana jest "AGB...

24 września 2001

ENGINE STWORZYŁA SERWIS INTERNETOWY RAIFFEISEN BANK POLSKA

Agencja interaktywna Engine stworzyła nową wersję serwisu internetowego dla Raiffeisen Bank Polska SA. Pojawił się on w sieci 17 września...

24 września 2001

W WARSZAWIE STANIE NOWOCZESNA TOALETA MIEJSKA ADSHELL

Firma reklamy zewnętrznej Plakanda International Poland postawi w Warszawie toaletę miejską marki Adshell. Rozmowy dotyczące postawienia tego nietypowego nośnika reklamowego...

24 września 2001

CANAL PLUS, TV4 i TVN PRZYŁĄCZYŁY SIĘ DO ŚWIATOWEJ AKCJI "AMERYKA: W HOŁDZIE BOHATEROM"

Canal Plus, TV4 i TVN przyłączyły się do akcji charytatywnej zorganizowanej przez cztery największe amerykańskie stacje: ABC, CBS, NBC i...

24 września 2001

WYJAŚNIENIE

W DS "Media i Marketing Polska" z 24 września 2001 roku na podstawie informacji z Canal Plus, TV4 i TVN...

25 września 2001

HERBAPOL: JESIENNA KAMPANIA OWOCOWYCH I ZIOŁOWYCH HERBAT

Jeszcze we wrześniu rozpocznie się zapowiadana w sierpniu kampania reklamowa dwóch linii produktowych Herbapolu: Zielnik Polski i Herbaciany Ogród. "Reklamowany...

25 września 2001

KAMPANIA W PRASIE WESPRZE NOWY PROGRAM W RADIU ZET

Intensywna kampania reklamowa w kilkunastu magazynach wesprze wprowadzenie na antenę Radia Zet nowej zabawy dla słuchaczy zatytułowanej "Hanka Bielicka śladami...

25 września 2001

"WIECZÓR WYBORCZY" W TVP OGLĄDAŁO ŚREDNIO 4,6 MLN OSÓB

W niedzielę 23 września br. "Wieczór wyborczy" w TVP1 oglądało 4,6 mln osób. Prawie o połowę mniej - 2,8 mln...

25 września 2001

"AUTO SUKCES" TAKŻE W SIECI

W Internecie pojawiła się witryna magazynu motoryzacyjnego "Auto Sukces" wydawanego przez Axel Springer Polska. Została stworzona wewnętrznie przez dział internetowy...

25 września 2001

MIMO GLOBALNEGO KRYZYSU STARTUJE NOWY TYTUŁ DLA BRANŻY IT

Polskie Wydawnictwo Fachowe (PWF) wprowadza nowy magazyn "CYbiz". Ma być praktycznym przewodnikiem po nowych technologiach dla kadry menedżerskiej średniego i...

25 września 2001

NOWA JAKOŚĆ W KONTAKTACH HANDLOWYCH CEZEKSU

Cezex, jeden z najważniejszych dystrybutorów papieru, usystematyzował swoją ofertę. Wydał w początkowym, 5-tys. nakładzie nowy cennik ok. 4,5 tys. produktów...

26 września 2001

KOLEJNY PRZYKŁAD PIENIACTWA NA WOLNYM RYNKU

Wczoraj wpłynął na ręce prezesa VFP Communications Kehrta C. Reyhera, wydawcy m.in. "Media i Marketing Polska" oraz organizatora konkursu reklamy...

26 września 2001

MCCAIN: PROMOCJA FRYTEK WSPARTA OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĄ REKLAMOWĄ

1 października 2001 roku rozpoczyna się wielka promocja frytek McCain. Firma McCain Poland posiada w swej ofercie trzy rodzaje tego...

26 września 2001

POLSKI SPOT REXONY BĘDZIE EMITOWANY W CAŁYM REGIONIE

Najnowszy film reklamowy dezodorantu Rexona (Unilever Polska SA) jest od połowy września emitowany nie tylko na polskim rynku, ale również...

26 września 2001

KAMPANIA REKLAMOWA TELEWIZJI PULS

24 września rozpoczęła się kampania reklamowa Telewizji Puls. Działania promujące ofertę programową Pulsu potrwają do końca tego roku. W ciągu...

26 września 2001

RUSZYŁA WIZERUNKOWA KAMPANIA REKLAMOWA RADIA ZET

Rozpoczęła się dwutygodniowa telewizyjna kampania reklamowa Radia Zet. "Kampania, która właśnie rozpoczęła się, ma umocnić wizerunek Radia Zet jako wiarygodnego...

26 września 2001

SERWIS KARIERA.WPROST.PL RÓWNIEŻ DLA PROFESJONALISTÓW

Serwis internetowy kariera.wprost.pl - jeden z serwisów Wprost Online, został wzbogacony o dział pomocy w zarządzaniu karierą (przygotowany wspólnie z...

26 września 2001

NOWE, KOLOROWE "FORUM" CO PONIEDZIAŁEK OD 1 PAŹDZIERNIKA

W najbliższy poniedziałek 1 października wejdzie na rynek przeobrażony tygodnik "Forum". Niezmienna pozostanie formuła pisma. "Forum" nadal jest przeglądem przedruków...

26 września 2001

KAMPANIA BSA WYPROMUJE LEGALNE OPROGRAMOWANIE

Stowarzyszenie Business Software Alliance (BSA), zajmujące się ochroną własności intelektualnej, rozpoczyna kampanię informacyjno-reklamową dotyczącą legalności oprogramowania w firmach. Będzie ona...

26 września 2001

MARCOPOLO, PLANETE i ALE KINO NOMINOWANE DO SATELITARNYCH OSCARÓW

Dokumentalny kanał telewizyjny Planete kolejny raz otrzymał nominację do nagrody Hot Bird TV przyznawanej przez Eutelsat i Eurowizję. Kanał po...

27 września 2001

THE MEDIA EDGE WYGRAŁO PRZETARG NA OBSŁUGĘ KAWY ALVORADA

Dom mediowy The Media Edge zaplanuje i zakupi media do kampanii reklamowej kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem na rynku...

27 września 2001

B&J I TME WYGRALI PRZETARG NA OBSŁUGĘ REKLAMOWĄ JVC

Agencja reklamowa B&J z Wrocławia wygrała przetarg na obsługę reklamową JVC Polska. B&J zakupi również media do najbliższej kampanii. Planowaniem...

27 września 2001

INFORMATOR OBROTOWY - NOWY NOŚNIK REKLAMOWY

Firma Info Media Socha wprowadza na polski rynek nowy nośnik reklamowy zwany informatorem obrotowym. Pierwszy informator stanął w warszawskim supermarkecie...

27 września 2001

I.D.C. POLONIA WSPIERA REKLAMĄ WEJŚCIE NOWEGO PRODUKTU

W październiku 2001 roku I.D.C. Polonia SA rozpocznie kampanię reklamową nowego batonika Bombi. Firma jest dystrybutorem słowackiego producenta słodyczy I.D.C....

27 września 2001

RMF FM ROZPOCZYNA EMISJĘ ZABAWY ANTENOWEJ "CZUŁE SŁÓWKA"

Od 1 października br. Radio RMF FM rozpoczyna zabawę antenową dla słuchaczy "Czułe słówka". Program nie będzie wspierany zewnętrzną kampanią...

27 września 2001

VIDEOWALL URUCHOMIŁ KOLEJNY WIELKOFORMATOWY EKRAN

23 września 2001 r Videowall Polska SA uruchomiła piąty z kolei wielkoformatowy ekran Alfresco, tym razem w Łodzi. Ekran o...

27 września 2001

NOWA OFICJALNA NAZWA DRUKARNI DONNELLEY

Drukarnia Donnelley Polish American Printing Company Sp. z o.o., nazywana potocznie w skrócie Donnelley, zmieniła nazwę na R.R. Donnelley Europe...

27 września 2001

"METROPOL" - 2. MIEJSCE POD WZGLĘDEM UDZIAŁU W RYNKU REKLAMOWYM

Bezpłatny warszawski dziennik "Metropol" w sierpniu br. zdobył 10,9 proc. udziału w rynku reklamowym, zajmując drugie po "Gazecie Wyborczej" (70,6...

28 września 2001

INSTYTUT ODPOWIEDZIALNY ZA BADANIA RADIOWE W 2002 R. ZOSTANIE WYŁONIONY DO KOŃCA PAŹDZIERNIKA BR.

Porozumienie Nadawców rozesłało do ośmiu instytutów badawczych zapytania kunkursowe dotyczące przyszłorocznych badań radiowych. Termin składania ofert mija 4 października br....

28 września 2001

UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM PRZYGOTOWAŁA PIERWSZĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ METROPOLITAN LIFE

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam przygotowała kreację pierwszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela na życie Metropolitan Life. Rozpocznie się ona 1...

28 września 2001

AWANSE I ZMIANY W STRUKTURZE GRUPY WYDAWNICZEJ INFOR

Joanna Kulczycka, dyrektor Centrum Marketingu i Rozwoju Grupy Wydawniczej Infor, rozszerzyła swoje kompetencje. Jest także Đ po połączeniu kierowanego przez...

28 września 2001

NOWE STANOWISKA W PLAKANDZIE

Marek Drabik został dyrektorem ds. rozwoju, a Artur Biernacki specjalistą ds. badań reklamy zewnętrznej w Plakanda International. Stanowisko dyrektora ds....

28 września 2001

HARRY POTTER TEMATEM PIERWSZEJ EDYCJI OTWARTEGO STUDIA W TV PULS

Dzisiaj o godzinie 21.30 na antenie Telewizji Puls zostanie zainaugurowany nowy cykl programów na żywo z udziałem publiczności pod nazwą...

1 października 2001

UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM I TME WYGRAŁY BUDŻET SOKÓW PAOLA

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam i związany z nią dom mediowy The Media Edge wygrały przetarg na obsługę budżetu...

1 października 2001

PIERWSZA OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA PRASOWA KAWY INKA

Dzisiaj rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa kawy Inka. Producentem Inki jest firma Biogran. Produkt ten ujrzymy w nowych opakowaniach o...

1 października 2001

W PROMOCJI LUDWIKA MOŻLIWOŚĆ WYGRANIA DUŻEJ NAGRODY

Na początku października rusza kampania reklamowa płynu do mycia naczyń Ludwik (Inco-Veritas). Celem kampanii jest dostarczenie argumentu do zakupu tym,...

1 października 2001

3DART.COM STWORZYŁA SERWIS INTERNETOWY DLA ZT KRUSZWICA SA

Agencja interaktywna 3dart.com stworzyła internetowy serwis korporacyjny Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica" produkujących m.in. margarynę Tina. Serwis pod adresem www.ztkruszwica.pl został uruchomiony...

1 października 2001

ZIMOWE NOŚNIKI MINI MEDIA

Agencja reklamy zewnętrznej Mini Media, oferująca nośniki małego formatu w miastach powiatowych, wprowadzi zimą możliwość reklamy na kasetonach na latarniach...

1 października 2001

W PAŹDZIERNIKU NOWE LEGO Z HARRYM POTTEREM

W październiku w sprzedaży pojawi się nowa seria klocków Lego, która pozwoli odkryć dzieciom czarodziejski świat Harry'ego Pottera. Seria powstała...