M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 sierpnia 2009

Sabina Stępniak i Marcin Rzepka dołączyli do agencji Next

Do działu kreacji agencji interaktywnej Next z grupy Starcom MediaVest dołączyli Sabina Stępniak, która objęła stanowisko project managera, i Marcin...

3 sierpnia 2009

Edelman zajmie się doradztwem i PR dla Merlina

Agencja Edelman rozpoczęła współpracę w zakresie doradztwa i komunikacji PR ze spółką Merlin.pl. Agencja odpowiedzialna będzie za działania w zakresie...

3 sierpnia 2009

Arkadiusz Legoń dyrektorem ds. strategii w GoldenSubmarine

Do agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączył Arkadiusz Legoń, który objął stanowisko dyrektora ds. strategii. Jest odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji marek....

3 sierpnia 2009

Krzysztof Jaworski zakłada agencję ambientową Mind Attack Media

Krzysztof Jaworski, wieloletni dyrektor RRM, domu sprzedaży m.in. Radia Zet, wraca do branży reklamowej. Powołał do życia Mind Attack Media...

3 sierpnia 2009

Dyrektor marketingu GPW pokieruje depozytem papierów wartościowych


Iwona Sroka, wieloletni dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej warszawskiej giełdy, została prezesem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych. 
Od 2000 r. do końca...

3 sierpnia 2009

"Cierniste wiatry miłości" po "Teraz albo nigdy" w TVN

Biuro reklamy TVN prowadzi już pierwsze rozmowy z potencjalnymi sponsorami serialu, który późną jesienią wejdzie do ramówki na miejsce "Teraz...

3 sierpnia 2009

Przesunięcia w ramach biura reklamy TVN

Karolina Kurmanowska, dotąd specjalista ds. produktów sponsoringowych w dziale sprzedaży specjalnej biura reklamy TVN, objęła nową funkcję specjalisty ds. koordynacji...

4 sierpnia 2009

Pietrasik i Drozda zmieniają stanowiska w spółkach ZPR

Do zespołu spółki Promotor United Entertainment (Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA) zajmującej się organizacją eventów dołączyły dwie osoby. Jacek Pietrasik będzie...

4 sierpnia 2009

Eurobank chce wykorzystać coraz większą interaktywność Polaków

Eurobank uruchomił nowy serwis internetowy, który ma zaoferować użytkownikom więcej interaktywnych rozwiązań. Za projekt strony i wdrożenie autorskiego systemu zarządzania...

4 sierpnia 2009

Polska jednym z rynków europejskiej kampanii promującej Wlk. Brytanię

ARBOinteractive CEE realizuje projekt promujący Wielką Brytanię. Akcja obejmuje pięć państw: Polskę, Czechy, Rosję, Węgry i Austrię. Celem działań jest...

4 sierpnia 2009

Netia reklamuje internet mobilny jako gratis do innych usług

Netia startuje z nową ofertą dla potencjalnych i obecnych klientów. Nowi klienci szerokopasmowego internetu Netii i telefonu będą mogli za...

4 sierpnia 2009

Liberty Direct łączy kompetencje marketingowe i sprzedażowe w jednym stanowisku

Rafał Karski, dotychczas dyrektor marketingu w firmie Liberty Direct, przejął także kompetencje szefa sprzedaży. Będzie teraz pełnił obowiązki dyrektora marketingu...

4 sierpnia 2009

Paulina Starzyńska w Ciszewski Financial Communications

Do zespołu agencji Ciszewski Financial Communications dołączyła Paulina Starzyńska, nowy client service director. Starzyńska od dziewięciu lat jest związana z...

4 sierpnia 2009

Nike promuje nowy model butów biegowych

Nike Poland wprowadza na polski rynek nowe modele butów do biegania LunarGlide+. Produkty wykorzystują takie rozwiązania technologiczne, jak: Dynamic Support,...

4 sierpnia 2009

Hubert Urbański zachwala w kampanii lokaty Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową nowego produktu depozytowego - Lokaty Rosnącej, której oprocentowanie rośnie od 4 do 8 proc. w...

4 sierpnia 2009

E. Leclerc przejmie sklepy Billa

E. Leclerc przejmie 25 sklepów Billa należących do niemieckiej REWE Group. Kwoty transakcji nie podano. Deal musi zostać jeszcze zaakceptowany...

4 sierpnia 2009

G+J chce rozwijać ofertę gier przeglądarkowych

Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło współpracę z niemiecką firmą BigPoint, producentem gier przeglądarkowych. Należąca do wydawcy platforma darmowych gier została wzbogacona...

4 sierpnia 2009

BR TVP wprowadza nowy produkt - sponsoring wsparty SMS

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza nowy produkt do oferty niestandardowej. Proponuje klientom sponsorom (zarówno finansowym, jak i użyczeniowym) wsparcie kampanii...

4 sierpnia 2009

Starlink: spadek rynku o 11,4 proc. w I półroczu, tylko internet rósł

Rynek reklamowy skurczył się w I półroczu 2009 r. o 11,4 proc. w porównaniu z I półroczem 2008 r., raportuje...

4 sierpnia 2009

Orion wesprze sprzedaż kilkumiesięczną kampanią prasową

FG Poland, polski dystrybutor telewizorów Orion, rozpocznie wkrótce kampanię reklamową. Marketer przeznaczył kilkaset tysięcy złotych na reklamy w magazynach lifestyle'owych,...

4 sierpnia 2009

"Utrata zaufania" powodem odwołania Makaruka z funkcji prezesa Polymusa

Utrata zaufania większościowego właściciela - spółki Arteria - była powodem odwołania Tomasza Makaruka z funkcji prezesa agencji Polymus (o odejściu...

5 sierpnia 2009

Polskapresse tworzy nowe stanowisko w poligrafii

Waldemar Sporek został dyrektorem zarządzającym Oddziału Poligrafia w Polskapresse. Jest to nowe stanowisko w strukturach grupy. Do tej pory Sporek...

5 sierpnia 2009

Viva Polska uruchamia radio internetowe

Stacja muzyczna Viva Polska (MTV Networks) uruchamia własne radio internetowe. Viva jest drugim po MTV Polska kanałem z portfolio MTV...

5 sierpnia 2009

Meble Klose w aspekcie zdrowotnym

Spółka Klose, producent mebli, realizuje nowy projekt komunikacji marketingowej, która opiera się na walorach zdrowotnych. Za opracowanie strategii komunikacji odpowiada...

5 sierpnia 2009

FM Bank skupi się na finansowaniu małych firm, Wojtuszko pokieruje marketingiem

Komisja Nadzoru Finansowego zgodziła się na uruchomienie na polskim rynku nowego banku. FM Bank ma być instytucją skoncentrowaną na finansowaniu...

5 sierpnia 2009

JTI Polska koncentruje się na wzmocnieniu marki Camel

Japan Tobacco International Polska (JTI Polska), właściciel takich marek papierosów jak LD czy Winston, skupi się w tym roku przede...

5 sierpnia 2009

Jabłońska awansuje w Leo Burnett

Monika Jabłońska, dotychczas client service director w Leo Burnett Warszawa, awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego agencji. To nowa funkcja...

5 sierpnia 2009

Kanał Movies 24 w ofercie Vectry

Do oferty sieci kablowej Vectra dołącza kanał filmowy Movies 24. Stację będą mogli oglądać zarówno abonenci oferty analogowej, jak i...

5 sierpnia 2009

Piotr Gotkowski inwestuje w marketing szeptany w mediach społecznych

Piotr Gotkowski, były prezes i założyciel firmy marketingu rekomendacji Streetcom, zamierza rozwijać projekt word of mouth w internecie i mediach...

5 sierpnia 2009

Agnieszka Celeda jako p.o. dyrektor kieruje TVP Kultura; TVP tworzy centrum ds. stacji tematycznych

Agnieszka Celeda jako p.o. dyrektor kieruje stacją TVP Kultura. W ostatnich dniach nadawca rozstał się z Krzysztofem Koehlerem, dyrektorem anteny,...

5 sierpnia 2009

Serwis Kurnik.pl wystawiony na Allegro, Agnieszczak licytuje

Kurnik.pl, czyli internetowy serwis z grami Marka Futregi, został wystawiony na Allegro. W aukcji, która kończy się w piątek, licytuje...

5 sierpnia 2009

Vigo sponsorem transmisji meczów Ekstraklasy

Firma Vigo, producent odzieży i akcesoriów sportowych, została sponsorem transmisji meczów piłkarskiej Ekstraklasy. Wokół meczów najważniejszych ligowych rozgrywek w Polsce...

5 sierpnia 2009

Adidas otwiera pierwszy sklep tylko dla linii Originals, promuje w Wielkopolsce

W poznańskim Starym Browarze w sierpniu br. zostanie uruchomiony pierwszy sklep Adidasa, w którym sprzedawana będzie tylko linia odzieży Adidas...

5 sierpnia 2009

Effective Communications monitoruje gwiazdy dla Bauera

Effective Communications, agencja konsultingowo-badawcza, opracowała narzędzie typu crawler monitorujące informacje nt. 500 gwiazd pojawiających się w internecie. Agencja zbiera informacje...

5 sierpnia 2009

Reebok będzie reklamował "jagodową" linię ubrań dla kobiet

Reebok należący do Adidasa przygotowuje się do akcji reklamowej najnowszej linii ubrań sportowych dla kobiet On the Move. Odzież z...

5 sierpnia 2009

Polski rynek restauracyjny skurczy się, ale zyskają fast foody

Polski rynek restauracyjny skurczy się pod względem wartości sprzedaży - wynika z danych instytutu badawczego Euromonitor. Początkowo prognoza Euromonitora przewidywała...

5 sierpnia 2009

"Kurier Poranny" bez naczelnego

Marek Zagórski, dotychczasowy redaktor naczelny "Kuriera Porannego" (Media Regionalne), przestał sprawować swoją funkcję. Do momentu powołania nowego szefa redakcji jego...

5 sierpnia 2009

Agros Nova inwestuje we wsparcie marki Łowicz w TV

Agros Nova, producent m.in. dań gotowych, rozpoczął kampanię telewizyjną marki Łowicz. Wspierane są dwa produkty, które niedawno pojawiały się w...

5 sierpnia 2009

Ubywa billboardów, przybywa 6x3 według IGRZ

Z blisko 100 tys. w czerwcu ub.r. do 101,2 tys. w czerwcu 2009 wzrosła liczba nośników outdoorowych, wynika z raportu...

6 sierpnia 2009

Fortis Bank Polska planuje inwestycje rebrandingowe

W wyniku połączenia Fortis Banku z Dominet Bankiem z rynku zniknęła marka Dominet Bank. W miejsce dotychczasowych placówek (ok. 230)...

6 sierpnia 2009

Grecka marka kosmetyków Korres debiutuje w Polsce

Firma Baltic Company jesienią tego roku wprowadzi do swojej oferty nową markę kosmetyczną Korres. Jest to grecka marka kosmetyków naturalnych...

6 sierpnia 2009

Reklama w "Futbol News" za 1 zł

Spółka SportLive24, wydawca nowej gazety piłkarskiej "Futbol News", przygotowała specjalną ofertę promocyjną obejmującą pierwsze wydania dziennika. Według naszych informacji propozycja...

6 sierpnia 2009

UPC pozyskała ok. 38 tys. abonentów TV cyfrowej w II kwartale br.

Firma UPC Polska, dostawca usług TV kablowej, internetu i telefonii cyfrowej, podała, że II kwartał br. zakończyła z 425,6 tys....

6 sierpnia 2009

UOKiK wydał zgodę na połączenie Axel Springer z Inforem

Axel Springer Polska i Infor Biznes dostały zgodę na połączenie "Gazety Prawnej" i "Dziennika Polska Europa Świat". Prezes Urzędu Ochrony...

6 sierpnia 2009

Demo opracuje strategię promocji dla Augustowa

Władze miasta Augustów i agencja reklamowa Demo Effective Launching podpisały umowę o współpracy. W ramach zawartego kontraktu agencja opracuje strategię...

6 sierpnia 2009

Eskadra, ZOG i Star PR dla ProMarki

Rusza czwarta edycja kampanii "Wybierz markowe" prowadzone przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka". Kampania zwraca uwagę na świadome wybory...

6 sierpnia 2009

Orange Sport poszerza programming, a Orange Sport Info - dystrybucję

Wraz ze startem nowego sezonu ligowego w Polsce stacja sportowa Orange Sport poszerza swoją ramówkę. Od poniedziałku do czwartku w...

6 sierpnia 2009

Point Group z Media SKOK przymierzają się do TV Puls

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) podpisała list intencyjny z Media SKOK ws. finansowania transakcji nabycia TV Puls. Jak podano w...

6 sierpnia 2009

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników Clubcard

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników programu Clubcard w ciągu trzech miesięcy. Clubcard to program premiujący zakupy, który stał się...

6 sierpnia 2009

TVP nieznacznie podniesie ceny na wrzesień br.

Jutro Biuro Reklamy Telewizji Polskiej otworzy sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Zapowiada niewielki wzrost średniej ceny w stosunku do września...