M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 sierpnia 2009

Łukasz Sobieraj odpowiada za nowy biznes w Indigo Images

Bank zdjęć Indigo Images zatrudnił new business managera. Nowo utworzone stanowisko objął Łukasz Sobieraj, który od ośmiu lat zajmuje się...

12 sierpnia 2009

PolCard wprowadza obsługę kart lojalnościowych

Firma First Data, właściciel marki PolCard, wprowadza obsługę kart lojalnościowych. Detaliści, którzy mają terminale PolCardu, będą mogli odczytywać w nich...

12 sierpnia 2009

Dużo sportu i tylko jeden nowy serial jesienią w Polsacie

W jesiennej ramówce Polsatu pojawi się tylko jedna nowość - serial "Skorumpowani". Będzie to pierwszy polski serial akcji w stylu...

12 sierpnia 2009

Wirtualny doradca pomoże w wyborze prezentu w Media Markt

Agencja ambientowa Ambient Media wprowadza ofertę "Pomysł na prezent" w sklepach Media Markt. Wykreowano postać wirtualnego sprzedawcy, który przed świętami...

12 sierpnia 2009

Nośniki AMS w pakietach z "Metrem"

Należące do Agory SA dziennik bezpłatny "Metro" oraz firma reklamy zewnętrznej AMS przygotowały dwa wspólne pakiety reklamowe. Pierwszy - MetroCITYtv...

13 sierpnia 2009

Anna Kmita group creative directorem w Tequila/Polska

Anna Kmita objęła stanowisko group creative directora w agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska. Zastąpiła Tomasza Nowaka. Kmita kieruje zespołem kreatywnym warszawskiego...

13 sierpnia 2009

Danone reklamuje Actimel Light i większą Activię

Danone wprowadził Actimel Light, nową wersję probiotycznego produktu mlecznego. Kampania telewizyjna produktu zaplanowana jest na sierpień i wrzesień. Wykorzystuje kreację...

13 sierpnia 2009

Marka wody mineralnej Nata wraca z komunikacją; planowany relaunch innych produktów

Lonza-Nata, producent m.in. wody mineralnej i napojów Nata, wraca po kilkuletniej przerwie ze wsparciem marketingowym brandu. Obecna kampania wspiera relaunch...

13 sierpnia 2009

TVN rozwija produkcję filmów telewizyjnych

Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN, zapowiada, że jego stacja będzie rozwijać produkcję filmów telewizyjnych. - Od dłuższego czasu produkujemy filmy...

13 sierpnia 2009

BizOn zabiera Ad.netowi pozostałe serwisy Money.pl

Sieć BizOn Media rozpoczęła współpracę z Grupą Money.pl. Umowa dotyczy sprzedaży i emisji reklam w całej grupie - przede wszystkim...

13 sierpnia 2009

ZigZap promuje się w restauracjach McDonald's

Rusza kampania kanału ZigZap w restauracjach McDonald's. W blisko 200 restauracjach w całej Polsce emitowane będą specjalnie przygotowane spoty promujące...

13 sierpnia 2009

Planete wyraźnie poszerzy jesienią ofertę dokumentalną

Pod koniec sierpnia Planete rozpocznie emisję dokumentów z festiwalu Planete Doc Review, którego stacja jest tytularnym partnerem. Wśród nich znajdzie...

13 sierpnia 2009

Consulton tworzy nowy dział, Napiórkowska jego szefem

Firma Consulton Market Intelligence Poland stworzyła dział PR specjalizujący się zarówno w brand PR, jak i corporate PR. Obecnie finalizowane...

13 sierpnia 2009

"Enter" Burdy tworzą czytelnicy

Burda Media Polska we wrześniu br. wprowadzi do sprzedaży nowy magazyn komputerowy "Enter. Najlepsze Programy". Tym samym wydawnictwo korzysta z...

13 sierpnia 2009

Jesień w Pumie skupiona na kolekcji lifestyle'owej Archive

Puma przygotowuje się do jesiennych działań promocyjnych. W tym sezonie firma skupi swoje aktywności przede wszystkim na promocji kolekcji Puma...

13 sierpnia 2009

PTC w kampanii Heyah parodiuje znane programy TV

PTC w ramach kampanii Heyah Mix uruchomiła Letnią Szkołę Korzystania z Telefonu. Na potrzeby projektu w portalu Nasza Klasa stworzono...

13 sierpnia 2009

Rossmann będzie rozwijać sprzedaż wina

Sieć drogerii Rossmann będzie rozwijać sprzedaż wina. Obecnie wino jest dostępne tylko w dwudziestu kilku z 300 sklepów firmy. -...

13 sierpnia 2009

Ogłoszenia drobne weszły do oferty warszawskiego wydania "Metra"

Dziennik "Metro" (Agora) wprowadził do oferty sprzedażowej w Warszawie możliwość zamieszczania ogłoszeń drobnych dla branż nieruchomości i budownictwo. Reklamodawcy mogą...

13 sierpnia 2009

Tomasz Baran będzie koordynować ofertę reklamową GG Network

Tomasz Baran został pełnomocnikiem zarządu spółki GG Network. Jego rolą będzie koordynacja działań i oferty reklamowej firmy. Jest to nowe...

13 sierpnia 2009

Katarzyna Gal szefem części lifestyle'owej w Edi Necie, awanse Kos i Przasnyskiej

Katarzyna Gal objęła stanowisko dyrektora reklamy serwisów Polki.pl i Wizaz.pl należących do Edipresse. Oba projekty wchodzą w skład sieci reklamowej...

13 sierpnia 2009

Duszyńska pokieruje w Onecie nowym zespołem ds. projektów specjalnych

Justyna Duszyńska zostanie dyrektorem działu sprzedaży specjalnej w biurze reklamy Grupy Onet.pl. Podlegać jej będzie nowo utworzony dedykowany zespół sprzedaży...

14 sierpnia 2009

Duże zmiany w zarządzie TVN zbiegły się ze słabymi wynikami reklamowymi stacji

Od września br. Markus Tellenbach zastąpi Piotra Waltera na stanowisku prezesa Grupy TVN. - Docelowo zarząd grupy będzie liczył pięć...

14 sierpnia 2009

Agnieszka Pieńczykowska pokieruje komunikacją stacji: ZigZap, MiniMini i Hyper

Agnieszka Pieńczykowska będzie odpowiedzialna za komunikację public relations stacji tematycznych: ZigZap, MiniMini i Hyper. Obejmie stanowisko specjalisty ds. PR i...

14 sierpnia 2009

Wyniki Agory zgodne z tendencjami rynkowymi, wszystko w dół poza internetem

Przychody Grupy Agora w I półroczu br. spadły o 12,9 proc. i wyniosły 572,2 mln zł. Wpływy ze sprzedaży reklam...

14 sierpnia 2009

Gemius i IIBR wprowadzają badanie omnibusowe przez internet

Gemius oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają ogólnopolski omnibus. Według firm jest to omnibus o najkrótszym czasie realizacji na...

14 sierpnia 2009

Jak pracuje kontent w służbie marki? BR TVP chce to zbadać

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej planuje realizację pogłębionego badania sponsoringu użyczeniowego (potocznie product placement). Współpracuje obecnie z zewnętrznym konsultantem, który pomoże...

14 sierpnia 2009

Nawet internet spadał - Ad.media Raport za II kwartał br.

O 20,9 proc. (do poziomu 1,63 mld zł) spadły przychody reklamowe mediów w II kwartale - oceniają w Ad.media Raporcie...

14 sierpnia 2009

Strategiczna współpraca Ogilvy Interactive i Sare

Ogilvy Interactive i Sare podpisały umowę o strategicznej współpracy w zakresie e-mail marketingu. Sare ma wspierać Ogilvy Interactive przy projektach...

14 sierpnia 2009

G+J tworzy jeden dział marketingu dla "Gali" i "Glamour"

Wydawnictwo G+J Polska połączyło działy marketingu magazynów "Gala" i "Glamour". Celem tego zabiegu, jak przekazała Magdalena Bulera, PR manager G+J...

14 sierpnia 2009

TVP wraca do pomysłu kanału parlamentarnego

Kierownictwo TVP wraca do pomysłu uruchomienia stacji parlamentarnej, której ramówkę zdominują transmisje obrad Sejmu RP. Piotr Farfał, p.o. prezes TVP,...

14 sierpnia 2009

Cyfrowy Polsat jeszcze w tym roku chce mieć internet i VoD

Cyfrowy Polsat jeszcze w tym roku chce udostępnić abonentom swojej platformy dwie nowe usługi - szerokopasmowy internet i VoD (wideo...

14 sierpnia 2009

LOT planuje zmianę modelu biznesowego, stawia na sprzedaż przez internet

Polskie Linie Lotnicze rozpoczęły proces restrukturyzacji. Program ten zakłada ograniczenie kosztów i wzmocnienie strony przychodowej m.in. poprzez uproszczenie taryf oraz...

14 sierpnia 2009

Whirlpool chce zwiększyć udział w rynku do 15 proc., skupi się na sprzęcie do zabudowy

Whirlpool Polska, producent tzw. dużego AGD, planuje do końca 2010 roku zwiększenie swojego udział w rynku z obecnych 12 proc....

14 sierpnia 2009

Bakalland debiutuje w segmencie płatków śniadaniowych

Firma Bakalland, producent bakalii, rozszerzyła swoje portfolio o nową linię produktów - płatki śniadaniowe. Od początku sierpnia na rynku dostępne...

14 sierpnia 2009

Paweł Milcarz rozstaje się z ZenithOptimedia Group

Paweł Milcarz, client service director, z końcem września odchodzi z domu mediowego ZenithOptimedia Group. Po 11 latach pracy zdecydował się...

17 sierpnia 2009

Procter & Gamble rozdaje zabawki dzieciom w sieci Rossmann

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała akcję shoppermarketingową dla marki Pampers w sieci drogerii Rossmann w całej Polsce. W promocji biorą udział...

17 sierpnia 2009

Artur Potocki łączy kompetencje marketingowe i biznesowe w Interia.pl

Artur Potocki, dotychczas członek zarządu portalu Interia.pl, awansował na stanowisko wiceprezesa. W wyniku awansu jego dotychczasowe kompetencje, czyli koordynacja wszelkich...

17 sierpnia 2009

Marka Guess poszerzy portfolio firmy Coty

Koncern Coty podpisał kontrakt z Guess Inc. W wyniku nawiązanej współpracy portfolio kosmetyków Coty poszerzy się o nową markę. Od...

17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

17 sierpnia 2009

142 mln zł dla POT na promocję Polski

Ministerstwo Gospodarki przekazało Polskiej Organizacji Turystycznej 141,78 mln zł na realizację projektu "Promujmy Polskę razem". Będzie on realizowany w ramach...

17 sierpnia 2009

Pakiet At Max znów miał większe udziały niż duże stacje TV

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że pakiet kanałów tematycznych At Max oferowany przez dom sprzedaży At Media 13...

17 sierpnia 2009

Recma: MediaCom, Mediaedge:cia i Starcom w czołówce domów mediowych

Recma, międzynarodowa firma badająca rynek domów mediowych, opublikowała "Poland Recma Report 2009", w którym zestawiono działające w Polsce agencje pod...

17 sierpnia 2009

UPC rusza z projektem "Dwoimy się i troimy"

Rusza jesienna kampania reklamowa UPC Polska. Działania będą prowadzone pod hasłem "Dwoimy się i troimy". Linia kreatywna opiera się na...

17 sierpnia 2009

Piotr Farfał chce nowej rady nadzorczej TVP

Do Krajowego Rejestru Sądowego wpłynął wniosek Piotra Farfała, p.o. prezesa TVP, o wpisanie do rejestru 8 członków rady nadzorczej TVP...

17 sierpnia 2009

Carlsberg Polska wprowadza mocną odmianę Harnasia

Carlsberg Polska wprowadza mocną odmianę marki piwa Harnaś. Charakteryzuje się ona 7-proc. zawartością alkoholu w porównaniu z 6 proc. w...

17 sierpnia 2009

Rossmann odświeży wizerunek sklepów w centrach handlowych

Sieć handlowa Rossmann odświeży wizerunek sklepów w centrach handlowych. - Chcielibyśmy, aby sklepy w tych miejscach miały bardziej prestiżowy charakter,...

17 sierpnia 2009

Michał Jaskulski przeszedł z Eurozetu do Wyborowej SA

Michał Jaskulski został senior brand managerem Absolut Vodka w firmie Wyborowa SA. Przez ostatnie dwa lata pracował w firmie Eurozet,...

17 sierpnia 2009

Infor Biznes zaczyna sprzedaż reklamy w "Dzienniku" i Dziennik.pl

Spółka Infor Biznes, począwszy od 17 sierpnia br., staje się wydawcą "Dziennika. Polska, Europa, Świat" i serwisu Dziennik.pl. Od tego...

18 sierpnia 2009

DSK autorem kampanii specjalnych edycji "Pluszaków Rozrabiaków"

Agencja DSK przygotowała kolejną reklamę telewizyjną dla wydawnictwa Egmont. Kampania promuje pierwszy numer wydania specjalnego magazynu "Pluszaki Rozrabiaki". Spot reklamowy...

18 sierpnia 2009

Rejer-Mellin pokieruje nowym działem PR w agencji MarketShare

Agnieszka Rejer-Mellin objęła stanowisko dyrektora ds. PR w agencji MarketShare. Jest to nowe stanowisko, którego powołanie związane jest ze stworzeniem...