M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 sierpnia 2009

Cindy Crawford będzie reklamowała buty Deichmann

Supermodelka Cindy Crawford wystąpi w kampanii reklamowej producenta obuwia marki Deichmann. Gwiazda firmuje swoim nazwiskiem i wizerunkiem kolekcję butów marki...

26 sierpnia 2009

"Fakt" przygotowuje relaunch dodatku telewizyjnego

Dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) przygotowuje relaunch "Faktu TV". Odmieniony dodatek ukaże się w pierwszej połowie września br. Zmiany dotyczyć...

26 sierpnia 2009

AWR "Wprost" szuka pieniędzy na inwestycje w internet i tygodniki

AWR "Wprost" prowadzi rozmowy z kilkoma inwestorami zewnętrznymi oraz z obecnymi udziałowcami na temat dofinansowania spółki. Jak mówi Amadeusz Król,...

27 sierpnia 2009

Promocja "Dziennika Gazety Prawnej" głównie sprzedażowa; dziennik bez "WSJ"

Działania reklamowe "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) będą obejmowały przede wszystkim akcje prosprzedażowe. Zostanie na to przeznaczona większość wydatków marketingowych....

27 sierpnia 2009

Jerzy Motz i jego Neo Business Process Outsourcing zamierzają przejąć call center

Grupa Neo Business Process Outsourcing zamierza przejąć call center średniej wielkości liczące 200-300 stanowisk. - Prowadzimy już negocjacje w tej...

27 sierpnia 2009

IDMnet stworzyła 4clover, sieć skierowaną do kobiet

4clover - to nazwa nowej na polskim rynku sieci reklamy internetowej skierowanej do kobiet. Stworzyła ją firma IDMnet SA należąca...

27 sierpnia 2009

Grupa Atlas inwestuje w projekty naming rights

Grupa Atlas inwestuje w działania naming rights. Logo firmy pojawi się w nazwie nowego obiektu - hali widowiskowo-sportowej. Obiekt Atlas...

27 sierpnia 2009

Sara Lee doskonali Ambi Pur i wspiera markę w telewizji

Firma Sara Lee Household & Body Care Poland rozpoczęła działania komunikacyjne nowych odświeżaczy powietrza do samochodu marki Ambi Pur Car....

27 sierpnia 2009

MTV planuje nowości i kolejne serie sprawdzonych programów

Jesienią br. w ramówkach stacji należących do MTV Networks Polska - MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska, Nickelodeon Polska, Comedy...

27 sierpnia 2009

AquaSlim jest wspierany działaniami o wartości 1,5 mln zł

Firma Vitadirect wprowadziła na rynek nowy suplement diety wspomagający odchudzanie - AquaSlim. Jak mówi Katarzyna Sikora, marketing director spółki, to...

27 sierpnia 2009

InPost uruchomił projekt pilotażowy ze sklepami online

InPost uruchomił sieć pilotażową Paczkomatów, z której korzysta 16 sklepów internetowych. Są to automaty zlokalizowane w miastach, do których dostarczane...

27 sierpnia 2009

Link4 ruszy z nową komunikacją reklamową

W przyszłym tygodniu rozpocznie się nowa kampania telewizyjna towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 oferującego ubezpieczenia w systemie direct, czyli przez telefon i...

27 sierpnia 2009

TV Puls rezygnuje z rozmów z Platformą Mediową "Point Group"


Kierownictwo TV Puls poinformowało, że po zakończeniu pierwszej fazy rozmów z Platformą Mediową "Point Group" dotyczących badania spółki oraz ewentualnego...

27 sierpnia 2009

Monika Maciąg odchodzi z Bauera; Tomasz Namysł przejmuje jej kompetencje

Z Wydawnictwa Bauer odchodzi Monika Maciąg, wydawca pism młodzieżowych. Spółka nie komentuje powodów jej odejścia. Obecnie za segment tytułów kierowanych...

27 sierpnia 2009

Lotos sponsorem programu "Top Gear" w BBC Knowledge

Firma Lotos będzie sponsorem znanego programu motoryzacyjnego "Top Gear", którego emisja rozpocznie się wkrótce w kanale BBC Knowledge. Plansze sponsorskie...

27 sierpnia 2009

Monika Czepielewska kieruje działem reżyserów w Film Republic

Monika Czepielewska prowadzi dział reżyserów w studiu produkcyjnym Film Republic. Wcześniej przez pięć lat była dyrektorem ogólnopolskiego Festiwalu Kina Amatorskiego...

27 sierpnia 2009

Gerber otwiera nową kategorię; ma inwestować w komunikację

Marka Gerber wprowadza parówki dla małych dzieci - od pierwszego roku życia. Jest to pierwszy tego rodzaju produkt na rynku...

27 sierpnia 2009

Thierry Henry reklamuje w Polsce Gillette Fusion Power Stealth

Procter & Gamble ruszył z pierwszymi działaniami reklamowymi najnowszej systemowej maszynki do golenia Gillette Fusion Power Stealth. W kampanii wykorzystywany...

27 sierpnia 2009

Tesco kreuje wizerunek marki przez nietypową licytację online

Sieć handlowa Tesco kreuje wizerunek marki za pomocą nietypowej licytacji w internecie. Codziennie wystawiony na aukcję jest inny przedmiot, np....

28 sierpnia 2009

Michał Kabatnik po 15 latach odchodzi z Natur Produkt Zdrovit

Michał Kabatnik, dyrektor marketingu i media manager, rozstaje się z firmą farmaceutyczną Natur Produkt Zdrovit. Pracował w niej od 15...

28 sierpnia 2009

Nowy seniorski team w kreacji Y&R

Od 1 września do agencji Young & Rubicam dołączy seniorski team kreatywny w składzie Wojciech Ciszkiewicz, senior copywriter, i Michał...

28 sierpnia 2009

Bebilon chce zwiększyć rozpoznawalność wśród mam

Bebilon, marka dziecięcych produktów żywieniowych Nutricii (Grupa Danone), chce zwiększyć rozpoznawalność i utrwalić wizerunek jako eksperta w zakresie odporności. Celem...

28 sierpnia 2009

Adam Frąckowiak dyrektorem zarządzającym w agencji Fresh Brand Design

Adam Frąckowiak objął stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji Fresh Brand Design. Pełniący dotychczas obowiązki dyrektora Adam Michańków skoncentruje się na...

28 sierpnia 2009

Bylica, Berenda i Piotrowska dołączą do stacji z grupy RMF

Z początkiem września do zespołu dziennikarzy RMF FM dołączą Agnieszka Bylica i Tomasz Berenda. Bylica będzie reporterem stacji w Poznaniu,...

28 sierpnia 2009

MindChili i Eurobank będą współpracować ramowo do 2011 roku

Agencja interaktywna MindChili i Eurobank SA podpisały ramową umowę o współpracy na najbliższe dwa lata. Obowiązująca do 2011 roku umowa...

28 sierpnia 2009

Trzy nowości w jesiennej ramówce 4fun.TV

Kanał młodzieżowy 4fun.TV wprowadzi nowości do jesiennej ramówki. W październiku na antenie stacji pojawi się nowy półgodzinny program "Skręć coś"....

28 sierpnia 2009

DSK planuje powołanie odrębnej spółki do realizacji projektów online

Agencja DSK przygotowuje serwis internetowy dla Abarth Driving Experience - szkoły bezpiecznej i sportowej jazdy sygnowanej marką z portfolio Fiata...

28 sierpnia 2009

AS Media Design pracuje dla kancelarii Pałucki Trusiński

AS Media Design rozpoczęła współpracę z kancelarią radców prawnych Pałucki Trusiński. Umowa została zawarta wstępnie na sześć miesięcy i przewiduje...

28 sierpnia 2009

Burda łączy kierownictwo redakcji IT i awansuje Adamczyka

Burda Media Polska w ramach segmentu pism komputerowych stworzyła nowe stanowisko redaktora naczelnego wszystkich tytułów. Został nim Michał Adamczyk, który...

28 sierpnia 2009

Modele Skody wciąż najpopularniejsze, Fiesta z największą dynamiką sprzedaży

Najpopularniejszym pod względem sprzedaży modelem samochodu osobowego po pierwszych siedmiu miesiącach br. jest podobnie jak w poprzednich miesiącach Skoda Octavia...

28 sierpnia 2009

Polski oddział SoHo rozszerza współpracę z Avonem

Polski oddział agencji reklamowej SoHo Square (Ogilvy Group Poland) rozszerzył współpracę z firmą kosmetyczną Avon jako jej międzynarodowy hub. Będzie...

28 sierpnia 2009

Sare obsługuje Muratora w zakresie e-mailingu

Wydawnictwo Murator SA podpisało umowę o współpracy z e-mailmarketingową agencją Sare. W jej ramach newslettery "Super Expressu" i "Podróży" są...

28 sierpnia 2009

Z TBWA odchodzi brand manager

Aleksandra Ruczyńska, brand manager w TBWA, zakończyła współpracę z agencją. Radek Miklaszewski, managing director w agencji, wyjaśnił, iż stanowisko Ruczyńskiej...

28 sierpnia 2009

RMF FM ma większe wpływy z reklam niż Radio Zet

RMF FM, lider słuchalności, prowadzi także w rankingu wpływów reklamowych. Wyprzedza Radio Zet - wynika z danych Expert Monitora za...

28 sierpnia 2009

Rossmann zwiększy cykliczność publikacji swojego pisma "Skarb"

Sieć drogerii Rossmann planuje od przyszłego roku zwiększenie cykliczności wydawania magazynu "Skarb". Obecnie pismo ukazuje się dziewięć razy w roku...

28 sierpnia 2009

Według KNF Internet Group mogła naruszyć obowiązk informacyjny wobec akcjonariuszy

Komisja Nadzoru Finansowego po wstępnej analizie uznała, że spółka Internet Group, notowana na GPW, zbyt późno poinformowała akcjonariuszy, że naruszyła...

28 sierpnia 2009

Ewa Wójcik w Cumulus PR

Do agencji public relations Cumulus PR dołączyła Ewa Wójcik. Zajmie się obsługą klientów z branży FMCG i sektora samorządowego. Ewa...

28 sierpnia 2009

Sieć fast food Carl's Jr. poważnie myśli o Polsce

Amerykańska sieć restauracji Carl's Jr. poważnie myśli o wejściu na polski rynek. Według naszych nieoficjalnych informacji przedstawiciele marki kontaktowali się ...

28 sierpnia 2009

Po pół roku będzie gotowa nowa strategia dla "Przekroju"

Grzegorz Hajdarowicz kupi od Edipresse Polska tygodnik "Przekrój". W ramach transakcji nowy wydawca przejmie zespoły redakcyjny i reklamowy tytułu. Jak...

28 sierpnia 2009

Byss.pl pracuje dla UPC Polska

Agencja interaktywna Byss.pl rozpoczęła współpracę z firmą UPC Polska, operatorem kablowym, dostawcą telewizji kablowej, internetu i usług telefonicznych. Agencja zajmie...

31 sierpnia 2009

Play ruszył z kampanią bezprzewodowego internetu

28 sierpnia ruszyła kampania Playa (P4) promująca ofertę internetu bezprzewodowego Play Online. Pomysł kampanii wpisuje się w aktualny format kreatywny...

31 sierpnia 2009

Parfumico wprowadza męską markę Zeke; jesienią kampania autorstwa PZL

Po wkroczeniu w damski segment kosmetyków zapachowych i wiosennym wprowadzeniu marki Currara (patrz DS "MMP" z 19 maja br.) Parfumico...

31 sierpnia 2009

Paweł Truszczyński zastąpi odchodzącą z Radia Zet Annę Mikosz

Anna Mikosz, specjalista PR, odchodzi z Radia Zet (Eurozet), z którym związana była od maja ub.r. W tym czasie była...

31 sierpnia 2009

Pepsi rozdaje iPhone'y internutom głosującym na gwiazdy Pepsi Vena

Pepsi Cola General Bottlers w ramach wsparcia młodych talentów festiwalu Pepsi Vena, a także wprowadzania w tym roku nowej propozycji...

31 sierpnia 2009

Jeden z browarów jako pierwszy skorzysta z reklamy 3D w Multikinie

Zapowiadany wczesną wiosną przez sieć brokera kinowego Multikino debiut polskiej reklamy 3D będzie miał miejsce na początku listopada br. Spot,...

31 sierpnia 2009

Paweł Madler koordynuje projekty marketingowe PL.2012

Paweł Madler jako koordynator krajowy ds. komunikacji i promocji w spółce PL.2012 nadzoruje działania reklamowe i marketingowe związane z promocją...

31 sierpnia 2009

Anna Tańska i Marta Karpińska awansują w zespole Mather

Anna Tańska i Marta Karpińska awansowały w strukturach agencji reklamowej Mather Communications. Marta Karpińska została senior art directorem (wcześniej art...

31 sierpnia 2009

Większy zespół Monstera w agencji Neuron PR

Do zespołu agencji Neuron PR dołączyli Katarzyna Ułan i Piotr Dudziński, oboje na stanowiska project managerów. Katarzyna Ułan specjalizuje się...

31 sierpnia 2009

Daniel Wood dyrektorem ds. planowania kreatywnego w Zoom Advertising

Daniel Wood został dyrektorem ds. planowania kreatywnego w agencji Zoom Advertising. Jego głównym zadaniem jest wsparcie działów strategii i kreacji...

31 sierpnia 2009

AmerSport wspólnie z Eską Rock promuje nową linię trampek Converse

Eska Rock i AmerSport, dystrybutor marki Converse, podjęły promocyjną współpracę, w ramach której na polski rynek wprowadzana jest limitowana linia...