M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 sierpnia 2009

5 Stars Club Business Travel rusza z pierwszą tak szeroką kampanią

Firma 5 Stars Club Business Travel specjalizująca się w zagranicznych wyjazdach typu incentive & corporate (np. wyjazdy integracyjne, szkolenia, konferencje)...

31 sierpnia 2009

BNA autorem nowego logo Reserved

Należąca do LPP marka odzieżowa Reserved odświeża logo (o planach rebrandingu pisaliśmy w DS "MMP" z 11 maja br.). Zmieniony...

31 sierpnia 2009

Uzupełnienie: BTL Point Group też pracuje dla BOŚ

W nawiązaniu do informacji "BOŚ szuka agencji, która przeprowadzi jego rebranding" (DS "MMP" z 19 sierpnia br.) informujemy, że oprócz...

31 sierpnia 2009

TVN Siedem wzmocni jesienią ofertę serialową

TVN Siedem wzmocni w jesiennej ramówce ofertę serialową i filmową. Nowościami w ofercie stacji będą m.in. seriale "Gdzie pachną stokrotki"...

31 sierpnia 2009

Adam Pieńkowski odpowiada za projekty sportowe McDonald's w Europie

Adam Pieńkowski, marketing director McDonald's Polska, objął dodatkowe stanowisko - senior directora, sports sponsorship and marketing w McDonald's Europe. W...

31 sierpnia 2009

P&G uruchomił polską wersję serwisu marki Gillette

Koncern Procter & Gamble uruchomił lokalne wersje serwisów produktów marki Gillette. W sieci powstały polskie edycje serwisów dla produktów do...

31 sierpnia 2009

Orange inwestuje w portal społecznościowy dla użytkowników Popa

PTK Centertel, operator sieci Orange, a także marki pre-paid Pop, właśnie dla użytkowników tej ostatniej uruchomił portal społecznościowy Populacja.pl. Mogą...

31 sierpnia 2009

Partner Center uruchomi sieć winiarni Jak Pragnę Wina

Startuje budowa sieci winiarni Jak Pragnę Wina. Projekt jest realizowany przez spółkę Wine Direct, która należy do firmy Partner Center...

31 sierpnia 2009

Agora wprowadza kolejne pakiety reklamowe czasopism i nowy format w "Metrze"

Agora SA wprowadzi od września br. trzy nowe pakiety reklamowe obejmujące wybrane czasopisma i dodatki tematyczne "Gazety Wyborczej". W ofercie...

31 sierpnia 2009

Glob Media powołuje stanowisko dyrektora sprzedaży

Paweł Gałecki został dyrektorem sprzedaży w Glob Media, agencji działającej na pograniczu ambient mediów, BTL i produkcji. Jego stanowisko dopiero...

31 sierpnia 2009

4Frame wspiera launch Actimela Lekkiego w punktach sprzedaży

Agencja reklamowa 4Frame wsparła launch Actimela Lekkiego (Danone) w sieciach sprzedaży. Zaprojektowała cztero- i ośmiopaki dla smaków klasycznego i truskawkowego....

1 września 2009

Edipresse pracuje nad nowym projektem - rynek spekuluje o powrocie "Blasku"

Edipresse Polska przygotowuje projekt magazynu dla kobiet, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji nad makietą pisma ma pracować jedno ze...

1 września 2009

Magdalena Michalska-Szmidt kieruje marketingiem Nikona

Magdalena Michalska-Szmidt objęła stanowisko kierownika marketingu w Nikon Polska. Zastąpiła Katarzynę Romaniuk, która kierowała marketingiem polskiego oddziału Nikona od jego...

1 września 2009

Reckitt Benckiser przesuwa menedżerów w dziale marketingu

W dziale marketingu Reckitt Benckisera (Poland) nastąpiły przesunięcia w obrębie obsługi kilku marek - wynika z naszych informacji. Emilia Bryl,...

1 września 2009

Link4 nową komunikację dostosował do globalnej strategii RSA

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 sprzedające ubezpieczenia w systemie direct, czyli przez telefon i internet, po kilku miesiącach przerwy rozpoczyna nową kampanię...

1 września 2009

Monika Krokiewicz będzie wydawcą tytułów młodzieżowych Bauera

Monika Krokiewicz poszerzy zakres swoich obowiązków w Wydawnictwie Bauer o opiekę nad segmentem pism młodzieżowych. Ostatnio wydawcą tych tytułów była...

1 września 2009

Heyah ruszyło z nową odsłoną kampanii "No to sru!"

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej "No to sru!". Przypomnijmy - kreacja, w...

1 września 2009

Kinga Szydzińska rozszerza kompetencje w ZPR-ach o IDM.net

Kinga Szydzińska, dotąd PR manager w Supermedia Interactive (grupa ZPR), przejmie obsługę public relations IDM.netu, gdzie obejmie analogiczne stanowisko. Poza...

1 września 2009

Tomasz Walczak szefem trade marketingu w Jutrzence Colian

Tomasz Walczak został kierownikiem działu trade marketingu w Jutrzence Colian. Odpowiada za wsparcie sprzedaży takich marek, jak: Grześki, Jeżyki, Wafle...

1 września 2009

Joanna Borkowska-Hupało odchodzi z biura reklamy Bauera

Joanna Borkowska-Hupało, specjalista ds. mediów w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, rozstaje się z firmą. Jej odejście związane jest z likwidacją...

1 września 2009

Fluence, nowy sedan od Renault, w Polsce w przyszłym roku

Renault Polska prawdopodobnie w styczniu przyszłego roku wprowadzi do sprzedaży na polskim rynku model Renault Fluence. Pierwszy publiczny pokaz tego...

1 września 2009

Reklamy sosów Winiar autorstwa Legend Group trafią na inne rynki

Agencja reklamowa Legend Group pracująca dla Nestle Polska w zakresie obsługi reklamowej marki Winiary rozpoczęła sprzedaż licencji na reklamy produktów...

1 września 2009

Mateusz Borek nadal będzie wspierać internetowy serwis bukmacherski

Mateusz Borek, komentator sportowy Polsatu, przedłużył trwającą od października 2007 r. współpracę z firmą BetClic. Oznacza to, że nadal będzie...

1 września 2009

Daria Wawrzyniak strategy managerem w Soul and Mind

Do działu strategii agencji reklamowej Soul and Mind Group dołączyła Daria Wawrzyniak. Objęła nowe stanowisko strategy managera i będzie odpowiadać...

1 września 2009

Magazyn "Telepro" skoncentruje się na technice TV i kontencie

"Telepro", nowy tytuł o branży telewizyjnej, trafia na rynek (o projekcie pisaliśmy w DS "MMP" 10 sierpnia br.). Pismo składać...

1 września 2009

AR Anny Turkiewicz przygotowała odświeżony wizerunek farb Jedynka

Tikkurila Polska odświeżyła wizerunek marki farb Jedynka. Nowy logotyp Jedynki, który ma być bardziej nowoczesny, podkreśla przyjazny i otwarty charakter...

1 września 2009

Sharp reklamuje w mediach i sklepach telewizory z funkcją Full LED

We wrześniu rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszych telewizorów marki Sharp - Sharp Aquos Full LED. Obejmie ona telewizję, prasę, internet...

1 września 2009

TV Puls zwiększa zasięg

Telewizja Puls rozpoczęła nadawanie ze zwiększoną mocą z nadajnika w Katowicach-Bytkowie. Dzięki temu powiększyła swój zasięg naziemny o 1 mln...

1 września 2009

P&G informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online

Procter & Gamble informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online. Jest to część nowej strategii koncernu w Europie w...

1 września 2009

Awans Doroty Żurkowskiej-Bytner w regionalnych strukturach Discovery

Dorota Żurkowska-Bytner awansowała na stanowisko vice-president ad sales Discovery Networks Central Europe. To nowe stanowisko. Dotychczas Żurkowska-Bytner sprawowała funkcję regional...

1 września 2009

Grupa Exception pozbywa się spółki Sky BTL

Grupa komunikacji marketingowej Exception pozbywa się spółki Sky BTL. Firma powstała zaledwie w marcu br. (patrz DS "MMP" z 27...

1 września 2009

Filip Kopij awansuje w DiGi Media Store

Filip Kopij, dotychczas interactive media planner/buyer w internetowym domu mediowym DiGi Media Store, objął dziś stanowisko senior interactive media plannera/buyera....

1 września 2009

Pizza Hut w najnowszej kampanii promuje zwyczaj wychodzenia na lunch

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczęła telewizyjną kampanię wizerunkową promującą ofertę Hut Lunch. Oferta ta jest skierowana przede wszystkim do osób,...

2 września 2009

Polski projekt Nivei najlepiej oceniony w ramach koncernu

Polski projekt kampanii "Mężczyzna marzeń" został najwyżej oceniony w ramach koncernu Nivea. Polskie strony Nivei zanotowały najlepsze wyniki ze wszystkich...

2 września 2009

Danone wystartował z kolejną odsłoną kampanii "Bellies"

Agencja Young & Rubicam zrealizowała kolejną kampanię reklamową Actimela z portfolio Danone. Jest ona kolejną częścią rozpoczętej w kwietniu 2009...

2 września 2009

Osiński kierownikiem marketingu działu słodyczy w Nestle Polska

Wojciech Osiński jest nowym kierownikiem marketingu działu słodyczy Nestlé Polska. Zastąpił Radosława Marciniaka, który objął stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów...

2 września 2009

SkyEurope zbankrutował

Słowackie tanie linie lotnicze SkyEurope ogłosiły bankructwo. Dyrekcja spółki poinformowała, że nie ma środków na finansowanie bieżącej działalności. Wczoraj jej...

2 września 2009

Testowanie bolidu F1 w kampanii Rexona Men

"Przesiądź się z kanapy na fotel w bolidzie" - pod takim hasłem rozpoczęła się wczoraj ogólnopolska akcja promocyjna Rexona Men...

2 września 2009

Blue City reklamuje się przez cały wrzesień

CH Blue City przez cały wrzesień będzie prowadzić outdoorową kampanię reklamową. Będzie ona przebiegać pod hasłem "Nowy wymiar mody" i...

2 września 2009

PolRest zawiesza działalność sieci restauracji Invito i częściowo sieci Rooster

Firma PolRest poinformowała, że zawiesza działalność operacyjną wszystkich pizzerii Invito oraz części restauracji Rooster ze względu na ich nierentowność. Zarząd...

2 września 2009

Timecode przekształca się ze studia filmowego w butik kreatywny

Wraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczyna działalność również jako butik kreatywny specjalizujący się w kreacji kampanii ATL....

2 września 2009

Gołda zastąpił Nepelskiego na stanowisku szefa marketingu w Brokerze FM; powstał nowy dział

Mariusz Gołda jest nowym dyrektorem marketingu i badań Grupy Broker FM (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Miasto Muzyki). Dotychczas...

2 września 2009

Citroën wykorzystuje 90-lecie marki w aktualnej kampanii

Citroën Polska rozpoczął kampanię reklamową z okazji 90-lecia istnienia marki. Kampania pod hasłem "90 lat Créative Technologie", przygotowana od strony...

2 września 2009

Havas Sports & Entertainment przygotowuje projekt dla Dalkii

Z początkiem października ruszy projekt Akademia Talentów Dalkii realizowany przez koncern energetyczny Dalkia Polska oraz agencję marketingu sportowego Havas Sports...

2 września 2009

Ciszewski Marketing Sportowy przygotuje projekt dla Reeboka

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy podpisała umowę z firmą Reebok. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową oprawę komunikacyjną i eventową przyjazdu do...

2 września 2009

Dystrybutorzy nie chcą sprzedawać doładowań Plusa

W lipcu i sierpniu Polkomtel, operator sieci komórkowej pod markami Plus, Simplus, Sami Swoi i 36,6, wypowiedział umowy dystrybutorom doładowań...

2 września 2009

Sare przedstawiło ofertę działu planowania kampanii e-mailingowych MailMedia

MailMedia - tak nazywa się dział e-mailmarketingowej firmy Sare odpowiedzialny za planowanie kampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu gotowych baz adresowych (o...

2 września 2009

Duże spadki udziałów stacji publicznych latem br.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że polski widz spędzał przed telewizorem w wakacje br. (lipiec-sierpień) 3 godziny 17...

2 września 2009

Jean-Michel Belleux prezesem Michelin w Polsce i krajach bałtyckich

Jean-Michel Belleux jest nowym prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Michelin w Polsce i krajach bałtyckich. Zastąpił Pierre'a Michallata, który zakończył...

2 września 2009

"Bonarka" City Center pracuje z agencją Open Media

"Bonarka" City Center - kompleks wielofunkcyjny, którego otwarcie planowane jest na koniec listopada w Krakowie - rozpoczął współpracę z agencją...