M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 września 2009

Piotr Mirosław, w zarządzie Philipsa odpowiedzialny za marketing, przeszedł do LG

Piotr Mirosław, członek zarządu Philips Polska odpowiedzialny za marketing działu Consumer Lifestyle w funkcji customer marketing directora, przeszedł do LG...

9 września 2009

Magdalena Piotrowska client service directorem w Testardo Gram

Magdalena Piotrowska, dotychczas zajmująca stanowisko group heada w dziale obsługi klienta agencji Testardo Gram, awansowała na client service directora. Stanowisko...

9 września 2009

Nowi menedżerowie w spółkach Saatchi

Zakończyła się przebudowa w grupie Saatchi & Saatchi. Wdrożona struktura ma służyć rozwojowi biznesu i usprawnieniu zarządzania grupą, tj. obsłudze...

9 września 2009

Marcin i Paweł Biardzcy rozwijają firmę brandingową Brandwell

Marcin i Paweł Biardzcy założyli firmę brandingową Brandwell, budują portfolio klientów i mają rekrutować zespół. - Chcemy traktować branding bardzo...

9 września 2009

Ferrero Polska rusza z kampanią batonów Duplo

Ferrero Polska rozpoczyna w najbliższych dniach kampanię reklamową wspierającą batony Duplo. Przedstawiciele marketera nie udzielają informacji dotyczących wsparcia produktu. Według...

9 września 2009

BAT wchodzi z marką Viceroy w segment super slims

British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...

9 września 2009

Broker zmienia nazwę na Grupa RMF

Spółka Broker FM, właściciel koncesji radia RMF FM, sieci RMF Maxxx i RMF Classic oraz platformy Miasto Muzyki, zmieniła nazwę...

9 września 2009

Eryk Orłowski rozwija firmę Offline.pl

Eryk Orłowski, do czerwca br. dyrektor zarządzający wyspecjalizowanej w badaniach użyteczności serwisów WWW spółki Komitywa.com z Grupy K2 Internet, rozwija...

9 września 2009

Iberia inwestuje we wsparcie odnowionego Leona

Iberia Motor Company rozpoczęła kampanię modelu nowego Seata Leona. Auto po wprowadzonych zmianach ma charakteryzować się większym indywidualizmem i licznymi...

9 września 2009

Spot Kid & Young dla Kinder Niespodzianki emitowany w 13 krajach

Trwa kampania reklamowa najnowszej serii Kinder Niespodzianki - Happy Hippo Talent Show (Ferrero). Za koncept i kreację odpowiada agencja Kid...

9 września 2009

Przychody firm badawczych spadły w I półroczu br. o 0,7 proc.

Z audytu przychodów firm badawczych przeprowadzonego przez Organizację Firm Badań Opinii i Rynku (OFBOR) za I półrocze 2009 r. wynika,...

9 września 2009

Ceresit z nową identyfikacją wizualną

Należąca do Henkel Polska marka Ceresit, pod którą produkowane są farby i tynki, ma nową identyfikację wizualną. Nowy podział oferty...

9 września 2009

Sieć AdTotal obniża ceny nawet do 50 proc.

Wirtualna Polska rozpoczęła promocję multimedialnej sieci reklamowej AdTotal. Obejmuje ona kanał mobilny oraz telewizje Orange Sport i Orange Sport Info....

9 września 2009

Atlas kontynuuje działania wizerunkowe i basta!

Grupa Atlas, producent klejów i zapraw, rozpoczęła drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej. 30-sekundowy spot z hasłem "Atlas potęgą jest i...

9 września 2009

BZ WBK multisponsorem telewizyjnym

Bank Zachodni WBK inwestuje w multisponsorskie działania w telewizji. Kampania z wykorzystaniem billboardów przed różnymi programami (na antenach ogólnopolskich i...

9 września 2009

Ewa Sech dyrektorem zespołu equity builder & tracking w Ipsos ASI

Ewa Sech została dyrektorem zespołu equity builder & tracking w Ipsos ASI, strukturze firmy Ipsos zajmującej się badaniami reklamy. To...

9 września 2009

Polsat pracuje nad trzema nowymi serialami

Telewizja Polsat pracuje nad trzema nowymi serialami, które mają wzmocnić ofertę stacji w 2010 r. Obecnie przygotowywane są pilotażowe odcinki...

9 września 2009

Ruch odchodzi od struktury z czasów PRL-u

Ruch, spółka zajmująca się głównie kolportażem prasy, realizuje właśnie proces restrukturyzacji, którego głównym celem jest spłaszczenie i uproszczenie struktury organizacyjnej....

9 września 2009

Auto Primo zachęca kierowców do skorzystania ze swoich usług

Autodistribution Polska prowadzi kampanię promocyjną sieci Auto Primo skierowaną do użytkowników samochodów. Celem działań jest zachęcenie do korzystania z usług...

9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

9 września 2009

Robert Kabot dyrektorem marketingu Sobieskiego

Robert Kabot został nowym dyrektorem marketingu producenta alkoholi firmy Sobieski (Grupa Belvedere). Zastąpił na tym stanowisku Marcina Stankowskiego, który był...

9 września 2009

Hill & Knowlton podpisała trzyletnią umowę na obsługę TUI i Scan Holiday

TUI Poland, operator turystyczny, który operuje pod markami TUI i przejętego w 2005 r. Scan Holiday, podpisał z agencją Hill...

9 września 2009

Olay do końca roku chce być drugą marką międzynarodową w pielęgnacji twarzy

Procter & Gamble z marką Olay zamierza do końca roku osiągnąć drugą pozycję w kategorii pielęgnacji twarzy wśród międzynarodowych brandów kosmetycznych....

9 września 2009

Grupa Infor.pl uruchamia Infor.TV na platformie Multiscreen.TV

Grupa Infor.pl SA podpisała umowę z firmą Comtica należącą do notowanego na giełdzie One-2-One. Dotyczy ona wykorzystania interaktywnej platformy Multiscreen.TV,...

9 września 2009

Marta Szajko senior consultantem w Nielsenie

Marta Szajko dołączyła do firmy badawczej Nielsen jako senior consultant w dziale analytic consulting. Zajmuje się on wspomaganiem klientów w rozwiązywaniu...

9 września 2009

Właściciel ARBO inwestuje w kolejną spółkę internetową

NewMedia Labs - tak nazywa się nowa na polskim rynku firma doradcza w zakresie technologii, rozwiązań programistycznych, a także wsparcia...

9 września 2009

Sony Ericsson planuje silne uderzenie reklamowe

Producent telefonów i akcesoriów komórkowych Sony Ericsson zmienia identyfikację wizualną, modyfikuje logo i wprowadza nowe hasło "Make.believe" - od teraz...

9 września 2009

Z Change do Leo

Do działu kreacji Leo Burnett dołączył Łukasz Klimek na stanowisko copywritera. Przez ostatnie półtora roku pracował w Change Integrated. W...

9 września 2009

Butik kreatywny Papert pracuje dla Carry

Butik kreatywny Papert zrealizował kolejną sesję fotograficzną dla marki odzieżowej Carry (Carry Sp. z o.o.) promującą kolekcję jesień-zima 2009/2010. Sesja...

10 września 2009

Telewizory bez VAT-u - jednodniowa kampania Saturna

Agencja Young & Rubicam przygotowała kolejną telewizyjną i radiową kampanię dla Saturna. Wrześniowa promocja dotyczyć będzie telewizorów, które między 10...

10 września 2009

Olszewska, Hejduk, Zacharski odchodzą z MRM Worldwide

Małgorzata Olszewska, prezes zarządu agencji interaktywnej MRM Worldwide z Grupy McCann, i Damian Hejduk, dyrektor zarządzający tej agencji, rozstali się...

10 września 2009

Kraft przesunie obsługę marki Tuc z Euro RSCG do DraftFCB + Ad Fabrika

Kraft Foods Polska SA, do którego obecnie należy marka krakersów Tuc (po przejęciu LU Polska), planuje na początku przyszłego roku...

10 września 2009

GoldenSubmarine wyodrębniła dział wideo

Agencja interaktywna GoldenSubmarine wyodrębniła dział wideo. Za koordynację pracy działu odpowiada Michał Adamczyk, który wcześniej pełnił w agencji funkcję senior...

10 września 2009

Branża oburzona - Ruch promuje tylko papierosy Imperial Tobacco

Spółka Ruch zajmująca się głównie kolportażem prasy wprowadziła nowe zasady polityki marketingowej w zakresie dystrybucji papierosów. Władze spółki postanowiły ograniczyć...

10 września 2009

TVP rozpoczyna kampanię promującą "Dom nad rozlewiskiem"

W najbliższy poniedziałek rusza kolejna odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem: "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została...

10 września 2009

BR TVP nie obniża cen na październik

BR TVP otwiera wkrótce sprzedaż czasu reklamowego na październik. Planuje utrzymanie cen na poziomie ubiegłorocznym. W październiku na antenie TVP1...

10 września 2009

Brainshop bez Aleksandry Mątkiewicz; agencja rozmawia z inwestorem

Aleksandra Mątkiewicz przestała pełnić funkcję dyrektora zarządzającego w agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Decyzję o rozstaniu z firmą podjęła z powodów...

10 września 2009

Kubuś Scool w kampanii uświadamia mamom, że może zastąpić owoce

"Czy masz sposób na owoce do szkoły?" - pod takim hasłem trwa kampania reklamowa produktu Kubuś Scool Grupy Maspex Wadowice...

10 września 2009

KRRiTV zgodziła się na zmiany w koncesji TV Puls


Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wniosku TV Puls i podjęła uchwałę o zmianie zapisów koncesyjnych dotyczących programmingu....

10 września 2009

Kolejna reorganizacja w Polskapresse, tym razem w pionie internet

W pionie internet Grupy Wydawniczej "Polskapresse" wprowadzono zmiany w strukturze. To kolejna, po biurze reklamy, reorganizacja w ramach wydawnictwa. W...

10 września 2009

Nowy TV-guide "Faktu" wsparty kampanią za 2,5 mln zł

Axel Springer Polska odświeżył magazyn telewizyjny "Faktu" - "Fakt TV". Pismo wydano na lepszej jakości papierze oraz poszerzono m.in. o...

10 września 2009

Wojciech Żabiński po pięciu latach przechodzi z Carlsberga do Eurocash

Wojciech Żabiński obejmie stanowisko dyrektora marketingu w firmie Eurocash - czołowego dystrybutora dóbr FMCG. Przez ostatnie pięć lat był związany...

10 września 2009

Lenovo podwaja budżet marketingowy

Producent komputerów firma Lenovo twierdzi, że wprowadzenie rok temu notebooków pod marką IdeaPad przyniosło jej znaczący wzrost obrotów i umożliwiło...

11 września 2009

Directors doradza firmie Helical Poland

Agencja reklamowa Directors realizuje projekt konsultingowy dla Helical Poland, firmy budującej centra handlowe i sklepy wielkopowierzchniowe. Doradztwo obejmuje strategię marketingową...

11 września 2009

Jelfa prowadzi jesienną kampanię reklamową Vitaralu

Pod hasłem "Vitaral - dobry znajomy rodziny" ruszyła jesienna kampania reklamowa Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny produkowanego przez...

11 września 2009

Polskapresse szykuje na jesień ofertę pakietową

Biuro reklamy wydawnictwa Polskapresse, wydawcy "Polski", wprowadzi do swojej oferty pakiety reklamowe. Będą to pierwsze takie rozwiązania reklamowe spółki. Jak...

11 września 2009

Małgorzata Kowalczewska specjalistą ds. PR w Vision Consulting

Do zespołu agencji Vision Consulting Group dołączyła Małgorzata Kowalczewska. Objęła stanowisko specjalisty ds. public relations. Wcześniej funkcję tę pełniła Katarzyna...

11 września 2009

Kosmetyki AA odnotowały blisko 50-proc. wzrost sprzedaży

Kosmetyki do pielęgnacji skóry twarzy marki AA należącej do portfolio firmy Oceanic w I półroczu br. zanotowały blisko 50-proc. wzrost...

11 września 2009

180heartbeats potwierdza współpracę z Piotrem Kośmidrem

Piotr Kośmider, wcześniej dyrektor zarządzający w agencji McCann Erickson, rozpoczął współpracę z agencją kreatywną 180heartbeats, o czym informowaliśmy w DS...

11 września 2009

Platforma N straci Eskę TV na wyłączność

Kanał muzyczny Eska TV finalizuje rozmowy na temat dystrybucji z wybranymi sieciami kablowymi. Oznacza to, iż w ciągu najbliższych tygodni...