M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 września 2009

Sodova w aliansie z brytyjskim 77Creative; Trent Payne dyrektorem kreatywnym

Agencja reklamowa Sodova rozwija współpracę z brytyjskim butikiem kreatywnym 77Creative. Za kreację w polskiej agencji odpowiada Trent Payne, założyciel 77Creative....

11 września 2009

Kolman Advertising powiększa dział kreacji

Do zespołu agencji Kolman Advertising dołączył Piotr Hołub, który objął stanowisko junior art directora. Piotr jest studentem ostatniego roku Akademii...

11 września 2009

Multimedia we współpracy z Marquardem i PSP wydają pismo "aMazing"

Multimedia Polska, dostawca usług triple play, będzie oferować swoim abonentom lifestyle'owy magazyn "aMazing". Zdaniem kierownictwa firmy będzie on istotnym kanałem...

11 września 2009

Nestle rusza z internetowym konkursem batona Lion 2Pack

We wrześniu br. ruszy nowy konkurs internetowy batona Lion 2Pack (Nestle Polska). Każdy, kto zarejestruje się na stronie Paka2Packa.pl i...

11 września 2009

Marka Molto będzie promowana podczas EuroBasket 2009

Firma Bonivest Polska wspólnie z TAF Sports pozyskała reklamodawcę na ostatni pakiet sponsorski EuroBasket 2009. Dzięki temu podczas trwającej właśnie...

11 września 2009

AMS wprowadziła nowy system obsługi kampanii outdoorowych

Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła nowy system obsługi kampanii outdoorowych AMS Assistance oraz symulator plakatów. AMS Assistance to system kompleksowego...

11 września 2009

Uzupełnienie: Nowi menedżerowie w spółkach Saatchi

W nawiązaniu do informacji opublikowanej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" wyjaśniamy, że Piotr Morkowski obejmujący stanowisko dyrektora zarządzającego w Saatchi...

11 września 2009

Sport Management Polska ma reprezentować Konfrontację Sztuk Walki

Agencja Sport Management Polska (SMP) została wyłącznym partnerem marketingowym Federacji KSW, organizatora gali Konfrontacji Sztuk Walki. Tegoroczna edycja eventu sportowego...

11 września 2009

Hoop wchodzi w segment lemoniad; na razie bez wsparcia

Firma Hoop Polska odświeżyła wygląd niegazowanych napojów Mr. Max. Napoje zyskały nową, asymetryczną butelkę, do linii produktów został włączony także...

11 września 2009

Rinke Rooyens powołuje spółkę Rochstar Music & Management

Grupa medialna Rochstar powołała do życia nową spółkę Rochstar Music & Management. Nowy podmiot ma się skupić na kompleksowej obsłudze...

11 września 2009

Stroer chce standardu badawczego; grozi wystąpieniem z IGRZ

Stroer zagroził wystąpieniem z Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, jeśli wśród jego członków nie dojdzie do konsensusu w sprawie wprowadzenia do...

11 września 2009

Piotr Farfał odwołuje posiedzenie rady nadzorczej TVP; rada i tak chce się spotkać

Piotr Farfał, p.o. prezes TVP, poinformował, że odwołuje posiedzenie rady nadzorczej TVP SA zwołane przez niego na 16 września br....

11 września 2009

Era startuje z kampanią wizerunkową

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem "Warto być z Erą". Obejmie ona...

11 września 2009

Bluerank i Sare zachęcają do integracji działań SEM i e-mailmarketingowych

Wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach agencja Bluerank i e-mailmarketingowa firma Sare nawiązały współpracę w zakresie zintegrowanych kampanii reklamowych oraz edukowania...

11 września 2009

Agencja Allegro pracuje nad debiutem Porsche Panamera

Agencja eventowa Allegro przygotuje polską premierę samochodu Porsche Panamera. Będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację gali zorganizowanej w Porsche Centrum Warszawa....

11 września 2009

Emporia chce w ciągu roku sprzedać 50 tys. telefonów dla seniorów

Na polski rynek wchodzi nowy producent telefonów komórkowych pod marką Emporia przeznaczonych dla osób starszych (seniorów). Emporia Telecom, która otworzyła...

11 września 2009

Ada Taraszewska w dziale sprzedaży Headz Marketing Partner

Ada Taraszewska dołączyła do zespołu agencji Headz Marketing Partner działającej na rynku OOH. Objęła stanowisko młodszego specjalisty w dziale sprzedaży....

11 września 2009

HSBC przeprowadzi pierwszą stricte wizerunkową kampanię w Polsce

Bank HSBC, który swoją ofertę kieruje do grupy zamożnych klientów, korporacji, a niebawem wprowadzi też ofertę powstałą z myślą o...

11 września 2009

Lavazza wraz z Saeco wchodzi na rynek systemów espresso

Lavazza wraz z firmą Saeco wchodzi na rynek systemów do parzenia espresso z kapsułek w warunkach domowych. Produkt nazywa się...

11 września 2009

Humana planuje ofensywę rynkową i przetarg reklamowy

Jeden z największych producentów żywności dla dzieci w Europie - Humana Milchunion - planuje ofensywę rynkową w Polsce. Firma chce...

14 września 2009

Pinokio namawia do przejścia do Play Fresh

Bohater powieści Carla Collodiego występuje w nowej kampanii P4, operatora sieci Play. Kampania oferty Play Fresh skierowana jest do użytkowników...

14 września 2009

Springer łączy dzienniki i magazyny w pakiety reklamowe

Axel Springer Polska w tym tygodniu ruszy ze sprzedażą nowych rozwiązań reklamowych łączących dzienniki i magazyny - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

14 września 2009

Burda liczy na 100-tys. sprzedaż magazynu "Enter"

Burda Media Polska zakłada, że sprzedaż debiutującego właśnie magazynu "Enter" wyniesie ponad 100 tys. egz. Nakład pierwszego numeru to 150...

14 września 2009

Abonament RTV zostaje - Sejm RP nie odrzucił weta prezydenta

Posłowie nie odrzucili w piątek weta prezydenta RP do ustawy medialnej. Oznacza to, że ustawa trafia do kosza. Za odrzuceniem...

14 września 2009

TVP przetestuje platformę satelitarną

TVP rozpocznie 15 września testy projektu własnej platformy satelitarnej. Piotr Farfał, p.o. prezes TVP, zapowiedział, że wtedy też ujawni szczegóły...

14 września 2009

Ogilvy PR po odejściu Lidii Cieślak szuka nowego PR directora

Ogilvy Group Poland jest w trakcie rekonstrukcji struktur firmy public relations Ogilvy PR. Po odejściu Lidii Cieślak, dotychczasowego PR directora,...

14 września 2009

DotPR pracuje nad projektem Dachermann Polska

Agencja public relations dotPR rozpoczęła działania dla producenta materiałów budowlanych Dachermann Polska. Zadaniem dotPR będzie prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z...

14 września 2009

Aleksandra Mątkiewicz, wcześniej dyrektor zarządzająca Brainshop, opuszcza branżę

Aleksandra Mątkiewicz, była dyrektor zarządzająca agencji reklamowej Brainshop U-Boot, nie zamierza kontynuować kariery w branży komunikacji marketingowej. - Mam kilka...

14 września 2009

Kinga Nurska zajmie się komunikacją w agencji NuOrder

Do zespołu NuOrder, agencji marketingu społeczności internetowych, dołączyła Kinga Nurska. Objęła nowo utworzone stanowisko PR & communications managera. Będzie odpowiedzialna...

14 września 2009

Tomasz Kuchar w kampanii Peugeota 207 po face liftingu

Ruszyła kampania towarzysząca wprowadzeniu na polski rynek modelu Peugeot 207 po face liftingu. Działania komunikacyjne, które przygotowała agencja Euro RSCG...

14 września 2009

Paulina Chorążewska rzecznikiem prasowym McCann Worldgroup

Paulina Chorążewska, od dwóch lat związana z agencją Weber Shandwick, objęła w McCann Worldgroup nieobsadzone dotychczas stanowisko rzecznika prasowego. Odpowiada...

14 września 2009

Maciej Sobierajski i Piotr Gotkowski rozwijają Digital Media Consulting

Maciej Sobierajski oraz Piotr Gotkowski ruszają z nowym przedsięwzięciem o nazwie Digital Media Consulting (DMC), które ma się zająć monitoringiem...

14 września 2009

Jakub Barzak odpowiada w Tippingpoint za obsługę BMW

Jakub Barzak został account managerem w agencji reklamowej Tippingpoint. Odpowiada za współpracę z BMW Polska i opiekę nad projektami komunikacyjnymi...

14 września 2009

Firstlevel pracuje dla Komfortu w zakresie SEM

Wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach agencja Firstlevel rozpoczęła współpracę z firmą Sklepy Komfort SA, siecią sklepów z produktami do wyposażenia...

14 września 2009

Value Media stara się o akces do SAR-u

Value Media, lokalny dom mediowy, stara się o uczestnictwo w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych. Agencja uzyskała rekomendację OS3 Multimedia oraz ZenithOptimedia....

14 września 2009

Marek Janicki zarządza tymczasowo MRM Worldwide

Marek Janicki, prezes McCann Worldgroup, przejął na razie obowiązki dyrektora zarządzającego należącej do grupy agencji interaktywnej MRM Worldwide. Ma to...

14 września 2009

Zieltraffic pracuje dla Santander Consumer Banku

Agencja Zieltraffic rozpoczęła obsługę Santander Consumer Banku w zakresie marketingu afiliacyjnego. Produkty banku dołączono do należącej do agencji finansowej sieci...

14 września 2009

Agencja reklamowa S4 wycofuje się z Ukrainy

Agencja reklamowa S4 zlikwidowała oddział na Ukrainie. Powodem tej decyzji są niezadowalające wyniki finansowe spółki. - Z punktu biznesowego nie...

14 września 2009

Karolina Kłopotowska odpowiada za marketing produktów konsumenckich Philipsa

Po odejściu z Philips Polska Piotra Mirosława, który w randze członka zarządu odpowiadał za marketing działu Consumer Lifestyle (o jego...

14 września 2009

Aldona Borecka przestała zarządzać Tequilą w Warszawie; szereg zmian w agencji

Aldona Borecka, dyrektor zarządzająca warszawskiego biura agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska, odeszła z firmy. Jako powód podaje względy rodzinne. Z agencją...

14 września 2009

BR TVP wchodzi na nowy rynek - uruchomi serwis ogłoszeniowy

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej uruchomi serwis ogłoszeniowy. Produkt ma korzystać z potencjału Telegazet Regionalnych TVP, poprzez które zaprosi do umieszczania...

14 września 2009

PBC wprowadza pakiety prasowe do przeglądarki danych

Polskie Badania Czytelnictwa wprowadziły nową funkcjonalność w przeglądarce danych, w której dystrybuowane są wyniki badania PBC. Ma ona na celu...

14 września 2009

"Tele Świat" zmienia cykl na dwutygodniowy

21 września ukaże się pierwsze wydanie magazynu "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) jako dwutygodnika - dotychczas ten TV-guide był tygodnikiem. Pierwsze...

14 września 2009

Media Shop tworzy dedykowane pakiety nośników

Media Shop, agencja out-of-home wywodząca się ze struktur Fabryki Pomysłów, tworzy dedykowane pakiety na bazie swoich nośników reklamy zewnętrznej. Nowa...

14 września 2009

Soraya rusza z kolejną reklamą z udziałem Foremniak

Soraya rozpoczęła kampanię reklamową nowej linii kosmetyków Art Cell z serii Artist Care. Ponownie marketer w reklamie wykorzystał wizerunek swojej...

14 września 2009

Spot wizerunkowy Oriflame autorstwa Euro RSCG 4D trafi do emisji w regionie

Firma Oriflame, specjalizująca się w bezpośredniej sprzedaży kosmetyków, rozpoczęła kampanię wizerunkową. W reklamie wykorzystano spot przygotowany przez agencję Euro RSCG...

14 września 2009

"Dziennik Gazeta Prawna" w dwóch wersjach i za 2,6 zł w kiosku

Infor Biznes wprowadził dziś do sprzedaży "Dziennik Gazeta Prawna" będący efektem połączenia "Dziennika" i "Gazety Prawnej". Od początku wydawca wprowadza...

15 września 2009

Kolman i ZOG przygotowały kampanię loterii Radia Zet

Od wczoraj trwa nowa kampania reklamowa Radia Zet promująca loterię, w której do zdobycia są duże wygrane. Za kreację odpowiada...

15 września 2009

9.90 PR rozpoczyna współpracę z katowicką Eurokliniką

Agencja 9.90 Public Relations podpisała umowę z Eurokliniką, katowicką kliniką specjalizującą się w zabiegach chirurgii plastycznej. W zakresie działań agencji...

15 września 2009

Legend Group odpowiada za adaptacje reklam dla TM Toys

Agencja reklamowa Legend Group rozpoczęła współpracę z firmą TM Toys Sp. z o.o., która zajmuje się dystrybucją zabawek w Polsce....