M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 września 2009

Pekao w kampanii pożyczki porównuje telewizor z kefirem

Wczoraj ruszyła kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Pekao SA. Dotyczy ona oferty Pożyczki Ekspresowej. Koncept kreatywny oparty jest...

15 września 2009

Agora z Muratorem tworzą reklamowe pakiety dzienników

Wydawnictwa Agora SA i Murator SA uruchamiają sprzedaż wspólnych pakietów reklamowych bazujących na dziennikach i ich dodatkach. W ofercie pojawią...

15 września 2009

Małgorzata Socha twarzą nowej kolekcji ubrań Tiffi

Marka odzieżowa Tiffi ruszyła z nową kampanią jesień-zima 2009/2010, której twarzą i ambasadorką jest aktorka Małgorzata Socha. Działania o charakterze...

15 września 2009

Tysiąc trendsetterów będzie promować "Entera", ponad 2 mln zł na kampanię

Burda Media Polska jutro wprowadzi do sprzedaży swój nowy tytuł "Enter". W działaniach reklamowych oprócz tradycyjnych mediów zostanie wykorzystany marketing...

15 września 2009

Cztery nowości w jesiennej ramówce Polsat Play

Kanał dla mężczyzn Polsat Play pokaże w jesiennej ramówce cztery nowe programy cykliczne. Nowościami będą: program motoryzacyjny "Autonomia", nowy program...

15 września 2009

Banki spółdzielcze z Grupy BPS promują swój wizerunek; możliwy przetarg mediowy

Wczoraj rozpoczęła się kampania wizerunkowa największej w kraju grupy banków spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS - Banku Polskiej Spółdzielczości. Kampania...

15 września 2009

Advanced PR zajmie się obsługą PR firmy Gardenau

Agencja Advanced Public Relations (rozpoczęła współpracę z Gardenau Sp. z o.o., właścicielem marki Tenczynek, w ramach której odpowiadać będzie za...

15 września 2009

Kampania Grolscha najprawdopodobniej ruszy z początkiem października

Kampania marki Grolsch najprawdopodobniej ruszy z początkiem października - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości rozpocznie ją event launchujący ten produkt....

15 września 2009

Rynek z dystansem ocenia start "Dziennika Gazety Prawnej"

Wczorajszy, pierwszy numer "Dziennika Gazeta Prawna" (Infor Biznes) przez rynek został oceniony z dystansem. Jak mówi Dariusz Sachajko, commercial director...

15 września 2009

Springer chce walczyć kosztami dotarcia z konkurencyjnymi pakietami

Axel Springer Polska wprowadził do oferty trzy nowe pakiety reklamowe łączące dzienniki i magazyny. Jak informowaliśmy we wczorajszym wydaniu DS...

15 września 2009

Zwycięski mecz polskich siatkarzy zgromadził przed ekranami niemal 6 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research ceremonię dekoracji złotej polskiej drużyny siatkarzy na mistrzostwach Europy w Izmirze oglądało w Polsacie w...

15 września 2009

Carlsberg wciąż zainteresowany Ligą Europejską

Carlsberg wciąż jest zainteresowany sponsoringiem piłkarskiej Ligi Europejskiej, chociaż przedłużają się negocjacje z UEFA w tej sprawie. Liga Europejska to...

15 września 2009

OS3 Multimedia tworzy serwisy marki Tetley na kolejne rynki

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla marki Tetley z portfolio Tetley Polska pięć serwisów internetowych w pięciu wersjach językowych. Agencja...

16 września 2009

Neuron pracuje dla firmy Itagma

Do grona firm obsługiwanych przez agencję PR Neuron dołączyła Itagma, która oferuje usługi w zakresie udoskonalania organizacji zadań i systemów...

16 września 2009

Oceanic będzie rozdawać płyty z piosenką Kayah

Firma kosmetyczna Oceanic rozpoczyna akcję konsumencką promującą kosmetyki marki AA. W jej ramach marketer rozda 100 tys. płyt przygotowanych specjalnie...

16 września 2009

Wella Forte z myślą o karnawale

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii kosmetyków do stylizacji włosów Wella Forte. Jak przekazała Anna Wrzosek, external relations...

16 września 2009

Springer prowadzi outsourcing dystrybucji prasy

Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty pełną obsługę procesu dystrybucji obejmującą także prenumeratę i wsparcie w punktach sprzedaży prasy....

16 września 2009

Philip Morris wprowadza nowe mentolowe L&M

Firma tytoniowa Philip Morris Polska wprowadziła do sprzedaży ulepszony wariant mentolowy marki papierosów L&M. Produkt ten zastąpił obecny do tej...

16 września 2009

Cruso Public Relations ponownie z firmą Produkty Naturalne

Agencja Cruso Public Relations kontynuuje współpracę z firmą Produkty Naturalne, producentem kosmetyków marki Naturalis. Główne cele prowadzonych działań to: budowanie...

16 września 2009

Unilever z marką Signal wchodzi w segment płynów do płukania jamy ustnej

Unilever Polska poszerzył markę Signal White Now o płyn do płukania jamy ustnej. Dotychczas pod tym brandem (od początku br.)...

16 września 2009

Aston Martin ma przedstawicielstwo w Polsce, wkrótce ruszy salon firmowy

AML Polska, spółka zależna Marvipolu (deweloper), została oficjalnym dystrybutorem samochodów brytyjskiej marki Aston Martin. Na podstawie umowy handlowej z Aston...

16 września 2009

Paweł Tomas wrócił do FireFly Creation

Do teamu kreatywnego agencji FireFly Creation (grupa FireFly) wrócił Paweł Tomas, który objął stanowisko deputy creative directora. Paweł Tomas pracował...

16 września 2009

Payback chce pozyskać w ciągu roku 3-5 mln uczestników

Nowy program bonusowy Payback chce pozyskać w ciągu roku 3-5 mln uczestników. Projekt, który nagradza konsumentów za zakupy i usługi...

16 września 2009

Skoda Yeti promuje się w zoo

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego modelu Yeti (segment SUV). Początek komunikacji stanowią działania ambientowe wykorzystujące grę z nazwą...

16 września 2009

Nadawca publiczny uruchomi kanał TVP Seriale

Telewizja Polska jeszcze w tym roku chce uruchomić kanał tematyczny TVP Seriale. - W najbliższych dniach chcemy złożyć w Krajowej...

16 września 2009

Daniel Jarociński i Piotr Kamiński dołączyli do 180heartbeats

Do agencji 180heartbeats dołączyli application developer Piotr Kamiński i account executive Daniel Jarociński. Piotr Kamiński zasilił dział technologii. Wcześniej pracował...

16 września 2009

Maxx Kuchnie po raz pierwszy w reklamie

15 września br. na terenie Warszawy i okolic ruszyła jesienna kampania reklamowa Maxx Kuchnie "Oczekuj więcej". Akcja będzie miała charakter...

16 września 2009

TVP uruchamia platformę cyfrową

Telewizja Polska deklaruje, że uruchomiła właśnie pierwszą, bezpłatną część własnej platformy cyfrowej. - 15 września 2009 r. to data historyczna...

16 września 2009

Mateusz Jeżykowski sales managerem w Sport Management Polska

Mateusz Jeżykowski został sales managerem w agencji Sport Management Polska (SMP). To nowe stanowisko w firmie. Do jego obowiązków będzie...

16 września 2009

Andrzej Ryk awansował na szefa marketingu Presspubliki

Andrzej Ryk objął stanowisko dyrektora działu marketingu i promocji w wydawnictwie Presspublica. Dotychczas był z-cą dyrektora tego działu. Jego awans...

16 września 2009

Burger King, KFC i Pizza Hut będą wykorzystywać social media w Polsce

Burger King, KFC i Pizza Hut będą wykorzystywać social media w Polsce. Wszystkie te marki należące na naszym rynku do...

16 września 2009

Polsat zapowiada ponad 25-proc. obniżki na październik

Polsat Media otwiera sprzedaż czasu reklamowego na październik. Podobnie jak we wrześniu zapowiada obniżenie cen o ponad 25 proc. O...

16 września 2009

MRM Worldwide dla Saaba 9-3X

Ruszyła internetowa kampania nowego Saaba 9-3X, pierwszego modelu typu crossover tej marki. Materiały do kampanii przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide....

16 września 2009

Właściciele agencji Brain zostali udziałowcami w firmie Bitter Lix visual & interactive studio

Asiya Malinowska i Jakub Kamiński, właściciele agencji reklamowej Brain, zostali udziałowcami w istniejącej od 2005 roku firmie Bitter Lix, która...

16 września 2009

Rada nadzorcza wymienia top managerów TP SA

Podczas wczorajszego spotkania rady nadzorczej Telekomunikacji Polskiej SA zapadły decyzje o istotnych zmianach personalnych - dowiedzieliśmy się z nieoficjalnych źródeł....

17 września 2009

Aneta Świercz-Grądkowska business development directorem w JWT; nowy dyrektor kreacji za pół roku

Aneta Świercz-Grądkowska objęła w agencji JWT stanowisko business development directora. Zastąpiła Oskara Derycha, który rozstał się z firmą. Jednak według...

17 września 2009

Krzysztof Piwowar usability managerem w Adv.pl

Krzysztof Piwowar został usability managerem w agencji Adv.pl. Z agencją związany jest od czterech lat. Dział użyteczności został wyodrębniony w...

17 września 2009

Bauer tworzy segment dwutygodników telewizyjnych

Wydawnictwo Bauer z końcem września br. wprowadzi na rynek dwa dwutygodniki telewizyjne. Jeden z nich - "TV14" - będzie zupełnie...

17 września 2009

"Sposób na Płace" - nowy miesięcznik Infor Ekspert

Ukazał się pierwszy, okazowy numer nowego miesięcznika "Sposób na Płace" spółki Infor Ekspert. "Sposób na Płace" to miesięcznik dla specjalistów...

17 września 2009

Jędrek Wołowski w BNA; firma rozwija projektowanie opakowań

We wrześniu br. do zespołu Brand Nature Access (BNA) z grupy Corporate Profiles DDB dołączył Jędrek Wołowski. Poprzednio, od 1995...

17 września 2009

Zwolniony w trybie pilnym

Maciej Teliszewski został zwolniony w trybie pilnym ze wszystkich funkcji, które pełnił w Internet Group. Spółka tłumaczy to "trwałą utratą...

17 września 2009

Firma Nizińskiego będzie realizować projekty w Czechach

GoodBrand & Co. rozszerza działalność na obszar Czech i Słowacji, a do zespołu działającego w Warszawie dołączą w najbliższych dniach...

17 września 2009

Unilever promuje produkty Cif w sprayu

Unilever Polska prowadzi dwumiesięczną kampanię reklamową wspierającą płyn czyszczący Cif Actifizz. Cele kampanii to promocja nowoczesnych, wygodnych w użyciu produktów...

17 września 2009

Sprzedaż papierosów spada w ujęciu ilościowym, rośnie wartościowo

Sprzedaż papierosów rośnie w ujęciu wartościowym, a maleje w ujęciu ilościowym - wynika z danych ACNielsena. Od sierpnia ub.r. do...

17 września 2009

Coty rozszerzy portfolio celebrity brand o Beyonce

Koncern Coty podpisał kontrakt z megagwiazdą muzyczną Beyonce. W ramach współpracy firma kosmetyczna rozszerzy gamę swoich zapachowych celebrity brandów. Będą...

17 września 2009

"Metro" z radiem w kolejnym pakiecie Agory

Agora SA wychodzi z kolejnym projektem pakietu reklamowego, tym razem bazującym na dzienniku "Metro" i stacjach wchodzących w skład Grupy...

17 września 2009

Sprostowanie: Chodziło o Ogilvy Action

W informacji zamieszczonej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" pt. "PKO BP przedłużyło na rok umowy z Lowe GGK i Testardo...

17 września 2009

PZU rozpoczęło czteromiesięczną kampanię oferty PZU Pomoc oraz gwarancji dla firm

"PZU Pomoc w każdym przypadku, dla każdego kierowcy" - pod takim hasłem będzie prowadzona rozpoczęta właśnie kampania reklamowa PZU, która...

17 września 2009

Cyfra Plus poszerza ofertę HD o kanał Animal Planet HD

Platforma Cyfra Plus wprowadza do oferty stację Animal Planet HD. Będzie to dziewiąty kanał w wysokiej rozdzielczości dostępny za pośrednictwem...

17 września 2009

Netia promuje pakiet dla firm OneOffice

Netia rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swój pakiet telekomunikacyjny dla małych i średnich firm OneOffice. - Coraz więcej...