M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 września 2009

O2.pl otwiera kolejne biura regionalne, wprowadzi targetowanie behawioralne

Spółka O2.pl, właściciel portalu O2.pl, intensyfikuje działania wobec klientów regionalnych. Jeszcze w tym roku spółka planuje otworzenie biura we Wrocławiu,...

17 września 2009

Rada nadzorcza TVP nie odwołała jeszcze Piotra Farfała

Radzie nadzorczej TVP nie udało się odwołać Piotra Farfała, p.o. prezesa telewizji publicznej. Stało się tak, ponieważ Ewa Nowińska, reprezentująca...

17 września 2009

Jakub Oleksy będzie rozwijał firmę Smart AdServer w Europie Środkowo-Wschodniej

Europejska firma Smart AdServer zajmująca się dostarczaniem reklam (tzw. ad serving) i marketingiem cyfrowym ogłosiła swoje plany rozwoju na rynkach...

17 września 2009

GfK Polonia obala mity na temat wsi

Zaledwie 5 proc. wynosi różnica w wartości produktów FMCG, na jakie może sobie pozwolić wiejskie gospodarstwo domowe w porównaniu z...

18 września 2009

Piotr Woźniak odchodzi z PWF

Piotr Woźniak, do niedawna pełniący obowiązki prezesa zarządu, rozstaje się z firmą Polskie Wydawnictwo Fachowe (PWF). Powodem jego odejścia są...

18 września 2009

Sieć Aster promuje usługę wideo na żądanie

Aster, dostawca usług telekomunikacyjnych, w tym telewizji kablowej, rozpoczyna kampanię promującą usługę VoD (wideo na żądanie). Działania obejmą swoim zasięgiem:...

18 września 2009

Wyjaśnienie: Team One tylko projektowo z Open Finance

W odniesieniu do informacji z DS "MMP" z 10 października br. ("Open Finance wybiera Team One") agencja wyjaśnia, iż z...

18 września 2009

At Media rozpoczyna sprzedaż czasu w Universal Channel

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w stacji filmowej Universal Channel. Sprzedaż rozpocznie się 1 października...

18 września 2009

TVP chce uruchomić kanał edukacyjny

Telewizja Polska pracuje nad kolejnym kanałem tematycznym. Nadawca publiczny myśli o uruchomieniu młodzieżowego kanału edukacyjnego. Prawdopodobnie stacja będzie się nazywać...

18 września 2009

Eniro Polska po raz pierwszy promuje numer 118 118 w telewizji

Firma Eniro Polska rozpoczęła pierwszą kampanią telewizyjną swojej usługi - numeru informacyjnego 118 118. Do końca września w TVP1 i...

18 września 2009

Suzuki znów blisko Brodzik, teraz w "Domu nad rozlewiskiem"

Suzuki Motor Poland konsekwentnie inwestuje w działania z wykorzystaniem kontentu serialowego. Marka wystąpi jako sponsor użyczeniowy w nowym serialu TVP...

18 września 2009

Real przeprowadzi remodeling marketów w 2010 r.

Sieć handlowa Real przeprowadzi w 2010 r. remodeling 13 marketów. Sieć przebudowała swój flagowy sklep na warszawskim Ursynowie (jest to...

18 września 2009

Euro RSCG Sensors pracuje dla Adv.pl SA

Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Adv.pl SA, grupą kapitałową wyspecjalizowanych firm działających w obszarze nowych mediów oraz innowacyjnych rozwiązań...

18 września 2009

Onet.pl promuje prestiżowe formy reklamowe strony głównej

Biuro reklamy portalu Onet.pl przygotowało promocję najbardziej prestiżowych produktów oferowanych na stronie głównej portalu, takich jak: OnetImpact Max, OnetImpact, linków...

18 września 2009

Kozicka i Truszkowska przeszły z "Rzeczpospolitej" do Inforu

Gabriela Kozicka i Anna Truszkowska dołączyły do biura reklamy Infor Biznes, wydawcy "Dziennika Gazety Prawnej". Obie ostatnio związane były z...

18 września 2009

PZL realizuje pierwszy projekt dla Spomlek; zmienia szatę graficzną produktów

Spółdzielnia Mleczarska "Spomlek" z Radzynia Podlaskiego za dwa miesiące planuje zmianę szaty graficznej wszystkich produktów ze swojego portfolio. Za ich...

18 września 2009

Strong będzie eksponowany na Mobile Sky Boardzie

Grupa Żywiec rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową marki Strong. Motywem kampanii jest wprowadzenie nowego opakowania oraz podkreślenie dwusłodowości piwa Strong. Działania...

18 września 2009

Wirtualna Polska uruchomi biuro sprzedaży we Wrocławiu

Portal Wirtualna Polska w najbliższym czasie uruchomi biuro sprzedaży we Wrocławiu. To kolejne biuro regionalne portalu, które ma zwiększyć penetrację...

18 września 2009

Justyna Mazur, account director, odchodzi z ZOG

Justyna Mazur, account director w ZenithOptimedia, rozstaje się z agencją. Z ZenithOpitmedia jest związana od 2002 roku, czyli od początku...

18 września 2009

Zelmer planuje silne uderzenie reklamowe

Zelmer, producent sprzętu AGD, planuje na jesień ogólnopolską kampanię reklamową. W połowie października br. w największych stacjach TV ruszy kampania...

18 września 2009

MarketShare Ukraina autorem projektu "Na pewno" dla PZU

Ukraiński oddział polskiej firmy marketing services MarketShare odpowiada za całościową realizację kampanii wizerunkowej PZU na Ukrainie. Najważniejszym zadaniem projektu jest...

18 września 2009

Great Open House zrealizował pierwszy projekt customer intelligence

Great Open House zrealizował pierwszy projekt zgodny z nowym pozycjonowaniem agencji - customer intelligence. Projekt jest związany z wprowadzeniem napoju...

18 września 2009

TVS nawiązała współpracę z niemiecką Romance TV

Śląska Telewizja Regionalna TVS oraz niemiecka płatna telewizja Romance TV podpisały umowę o współpracy programowej. Na jej mocy w każdą...

18 września 2009

Instytut GfK Polonia wprowadza do oferty pomiar EMO Sensor

GfK Polonia wprowadza do portfela produktów badania EMO Sensor. To metodologia pomiaru emocjonalnych reakcji konsumentów na kampanie marketingowe. Ma pomóc...

18 września 2009

131 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną edycję Złotych Spinaczy

Na tegoroczną edycję konkursu Złote Spinacze 2009 na najlepsze kampanie public relations organizowanego przez Związek Firm Public Relations zgłoszono 131...

18 września 2009

Sieć sklepów TK Maxx wchodzi do Polski

Europejska sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Pierwszy salon sprzedaży o powierzchni ponad 2,6 tys. mkw. firma...

18 września 2009

Plus rusza z największą w historii loterią z nagrodami

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna akcję pod hasłem "Wielka Loteria Plusa", w której nagrodami są: 1 mln zł, 11...

21 września 2009

Kraft Foods wprowadza nowe produkty i planuje wsparcie

Marka Côte d'Or należąca do Kraft Foods poszerza portfolio. We wrześniu br. pojawią się nowe produkty - tabliczki Spécialités będącej...

21 września 2009

Dobra Communications pracuje dla projektów Chello

Dobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, rozpoczęła współpracę z Chello Central Europe i Chello Zone. Agencja...

21 września 2009

Canal Plus Cyfrowy promuje platformę Cyfra ceną i kontentem

Canal Plus Cyfrowy startuje z kampanią promocyjną platformy Cyfra Plus. Działania połączone są z promocją cenową. Kampania ma m.in. wzmocnić...

21 września 2009

Robert Steleżak będzie odpowiadał za rozwój sieci Kaufland

Robert Steleżak, dotychczasowy trade marketing manager w P4, operatorze sieci komórkowej Play, w październiku br. przejdzie do Kaufland Polska, gdzie...

21 września 2009

Aliganza Fashion odpowiedzialna za komunikację firmy Agatha

Agencja Aliganza Fashion będzie odpowiedzialna za komunikację reklamową i PR-ową francuskiego producenta biżuterii Agatha Paris. Klient został pozyskany bez przetargu....

21 września 2009

Marka E ponownie wspierana reklamowo

Rozpoczyna się kampania proszków E (PZ Cussons) promująca nową odsłonę marki z punktu widzenia formuły i opakowania. Kampania ma charakter...

21 września 2009

Plus na nagrody w Wielkiej Loterii przeznaczył blisko 16 mln zł

Polkomtel, operator sieci Plus, rozpoczyna dzisiaj loterię SMS-ową pod hasłem "Wielka Loteria Plusa" (o akcji i jej wsparciu reklamowym informowaliśmy...

21 września 2009

Nestle reklamuje markę Gerber w konwencji filmowej

Nestle prowadzi kampanię reklamową marki Gerber. Są to działania wspierające wszystkie produkty z portfolio tej marki, w tym nową linię...

21 września 2009

Bytom SA wygrał przetarg na stroje dla UEFA

Firma odzieżowa Bytom SA wygrała przetarg na zaprojektowanie, przygotowanie i dostarczenie oficjalnych strojów dla działaczy UEFA (Europejskiej Unii Piłkarskiej) na...

21 września 2009

Zakopower wystąpi w reklamach kredytów Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową kredytów hipotecznych, w której wystąpi znany polski zespół Zakopower. Część zdjęć do reklamy telewizyjnej...

21 września 2009

Polsat Cafe z trzema nowościami w jesiennej ramówce

Polsat Cafe, kanał kierowany do kobiet, wprowadza do jesiennej ramówki trzy nowości. Paulina Młynarska będzie mieć autorski program "Męski punkt...

21 września 2009

Cumulus pracuje dla Meble Black Red White

Agencja Reklamowa "Cumulus" przygotowała na zlecenie spółki Meble Black Red White kampanię reklamową pt. "7 dni w tygodniu". Celem realizowanych...

21 września 2009

Polskapresse łączy reklamy w pakiety tygodniowe i dwutygodniowe

Biuro reklamy Polskapresse, wydawcy "Polski", wprowadziło do oferty pierwsze rozwiązania pakietowe. O planach uruchomienia sprzedaży pakietów informowaliśmy w DS "MMP"...

21 września 2009

Michał Kobierzewski został creative group headem w Artegence

Michał Kobierzewski, dotychczas dyrektor kreatywny agencji OS3 Multimedia, objął stanowisko creative group heada w agencji Artegence. Odpowiada za pracę jednego...

21 września 2009

Elle Style Awards w tym roku bez gali

Burda Media Polska w tym roku zrezygnowała z gali, podczas której wręczane były nagrody w konkursie Elle Style Awards. Powodami...

21 września 2009

Effie nominowało zgłoszenia na short-listę

Jury tegorocznej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nominowało zgłoszone na short-listę. Szanse na nagrody mają 32 prace zgłoszone przez agencje...

21 września 2009

Adam Pachla w dziale internetowym Polsat Media

Do działu sprzedaży internetowej Polsat Media dołączył Adam Pachla, obejmując stanowisko starszego specjalisty ds. sprzedaży. W strukturze działu będzie odpowiedzialny...

21 września 2009

Piotr Zaremba na łamach "Polski"

Piotr Zaremba, jeden z czołowych komentatorów "Dziennika" (obecnie "Dziennika Gazety Prawnej"), od października będzie komentatorem dziennika "Polska". Zaremba od 1991...

21 września 2009

4Frame zmienia opakowanie Zakręconego Miksa

Agencja reklamowa 4Frame wsparła relaunch jogurtu Zakręcony Mix z portfolio Danone. Agencja zaprojektowała nowe opakowanie produktu z okazji powrotu na...

21 września 2009

ZOG zapowiada mocne wejście NewCast w I kwartale 2010 r.

NewCast, wyspecjalizowana w niestandardowej komunikacji komórka ZenithOptimedia, na I kwartał 2010 roku planuje start dużego projektu branded entertainment. Jak mówi...

21 września 2009

Bogusław Szwedo, nowym p.o. prezesa zarządu TVP

Nowym p.o. prezesa TVP został Bogusław Szwedo. Rada nadzorcza wymieniła cały dotychczasowy zarząd TVP. Odwołany p.o. prezes Piotr Farfał nie...

22 września 2009

Po kilku tygodniach Reebok osiągnął 50 proc. planowanej sprzedaży EasyTone'ów

Firma Reebok należąca do Adidasa wypracowała blisko 50 proc. planu sprzedażowego, jaki zakładano na ten rok, wprowadzając na rynek buty...

22 września 2009

Wawel odświeża wizerunek czekoladek: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki; kampania w radiu i telewizji

Od 21 września 2009 r. trwa nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, z portfolio firmy...