M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 września 2009

Coca-Cola ponownie wprowadza markę MultiVita; w październiku kampania

Coca-Cola Poland Services rozszerzyła swoją ofertę w segmencie wód butelkowanych o wodę mineralną pod marką MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów....

22 września 2009

Smart AdServer ma pierwszego polskiego klienta - wydawnictwo Axel Springer Polska

Francuska firma Smart AdServer (o jej debiucie na polskim rynku pisaliśmy w DS "MMP" z 17 września br.) specjalizująca się...

22 września 2009

Testardo i Universal McCann przygotowały nową kampanię ubezpieczeń direct Avivy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Aviva (d. Commercial Union) rozpoczyna kilkutygodniową kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych direct (sprzedawanych przez internet i telefon) w: telewizji,...

22 września 2009

K2 Internet rozwija dział K2 WOMM wyspecjalizowany w marketingu szeptanym; Adam Szudra jego szefem

Agencja K2 Internet stworzyła dział K2 WOMM odpowiedzialny za planowanie i realizację kampanii marketingu szeptanego nie tylko w internecie. Jego...

22 września 2009

Grzywaczewska zastąpi Sobolewskiego na stanowisku dyrektora marketingu direct Avivy

Maria Grzywaczewska przejęła obowiązki dyrektora marketingu kanału direct w Aviva (d. Commercial Union). Michał Sobolewski, który piastował to stanowisko od...

22 września 2009

Perfexim Ltd. pierwszy raz startuje z kampanią

Przez wrzesień i październik będzie trwać kampania reklamowa firmy Perfexim Ltd. i jej marki Perfekt System (kompleksowy system do przewodzenia...

22 września 2009

Maciej Mitoraj w zarządzie Grupy Żywiec

Maciej Mitoraj, który od marca br. pełni funkcję dyrektora marketingu Grupy Żywiec, został mianowany na członka zarządu spółki. Mitoraj przeszedł...

22 września 2009

Porsche chce sprzedać kilkadziesiąt modeli Panamery do końca tego roku

KPI Sports Cars kontynuuje kampanię wprowadzającą na polski rynek model Porsche Panamera. Dotychczasową kampanię prasową przygotowaną przez dział marketingu tego...

22 września 2009

XL wraca z kampanią do telewizji, chce pokonać Tigera

Spółka XL Energy Marketing prowadzi kampanię reklamową wspierającą napój energetyczny XL Energy Drink. Tym samym wraca z komunikacją tego produktu...

22 września 2009

Bogusław Szwedo nie rozpoczął pracy w siedzibie TVP

Bogusław Szwedo, nowy p.o. prezes Telewizji Polskiej, przybył do siedziby spółki. Poinformowano go, że nie ma przepustki umożliwiającej wstęp do...

22 września 2009

UPC Polska wprowadza ultraszybki internet i startuje z kampanią reklamową

Operator kablowy UPC Polska wprowadza do oferty ultraszybki internet (nawet 120 Mb/s). Usługa udostępniana będzie pod marką UPC Fiber Power....

22 września 2009

Byli menedżerowie TBWA i Leo Burnett rozwijają projekt Artelime

Adam Ciepłowski i Rafał Cholewczyński rozwijają działalność nowej na rynku agencji reklamowej o nazwie Artelime. Ciepłowski pełni w niej funkcję...

22 września 2009

FireFly Technology oferuje platformę promocyjną dla marketerów

FireFly Technology (struktura FireFly Group) oferuje platformę konkursowo-promocyjną dla marketerów. Produkt nazywa się FireFly Promo Kit i umożliwia komunikację z...

22 września 2009

Wiadomości Agory na ekranach telewizorów marki Samsung

Samsung Electronics Polska i Agora stworzyły widżet do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość serwisów...

22 września 2009

Agora promuje pakiety reklamowe Metro+

Agora SA pod hasłem "Łączymy media, zwiększając korzyści" rozpoczęła jesienną kampanię pakietów multimedialnych Metro+ dziennika "Metro". Oferta umożliwia łączenie działań...

22 września 2009

W październiku wystartuje Polsat Film

Na 2 października Polsat zaplanował debiut swojej nowej stacji tematycznej - Polsatu Film. Jak wynika z naszych informacji, początkowo wystartuje...

22 września 2009

"Jonas" i "Bob Budowniczy - nowa edycja" w portfolio Egmontu

Do portfolio wydawnictwa Egmont Polska dołączyły czasopisma "Jonas" i "Bob Budowniczy - nowa edycja". "Jonas", który trafił do sprzedaży dziś,...

22 września 2009

Hallmark Channel będzie promował "kobiece wieczory"

W połowie października rozpocznie się kampania wizerunkowo-reklamowa kanału Hallmark Channel promująca środowy cykl "kobiecych wieczorów", w ramach którego w każdą...

22 września 2009

Cityboard Media zaniepokojone ruchami IGRZ

Cityboard Media, jedna z firm wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, wyraża zaniepokojenie przebiegiem rozmów w sprawie wyboru standardu badań...

23 września 2009

UPC wyjaśnia: media planował MediaVest

W nawiązaniu do wczorajszej informacji o nowej ofercie internetowej UPC Polska wyjaśniamy, że operator błędnie poinformował nas na temat obsługi...

23 września 2009

E-mailmarketingowa firma Implix debiutuje na polskim rynku

Najpóźniej na początku 2010 roku oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku firma Implix specjalizująca się w e-mail marketingu. Implix świadczy kompleksową...

23 września 2009

Zelmer prowadzi pierwszą w historii kampanię TV w Rosji

W tym tygodniu producent sprzętu AGD - firma Zelmer - rozpoczęła pierwszą w historii kampanię reklamową swoich produktów w Rosji....

23 września 2009

"Polityka" jesienią będzie rozbudowywać serwis Polityka.pl

Wydawnictwo "Polityka" Spółdzielnia Pracy w najbliższych miesiącach zamierza rozwinąć serwis internetowy tygodnika "Polityka". Jak przekazał Piotr Zmelonek, dyrektor wydawniczy "Polityki"...

23 września 2009

Małgorzata Socha ambasadorką akcji "Wygraj z zawałem"

Agencja Primum Public Relations po raz kolejny odpowiada za organizację ogólnopolskiej kampanii społecznej "Servier dla serca". To już siódma edycja...

23 września 2009

Wartość ekspozycji marek wokół 66. Tour de Pologne przekroczyła 50 mln zł

Z danych firmy Pentagon Research wynika, że w sierpniu br. ranking ekspozycji sponsorów sportu zdominował wyścig Tour de Pologne. Wartość...

23 września 2009

Zadebiutują soki antynowotworowe firmy Cinna

Spółka "Cinna" Produkty Zdrowia przygotowuje się do wypuszczenia na polski rynek soku o właściwościach przeciwnowotworowych. Początkowo Cinna będzie produkować w...

23 września 2009

Fortis Bank rusza z projektem rebrandingowym za kilkanaście milionów złotych

Fortis Bank Polska, który w ub.r. przejął Dominet Bank, a w maju tego roku stał się częścią BNP Paribas, przygotował...

23 września 2009

TVP HD poszerza ofertę programową

TVP HD rozpoczyna sezon jesienny z nowymi rozwiązaniami technologicznymi i nowościami programowymi. Stacja zmienia rozdzielczość nadawania. Marek Szumski, dyrektor TVP...

23 września 2009

Użytkownicy iPhone'ów najchętniej surfują w sieci

Użytkownicy iPhone'ów najchętniej korzystają z internetu w komórce - wynika z najnowszych danych firmy Gemius. W sierpniu ponad 14 proc....

23 września 2009

Gino Rossi chce odświeżyć salony i wprowadzić odważniejsze kolekcje

Należąca do Gino Rossi spółka z segmentu ekskluzywnej odzieży damskiej Simple Creative Products zwiększyła w ciągu ośmiu miesięcy br. swoje...

23 września 2009

Fridge by yDe, marka Magdy Beyer, wyróżniona przez Trendwatching.com

Marka kosmetyczna Fridge by yDe wykreowana przez Magdalenę Beyer została wyróżniona przez portal Trendwatching.com. Znalazła się wśród brandów wyznaczających trendy...

23 września 2009

Magdalena Kędzia startuje z Quality & Co.

Magdalena Kędzia, do niedawna head of PR & internal communication w Stroerze, zakłada Quality & Co., agencję wyspecjalizowaną w PR...

23 września 2009

Podkłady marki Revlon po raz pierwszy na billboardach

Dystrybutor kosmetyków Baltic Company ruszył z pierwszą w historii kampanią outdoorową podkładu ColorStay Mineral Mousse marki Revlon. Jest to nowy...

23 września 2009

Wyborowa ruszy z kampanią wizerunkową

Wyborowa SA przygotowuje dla swojej sztandarowej marki - wódki Wyborowa, nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Wyborowa - Celebracja". Ma ona...

23 września 2009

At Media: prościej i elastyczniej w 2010 roku

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, przygotował założenia strategii handlowej na 2010 rok. Jak zapowiada Maria Wajda, chief operations officer...

23 września 2009

Seat Leon jeździ w teledysku Kayah

Trwa kampania promująca nowego Seata Leona. Oprócz tradycyjnych mediów zaplanowano niestandardowe działania reklamowe. Żółty Seat Leon Cupra pojawia się u...

23 września 2009

4 nowych członków SAR, sprawa Value Media czeka

Agencje reklamowe Pompidou, Arip, Brasil oraz Soul and Mind zostały przyjęte w poczet członków Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Agencje te zyskały...

24 września 2009

Karolina Kukielska w Ciszewski PR

Do agencji Ciszewski Public Relations SA dołączyła Karolina Kukielska. Kieruje zespołami odpowiedzialnymi za działania dla klientów z branży FMCG oraz...

24 września 2009

Change Integrated realizuje projekt w Nigerii

Thermocool, jedna z największych w Afryce marek AGD, rozpoczęła współpracę z Change Integrated. Projekt dotyczy relaunchu marki na rynku nigeryjskim....

24 września 2009

Directors odpowiada za Lokatę Pracującą Deutsche Banku

Agencja reklamowa Directors przygotowała kolejną kampanię Deutsche Banku - db Lokaty Pracującej. Lokatę charakteryzuje rosnące z miesiąca na miesiąc oprocentowanie....

24 września 2009

Według Radia Zet pozew RMF FM to absurd

Spółka RMF FM złożyła pozew w Sądzie Okręgowym w Krakowie przeciwko Radiu Zet. RMF FM żąda w nim zaprzestania używania...

24 września 2009

Change generuje ruch na YouTube dla Skody Yeti

Ponad milion wejść na stronie YouTube miała w ciągu 10 dni kampania przygotowana przez Change Integrated dla marki Skoda Yeti....

24 września 2009

Grupa RMF FM kończy współpracę z CR Mediami

Grupa RMF FM zakończyła współpracę z CR Media Consulting, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Oznacza to, że Grupa nie przyjmuje zleceń od...

24 września 2009

AMS chce badań; przyjrzy się także Postarowi

AMS, największa firma na rynku reklamy zewnętrznej, deklaruje poparcie dla idei wprowadzenia standardu badawczego outdooru i przychyla się do zaprezentowania...

24 września 2009

"Pani" i "Życie na Gorąco" wykorzystują jubileusz w promocji

Najbliższe wydania miesięcznika "Pani" i tygodnika "Życie na Gorąco" należących do Wydawnictwa Bauer będą miały charakter wyjątkowy związany z urodzinami...

24 września 2009

Planete inwestuje w promocję w internecie

W październiku br. kanał dokumentalny Planete (nadawca Canal Plus Cyfrowy) rozpocznie trzymiesięczną internetową kampanię reklamową. W działaniach wykorzystywany będzie marketing...

24 września 2009

Wyjaśnienie: Przegląd w Staropolance

W odniesieniu do informacji zamieszczonej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" pt. "Nowy przetarg Staropolanki" Małgorzata Agopsowicz-Weszka, kierownik sekcji marketingu Staropolanki,...

24 września 2009

Winiary wprowadzają nowe smaki "Dania w 5 minut" wsparte reklamą

Nestle Polska poszerza ofertę "Dania w 5 minut" o dwa nowe smaki - ziemniaki puree z kawałkami marchewki i groszkiem...

24 września 2009

Redshoes przygotowała działania dla marki Lioven

Agencja reklamowa Redshoes jest odpowiedzialna za pomysł i realizację kampanii produktowej preparatu Lioven. Działania, które wystartują niebawem, będą miały formę...

24 września 2009

Reorganizacja w Bauerze powodem odejścia Beaty Madei

Beata Madeja po wielu latach pracy odchodzi z biura reklamy Wydawnictwa Bauer. Jako powód jej odejścia spółka podała reorganizację struktur....