M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 września 2009

Zoom awansuje menedżerów od BTL i eventów

Trzy osoby z działów BTL i event objęły wyższe stanowiska w agencji marketingu zintegrowanego Zoom Advertising. W dziale BTL Urszula...

24 września 2009

Robert Kozyra odchodzi z Eurozetu

Robert Kozyra rezygnuje z funkcji prezesa zarządu Radia Zet i z końcem października br. odchodzi z Eurozetu. W czerwcu br....

24 września 2009

4Frame wspiera launch nowej wersji Lenora

Agencja reklamowa 4Frame wspiera wprowadzenie na rynek nowej linii Lenor Parfumelle stworzonej przy współpracy z francuskimi kreatorami perfum. Akcji towarzyszy...

24 września 2009

Według Megapanelu w lipcu br. prawie wszyscy stracili użytkowników

W lipcu br. Grupa Google miała najwięcej - 15,6 mln - użytkowników w rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych -...

24 września 2009

Vanish ma lokalny, polski serwis internetowy

Reckitt Benckiser uruchomił polską adaptację nowej strony internetowej marki odplamiacza Vanish. Podobna strona dostępna jest już dla konsumentów w Hiszpanii,...

24 września 2009

Eurozet korzysta z platformy Multiscreen.TV

Od początku września Eurozet korzysta z platformy Multiscreen.TV przygotowanej przez spółkę Comtica należącą do notowanego na giełdzie One-2-One. Grupa radiowa...

24 września 2009

Marta Konopka nowym szefem marketingu PKO BP

Marta Konopka została nowym dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku PKO BP. Marek Kłuciński, który pełnił tę funkcję od czasu swojego...

24 września 2009

FireFly Creation będzie współwłaścicielem klubu w Warszawie

Agencja FireFly Creation będzie współwłaścicielem klubu w Warszawie. Na razie szczegóły projektu nie zostały ujawnione. Otwarcie klubu ma nastąpić prawdopodobnie...

24 września 2009

Diana Solarz odpowiada za marketing Oriflame

Diana Solarz objęła stanowisko dyrektora marketingu w Oriflame Poland. Zastąpiła Michała Glijera, który odszedł z firmy. Powodem jego odejścia są...

24 września 2009

Springer nie wyklucza rozmów z Muratorem o pakiecie reklamowym

Axel Springer Polska nie wyklucza, że rozpatrzy propozycję Muratora i ZPR-ów odnośnie do stworzenia wspólnego pakietu reklamowego. Jednak jak podkreśla...

24 września 2009

Laboratory & Co. otworzy biuro w Rumunii

Firma Laboratory & Co. specjalizująca się w badaniach biometrycznych otworzy biuro w Rumunii. Na razie nie ujawniono bliższych szczegółów inwestycji,...

24 września 2009

San Markos chce rozwijać usługi online na Ukrainie

Agencja reklamowa San Markos, która otworzyła ponad rok temu oddział na Ukrainie, zamierza rozwijać tam kompetencje interaktywne. W związku z...

24 września 2009

Spomlek wprowadza nową linię serów - Czar Polesia; Albedo odpowiada za komunikację marki

We wrześniu br. w sprzedaży pojawi się nowa linia serów o nazwie Polesia Czar. Najnowsza linia produktów Spółdzielczej Mleczarni "Spomlek"...

25 września 2009

Genexo wspiera komunikacyjnie markę synbiotyku Multilac

Firma Genexo rozpoczęła jesienną kampanię reklamową nowej formuły synbiotyku Multilac zawierającego składnik probiotyczny oraz prebiotyczny. Kampania "Bierzesz antybiotyk? ...weź synbiotyk"...

25 września 2009

MRM tworzy "Promolot", strategię komunikacji nowej taryfy LOT

Agencja interaktywna MRM Worldwide jest odpowiedzialna za strategię komunikacyjną nowej, najniższej taryfy Polskich Linii Lotniczych LOT, która dostępna jest wyłącznie...

25 września 2009

Beata Ryczkowska, Jacek Kuźnieców i Roger de Bazelaire w zarządzie Canal Plus Cyfrowego

Do zarządu spółki Canal Plus Cyfrowy, której prezesem jest Bertrand Le Guern, powołano trzech nowych członków. Zdaniem prezesa obecny czteroosobowy...

25 września 2009

Natur Produkt Zdrovit promuje Dolivę w telewizji

Firma Natur Produkt Zdrovit prowadzi kampanię reklamową kosmetyków marki Doliva. Marketer dzięki niej zwiększyć świadomość marki, która na polskim rynku...

25 września 2009

Move-On będzie pracować dla stacji Ale Kino!

Kanał filmowy Ale Kino! rozpoczyna współpracę z agencją reklamową Move-On. Będzie się ona zajmować kompleksowym przygotowywaniem kampanii reklamowych tej stacji....

25 września 2009

Adweb pracuje dla Hochtief Polska

Agencja interaktywna Adweb rozpoczęła współpracę z firmą budowlaną Hochtief Polska w zakresie realizacji narzędzi komunikacji wewnętrznej firmy. Agencja stworzyła prezentację...

25 września 2009

O2.pl i IDMnet stworzyły wspólny pakiet reklamowy AdRakieta

Portal O2.pl i sieć reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną ofertę reklamową - pakiet zasięgowy AdRakieta. Jak twierdzą przedstawiciele obu firm,...

25 września 2009

Johnnie Walker konkursem podkreśla motto "Keep Walking"

Johnnie Walker konkursem podkreśla motto "Keep Walking". Akcja ma charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Wygrana w konkursie Johnnie Walker Red Label...

25 września 2009

Hand Made i Macroscope OMD odpowiadają za oprawę jubileuszu Bakomy

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała koncepcje kreatywne dla działań komunikacyjnych związanych z 20-leciem marki Bakoma. Jubileusz Bakomy będzie komunikowany w...

25 września 2009

Sprostowanie: Whiskas w BBDO

We wczorajszym DS "MMP" w informacji "Mars przesuwa obsługę głównych marek; w Polsce bez zmian" pojawił się błąd. W Polsce...

25 września 2009

Volkswagen Bank direct powraca z projektem wizerunkowym

Volkswagen Bank direct w ciągu najbliższych tygodni przeprowadzi kolejną odsłonę swojej kampanii wizerunkowej pod hasłem "Dla wolnych zawodowców". Będzie ona...

25 września 2009

Cube Group została partnerem firmy Omniture na polskim rynku

Agencja performance marketingowa Cube Group została oficjalnym partnerem firmy Omniture na polskim rynku. Cube Group odpowiada za sprzedaż oraz implementację...

25 września 2009

Anna Wojtowiak product managerem w Lisnerze

Anna Wojtowiak objęła stanowisko product managera w firmie Uniq Lisner. W dziale marketingu jest odpowiedzialna za produkty śledziowe producenta. Poprzednio...

25 września 2009

Według Browarów Polskich sprzedaż piwa spadła o 12,5 proc.

Według danych Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" zrzeszającego czterech największych producentów piwa w Polsce w pierwszej połowie br. sprzedaż...

25 września 2009

Starcom MediaVest chce inaczej zarządzać projektami branded content; Jarosz odchodzi z firmy

Strawberry Branded Content, firma zajmująca się strategiami branded content w grupie Starcom MediaVest (SMV), zmienia formułę funkcjonowania. Zmiana będzie polegała...

25 września 2009

Mercedes reklamuje swoją flagową limuzynę klasy E

Mercedes-Benz Polska rozpoczął kampanię reklamową aut klasy E - swojej flagowej limuzyny w ofercie. Kampania dotyczy wprowadzenia na polski rynek...

25 września 2009

Agencja Anny Proszowskiej-Sali ma obsługiwać Stroera i Iplę

Anna Proszowska-Sala, dyrektor public affairs firmy reklamy zewnętrznej Grupa Stroer, powołała agencję Citybell Consulting. Przejmie wkrótce obsługę komunikacyjną Grupy Stroer,...

28 września 2009

Nivea chce osiągnąć 6-proc. wzrost sprzedaży w 2009 r.

Nivea Polska spodziewa się, że ten rok zakończy wzrostem sprzedaży na poziomie 6 proc. - Patrząc wstecz, lata 2005-2007 były...

28 września 2009

Anna Barabasz, dyrektor marketingu Alma Market, odchodzi z firmy

Anna Barabasz, dyrektor marketingu sieci delikatesów Alma Market, odchodzi z firmy. Tym samym kończy swoją karierę w marketingu. Chce zajmować...

28 września 2009

Polscy jurorzy na New York Festivals

Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner agencji 180heartbeats, Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny agencji Click5, i Piotr Jaworowski, współwłaściciel i design...

28 września 2009

Iwona Wojewódzka specjalistą ds. shopper marketingu oraz innowacji sprzedażowych w Nutricii

Iwona Wojewódzka objęła stanowisko specjalisty ds. shopper marketingu oraz innowacji sprzedażowych w Nutricia Polska (Grupa Danone). To nowe stanowisko w...

28 września 2009

Allegro obsłuży PKN Orlen podczas Mistrzostw Europy Kobiet w Piłce Siatkowej 2009

Agencja Allegro realizuje działania public relations dla PKN Orlen podczas Mistrzostw Europy Kobiet w Piłce Siatkowej 2009. PKN Orlen jest...

28 września 2009

Marcin Bachara zastępcą szefa promocji w Esce Rock

Marcin Bachara objął nowo utworzone stanowisko z-cy dyrektora ds. promocji sieci radiowej Eska Rock. Do jego obowiązków będą należały m.in.:...

28 września 2009

Just Health Club i Media Concept wspierają Synoptis Pharma

Firma farmaceutyczna Synoptis Pharma prowadzi kolejne działania dla preparatu Nursea Trawienie. Strategię i kreację przygotowała agencja Just Health Club. Media...

28 września 2009

"Obiecujące" wyniki Warki w PET; dodatkowa produkcja w Serbii

Grupa Żywiec jest zadowolona z pierwszych wyników sprzedaży piwa Warka w plastikowych butelkach PET o pojemności 1,5 l, jednak na...

28 września 2009

Polskapresse chce zwiększyć przychody generowane z sieci

Strategia Grupy Polskapresse na najbliższe dwa lata zakłada, że w tym czasie stanie się firmą dwóch mediów - prasy i...

28 września 2009

Heyah promuje podwójne sru, czyli podwójne doładowanie

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca ofertę podwójnego doładowania Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa), w której Kot Rysiek znowu błędnie wymawia słowo...

28 września 2009

GG Power Team wspiera ofertę zintegrowaną GG Network

Firma GG Network powołała specjalny zespół GG Power Team, którego celem będzie pomoc klientom w doborze narzędzi reklamowych. GG Network...

28 września 2009

Polsat rozmawia o przejęciach na rynku digital signage

Polsat prowadzi rozmowy na temat akwizycji na rynku digital signage - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Spółka ma już w portfolio biznes...

28 września 2009

Według wydawcy "Dziennik Gazeta Prawna" sprzedaje powyżej 100 tys. egz.

Infor Biznes poinformował o wynikach sprzedaży gazety "Dziennik Gazeta Prawna" w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia wydawania. Według wydawcy średnia...

28 września 2009

Komórka doradcza Starcomu będzie planować i kupować media

Substance, komórka doradcza działająca w ramach Starcom MediaVest Group (SMVG), zaoferuje klientom obsługę mediową. Marka nie będzie już dedykowana wyłącznie...

28 września 2009

Lorenz promuje Nic Nac's przez marketing rekomendacji

Firma Lorenz ruszyła z nową kampanią marketingu rekomendacji realizowaną przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac's. Podstawowym narzędziem realizowanych działań...

28 września 2009

Michał Sobolewski będzie dyrektorem ds. ofert i portali w Playu

Michał Sobolewski, który od początku ub.r. był dyrektorem marketingu kanału direct w Avivie (d. Commercial Union - o jego odejściu...

29 września 2009

W Rzeszowie ruszyło Radio Wawa

Wczoraj w Rzeszowie rozpoczęło nadawanie lokalne Radio Wawa (Grupa Radiowa "Time"). Stacji można słuchać na dotychczasowych częstotliwościach Radia Eska Rzeszów...

29 września 2009

Dax Cosmetics reklamuję Perfectę jako markę rodzinną

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa marki Perfecta (Dax Cosmetics). Osią działań jest nowy film reklamowy "Matka i córka". Kampanii towarzyszy...

29 września 2009

Agnieszka Wasilewska i Wojciech Krosnowski awansują w MRM

W agencji MRM Worldwide awansowano Agnieszkę Wasilewską na client service directora, a Wojciecha Krosnowskiego - na creative directora. Agnieszka Wasilewska,...

29 września 2009

Bluerank aktywizuje się w Ameryce Płn. i na Ukrainie

Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach agencja Bluerank rozwija działalność w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na Ukrainie. W Stanach Zjednoczonych,...