M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 września 2009

Kaszpirowski wraca do telewizji w najsilniejszej w tym roku kampanii Netii

Netia wprowadza nową promocję sprzedażową, w ramach której przez pierwsze pół roku klienci otrzymają internet za 1 zł miesięcznie, a...

29 września 2009

Volkswagen Bank bez szefa marketingu

Ewa Boguszewska, dyrektor marketingu Volkswagen Bank Polska SA, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie...

29 września 2009

RMF pozbywa się biznesu na Ukrainie

Grupa RMF, właściciel radia RMF FM, sprzedała ukraińską sieć radiową Radio 4U. Kupił ją prywatny inwestor ukraiński, którego nazwy nie...

29 września 2009

Dział R&D w Grupie TVN ma większe kompetencje, a biuro reklamy - nowy produkt

Od października br. poszerzone zostaną kompetencje działu badań i rozwoju (R&D) w Grupie TVN. - Szersze kompetencje działu, konsolidacja projektów...

29 września 2009

Nowa struktura sprzedaży regionalnej Grupy RMF na bazie sieci RMF Maxxx

Z początkiem października w Grupie RMF zacznie funkcjonować nowa struktura sprzedaży regionalnej. Obejmuje ona 15 nowo powołanych regionów. Są to:...

29 września 2009

Joanna Kurowska w kolejnej kampanii Plus dla firm

Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna nową kampanię reklamową oferty Plus dla firm. Po raz kolejny wystąpi w niej aktorka...

29 września 2009

Tymbark ponownie promuje się w Wielkiej Brytanii

Marka Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczęła konsumencką akcję promocyjną swoich produktów na rynku brytyjskim. Promocja skierowana jest do mieszkańców Wielkiej...

29 września 2009

Lucyna Labocha p.o. szefem marketingu Lakmy po odejściu Danuty Krzemień

Danuta Krzemień odeszła z działu marketingu Lakmy. Stanowisko kierownika działu marketingu jako pełniąca obowiązki przejęła Lucyna Labocha. Awansowała ona w...

29 września 2009

Gutenberg On Line pracuje dla sieci Carrefour

Firma produkcyjna Gutenberg On Line (należąca do grupy Corporate Profiles DDB) zajęła się produkcją nowej gazetki handlowej dla sieci Carrefour....

29 września 2009

IQS ma pomóc w adaptacji imigrantom zarobkowym

Grupa badawcza IQS rozpoczęła realizację projektu społecznego, którego celem jest opracowanie mechanizmów i narzędzi adaptacyjnych dla powracających migrantów zarobkowych na...

29 września 2009

Klaudia Rakowska dołącza do 8 Words PR

Klaudia Rakowska została PR managerem w agencji 8 Words Public Relations. Ma budować zespół i rozwijać portfolio klientów firmy. Obecnie...

29 września 2009

Dziennik.pl znowu w ofercie ARBOnetwork

Serwis Dziennik.pl z portfolio wydawnictwa Infor Biznes ponownie dołączył do oferty sieci reklamy internetowej ARBOnetwork (ARBOmedia Polska). Witryna była już...

29 września 2009

Biuro reklamy GG Network będzie obsługiwać Allegro

Biuro reklamy firmy GG Network będzie obsługiwać serwis aukcyjny Allegro.pl. Obie firmy mają tego samego właściciela - pochodzący z RPA...

29 września 2009

Axel Springer łączy w regionach struktury reklamowe prasy i internetu

Z początkiem października Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu. Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został...

30 września 2009

Hochland uruchamia nowe strony internetowe kilku marek i korporacyjną

Hochland Polska postanowił na nowo opracować swoją obecność w internecie. Od końca września wszystkie informacje o przedsiębiorstwie, jego historia, aktualności,...

30 września 2009

Kalicińscy.com w szeregach IAA

We wrześniu do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyli Kalicińscy.com. Jest to agencja marketingu zintegrowanego w obrębie nowoczesnych technologii....

30 września 2009

Frugo, Smakuś i Krynica Zdrój na sprzedaż; były prezes spółki prowadzi nowy biznes z napojami

Firma Krynica Zdrój Sp. z o.o., właściciel takich marek, jak: Frugo, Smakuś i Krynica Zdrój, została postawiona w stan upadłości....

30 września 2009

Monroe, Dean i Dietrich w kampanii BOŚ

BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego, wykorzystując wizerunki trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny...

30 września 2009

169 polskich zgłoszeń do Golden Drum - mniej niż rok temu; pierwsze short-listy

Na najbliższą edycję słoweńskiego festiwalu reklamowego Golden Drum z Polski zostało wysłanych 169 prac (dla porównania rok temu Polacy nadesłali...

30 września 2009

SoDigital zmieniła nazwę na SoInteractive; Lux Med nowym klientem agencji

Specjalizująca się w produkcjach 3D i animacjach komputerowych spółka SoDigital zmieniła nazwę na SoInteractive, a jej prezesem został główny udziałowiec...

30 września 2009

CEDC z marką Carlo Rossi wchodzi w segment białych win musujących

CEDC z marką Carlo Rossi wchodzi na rynek białych win musujących. Nowy produkt Carlo Rossi White Sparkling będzie miał premierę...

30 września 2009

Chiquita w promocji funduje wycieczkę do Kostaryki

W październiku rozpocznie się promocja konsumencka bananów marki Chiquita (Chiquita Poland), w której główną nagrodą jest dwuosobowa wycieczka do Kostaryki...

30 września 2009

Link4 kusi kierowców dwoma miesiącami gratis

Link4, towarzystwo ubezpieczeniowe direct (sprzedające polisy przez telefon i internet), rozpoczyna nową kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych (OC i AC) pod...

30 września 2009

Agencja Magdaleny Kędzi pracuje dla GfK Polonia

GfK Polonia nawiązała współpracę z firmą PR-eventową Quality & Co. Umowa między firmami dotyczy szeregu działań obejmujących wsparcie działu PR...

30 września 2009

Stacje promują cennik, TVP utrzyma tunel na 2010 r.

Biuro Reklamy TVP nie zrezygnuje w przyszłym roku z oferty tzw. tunelu cennikowego, który w zamian za szczegółowe deklaracje wydatków...

30 września 2009

Właścicielka domu mody Forget Me Not pierwszą w Polsce ambasadorką Lancii

Marka samochodów Lancia (należąca do grupy Fiata) ma po raz pierwszy w swojej historii na polskim rynku ambasadora. Została nim...

30 września 2009

InPost będzie na wyłączność dystrybuował książki Pkt.pl

Spółka Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne działająca na rynku yellow pages i Grupa Integer.pl SA, właściciel niezależnego operatora pocztowego InPost Nowoczesna...

30 września 2009

Info-TV-FM liczy, że z telewizji komórkowej skorzysta kilkaset tysięcy odbiorców

Info-TV-FM, które wygrało przetarg UKE na rezerwację częstotliwości na telewizję mobilną DVB-H (do oglądania w telefonach komórkowych), zaprezentowało wczoraj komercyjną...

30 września 2009

Atvertin realizuje projekty dla producentów słodyczy

Poznańska spółka Atvertin, właściciel i operator sieci digital signage, rozpoczęła realizację kampanii reklamowych dla trzech producentów słodyczy. Od września br....

30 września 2009

Maspex: reklama Minerado ma zdyskredytować i zniszczyć naszą markę Caprio

Agros Nova w aktualnej telewizyjnej i internetowej kampanii Minerado pod hasłem "Sprawdź, co pijesz!" porównuje swój produkt z konkurencyjnym Caprio....

30 września 2009

P&G wspiera Herbal Esscences akcją shoppermarketingową

Procter & Gamble wspiera markę Herbal Esscences akcją shoppermarketingową. Projekt przygotowała agencja interaktywna Hypermedia. Głównym celem akcji jest poinformowanie o...

30 września 2009

Mercedes wspiera kampanią dostawcze modele Vito i Sprinter

Mercedes-Benz Polska prowadzi kampanię reklamową samochodów dostawczych Vito i Sprinter pod hasłem "Strzał w 11". Działania te mają zachęcić klientów...

30 września 2009

Wizz Air wprowadza reklamy na pokładach swoich samolotów

Wizz Air, tania linia lotnicza (drugi po PLL LOT przewoźnik w Polsce), udostępniła możliwość umieszczania reklam na pokładach swoich samolotów....

30 września 2009

Nowy właściciel "Przekroju" prawdopodobnie przejmie "Sukces"

Jak podaje portal Gazeta.pl, Grzegorz Hajdarowicz, biznesmen z krakowskim rodowodem zajmujący się m.in. produkcją filmową, najprawdopodobniej odkupi od wydawnictwa Multico-Press...

1 października 2009

Błażej Gałkiewicz dyr. działu planowania w Grupie RMF

Dziś w dziale sprzedaży Grupy RMF rozpoczyna pracę Błażej Gałkiewicz. Obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora działu planowania i zajmować się...

1 października 2009

Pampers Premium Care mówi o jakości

Agencja Saatchi & Saatchi Communications przygotowała kampanię reklamową pieluszek Pampers, promującą nową linię produktu - Pampers Premium Care. Kampania wprowadzająca...

1 października 2009

Władysław Krakowiak zarządza agencją Icon Communications

Władysław Krakowiak objął w agencji Icon Communications funkcję dyrektora zarządzającego. Zastąpił na tym stanowisku Juliusza Kowalewskiego, jednego z współwłaścicieli agencji....

1 października 2009

Payback przez dwa miesiące będzie się reklamował w telewizji

Firma Loyalty Partner Polska, operator nowego multipartnerskiego programu bonusowego, zaplanowała dwumiesięczną kampanię telewizyjną pod hasłem "Na każdym kroku punkty". 30-sekundowe...

1 października 2009

Martin Winter zaczyna pracę w Change Communications

Martin Winter, przez ostatnie trzy miesiące związany z agencją Euro RSCG jako senior art director i deputy creative director, od...

1 października 2009

Inwestor ma wejść do I-Group

Internet Group (I-Group) ma w najbliższych dniach ogłosić pozyskanie inwestora, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegółów dotyczących spółki, która zdecydowała się na...

1 października 2009

Szersze i młodsze spojrzenie w Euro RSCG Poland

W grupie Euro RSCG Poland zaczyna funkcjonować nowa, lokalnie opracowana metodologia pracy o nazwie "Szersze spojrzenie". Oprócz określenia obowiązujących w...

1 października 2009

Łucja Reklewska deputy sales director odeszła z Atvertinu

Łucja Reklewska rozstała się z firmą digital signage Atvertin, gdzie pełniła funkcję deputy sales directora. Powody jej odejścia oraz dalsze...

1 października 2009

Samsung ruszy z największą tegoroczną kampanią

2 października Samsung Electronics Polska rozpocznie kampanię wprowadzającą nowy modelu telefonu Samsung Corby pod hasłem "What colour is your life?"...

1 października 2009

Nokia kieruje w dobre miejsca

Nokia Poland rusza dzisiaj z nową kampanią reklamową pod hasłem "Trafiaj w dobre miejsca" promującą telefon Nokia 6710 Navigator i...

1 października 2009

PTC obniża ceny i wprowadza nowe modele telefonów w Heyah Mix

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, w ramach oferty Mix marki Heyah wprowadza nową wersję telefonu Sony Ericsson W595...

1 października 2009

Rada Reklamy oddaliła skargi na reklamy Netii, Kotlina i Internetq

Rada Reklamy oddaliła w ostatnim czasie trzy skargi na reklamy. Pierwsza z nich dotyczyła reklamy telewizyjnej Netii, która wspierała usługi...

1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

1 października 2009

Orange reklamuje stawkę 29 gr za minutę w abonamencie

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, wprowadza promocję - w abonamencie za 55 zł miesięcznie stawkę 29 gr/min do wszystkich...

1 października 2009

BMW kontynuuje kampanię wizerunkową

BMW Polska kontynuuje rozpoczętą na początku września wizerunkową kampanię reklamową. Działania prowadzone dotąd pod hasłem "Radość to BMW" teraz związane...

1 października 2009

Piotr Jaroszewski dyr. programowym Złotych Przebojów

Piotr Jaroszewski został dyrektorem programowym sieci Radia Złote Przeboje należącego do Grupy Radiowej Agory. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Adamczyka,...