M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 października 2009

Zmiany personalne w pionie informacyjnym TVP

Nowy prezes TVP Bogusław Szwedo wymienia osoby odpowiedzialne za podmioty informacyjne telewizji publicznej. Jan Piński przestał pełnić funkcję dyrektora Agencji...

5 października 2009

Barbara Ożóg po siedmiu latach odchodzi z Burdy

Barbara Ożóg rozstaje się z biurem reklamy Burda Media Polska. Pracowała w nim przez siedem lat, ostatnio jako advertising sales...

5 października 2009

PiN ma się sądzić z Chilli Zet o "Radioczułego barbarzyńcę"

Spółka Radio PiN, właściciel koncesji Radia PiN 102 FM, skierowała do Sądu Okręgowego w Warszawie pozew przeciwko właścicielowi koncesji Radia...

5 października 2009

Oriaq zbada funkcjonalność serwisów internetowych Infor.pl

Spółka Oriaq z Grupy IQS, specjalista od badań internetu i nowych mediów, nawiązała współpracę z holdingiem Infor.pl, dostawcą profesjonalnych informacji...

5 października 2009

Pięć polskich prac na short-liście PR, nowej kategorii Golden Drum

Pięć prac z Polski znalazło się na short-liście w nowej kategorii startującego dziś oficjalnie międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum. O...

6 października 2009

Rada Reklamy chce zmian spotu Activii; odrzuca skargi na Polkomtela i Eko-Vit

Rada Reklamy rozstrzygnęła skargę na reklamę telewizyjną Danone wspierającą sprzedaż marki Activia. Zdaniem arbitrów do spotu powinny zostać wprowadzone zmiany...

6 października 2009

Małgorzata Mizera zastąpiła Karolinę Nowak w Interactive Solutions

Do poznańskiego oddziału agencji Interactive Solutions dołączyła jako account manager Małgorzata Mizera. Prowadzi kampanie dla jednego z kluczowych klientów agencji...

6 października 2009

Ciszewski zajmie się reorganizacją działu komunikacji Eurozetu

Eurozet, właściciel m.in. Radia Zet, rozpoczął współpracę z agencją Ciszewski Public Relations. Agencja zajmie się m.in. reorganizacją działu komunikacji całego...

6 października 2009

Starcom obsługuje budżet Mitsubishi

Starcom jest nowym domem mediowym MMC Car Poland, importera samochodów Mitsubishi. Jak wynika z naszych informacji, to Starcom kupił media...

6 października 2009

Kompania Piwowarska rozważa przenosiny marketingu do Warszawy

Kompania Piwowarska rozważa przeniesienie działu marketingu do Warszawy. Obecnie cały departament marketingu jest w Poznaniu, chociaż firma ma także biuro...

6 października 2009

Pasjonatka koni w nowej reklamie Ibupromu

Z początkiem października ruszyła kolejna odsłona kampanii Ibupromu (US Pharmacia) pod hasłem "Dla niepokonanych". Spot "Konie" to czwarta odsłona nowej...

6 października 2009

Siedem nominacji dla Polaków w kategoriach: interactive, media i kampanie, festiwalu Golden Drum

Zakończyły się prace przy kolejnych kategoriach konkursowych podczas festiwalu reklamowego Golden Drum - ogłoszono kolejne short-listy. Niestety, polskie prace nie...

6 października 2009

Dorota Markiewicz copywriterem w Plus Media

Do agencji reklamowej Plus Media dołączyła copywriter Dorota Markiewicz. Odpowiada m.in. za tworzenie konceptów kreatywnych, scenariuszy spotów telewizyjnych i radiowych,...

6 października 2009

Samsung do końca br. będzie intensywnie reklamował telewizory

Samsung Electronics Polska zaplanował intensywną i szerokozasięgową kampanię reklamową telewizorów nowej generacji z podświetleniem LED (wprowadził je i reklamował wiosną...

6 października 2009

Skromniejsza reprezentacja Polski na targach MIPCOM 2009

W Cannes rozpoczęły się 25. międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM 2009. W tym roku reprezentacja polskiego rynku jest skromniejsza niż przed...

6 października 2009

Call2Action instaluje 1,5 tys. ekranów w Tesco

Firma Call2Action podpisała umowę z siecią Tesco. Zainstaluje 1,5 tys. ekranów przy kasach w 54 hipermarketach tej sieci. Przypomnijmy, że...

6 października 2009

Mikroblogi w Polsce zyskują na popularności - wynika z badań Megapanelu

Prawie 1,2 mln internautów korzysta z serwisów mikroblogowych. To trzy razy więcej niż rok temu - wynika z badania Megapanel...

6 października 2009

Dialog "magiczną" kampanią chce skusić przedsiębiorców

Telefonia Dialog rozpoczęła nową kampanię reklamową usług skierowanych do przedsiębiorstw (klienci biznesowi), w której wykorzystuje oryginalną, nietypową w branży technologicznej...

6 października 2009

NBC Universal ujednolici nazewnictwo swoich stacji również w Polsce

Na targach MIPCOM w Cannes firma NBC Universal, nadawca kanałów TV dostępnych również w Polsce, poinformowała, że firma teraz nazywać...

6 października 2009

Ballantine's Finest rusza z kampanią "Plan Ballantine's"

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki whisky Ballantine's Finest z portfolio Wyborowej. Osią komunikacyjną "Planu Ballantine's" są hasła: "Znajdź swój...

6 października 2009

Aureliusz Mikos prezesem Polskapresse Oddział Warszawa

Aureliusz Mikos, dotychczas prezes spółki Polskapresse - Kurier Lubelski, został powołany na nowo utworzone stanowisko prezesa Polskapresse Oddział Warszawa. Przejmuje...

6 października 2009

Yeti w kampanii odsyła do Google

W kampanii wprowadzającej nowy model Skody - Yeti 4x4 - marketer poprzez telewizję odsyła do stron Google, zamiast podawać brandowy...

7 października 2009

Mitsubishi z pierwszą w tym roku kampanią TV

MMC Car Poland, importer aut marki Mitsubishi, prowadzi pierwszą w tym roku ogólnopolską kampanię reklamową w telewizji. Jej główny przekaz...

7 października 2009

Tiger w trzech nowych smakach, w listopadzie kolejna silna kampania

Food Care poszerza ofertę marki napoju energetycznego Tiger Energy Drink o trzy nowe owocowe smaki. Są to: jungle, paradise i...

7 października 2009

Żołądkowa rzuca wyzwanie Żubrówce

Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki Żołądkowa Gorzka - na Trawie Żubrowej. Tym...

7 października 2009

Jarosław Bułka z Polskapresse do Codemedia

Jarosław Bułka dołączył do zespołu agencji mediowej Codemedia. Jako key account manager będzie zajmował się obsługą klientów spółki. Jarosław Bułka...

7 października 2009

Ewelina Ciepichał w dziale reklamy pism telewizyjnych Bauera

Do działu reklamy pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer dołączyła Ewelina Ciepichał. Jako specjalista ds. reklamy będzie współpracowała z domami mediowymi i...

7 października 2009

Marcin Grządka i Paweł Usakowski założyli ŁubuDubu PR

ŁubuDubu PR - tak nazywa się nowa na polskim rynku agencja public relations. Założyli ją byli dziennikarze i PR-owcy Marcin...

7 października 2009

Frosta rusza z intensywną 2,5-miesięczną kampanią telewizyjną

Od 12 października do końca br. będzie trwała promocyjno-wizerunkowa kampania reklamowa firmy Frosta. Jej celem jest zwiększenie znajomości marki oraz...

7 października 2009

Mariola Kubaczyńska w zespole Avivy w Universal McCann

Do zespołu Universal McCann dołączyła Mariola Kubaczyńska. Jako TV planner/buyer pracuje w teamie obsługującym Avivę (Commercial Union). Przez ostatnie dwa...

7 października 2009

Benita Jakubowska pomaga Platformie Mediowej "Point Group" w rozwoju nowych mediów

Benita Jakubowska, do końca września br. pełnomocnik zarządu Polskapresse ds. internetu, została pełnomocnikiem zarządu Platformy Mediowej "Point Group" ds. rozwoju...

7 października 2009

PTBRiO prowadzi kolejne badanie wizerunku branży badawczej

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) realizuje badania wizerunku branży badawczej. Jest to już czwarta edycja tych badań, których...

7 października 2009

Marks & Spencer otworzy w br. cztery sklepy - najwięcej w historii firmy w Polsce

Sieć Marks & Spencer otworzy do końca br. cztery sklepy - najwięcej w historii firmy w Polsce. Nowe lokalizacje pojawią...

7 października 2009

Dariusz Wieromiejczyk dyr. kreacji na Ukrainie

Dariusz Wieromiejczyk od trzech tygodni pełni funkcję dyrektora kreatywnego agencji Grey Ukraina. Ostatnio był szefem struktury do zadań specjalnych Fuse...

7 października 2009

TVP po raz pierwszy oferuje na targach MIPCOM produkcje w ramach VOD

Na międzynarodowych targach telewizyjnych MIPCOM w Cannes Telewizja Polska po raz pierwszy oferuje swoje produkcje w ramach usługi VOD -...

7 października 2009

Golden Drum - nagrody nie dla Polaków

W ogłoszonych wczoraj wynikach konkursu Golden Drum w tzw. otwartych kategoriach (prace do nich mogą zgłaszać wszyscy, bez względu na...

7 października 2009

LOT reklamuje się na londyńskich taksówkach

Polskie Linie Lotnicze LOT reklamują się na taksówkach jeżdżących po ulicach Londynu. Dwadzieścia londyńskich Black Cabs dowożących pasażerów na lotnisko...

7 października 2009

Maspex reklamuje Kubusia i Lubellę

Dziś rusza kampania telewizyjna soków Kubuś. Kreacja odwołuje się do kilkunastoletniej tradycji oraz zaufania, jakim darzą markę konsumenci. Podkreśla atrybuty...

7 października 2009

Katarzyna Krzywińska poprowadzi zespół tytułów w Burdzie

Katarzyna Krzywińska obejmie stanowisko advertising sales managera w wydawnictwie Burda Polska. Poprowadzi zespół magazynów poradnikowych ("Dobre Rady", "Przyślij przepis","Burda", "Samo...

7 października 2009

Cristiano Ronaldo reklamuje oleje Castrol

Najdroższy piłkarz świata Cristiano Ronaldo (za którego Real Madryt zapłacił Manchesterowi United 94 mln euro) reklamuje oleje silnikowe Castrol Edge....

7 października 2009

Trzy polskie firmy promują swoją ofertę na MIPCOM w ramach stoiska niezależnych producentów

Na międzynarodowych targach MIPCOM w Cannes w ramach stoiska niezależnych producentów telewizyjnych (tzw. programu Media) promują się trzy polskie firmy:...

8 października 2009

Fox wzmacnia struktury marketingowe w Polsce

Fox International Channels Poland (część News Corp.) powiększył dział marketingu. Anna Ziembicka jako marketing manager będzie odpowiedzialna za siedem działających...

8 października 2009

Wirtualna Polska uruchomiła porównywarkę Tanio.pl

Portal Wirtualna Polska uruchomił porównywarkę cen i produktów Tanio.pl. Jak podaje WP, baza Tanio.pl obecnie zawiera ponad 1,2 tys. sklepów...

8 października 2009

Nissan i PZU "ogrywają" kampanię Skody Yeti w Google

Internautom, którzy zachęceni kampanią telewizyjną Skody Yeti (Skoda Auto Polska) wpisywali wczoraj do wyszukiwarki Google hasło "Wygraj Yeti", w wybranych...

8 października 2009

Netia chce zwiększyć sprzedaż przez internet; spółka ponownie współpracuje z Novem

Netia SA chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług w internecie, dlatego m.in. ponownie rozpoczęła współpracę z performancemarketingową firmą Novem....

8 października 2009

BBC Worldwide zapowiada poszerzenie dystrybucji swoich stacji w Polsce

Dean Possenniskie, general manager & senior vice-president BBC Worldwide w regionie EMEA, zapowiedział na targach MIPCOM w Cannes, że do...

8 października 2009

Alior w reklamach chwali się zwycięstwem w rankingach "Newsweeka" i "Forbesa"

Alior Bank ruszył z nową kampanią pt. "Sprawdź, jaki jest najlepszy bank w Polsce", w której chwali się zwycięstwem w...

8 października 2009

Małgorzata Błachnio nową redaktor naczelną miesięcznika "Fun Club"

Małgorzata Błachnio została nową redaktor naczelną miesięcznika rozrywkowego dla młodzieży "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Wcześniej pracowała m.in. na stanowisku zastępcy...

8 października 2009

CPC i BNA finalizują projekt rebrandingu marek Toralizatora Sportowego

Konsorcjum firm Corporate Profiles Consulting (CPC) oraz Brand Nature Access (BNA) finalizuje projekt strategii marek dla Totalizatora Sportowego. Zadaniem CPC...

8 października 2009

O2.pl wdraża targetowanie behawioralne

Portal O2.pl wdraża targetowanie behawioralne reklam. Przedstawiciele spółki nie informują na razie, jaka firma dostarcza im technologię. Zakładają, że firma...