M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 października 2009

Pełka PR obsługuje sieć kawiarni Gloria Jean's

Agencja Pełka PR rozpoczęła współpracę z siecią kawiarni australijskiej marki Gloria Jean's. Odpowiadać będzie za: działania PR, media relations, obsługę...

13 października 2009

Paweł Grzybowski i Damian Bartosiak w zespole Walk The Line

Do agencji Walk The Line dołączyli Paweł Grzybowski na stanowisko senior account managera oraz Damian Bartosiak na stanowisko account executive....

13 października 2009

Grażyna Olbrych, współtwórczyni polskiego "Glamour", odchodzi z G+J

Grażyna Olbrych, redaktor naczelna miesięcznika "Glamour", rozstaje się z wydawnictwem G+J. Spółka nie komentuje powodów jej odejścia. Na jej stanowisko...

13 października 2009

Skandynawskie inspiracje Amiki w kampanii kinowej

W połowie października w kinach w całej Polsce zadebiutuje kampania reklamowa przygotowana przez Kolman Advertising dla marki Amica. To pierwsza...

13 października 2009

Łukasz Szymielewicz menedżerem działu new business w Mediapolu

Dom mediowy Mediapol rozszerzył dział newbusinessowy i powołał nowego menedżera. Został nim Łukasz Szymielewicz, który poprzednio przez kilka lat związany...

13 października 2009

Marka Gore w kampanii wizerunkowej na siatkach wielkoformatowych

Firma odzieżowa Gore prowadzi kampanię reklamową marki Gore. Akcja ma charakter wizerunkowy. Adaptację reklam przygotowywała niemiecka agencja ORT Studios. Za...

13 października 2009

Ipsos Marketing wprowadza narzędzie do szacowania wielkości sprzedaży

Ipsos Marketing, część Ipsosu specjalizująca się w badaniach innowacji, marek i produktów, wprowadza Novaction NextGen - narzędzie badawcze pozwalające oszacować...

13 października 2009

Bakuś ma nową strategię komunikacji - ruszyła kampania z matkami znanych sportowców

"Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama!" - pod takim hasłem prowadzone są najnowsze działania komunikacyjne dziecięcej marki serków Bakuś...

13 października 2009

Launch Audi A5 Sportback wsparty kampanią OOH

Pod hasłem "Śmiało kreślimy nowe idee" trwa kampania launchowa modelu Audi A5 Sportback (importerem tej marki na polskim rynku jest...

13 października 2009

Dax Cosmetics debiutuje w segmencie kosmetyków dla niemowląt

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics wprowadza do sprzedaży nową linię kosmetyków Perfecta Baby. Są to produkty przeznaczone do pielęgnacji delikatnej skóry...

13 października 2009

Unilever wspiera silną kampanią launch bulionetek Knorra

Unilever Polska prowadzi kampanię reklamową wspierającą debiut rynkowy nowego produktu pod marką Knorr w kategorii bulionów - bulionetki. Działania prowadzone...

13 października 2009

Krzysztof Sobieszek stworzy zespół badań marketingowych w Naszej Klasie

Krzysztof Sobieszek, do niedawna invention manager w domu mediowym Mindshare Polska, został pełnomocnikiem zarządu ds. badań w serwisie społecznościowym Nasza-klasa.pl....

13 października 2009

Unilever rusza z promocją konsumencką Cifa i Domestosa

Unilever rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką marek Cif i Domestos pod hasłem "Sprawdź, jak oni sprzątają". Za opracowanie koncepcji, kreację i...

13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

13 października 2009

Loteria Neste wspiera sprzedaż i ma budować lojalność

Agencja Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała dla fińskiego koncernu paliwowego Neste Polska działania promocyjno-reklamowe z zastosowaniem mechanizmu loterii. Osoby tankujące...

13 października 2009

Inchcape Motor startuje z pierwszą kampanią wizerunkową

Inchcape Motor Polska, diler marek BMW i Mini, rozpoczął swoją pierwszą w naszym kraju kampanię wizerunkową. "To ważne..." - takie...

13 października 2009

Lubelska Perła reklamuje się w stolicy, a w 2010 r. planuje kampanię w Podkarpackiem

Browary Lubelskie "Perła" SA rozpoczęły pierwszą kampanię reklamową marki Perła Export poza regionem Lubelszczyzny. Reklamy tego piwa z hasłami "Bez...

13 października 2009

Headz wyśle pielęgniarki do domów mediowych

Headz Marketing Partner, firma z rynku OOH, wysyła patrole ratunkowe do domów mediowych. Pielęgniarki wyposażone w "niezbędniki media plannera" mają...

13 października 2009

Desery KFC promowane w pierwszej kampanii sprzedażowej na Blipie

W serwisie mikroblogowym Blip.pl (GG Network SA) trwa pierwsza w jego historii akcja sprzedażowa. AmRest promuje tam desery KFC (o...

13 października 2009

Natasza Szymczak awansuje na szefa rozwoju produktów dwumedialnych Polskapresse

Natasza Szymczak, dyrektor biura reklamy Polskapresse Filia Poznań, została dyrektorem rozwoju produktów dwumedialnych Grupy Wydawniczej "Polskapresse". Na stanowisku dyrektora biura...

13 października 2009

Zmiana struktury agencji PZL - powstaje pięć odrębnych zespołów

W agencji reklamowej PZL (grupa Leo Burnett) zmieniła się struktura wewnętrzna. Zespół agencji zatrudniającej 56 osób został podzielony na pięć...

13 października 2009

Tomasz Lis dyrektorem zarządzającym Ogilvy Public Relations

Tomasz Lis objął stanowisko dyrektora zarządzającego Ogilvy Public Relations. Zastąpił Lidię Cieślak, która odeszła z firmy i jej dalsze plany...

14 października 2009

Klienci Teliszewskiego kończą współpracę z CR Mediami

Expander i Totalizator Sportowy nie kupują już mediów przez spółki Internet Group. Jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji, obaj marketerzy,...

14 października 2009

Luksusowa kolekcja Lenora wspierana reklamą

Procter & Gamble rozpoczął kampanię promującą nową linię perfumowanych płynów do płukania tkanin - Lenor Parfumelle. Produkt został stworzony we...

14 października 2009

Łucja Reklewska szefową sprzedaży OOH w PMPG

Łucja Reklewska, do niedawna zastępca dyrektora sprzedaży w Atvertinie (digital signage), objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor sprzedaży OOH w Platformie...

14 października 2009

TVP ogłasza konkurs na prezesa i członków zarządu

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej zdecydowała o ogłoszeniu postępowania kwalifikacyjnego do nowego zarządu spółki. W drodze konkursu zostaną obsadzone stanowiska prezesa...

14 października 2009

Soplica rozda 18 tys. alkomatów

CEDC w ramach akcji marketingowej swojej marki wódki Soplica rozda 18 tys. darmowych alkomatów dla kierowców. To kontynuacja ubiegłorocznej akcji...

14 października 2009

Filmweb.pl w portfolio ARBOnetwork; portal rozbuduje dział sprzedaży agencyjnej

Portal filmowy Filmweb.pl z grupy Omnigence wszedł do oferty sieci reklamy internetowej ARBOnetwork firmy ARBOmedia Polska. Będzie sprzedawać kampanie zasięgowe...

14 października 2009

Adv.pl i PTK Centertel podpisały ramową umowę o współpracy

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, przedłużył umowę z agencją interaktywną Adv.pl. Strony podpisały umowę ramową na czas nieokreślony. Umowa...

14 października 2009

Nowa sieć Star Finance ma inwestować w reklamę i będzie szukać agencji

Na rynek doradztwa i pośrednictwa finansowego chce wejść nowa sieć Star Finance. Jest to nowa marka, którą stworzyła firma Gold...

14 października 2009

Newton Media kolejnym klientem ReproPolu

ReproPol i Newton Media podpisały umowę dotyczącą korzystania z bazy prasowej wydawców reprezentowanych przez organizację. Jest to kolejna firma, która...

14 października 2009

Magdalena Jabłońska ponownie w biurze reklamy Springera

Magdalena Jabłońska, ostatnio dyrektor sprzedaży działu internet w biurze reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska, wróciła do wydawnictwa. Przez ostatni...

14 października 2009

P&G uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce"

Procter & Gamble (P&G) uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce". Można w nim kupić online produkty biorące udział w...

14 października 2009

Dwóch nowych menedżerów od internetu w Polskapresse; docelowo będzie siedmiu

Marcin Twaróg i Artur Modzelewski objęli stanowiska regionalnych menedżerów ds. rozwoju serwisów kontentowych w Polskapresse. Są to nowe funkcje w...

14 października 2009

Boiron wspiera produkty marki Homeoptic

Firma farmaceutyczna Boiron rozpoczyna kampanię reklamową, w której wspiera markę Homeoptic (krople do oczu). Działania prowadzone będą pod hasłem "Komputer...

14 października 2009

Bank Nordea będzie reklamował hipoteki

Nordea Bank Polska przygotował nową kampanię reklamową, w której będzie promował swoją ofertę kredytów hipotecznych. - Działamy trochę wbrew temu,...

14 października 2009

Endemol Polska pracuje nad nową formułą teleturnieju dla TVP2

Firma producencka Endemol Polska pracuje nad nową formułą programu rozrywkowego "Dzieciaki górą" emitowanego w TVP2. W nowej wersji teleturnieju dzieci...

14 października 2009

Kolejni partnerzy dołączą do programu Payback w lutym lub marcu 2010 r.

Kolejni partnerzy programu lojalnościowego Payback pojawią się w lutym lub marcu przyszłego roku. Operator programu - firma Loyalty Partner -...

14 października 2009

Kolejna edycja INMA odbędzie się w Krakowie

International Newsmedia Marketing Association (INMA) zorganizuje w przyszłym roku europejską konferencję w Krakowie. Spotkanie przedstawicieli branży medialnej odbędzie się od...

14 października 2009

Ad-Vice uruchomiła sieć tematyczną dla mężczyzn; zarządza nią Magdalena Kita

Spółka Ad-Vice uruchomiła AdRenaline, czyli nową sieć reklamową skupiającą media interaktywne skierowane do mężczyzn. Szefową AdRenaline została Magdalena Kita, która...

14 października 2009

Totalizator chce przekonać do siebie młodszych, startuje kampania wizerunkowo-produktowa

Totalizator Sportowy rozpoczął dwutorową wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania towarzyszą jednoczesnej zmianie nazwy Dużego Lotka na Lotto. Celem szeroko zakrojonych działań...

15 października 2009

RMF i Time potwierdzają zainteresowanie usługami brokerskimi

Grupa RMF oraz należąca do ZPR grupa Time chcą aktywniej zaangażować się w działalność brokerską na rynku radiowym. Jak przyznaje...

15 października 2009

Grupa TP stawia na performance marketing

Grupa TP do końca tego roku planuje rozpoczęcie współpracy z dwiema kolejnymi firmami specjalizującymi się w tzw. performance marketingu. Firma...

15 października 2009

Barbara Kowalska w Saatchi & Saatchi Digital

Do zespołu Saatchi & Saatchi Digital dołączyła Barbara Kowalska. Objęła stanowisko interactive production managera. Nowo utworzone stanowisko upodabnia strukturę agencji...

15 października 2009

Żelazna Studio dla Nastawni

Żelazna Studio, firma oferująca kompleksową obsługę fotograficzną, rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Nastawnia. Wspólne działania obejmują m.in. wykonywanie zdjęć produktowych...

15 października 2009

Literaccy klienci Highlite PR

Highlite PR rozpoczęła pracę dla Wrocławskich Promocji Dobrych Książek oraz Literackiej Nagrody Europy Środkowej "Angelus". Dla obu klientów agencja będzie...

15 października 2009

BZ WBK wycofał reklamy ze stadionu na meczu Polska - Słowacja, inni sponsorzy zaniepokojeni

Bank BZ WBK wycofał reklamy ze stadionu na meczu Polska - Słowacja, inni sponsorzy są zaniepokojeni sytuacją wokół PZPN i...

15 października 2009

Katarzyna Cichopek reklamuje Barbie

Katarzyna Cichopek, aktorka znana m.in. z serialu "M jak miłość", została bohaterką tegorocznej kampanii reklamowej zabawek z serii "Barbie i...

15 października 2009

HBO Polska promuje serial "Czysta krew"

W portalu społecznościowym Nasza-klasa.pl rozpoczęła się kampania promująca drugi sezon serialu telewizyjnego "Czysta krew" emitowanego w polskim HBO. Na potrzeby...

15 października 2009

Paweł Wróbel kieruje połączonym marketingiem i PR Grupy Generali

Z Grupą Generali Polska rozstała się dotychczasowa dyrektor marketingu Monika Oworuszko (pracowała w firmie od września 2003 r.). Jej dalsze...