M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 października 2009

Hand Made i MPG przygotowały kampanię wizerunkową sieci aptek Dbam o Zdrowie

DOZ SA, operator aptek Dbam o Zdrowie, rozpoczął pierwszą w historii kampanię wizerunkową tej sieci. Strategię i kreację działań przygotowała...

15 października 2009

Re-Akcja obsługuje budżet sieci sklepów Parfois

Portugalska sieć sklepów Parfois specjalizująca się w sprzedaży biżuterii i dodatków współpracuje w zakresie obsługi działań marketingowych z firmą Re-Akcja...

15 października 2009

Kampania marki Cin & Cin ocieka seksem

Ambra SA, producent m.in. win musujących i wermutów marki Cin & Cin, w nowej kampanii (która ruszy w piątek 16...

15 października 2009

Speedway Ekstraliga przez kolejne trzy sezony w TVP

Telewizja Polska przez trzy kolejne sezony (do 2012 r.) na zasadach wyłączności będzie transmitować na swoich antenach zawody Speedway Ekstraligi....

15 października 2009

Maciej Głuszek, były dyrektor kreatywny w Peppermint, zakłada studio graficzne

Maciej Głuszek, do niedawna dyrektor kreatywny w firmie marketing services Peppermint, zakłada własne studio graficzne. Na razie nie ujawnia jego...

15 października 2009

We wrześniu "Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał średnio 117 tys. egz.

We wrześniu br. średnia sprzedaż ogółem "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) wyniosła 117 tys. egz. - wynika z danych wydawcy....

15 października 2009

Prawdopdobne zmiany we władzach I-Group, Gaweł prezesem?

W związku ze spodziewanym wejściem inwestora do Internet Group, spekuluje się o zmianach we władzach tej spółki. Piotr Gaweł, obecnie...

15 października 2009

Tegoroczne Róże Gali na pewno bez telewizji

G+J Polska rozpoczęło kolejną edycję konkursu Róże Gali organizowanego przez tygodnik "Gala". To już siódma edycja tego konkursu na najpiękniejszych...

15 października 2009

Krzysztof Łuszczewski p.o. dyrektorem programowym w Antyradiu

W najbliższy poniedziałek Krzysztof Łuszczewski przejmie obowiązki dyrektora programowego Antyradia (Eurozet). Jako p.o. dyrektor programowy stacji zastąpi Tomasza Kasprzyka, który...

15 października 2009

PKO BP przy okazji giełdowej emisji inwestuje w reklamę wizerunkową

PKO BP prowadzi obecnie emisję publiczną 250 mln akcji z prawem poboru o łącznej wartości 4,9 mld zł (zapisy na...

15 października 2009

CR Media oświadcza, "MMP" odpowiada

W nawiązaniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" pt. "Klienci Teliszewskiego kończą współpracę z CR Mediami" CR Media nadesłało oświadczenie,...

16 października 2009

Jarosław Burdek i Dariusz Wasilewski dołączają do zespołu 4fun Media

Do zespołu 4fun Media SA, nadawcy kanałów tematycznych, dołączają nowi menedżerowie. Dyrektorem programowym i muzycznym Rebel TV, stacji muzycznej, która...

16 października 2009

Katarzyna Rek awansuje w On Board PR

Katarzyna Rek awansowała ze stanowiska senior PR consultanta na menedżera w agencji On Board PR. Poszerza się zakres jej kompetencji....

16 października 2009

Alina Lempa awansuje na prezesa IQS

Alina Lempa zostanie od stycznia 2010 r. prezesem grupy IQS. Będzie łączyć tę funkcję z dotychczasowym stanowiskiem dyrektor zarządzającej i...

16 października 2009

SKOK możliwym inwestorem w Internet Group; zmiany personalne

Zarząd Internet Group nie skomentował pogłosek o możliwości wejścia SKOK-u jako inwestora do tej spółki. Według naszych źródeł SKOK najprawdopodobniej...

16 października 2009

Rieber Foods Polska ostatecznie rezygnuje z przejęcia Gellwe

W związku z decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który nie zgodził się na zakup marki Gellwe przez Rieber &...

16 października 2009

Firma Müller w kolejnym spocie promuje nowy produkt

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawił się nowy spot firmy Müller, producenta świeżych produktów mlecznych. Reklama to spójna kontynuacja wcześniejszej kampanii...

16 października 2009

Jolanta Niedźwiecka senior brand managerem w Royal Unibrew

Jolanta Niedźwiecka, która przez ostatnich 5 lat pracowała w Cadbury Wedel jako senior brand manager czekoladowych batonów, przeszła do marketingu...

16 października 2009

Porażkę ze Słowakami oglądało 3,9 mln Polaków - podobnie jak z Czechami

Środowy mecz Polska - Słowacja kończący eliminacje do mistrzostw świata w piłce nożnej w 2010 r., a zakończony przegraną naszej...

16 października 2009

Scholz & Friends zachowuje obsługę PR, ale likwiduje dział

Anna Przedrzymirska, która od początku br. (patrz DS "MMP" z 6 stycznia br.) zarządzała działem PR agencji Scholz & Friends...

16 października 2009

Marek Guzowski z Eskadry przechodzi do Ciszewski Marketing Sportowy

Marek Guzowski dołączył do zespołu Ciszewski Marketing Sportowy, gdzie objął stanowisko business development managera. Do jego obowiązków należeć będą rozwój...

16 października 2009

Sport Management Polska będzie pracować dla polskich zawodniczek teakwon-do

Agencja Sport Management Polska zajmie się obsługą marketingową polskiej reprezentacji kobiet w teakwon-do, jednym ze sportów walki. Agencja przygotowuje specjalny...

16 października 2009

Pełka PR będzie pracować dla firmy Akuna Polska

Agencja Pełka PR podpisała kontrakt na roczną współpracę z firmą Akuna Polska Sp. z o.o. - firmą należącą do międzynarodowego...

16 października 2009

Kanał Domo dołącza do oferty sieci Multimedia Polska

Kanał tematyczny Domo poświęcony wnętrzom i architekturze znalazł się w ofercie sieci kablowej firmy Multimedia Polska. Domo będzie dostępny dla...

16 października 2009

Religia TV planuje poszerzenie dystrybucji i ramówki

Kierownictwo Religia TV deklaruje, że rozmawia z Cyfrowym Polsatem na temat poszerzenia dystrybucji. Obecnie Religia TV dociera do 3,8 mln...

16 października 2009

Tesco Clubcard ma już ok. miliona uczestników

Tesco Clubcard ma już ok. miliona uczestników. Program lojalnościowy sieci Tesco został wprowadzony na początku sierpnia br. W programie Clubcard...

16 października 2009

PZ Cussons chce zbudować segment mydeł antybakteryjnych

PZ Cussons wprowadziło na polski rynek nową markę antybakteryjnych mydeł Carex. Debiutując z tym brandem, marketer chce stworzyć nową kategorię....

16 października 2009

Piotr Szczepaniak twierdzi, że nie kończy współpracy z PTC

Piotr Szczepaniak zaprzeczył pogłoskom, że kończy współpracę z Polską Telefonią Cyfrową. Obecnie pełni funkcję customer insight managera PTC, wcześniej był...

16 października 2009

Kolejna odsłona reklamy Lisnera ma przynieść wzrost udziałów o blisko 2 pkt proc.

Uniq Lisner wkrótce rozpocznie kolejną odsłonę działań reklamowych, które realizuje od ub.r. Tym razem layouty reklamowe - barki rybackie z...

19 października 2009

Enel-Med promuje w stolicy ofertę stomatologiczną

Agencja reklamowa Albert Lumberjacker przygotowała kampanię dla centrum medycznego Enel-Med. Jej głównym celem jest poinformowanie o kompleksowej ofercie z zakresu...

19 października 2009

Polkomtel zainteresowany performance marketingiem

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, jest zainteresowany rozpoczęciem w niedalekiej przyszłości współpracy z firmami wyspecjalizowanymi w performance marketingu. Obecnie...

19 października 2009

Philip Morris adresuje markę Vibe do młodych

Firma tytoniowa Philip Morris Polska (PMPL) wprowadza nową markę papierosów - Vibe. Jest to brand sygnowany logo istniejących już w...

19 października 2009

Caterham wprowadza swoje samochody do sprzedaży w Polsce

W Polsce rozpoczęła działalność spółka Caterham Polska, wyłączny importer samochodów Caterham 7. Są to auta produkowane w małych seriach, sportowe,...

19 października 2009

Murator sprzedał kilkanaście pakietów Max TV

Biuro reklamy "Super Expressu" (Murator SA) w ciągu trzech tygodni sprzedało kilkanaście pakietów Max TV. W ofercie dziennika dostępne są...

19 października 2009

Trzy nowe kanały Discovery w ofercie Multimedia Polska

ID Investigation Discovery, Discovery Historia i Discovery HD dołączają do oferty sieci Multimedia Polska. Nowe stacje dostępne będą dla abonentów...

19 października 2009

Polkomtel outsourcuje sprzedaż kart pre-paid do Target BPO

Polkomtel zdecydował się na outsourcing i przekazał polskiej firmie Target BPO zarządzanie zespołami sprzedaży kart pre-paid: Simplus, 36,6 i Sami...

19 października 2009

Mangustin, agencja Piotra Kabulaka, pracuje dla Genexo i Tevy

Mangustin, agencja reklamowa Piotra Kabulaka, pracuje dla nowych klientów farmaceutycznych - Prela z portfolio Genexo i Aescinu z portfolio Tevy....

19 października 2009

Kompania Piwowarska może przenieść dział marketingu do Warszawy

W Kompanii Piwowarskiej pracuje zespół analizujący ewentualną przeprowadzkę działu marketingu z Poznania do Warszawy. Jego prace mają potrwać jeszcze około...

19 października 2009

PKO BP, Bet365.com i NEC sponsorami XXI Biegu Niepodległości

Bank PKO BP będzie sponsorem strategicznym XXI Biegu Niepodległości, który odbędzie się w Warszawie. Jest to jedna z największych tego...

19 października 2009

Vectra i Cyfrowy Polsat chcą oferować usługi telewizji mobilnej

Firma Vectra, operator sieci kablowej, podpisał z firmą Info-TV-FM list intencyjny w sprawie uruchomienia systemu pilotażowego telewizji mobilnej (DTB-H). Operator...

19 października 2009

Pianista Stanisław Drzewiecki w jury Galerii Plakatu AMS

Tegoroczna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS organizowana jest pod hasłem "Fryderyku! Wróć do Warszawy!". Jej cele to rozbudzenie świadomości i...

19 października 2009

Córka Jaggera i Coco Rocha będą reklamowały kosmetyki Rimmel

Koncern Coty podpisał umowy z Georgią May Jagger, córką wokalisty Micka Jaggera, i modelką Coco Rocha. W ramach umowy obie...

19 października 2009

George Clooney znów w projekcie "What else?" dla Nespresso

Na początku listopada br. na wybranych rynkach Europy, Ameryki i Azji rozpocznie się kampania reklamowa marki Nespresso (Nestle) pod hasłem...

19 października 2009

Małgorzata Cetera-Bulka rozstała się z Polskapresse

Małgorzata Cetera-Bulka rozstała się z Grupą Polskapresse. Cetera-Bulka do maja br. pełniła funkcję prezesa Oddziału Biuro Reklamy Grupy Wydawniczej Polskapresse....

19 października 2009

Snopkiewicz w Agencji Informacji; Skorus w "Panoramie"

Jacek Snopkiewicz został zastępcą dyrektora Agencji Informacji ds. TVP Info, a Jacek Skorus objął kierownictwo redakcji "Panoramy" TVP2. Jacek Snopkiewicz...

20 października 2009

Paweł Orliński odpowiada za sprzedaż i marketing HTC w Polsce i w regionie

Paweł Orliński objął stanowisko dyrektora regionu CIS (Central Europe and Russia) w firmie HTC Europe zajmującej się produkcją telefonów komórkowych....

20 października 2009

FoodCare będzie rozwijać markę Gellwe

Marka Gellwe pozostanie w portfolio Food Care - poinformowali przedstawiciele tej spółki po tym, jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów...

20 października 2009

JWT Warszawa realizuje międzynarodową kampanię dla ETA

Agencja reklamowa JWT Warszawa rozpoczęła współpracę z Ambasadą Egiptu w Polsce, a konkretnie z Biurem ds. Turystyki (Egyptian Tourist Authority...

20 października 2009

W nowej kampanii mBank przekonuje, że bank internetowy jest nie tylko dla młodych

MBank, wirtualny bank z grupy BRE Banku, w nowej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej, pokazuje, że jego oferta może być atrakcyjna nie tylko...

20 października 2009

Polsat Media otwiera sprzedaż czasu na listopad

Polsat Media, biuro reklamy stacji Polsatu i TV4, otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na listopad. Ceny reklam w Polsacie obniżono o...