FireFly Group chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu 4-5 lat
Grupa FireFly chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu najbliższych 4-5 lat. Firma rozwija poszczególne działy i szuka partnerów do współpracy...
Grupa FireFly chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu najbliższych 4-5 lat. Firma rozwija poszczególne działy i szuka partnerów do współpracy...
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, producent mleka marki Łowicz, i Olympus Polska, producent aparatów fotograficznych, przygotowały cross-promocję. Na 10 mln...
Spółka Sfinks Polska (właściciel sieci restauracji) podpisała umowę warunkową kupna spółki Da Grasso zarządzającej siecią pizzerii w Polsce. Sfinks przejmie...
Firma PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, podpisała długofalową umowę o współpracy z firmą performance marketingu Novem, która specjalizuje się...
Den Braven East, wschodnioeuropejski oddział Grupy Den Braven zajmującej się technologią uszczelnień, zdecydował się powierzyć działania wizerunkowe agencji GutPR. Współpraca...
Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc występuje w duecie z prezenterem Hubertem Urbańskim w nowej kampanii SuperDuetu Banku Millennium. - Nawiązanie do...
Kanał Romance TV Polska wystartuje w I kwartale 2010 r. Nadawcą stacji jest niemiecka spółka Romance TV GmbH & Co....
Hubert Zawadzki, manager communications & external relations w Corporate Affairs Department w firmie tytoniowej Philip Morris Polska, odchodzi ze spółki....
Urszula Pierzchała została dyrektorem marketingu i rozwoju sprzedaży w Grupie Kolastyna. Poprzednio przez kilka lat związana była z firmą Eveline...
Najważniejsza premiera firmy Microsoft - systemu operacyjnego Windows 7 - nie będzie miała samodzielnej kampanii reklamowej. Marketer uznał, że najbardziej...
Od połowy października do początku grudnia br. na antenie TVP1 i TVP2 zostanie wyemitowany cykl programów producenta kawy MK Cafe...
Aleksandra Łojko została group account directorem w agencji Netizens. Jej przyjście związane jest z połączeniem agencji Peppermint i Netizens. Dotychczas...
Axel Springer Polska przebudował dział sprzedaży korporacyjnej. Celem tej zmiany jest zwiększenie integracji działań BTL-owych tytułów z portfolio wydawcy. Springer...
Dzisiaj na rynku pojawi się nowy magazyn wydawnictwa Edipresse Polska "Mamy radzą mamom". Ma to być pierwszy w Polsce poradnik...
Dominika Dworak została PR managerem w agencji OS3 Multimedia. Zastąpiła na tym stanowisku Arkadiusza Piaska, który odszedł z firmy. Dominika...
Crime & Investigation, nowa stacja AETN, ma wejść do Polski w styczniu 2010 roku. Dystrybucją kanału zajmie się Chello Central...
Wydawnictwo Infor Biznes wygrało proces przeciwko firmie Al Pari Business Centre Norbert Poliński o nielegalne wykorzystywanie kontentu serwisów internetowych. Wyrok...
Agencja Good One PR pozyskała nowego klienta. Jest nim spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej Happy Group, która zajmuje się...
Do działu kreacji agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group dołączyły dwie nowe osoby. Justyna Garbal objęła stanowisko junior art directora....
W najbliższych tygodniach sieć kablowa Vectra chce poszerzyć swoją ofertę telewizyjną. Operator wprowadzi do oferty dekodery z cyfrową nagrywarką programu...
Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową zupy mlecznej Mleczny Start. Produkt ten, wprowadzony do sprzedaży w 2006 roku, z...
Z ostatniego badania wizerunku branży badawczej przeprowadzonego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) wynika, że najlepiej postrzegana jest...
Poznańska agencja reklamowa Blue Grass oraz Althermedia - firma oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie...
Animatic Studio, firma wyspecjalizowana w tworzeniu animatików - animowanych i udźwiękowionych filmów, które są formą przedstawienia idei spotu reklamowego przed...
W zaplanowanych na drugą połowę listopada (25-27) obradach jury międzynarodowego konkursu reklamowego European Advertising Festival "Eurobest" zasiądzie dwóch przedstawicieli z...
SiroScan prowadzi kampanię reklamową nowej linii zapachów marki D&G. Po raz pierwszy równocześnie wprowadzono pięć wariantów zapachowych. Jak przekazała Małgorzata...
Od 16 października trwa kampania reklamowa zapowiadająca otwarcie łódzkiego sklepu IKEA. Hasło przewodnie: "Największa IKEA w Polsce w Warszawie się...
Na rynku powstała nowa agencja eventowa Orchidea Group. Jej twórcy - Agnieszka Pałaszkiewicz i Sebastian Wasiński - chcą wyróżnić się...
Firma Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawca z branży yellow pages, wprowadziła do swojego serwisu internetowego Pkt.pl reklamę wideo. Format jest...
Rafał Betlejewski, współwłaściciel agencji reklamowej Rossegger Koledzy, prowadzi zajęcia ze studentami Wyższej Szkoły Promocji (WSP) w Warszawie. Główny temat warsztatów...
MasterCard po raz pierwszy prowadzi kampanię z wykorzystaniem sponsoringu użyczeniowego (potocznie product placement). Marka kart płatniczych Maestro pojawia się w...
Wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach agencja SearchLab należąca do Agory SA rozpoczęła współpracę z norweskimi liniami lotniczymi Norwegian w Polsce....
Novimedia CP na zlecenie spółki LPP przygotuje custom publishing dla marki odzieżowej Cropp. Będzie to pierwszy tego typu magazyn kierowany...
BRE Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje usługi bankowości transakcyjnej. Pod tym hasłem kryją się produkty, które wspomagają...
Agencja TBWA/PR rozpoczęła współpracę z Pracownią Gier Szkoleniowych. Pracownia Gier Szkoleniowych to firma zajmująca się projektowaniem oraz prowadzeniem gier szkoleniowych...
Agencja PR Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Mobile.eu - internetowym serwisem ogłoszeń motoryzacyjnych. Agencja odpowiada za doradztwo komunikacyjne dla...
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i Millward Brown SMG/KRC opublikowały pierwsze wyniki Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy w ramach...
Amerykańska firma badawcza MSW Research będzie stosować metodologię polskiej firmy biometrycznej Laboratory & Co. Nowe usługi będą oferowane pod marką...
Agencja reklamowa XL Promotion uruchomiła dział eventowy. Jako event managerowie kierują nim Anna Beszczyńska i Gabriela Kacperska. Obie mają kilkuletnie...
Philips Polska prowadzi telewizyjną kampanię reklamową, w której promuje linię żelazek Azur. Działania reklamowe zaplanowano na ponad miesiąc, ich budżetu...
Telewizja muzyczna Eska TV poszerza swój zasięg. Dostępna dotychczas głównie za pośrednictwem platformy N stacja pojawi się w ofercie operatora...
Wysyłkowy gigant Quelle zniknie z rynku niemieckiego. Syndyk holdingu Arcandor, do którego należy Quelle, po bezskutecznych poszukiwaniach inwestora zdecydował o...
Kuchnia.TV i Domo, kanały tematyczne produkowane przez Canal Plus Cyfrowy, oraz firm Amica, krajowy producent sprzętu AGD, podpisały umowę, na...
Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową piwa Wojak. "W życiu jak w boksie - jeśli chcesz coś wygrać, musisz o...
Katarzyna Mokrysz została dyr. ds. marketingu w firmie Mokate. Będzie łączyć tę funkcję ze stanowiskiem dyrektora Centrum Badań i Wdrożeń....
STU Ergo Hestia, które po I poł. roku w ubezpieczeniach majątkowych przegoniło dotychczasowego wicelidera - TUiR Wartę, zmieniło swoją strategię...
Dziennik "Polska" i gazeta "Echo Miasta" należące do grupy wydawniczej Polskapresse oraz dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media rozpoczynają...
Od dziś w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie rozpocznie się cykl specjalnych akcji promocyjnych pod...
Od 19 października trwa kampania reklamowa Fisielowego Kubka - kisielu bez gotowania dla dzieci marki Delecta (Rieber Foods Polska). Kampania...
Do działu client service agencji Change Connections dołączyły Magdalena Kiss jako account manager interactive (dotychczas w K2) oraz Maria Terlecka,...