M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 października 2009

FireFly Group chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu 4-5 lat

Grupa FireFly chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu najbliższych 4-5 lat. Firma rozwija poszczególne działy i szuka partnerów do współpracy...

20 października 2009

OSM w Łowiczu rozdaje aparaty Olympusa i wycieczki do Austrii

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, producent mleka marki Łowicz, i Olympus Polska, producent aparatów fotograficznych, przygotowały cross-promocję. Na 10 mln...

20 października 2009

Sfinks przejmuje sieć pizzerii Da Grasso za ok. 40 mln zł

Spółka Sfinks Polska (właściciel sieci restauracji) podpisała umowę warunkową kupna spółki Da Grasso zarządzającej siecią pizzerii w Polsce. Sfinks przejmie...

20 października 2009

Novem obsługuje PTK Centertel

Firma PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, podpisała długofalową umowę o współpracy z firmą performance marketingu Novem, która specjalizuje się...

20 października 2009

Den Braven East wybiera GutPR

Den Braven East, wschodnioeuropejski oddział Grupy Den Braven zajmującej się technologią uszczelnień, zdecydował się powierzyć działania wizerunkowe agencji GutPR. Współpraca...

20 października 2009

Krzysztof Hołowczyc dołącza do grona celebrytów w reklamach Millennium

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc występuje w duecie z prezenterem Hubertem Urbańskim w nowej kampanii SuperDuetu Banku Millennium. - Nawiązanie do...

20 października 2009

Debiut Romance TV Polska w 2010 r.; Krzysztof Mikulski kieruje pracami nad stacją

Kanał Romance TV Polska wystartuje w I kwartale 2010 r. Nadawcą stacji jest niemiecka spółka Romance TV GmbH & Co....

20 października 2009

Zawadzki odchodzi z Philip Morris Polska, a Grzesiak poszerza kompetencje

Hubert Zawadzki, manager communications & external relations w Corporate Affairs Department w firmie tytoniowej Philip Morris Polska, odchodzi ze spółki....

20 października 2009

Pierzchała szefem marketingu w Grupie Kolastyna

Urszula Pierzchała została dyrektorem marketingu i rozwoju sprzedaży w Grupie Kolastyna. Poprzednio przez kilka lat związana była z firmą Eveline...

20 października 2009

System Windows 7 bez samodzielnej kampanii, ale wspólnie z partnerami

Najważniejsza premiera firmy Microsoft - systemu operacyjnego Windows 7 - nie będzie miała samodzielnej kampanii reklamowej. Marketer uznał, że najbardziej...

20 października 2009

MK Cafe ma swój program w TVP

Od połowy października do początku grudnia br. na antenie TVP1 i TVP2 zostanie wyemitowany cykl programów producenta kawy MK Cafe...

20 października 2009

Aleksandra Łojko group account directorem w Netizens

Aleksandra Łojko została group account directorem w agencji Netizens. Jej przyjście związane jest z połączeniem agencji Peppermint i Netizens. Dotychczas...

20 października 2009

Springer mocniej wchodzi w kompetencje BTL-owe; awanse w strukturach

Axel Springer Polska przebudował dział sprzedaży korporacyjnej. Celem tej zmiany jest zwiększenie integracji działań BTL-owych tytułów z portfolio wydawcy. Springer...

20 października 2009

Mamy robią nowy magazyn Edipresse

Dzisiaj na rynku pojawi się nowy magazyn wydawnictwa Edipresse Polska "Mamy radzą mamom". Ma to być pierwszy w Polsce poradnik...

20 października 2009

OS3 Multimedia ma nowego PR managera

Dominika Dworak została PR managerem w agencji OS3 Multimedia. Zastąpiła na tym stanowisku Arkadiusza Piaska, który odszedł z firmy. Dominika...

20 października 2009

Crime & Investigation zadebiutuje na rynku kanałów tematycznych

Crime & Investigation, nowa stacja AETN, ma wejść do Polski w styczniu 2010 roku. Dystrybucją kanału zajmie się Chello Central...

20 października 2009

Jedna wygrana i dwie ugody Inforu w walce z kopiowaniem treści

Wydawnictwo Infor Biznes wygrało proces przeciwko firmie Al Pari Business Centre Norbert Poliński o nielegalne wykorzystywanie kontentu serwisów internetowych. Wyrok...

21 października 2009

Good One PR zaczyna pracować dla Happy Group

Agencja Good One PR pozyskała nowego klienta. Jest nim spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej Happy Group, która zajmuje się...

21 października 2009

Większa kreacja w Focus Media Group

Do działu kreacji agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group dołączyły dwie nowe osoby. Justyna Garbal objęła stanowisko junior art directora....

21 października 2009

Vectra wprowadzi nagrywarki TV

W najbliższych tygodniach sieć kablowa Vectra chce poszerzyć swoją ofertę telewizyjną. Operator wprowadzi do oferty dekodery z cyfrową nagrywarką programu...

21 października 2009

Mleczny Start reklamowany, ale zachowuje status marki społecznie zaangażowanej

Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową zupy mlecznej Mleczny Start. Produkt ten, wprowadzony do sprzedaży w 2006 roku, z...

21 października 2009

MB SMG/KRC najlepiej postrzeganą firmą badawczą według badań PTBRiO

Z ostatniego badania wizerunku branży badawczej przeprowadzonego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) wynika, że najlepiej postrzegana jest...

21 października 2009

Blue Grass i Althermedia połączyły siły

Poznańska agencja reklamowa Blue Grass oraz Althermedia - firma oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie...

21 października 2009

Animatic Studio poszerza ofertę o fotomatiki i kontent POS-TV

Animatic Studio, firma wyspecjalizowana w tworzeniu animatików - animowanych i udźwiękowionych filmów, które są formą przedstawienia idei spotu reklamowego przed...

21 października 2009

Ewa Góralska i Wojciech Dagiel w jury Eurobestu

W zaplanowanych na drugą połowę listopada (25-27) obradach jury międzynarodowego konkursu reklamowego European Advertising Festival "Eurobest" zasiądzie dwóch przedstawicieli z...

21 października 2009

SiroScan promuje pięć nowych zapachów D&G

SiroScan prowadzi kampanię reklamową nowej linii zapachów marki D&G. Po raz pierwszy równocześnie wprowadzono pięć wariantów zapachowych. Jak przekazała Małgorzata...

21 października 2009

IKEA otwiera nowy sklep w Łodzi - informuje o tym w kampanii

Od 16 października trwa kampania reklamowa zapowiadająca otwarcie łódzkiego sklepu IKEA. Hasło przewodnie: "Największa IKEA w Polsce w Warszawie się...

21 października 2009

Nowa agencja Orchidea chce się wyróżnić sposobem rozliczania

Na rynku powstała nowa agencja eventowa Orchidea Group. Jej twórcy - Agnieszka Pałaszkiewicz i Sebastian Wasiński - chcą wyróżnić się...

21 października 2009

Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne będzie zarabiać na reklamach wideo

Firma Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawca z branży yellow pages, wprowadziła do swojego serwisu internetowego Pkt.pl reklamę wideo. Format jest...

21 października 2009

Rafał Betlejewski prowadzi projekt Warsaw Street Performance

Rafał Betlejewski, współwłaściciel agencji reklamowej Rossegger Koledzy, prowadzi zajęcia ze studentami Wyższej Szkoły Promocji (WSP) w Warszawie. Główny temat warsztatów...

21 października 2009

MasterCard po raz pierwszy inwestuje w placement

MasterCard po raz pierwszy prowadzi kampanię z wykorzystaniem sponsoringu użyczeniowego (potocznie product placement). Marka kart płatniczych Maestro pojawia się w...

21 października 2009

SearchLab obsługuje w zakresie SEO linie lotnicze Norwegian

Wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach agencja SearchLab należąca do Agory SA rozpoczęła współpracę z norweskimi liniami lotniczymi Norwegian w Polsce....

21 października 2009

Novimedia przygotuje custom dla marki Cropp

Novimedia CP na zlecenie spółki LPP przygotuje custom publishing dla marki odzieżowej Cropp. Będzie to pierwszy tego typu magazyn kierowany...

21 października 2009

BRE promuje bankowość transakcyjną

BRE Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje usługi bankowości transakcyjnej. Pod tym hasłem kryją się produkty, które wspomagają...

21 października 2009

TBWA/PR dla Pracowni Gier Szkoleniowych

Agencja TBWA/PR rozpoczęła współpracę z Pracownią Gier Szkoleniowych. Pracownia Gier Szkoleniowych to firma zajmująca się projektowaniem oraz prowadzeniem gier szkoleniowych...

21 października 2009

Euro RSCG Sensors pracuje dla Mobile.eu

Agencja PR Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Mobile.eu - internetowym serwisem ogłoszeń motoryzacyjnych. Agencja odpowiada za doradztwo komunikacyjne dla...

21 października 2009

Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego już są na rynku

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i Millward Brown SMG/KRC opublikowały pierwsze wyniki Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy w ramach...

21 października 2009

Amerykańska firma MSW Research będzie stosować metodologię Laboratory & Co.

Amerykańska firma badawcza MSW Research będzie stosować metodologię polskiej firmy biometrycznej Laboratory & Co. Nowe usługi będą oferowane pod marką...

22 października 2009

XL Promotion uruchamia dział eventów

Agencja reklamowa XL Promotion uruchomiła dział eventowy. Jako event managerowie kierują nim Anna Beszczyńska i Gabriela Kacperska. Obie mają kilkuletnie...

22 października 2009

Philips reklamuje żelazka w telewizji

Philips Polska prowadzi telewizyjną kampanię reklamową, w której promuje linię żelazek Azur. Działania reklamowe zaplanowano na ponad miesiąc, ich budżetu...

22 października 2009

Eska TV w ofercie Telefonii Dialog

Telewizja muzyczna Eska TV poszerza swój zasięg. Dostępna dotychczas głównie za pośrednictwem platformy N stacja pojawi się w ofercie operatora...

22 października 2009

Quelle upada w Niemczech, w Polsce szuka inwestora

Wysyłkowy gigant Quelle zniknie z rynku niemieckiego. Syndyk holdingu Arcandor, do którego należy Quelle, po bezskutecznych poszukiwaniach inwestora zdecydował o...

22 października 2009

Amica partnerem Kuchni.TV i Domo

Kuchnia.TV i Domo, kanały tematyczne produkowane przez Canal Plus Cyfrowy, oraz firm Amica, krajowy producent sprzętu AGD, podpisały umowę, na...

22 października 2009

Wojak w bokserskiej odsłonie

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową piwa Wojak. "W życiu jak w boksie - jeśli chcesz coś wygrać, musisz o...

22 października 2009

Katarzyna Mokrysz szefem marketingu Mokate

Katarzyna Mokrysz została dyr. ds. marketingu w firmie Mokate. Będzie łączyć tę funkcję ze stanowiskiem dyrektora Centrum Badań i Wdrożeń....

22 października 2009

Hestia zwiększa nakłady reklamowe; startuje z kampanią

STU Ergo Hestia, które po I poł. roku w ubezpieczeniach majątkowych przegoniło dotychczasowego wicelidera - TUiR Wartę, zmieniło swoją strategię...

22 października 2009

Biuro reklamy Polskapresse i New Age Media przygotowały kinową akcję autopromocyjną

Dziennik "Polska" i gazeta "Echo Miasta" należące do grupy wydawniczej Polskapresse oraz dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media rozpoczynają...

22 października 2009

Buziaki od Maestro w kinach Cinema City

Od dziś w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie rozpocznie się cykl specjalnych akcji promocyjnych pod...

22 października 2009

Fisielowy Kubek od Delecty na ekranach TV

Od 19 października trwa kampania reklamowa Fisielowego Kubka - kisielu bez gotowania dla dzieci marki Delecta (Rieber Foods Polska). Kampania...

22 października 2009

Change Connections rozbudowuje dział client service

Do działu client service agencji Change Connections dołączyły Magdalena Kiss jako account manager interactive (dotychczas w K2) oraz Maria Terlecka,...