M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 października 2009

Martyna Wróblewska dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w Cormedia

Martyna Wróblewska została dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w domu mediowym Cormedia. To nowo utworzone stanowisko w firmie. Wróblewska odpowiada za rozwój...

22 października 2009

Sprostowanie: Expander nie zmienił dostawców

W nawiązaniu do informacji "Klienci Teliszewskiego kończą współpracę z CR Mediami" (DS "MMP" z 14 października br.) oraz "CR Media...

22 października 2009

Katarzyna Soporek przeszła z Equinoksa do Media Forum

Katarzyna Soporek dołączyła do agencji Media Forum, gdzie objęła stanowisko new business managera. Agencja nie udziela informacji, kto wcześniej pełnił...

22 października 2009

Rafał Tatarek szefem marketingu Grupy Fit

Rafał Tatarek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Grupy Fit. Firma ta jest właścicielem serwisów internetowych o...

22 października 2009

Anita Szajek-Żurczak dołączyła do działu PR Nivea Polska

Anita Szajek-Żurczak, dotychczas pełniąca funkcję asystentki dyrektora marketingu, przeszła do działu public relations Nivea Polska. Objęła tam stanowisko junior PR...

23 października 2009

Streetcom obsługuje portal społecznościowy z portfolio Orange

Sieć telefonii komórkowej Orange (PTK Centertel) promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl (o jego uruchomieniu pisaliśmy w DS "MMP" z 31...

23 października 2009

Polkomtel chce być obsługiwany w zakresie SEM przez oddzielną firmę

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, planuje przeniesienie obsługi w zakresie marketingu w wyszukiwarkach do oddzielnej firmy. Obecnie działania SEM...

23 października 2009

Katarzyna Bałdo-Bożek w dziale sponsoringu Polsat Media

Do działu sprzedaży sponsoringu Polsat Media dołączyła Katarzyna Bałdo-Bożek. Objęła stanowisko specjalisty ds. sprzedaży sponsoringu. Bałdo-Bożek pracuje w dziale kierowanym...

23 października 2009

Grupa IQS wdraża strategię rozwoju "Imagination applied"

Grupa badawcza IQS wdraża nową strategię rozwoju. Działania zakładają wykreowanie marki IQS jako niezależnej agencji badawczej składającej się z wyspecjalizowanych...

23 października 2009

Monika Rudnik dołącza do Star Advertising

Monika Rudnik dołączyła do zespołu Star Advertising, agencji reklamowej działającej w grupie Star One. Wzmocniła dział client service, w którym...

23 października 2009

K2 Internet udziałowcem w Brainshop U-Boot

Agencja interaktywna K2 Internet została udziałowcem w firmie reklamowej Brainshop U-Boot - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły porozumienia mają zostać ujawnione...

23 października 2009

IDMnet stworzył kolejne pakiety tematyczne w sieci 4clover

Firma IDMnet SA wprowadziła do oferty sieci reklamowej 4clover skierowanej do kobiet pakiety tematyczne 4fashion i 4education. W obu pakietach...

23 października 2009

Initiative przeprowadzi się do Universal McCann

Dom mediowy Initiative wkrótce zmieni siedzibę. Najprawdopodobniej przeprowadzi się do obecnego biura Universal McCann. Jak zapewnia Marcin Dec, CEO Initiative,...

23 października 2009

Euro RSCG Sensors dla Concept Development Group

Agencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z deweloperem Concept Development Group, który realizuje obecnie inwestycję Concept Tower (budynek biurowy). Agencja...

23 października 2009

Cwalina i Czapran założyły agencję Publicity

Agnieszka Cwalina i Iwona Czapran założyły agencję Publicity. Firma specjalizuje się w obsłudze public relations i eventach. Oprócz Cwaliny i...

23 października 2009

AWR "Wprost" podnosi cenę "Mojego Psa"

AWR "Wprost" od najbliższego wydania podniesie cenę miesięcznika "Mój Pies". Jest to związane m.in. z polepszeniem wyglądu pisma np. poprzez...

23 października 2009

Media Medyczne.pl nawiązały współpracę z BBelements

Firma BBelements, dostawca technologii adserwerowej, rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Media Medyczne.pl, która zrzesza serwisy internetowe o zdrowiu i medycynie...

23 października 2009

Fox Life uruchamia multimedialny website

Kanał Fox Life uruchamia nową multimedialną stronę internetową. Serwis internetowy wzbogacony został o dodatkowe funkcjonalności, takie jak: wideo player, kwizy...

23 października 2009

Damian Ziąber odchodzi z Link4

Damian Ziąber, dotychczasowy dyrektor departamentu PR towarzystwa ubezpieczeniowego Link4, po trzech latach pracy odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe...

23 października 2009

Sport Management partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do

Agencja Sport Management Polska została wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do. Umowa obejmuje m.in. promocję taekwondo i reprezentacji Polski w...

23 października 2009

Warta zapowiada powrót z reklamą do mediów

TUiR Warta, które w I połowie br. straciło pozycję wicelidera (w ubezpieczeniach majątkowych) na rzecz STU Ergo Hestia (patrz DS...

23 października 2009

Katarzyna Kierach pokieruje marketingiem firmy Wawel SA

Katarzyna Kierach objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wawel SA. Będzie odpowiadać za realizację działań marketingowych i komunikacyjnych firmy. W...

23 października 2009

AmRest zamyka Rodeo Drive w Warszawie; działają już tylko dwie restauracje w Polsce

AmRest zamyka restaurację Rodeo Drive w Warszawie przy Nowym Świecie. Rodeo Drive to własna marka AmRestu, która została wprowadzona na...

23 października 2009

Neo BPO uruchamia contact center

Holding Neo BPO uruchomił contact center. Nowy podmiot nazywa się Voice Contact Center i rozpoczął działalność w Warszawie, dysponując 100...

23 października 2009

TP porozumiała się z UKE, który nie będzie już forsował jej podziału

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) i Telekomunikacja Polska SA (TP SA) podpisały wczoraj porozumienie, w którym były operator narodowy zobowiązuje się,...

23 października 2009

Justyna Bublijewska szefem regionalnego zespołu Avonu w SoHo Square

Justyna Bublijewska awansowała na stanowisko regional account directora w agencji SoHo Square. Bublijewska od blisko dwóch lat pracuje w SoHo...

23 października 2009

Cztery firmy z "wielkiej piątki" przychylne Postarowi

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej poinformowała, że Rada IGRZ odniosła się pozytywnie do możliwości wykorzystania projektu badawczego Postar dla badania rynku...

26 października 2009

Team kreatywny z G7 dołączy do FireFly Creation

Do agencji FireFly Creation z Grupy FireFly dołączy z początkiem listopada team kreatywny - senior art director Szymon Demirkol i...

26 października 2009

Marek Wochna znów szefem Easymedia, Agnieszka Jamanek odchodzi

Marek Wochna ponownie został szefem domu mediowego Easymedia. Wrócił do agencji po rocznej przerwie, a przypomnijmy, że od 2004 r....

26 października 2009

Danone Chocho, nowa marka Danone, będzie wspierana reklamowo

W portfolio produktowym Danone pojawiła się nowa marka Chocho, czyli mleczno-czekoladowy deser z orzechami, którego design został przygotowany przez agencję...

26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

26 października 2009

Tramlighty będą świecić na tramwajach

Agencja Exim-T wprowadza nowy produkt reklamowy - tramlight. Są to panele, które montuje się po cztery na jednym składzie wagonów....

26 października 2009

Spomlek stawia na rozwój w segmencie serów premium

Spółdzielnia Mleczarska "Spomlek" zamierza na przełomie roku wzmocnić obecność w segmencie serów dojrzewających premium. Obecnie przygotowuje strategię marketingową, w ramach...

26 października 2009

Marcin Łasiewicki znowu w redakcji "Gali"

Marcin Sasha Łasiewicki, dotychczas zastępca redaktora naczelnego "Glamour", przechodzi do redakcji "Gali" (G+J Polska). Obejmie tam analogiczne stanowisko. Jego dotychczasowa...

26 października 2009

Cyfrowy Polsat coraz bliżej uruchomienia komercyjnej usługi internetowej

Jeszcze w tym roku spółka Cyfrowy Polsat, operator platformy satelitarnej, rozpocznie testy nowej usługi internetowej. - W listopadzie planujemy rozpoczęcie...

26 października 2009

Plus kieruje urodzinową kampanię do obecnych, a nie - jak poprzednio - nowych klientów

Z okazji 13. rocznicy funkcjonowania sieci komórkowej Plus jej operator Polkomtel przygotował urodzinową kampanię pod hasłem "Odbierz swój kawałek tortu"....

26 października 2009

Według Megapanelu Interia.pl zmniejszyła stratę do Wirtualnej Polski

Według rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych Megapanel PBI/Gemius dotyczącym sierpnia br. najwięcej użytkowników miała grupa Google - 15,4 mln...

26 października 2009

GIF ma zastrzeżenia odnośnie do reklamy leku Xeomin

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał spółce Natur Produkt Zdrovit natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z przepisami reklamy produktu leczniczego Xeomin. Chodzi...

26 października 2009

Grupa Żywiec wycenia swoje marki na ponad 1,5 mld zł

Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce (ok. 34 proc. rynku), utworzyła spółkę zależną Brandhouse Żywiec Sprzedaż...

26 października 2009

Sodova odpowiada za reklamę fikcyjnej szkoły wyższej

Agencja reklamowa Sodova przygotowała reklamę nieistniejącej Akademii Komunikacji Społecznej, która stała się częścią prowokacji dziennikarskiej "Gazety Wyborczej". Celem akcji było...

26 października 2009

PZU przygotowuje się do planowanego projektu odświeżenia marki

Grupa PZU, największy w Polsce ubezpieczyciel, planuje przeprowadzenie w przyszłym roku projektu odświeżenia i unowocześnienia wizerunku swojej marki. Jak mówi...

26 października 2009

K2 Internet przejęła połowę udziałów Brainshop U-Boot

Agencja K2 Internet objęła w wyniku podniesienia kapitału 50 proc. udziałów w firmie strategiczno-kreatywnej Brainshop U-Boot. Potwierdziły się tym samym...

26 października 2009

Radzie Reklamy nie spodobała się "zajebista wyprzedaż"

Arbitrzy z Rady Reklamy, rozpatrując skargę przeciwko reklamie Centrum Handlowego "Nexa" z Zamościa, uznali ją za sprzeczną z zasadami kodeksu...

26 października 2009

Herbata Lipton w Polsce jest już "etyczna"; możliwa kampania informacyjna

Herbata Lipton (Unilever Polska) pakowana w Katowicach i sprzedawana na rynek polski jest już "etyczna". Produkty te spełniają standardy organizacji...

26 października 2009

Albert przeznaczy ponad dwa razy więcej pieniędzy na kolejną kampanię marki Bioxet

Albert Polska rusza z drugą kampanią reklamową marki kosmetyków Bioxet, która zadebiutowała na rynku kilka miesięcy temu. Budżet kampanii ma...

26 października 2009

Energa pokazuje, jak łatwo zostać ekologiem

Agencja reklamowa Martis przygotowała dla firmy Energa, dostawcy energii elektrycznej, kampanię wizerunkową pod hasłem "Tak łatwo zostać ekologiem". Kampania ma...

27 października 2009

Zbyszko debiutuje z lemoniadą; możliwa kampania w telewizji

Firma Zbyszko wprowadza do portfolio nowy produkt - lemoniadę. Będzie on sprzedawany w dwóch smakach - Lemoniada z 3 Cytryn...

27 października 2009

Dominika Kołaczek pokieruje tworzeniem działu marketingu w Asics Polska

Dominika Kołaczek objęła stanowisko marketing coordinatora w firmie sportowej Asics Polska. Będzie odpowiedzialna za stworzenie i koordynację działu marketingu tej...

27 października 2009

Whisky J&B ma profil na Facebooku

Marka whisky J&B z portfolio Diageo Polska ma profil na Facebooku. Diageo to prawdopodobnie pierwszy w Polsce marketer z branży...

27 października 2009

Krzysztof Morawski szefem ds. sieci ogólnopolskich w Rieber Foods Polska

Krzysztof Morawski objął stanowisko dyrektora ds. sieci ogólnopolskich w Rieber Foods Polska (właściciel m.in. marek Delecta i Anatol). Odpowiada za...