M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 października 2009

Era jako jedyna sieć komórkowa zmniejszyła wydatki na reklamę

Jak wynika z zestawienia wydatków reklamowych w mediach po trzech kwartałach br. przygotowanego przez Expert Monitora (dane cennikowe - nie...

27 października 2009

HTC zmienia pozycjonowanie marki

Tajwański producent smartfonów (multimedialnych, zaawansowanych technicznie telefonów komórkowych) HTC Corp. zmienia pozycjonowanie swojej marki. Chce się odróżnić od innych producentów...

27 października 2009

Green-Up wszedł z reklamą do telewizji

Trwa pierwsza telewizyjna kampania napoju energetycznego Green-Up z portfolio Herbapolu Lublin SA. Kreację przygotowała agencja PZL, media kupił Universal McCann....

27 października 2009

Bakalland przekonuje w kampanii Orico do produktów sojowych

Bakalland rozpoczął kampanię internetową marki produktów pochodzenia roślinnego Orico. Celem działań jest przybliżenie konsumentom produktów sojowych i sposobów ich wykorzystywania...

27 października 2009

TVscreen.pl udostępnia w internecie filmy Disneya i negocjuje z kolejnymi wytwórniami

Spółka Digital Partners uruchomiła nową odsłonę internetowej platformy wideo na żądanie (VoD) TVscreen.pl. Obecnie w katalogu filmów znajdują się 44...

27 października 2009

Pentagon Research: wartość sponsoringu sportowego we wrześniu to 221 mln zł

Mistrzostwa Europy w siatkówce kobiet oraz Eurobasket 2009 zdominowały sportowe przekazy telewizyjne związane z ekspozycją logotypów marek we wrześniu br....

27 października 2009

Polpharma wspiera dwie marki leków dla dzieci

Firma farmaceutyczna Polpharma rozpoczęła kampanię dwóch produktów skierowanych do najmłodszych pacjentów: Ibufenu D (lek przeciwzapalny, przeciwbólowy i przeciwgorączkowy) oraz Acidolac...

27 października 2009

ARBOmedia wprowadza duże formaty reklam

Firma ARBOmedia Polska wprowadziła do sieci reklamowych ARBOnetwork i BizOn Media duże formy reklamowe dla kampanii brandingowych: pushdown i videoboard....

27 października 2009

ESky będzie współpracował z Expedią

Jedno z największych na świecie internetowych biur turystycznych i rezerwacji hoteli Expedia wchodzi do Polski - będzie współpracowało z firmą...

27 października 2009

Vistula szuka szefa marketingu

Vistula Group szuka dyrektora marketingu. W lipcu br. ze spółką rozstali się Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu grupy, oraz Mariusz Kozak-Zagozda,...

27 października 2009

Kino Polska kończy nadawanie w Stanach Zjednoczonych

Kanał tematyczny Kino Polska ogłosił, że 11 listopada br. zakończy nadawanie amerykańskiej wersji programu. "Przez ponad 4 lata stacja pełniła swoją...

27 października 2009

S4 przygotowała zaplanowaną na cały rok kampanię portalu TurIT.pl

Agencja reklamowa S4 przygotowała kampanię wprowadzającą nowy portal turystyczny TurIT.pl. Będzie również odpowiadała za jego stałą obsługę z zakresu działań...

27 października 2009

Grand prix Effie dla PZL za launch Alior Banku

W 10. edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej Effie grand prix otrzymała kampania launchowa Alior Banku autorstwa agencji PZL. Poza...

27 października 2009

Kampania KBC Securities informuje o dwóch nowych platformach inwestycyjnych

Wczoraj KBC Securities rozpoczął kampanię reklamową informującą o dwóch nowych platformach inwestycyjnych - KBCmakler oraz KBCtrader. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna...

27 października 2009

IDMnet uruchomił sieć reklamy wideo Clipnet

Firma IDMnet SA uruchomiła sieć reklamy wideo Clipnet. Sieć ta odpowiada za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo i...

27 października 2009

Polacy lubią SMS-y, w komórce liczy się marka - analizy MPG

79 proc. Polaków deklaruje posiadanie przynajmniej jednego aktywnego telefonu komórkowego, podczas gdy w Wielkiej Brytanii wskaźnik ten wynosi 86 proc.,...

27 października 2009

Sylwia Olszanka dołączyła do działu reklamy "Top Gear"

Sylwia Olszanka dołączyła do działu reklamy magazynu motoryzacyjnego "Top Gear" (Hubert Burda Media Polska). Objęła stanowisko senior account executive. Olszanka...

28 października 2009

Tina McCann będzie nadzorować programy Turnera również w Polsce

Do zespołu Turner Broadcasting System (TBS) dołączyła Tina McCann. Przez najbliższe pół roku będzie pełniła obowiązki dyrektora programowego kanałów rozrywkowych...

28 października 2009

Madeja wzmocni client service i oferty specjalne w Burdzie

Beata Madeja rozpocznie pracę w biurze reklamy wydawnictwa Burda Media Polska. Obejmie stanowisko deputy advertising sales directora. Jak mówi Małgorzata...

28 października 2009

ESky będzie sprzedawał wycieczki turystyczne

Serwis eSky.pl prowadzony przez spółkę z Radomia o tej samej nazwie przeistacza się w internetowe biuro turystyczne z pełną ofertą....

28 października 2009

ITI Neovision będzie współpracować z Monolith Films w zakresie VoD

ITI Neovision podpisała umowę z dystrybutorem Monolith Films na kontent do usługi VoD (wideo na żądanie). Wartość umowy nie została...

28 października 2009

Toya znacząco poszerza ofertę stacji TV

Sieć kablowa Toya dołącza do swojej oferty siedem nowych stacji telewizyjnych. Cztery z nich nadawane są w wysokiej rozdzielczości (HD)....

28 października 2009

Zatrudnienie w Scholz & Friends spadło w tym roku z prawie 70 do 30 osób

Po stracie PKO BP Scholz & Friends dokonuje dalszej redukcji zatrudnienia. Agencja, na początku br. zatrudniająca 67 osób, obecnie ma...

28 października 2009

Barszcz Czerwony Ekspresowy Winiary przed świętami otrzyma wsparcie reklamowe

Od listopada marka Barszcz Czerwony Ekspresowy z portfolio Winiar wspierany będzie kampanią reklamową prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych, wybranych tytułach...

28 października 2009

Animax prawdopodobnie zadebiutuje wiosną

Animax, kanał poświęcony anime, ma zadebiutować wiosną przyszłego roku - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jak wynika z naszych źródeł, HBO Polska,...

28 października 2009

AXN zareklamuje premierę "FlashForward. Przebłysk jutra"

14 listopada na antenie AXN zadebiutuje serial "FlashForward. Przebłysk jutra". Jego akcja rozpoczyna się w Los Angeles we wrześniu 2009...

28 października 2009

Murator tworzy nową funkcję w dziale agencyjnym magazynów i informatorów

Wydawnictwo Murator SA stworzyło w dziale agencyjnym biura reklamy magazyny i informatory nowe stanowisko koordynatora ds. sprzedaży agencyjnej. Objęła je...

28 października 2009

Vercom będzie oferować bazy danych

Technologiczna firma Vercom będzie oferować bazy danych. W ofercie znalazła się licząca ok. 10 mln rekordów baza konsumencka, z czego...

28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

28 października 2009

Serwisy Sport24.pl i Pilka24.pl dołączyły do oferty sieci SportsOnline

Należąca do Platformy Mediowej "Point Group" Grupa Sport24.pl dołączyła do oferty sieci reklamy internetowej SportsOnline z portfolio Cormedia. Grupę Sport24.pl...

28 października 2009

Oddziały TVP w Rzeszowie i Wrocławiu mają nowych dyrektorów

Zarząd Telewizji Polskiej zwolnił z obowiązku świadczenia pracy dyrektorów oddziałów terenowych w Rzeszowie i Wrocławiu, czyli Tomasza Pajęckiego i Alicję...

29 października 2009

Żelazna Studio współpracuje z Weber Shandwick

Żelazna Studio oferujące kompleksową obsługę fotograficzną rozpoczęło współpracę z agencją public relations Weber Shandwick. Wspólne działania obejmują m.in. dokumentację fotograficzną...

29 października 2009

Focus Media Group zrealizowało kampanię launchową Finlandia Blackcurrant Fusion

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała kampanię BTL-ową dla Brown-Forman wspierającą launch nowego wariantu smakowego Finlandia Vodka - Finlandia...

29 października 2009

Katarzyna Wojtasik awansowała w Polsat Media

Katarzyna Wojtasik awansowała na stanowisko koordynatora ds. sprzedaży specjalnej. Będzie odpowiedzialna za administrowanie i koordynowanie sprzedaży projektów sponsoringowych, projektów specjalnych...

29 października 2009

Danone trafi do internetu z alternatywną kampanią Danio

Agencja Young & Rubicam po raz kolejny zrealizowała kampanię telewizyjną dla marki Danio (Danone), w której pojawia się postać Małego...

29 października 2009

SiroScan reklamuje nowość - Christina Aguilera by night

Firma SiroScan wprowadza do sprzedaży nowy zapach firmowany nazwiskiem znanej piosenkarki Christiny Aguilery. Tym razem jest to propozycja na wieczór....

29 października 2009

Ciszewski Financial Communications obsłuży "Star Finance" Salon Finansowy

Agencja Ciszewski Financial Communications zajmie się całościową obsługą public relations "Star Finance" Salon Finansowy - franczyzowej sieci doradztwa finansowego wyspecjalizowanej...

29 października 2009

Arkadiusz Pawlik i Mariusz Pitura będą zarządzać kreacją TBWA

Od początku listopada Arkadiusz Pawlik, dotychczasowy senior art director w agencji DDB, będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego agencji TBWA. Zmiana...

29 października 2009

Groupe SEB Polska przygotowuje promocję konsumencką Rowenty

Groupe SEB Polska wkrótce rozpocznie świąteczną promocję konsumencką dla wybranych produktów marki Rowenta. Akcją objęte są depilatory i strzyżarki męskie....

29 października 2009

6 listopada ruszy kampania wizerunkowa nowego banku BPH

Bank BPH wprowadza nową identyfikację wizualną w swoich placówkach - w 100 oddziałach pojawiły się szyldy z nowym logo (po...

29 października 2009

Hortex wspiera w telewizji launch nowego soku z jabłek

Hortex wspiera ogólnopolską kampanią launch nowego soku Złote jabłka z delikatnym miąższem 100 proc. Nowy produkt nie zawiera cukru i...

29 października 2009

Varta chce w ciągu roku zwiększyć swoje obroty o 10 proc.; rusza z promocją

Firma Johnson Controls ruszy wkrótce z akcją promocyjną baterii Varta. Celem projektu jest zaprezentowanie konsumentom nowej koncepcji Tri Energy, która...

29 października 2009

Daniluk skoncentruje się na nowym biznesie MPG

Michał Daniluk, dotychczas group account director, objął stanowisko key account development directora w domu mediowym MPG. Jest to nowe stanowisko...

29 października 2009

Info-TV-FM startuje z pilotażem telewizji mobilnej w Warszawie

Spółka Info-TV-FM rozpoczyna program pilotażowy telewizji mobilnej w Warszawie. Biorą w nim udział firmy telekomunikacyjne, operatorzy platform satelitarnych i nadawcy...

29 października 2009

Euro RSCG Warsaw autorem kampanii dla Reckitt Benckiser Australia

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii promującej markę Finish z portfolio Reckitt Benckiser na rynku australijskim. Zadaniem agencji było...

29 października 2009

Dalkia Polska i Havas Sports startują z projektem marketingowym "Akademia talentów Dalkii"

Firma energetyczna Dalkia Polska rusza z projektem z zakresu marketingu sportowego "Akademia talentów Dalkii". Program powstał we współpracy z agencją...

29 października 2009

W przyszłym roku powstanie 50 Fresh Marketów

W przyszłym roku powstanie 50 Fresh Marketów, do końca br. będzie ich już 15. Fresh Market to nowy koncept detaliczny...

29 października 2009

Kibice chcą rozwiązania PZPN

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz Sport Management Polska przeprowadziły pierwsze w kraju badanie opinii kibiców futbolu "Sytuacja w...

30 października 2009

Tymbark pozycjonuje się jako napój do obiadu

"Pora obiadowa z Tymbarkiem" - pod takim hasłem 19 października wystartowała nowa kampania telewizyjna napoju Tymbark (grupa Maspex Wadowice) zrealizowana...

30 października 2009

Muzeum Plakatu w Wilanowie współpracuje z Effective PR

Agencja Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z Muzeum Plakatu w Wilanowie, będącym oddziałem warszawskiego Muzeum Narodowego. Agencja jest odpowiedzialna za...