M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 listopada 2009

Tylko internet i kino rosły w III kwartale według Starlinka

W III kwartale reklamodawcy wydali o 13,8 proc. mniej niż rok wcześniej - raportuje dom mediowy Starlink. Spadki nieco wyhamowały...

3 listopada 2009

Fresh Brand Design przygotowała program lojalnościowy dla Amiki

Agencja Fresh Brand Design stworzyła dla firmy Amica Wronki program lojalnościowy "Golden Club". Cele projektu to premiowanie najbardziej aktywnych sprzedawców...

3 listopada 2009

Nowy team kreatywny w Change Communications

Dział kreacji Change Communications powiększył się o nowy team kreatywny. Adam Marzec, copywriter, oraz Tomasz Nowak, art director, poprzednio związani...

4 listopada 2009

Marcin Jędrasiewicz i Anna Brzezińska dołączyli do Polsat News

Do zespołu Polsat News dołączyli Marcin Jędrasiewicz oraz Anna Brzezińska. Jędrasiewicz pełnić będzie funkcję wydawcy, natomiast Brzezińska objęła stanowisko producenta....

4 listopada 2009

Dorota Seweryniak PR managerem w Sharp Electronics Poland

Z początkiem listopada br. do zespołu Sharp Electronics Poland dołączyła Dorota Seweryniak. Objęła nowo utworzone stanowisko PR managera. Przez ostatnie...

4 listopada 2009

MagnifiCo odpowiada za komunikację portalu Student.lex.pl

MagnifiCo PR pracuje z portalem Student.lex.pl należącym do wydawnictwa Wolters Kluwer Polska. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacji...

4 listopada 2009

Lektor czy napisy? - AXN zapyta widzów

Telewizja AXN od 2 do 9 listopada organizuje sondę SMS-ową, w której widzowie zdecydują, czy chcą oglądać nowy serial "FlasfhForward:...

4 listopada 2009

Hand Made prowadzi komunikację dla 7 Zbóż Bakomy

Trwa kolejna odsłona urodzinowych działań komunikacyjnych Bakomy. Tym razem z okazji 20. urodzin Bakomy emitowane są spoty telewizyjne jogurtów 7 Zbóż....

4 listopada 2009

Magazyn "Trendy" korzysta z doradztwa ekspertów Streetcomu

Spółka Prowana, wydawca magazynu "Trendy", zleciła projekt promocji firmie marketingu rekomendacji Streetcom. Opinie grupy ekspertów firmy mają pomóc redakcji udoskonalić...

4 listopada 2009

Ponad 0,5 mln klientów Orange skorzystało z tańszych biletów Cinema City

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, ujawnił, że z akcji "Środy z Orange" prowadzonej z siecią kin Cinema City, polegającej...

4 listopada 2009

BNP Paribas Fortis reklamuje swoją nową markę w mediach

Zgodnie z zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 23 września br.) Fortis Bank Polska rozpoczyna działania reklamowe w telewizji i internecie...

4 listopada 2009

DDB odmładza dział kreacji; Maksym Matuszewski art directorem

Do działu kreacji agencji reklamowej DDB dołączył Maksym Matuszewski, który objął stanowisko art directora. Będzie pracował w zespole z Michałem...

4 listopada 2009

Cube Group współpracuje strategicznie z brytyjskim Bigmouthmedia

Performancemarketingowa spółka Cube Group rozpoczęła współpracę z brytyjską firmą Bigmouthmedia. Współpraca dotyczy obsługi klientów na rynkach lokalnych, do których obie...

4 listopada 2009

CenterNet bez prezesa; firma przedłuża rozmowy z Mobylandem

CenterNet, operator komórkowy (marka: wRodzinie), spółka zależna NFI Midas, znowu nie ma prezesa - z funkcji zrezygnował Wojciech Palukiewicz, który...

4 listopada 2009

Samsung reklamuje pierwszy aparat z dwoma wyświetlaczami

Samsung Electronics Polska przygotował kampanię reklamową w mediach (prasa, internet), w której promuje nowy model cyfrowego aparatu fotograficznego ST550, pierwszego...

4 listopada 2009

Benita Jakubowska awansuje na wiceprezesa PMPG

Benita Jakubowska objęła stanowisko wiceprezesa zarządu i dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju nowych mediów Media Point Group, wydawcy m.in. "Machiny"...

4 listopada 2009

"Misja Wietnam" w promocji sprzętu IT Samsunga

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała i realizuje dla swojego nowego klienta - firmy Samsung Electronics Polska - promocję...

4 listopada 2009

Przychody z reklamy TV spadły w Grupie TVN o 14 proc.

Grupa TVN ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał 2009 r. Skonsolidowane przychody netto wzrosły o 20,9 proc. rok do roku...

4 listopada 2009

Konsultanci B-Focused rozpoczynają działalność w Polsce

Brytyjska agencja konsultingowa B-Focused LTD zamierza wspierać promocję Polski przed Euro 2012. Agencja rozpoczyna działalność na rynku polskim pod marką...

4 listopada 2009

One-2-One będzie pracować dla TVP; wartość usług 60 mln zł

Telewizja Polska SA podpisała z firmą One-2-One na obsługę ruchu premium SMS na swoich antenach. Wartość zamawianych usług wyniesie około...

4 listopada 2009

Izabela Wilgan zarządza akcjami specjalnymi "Polski"

Izabela Wilgan została menedżerem ds. wydarzeń specjalnych dziennika "Polska" wydawanego przez Polskapresse. Zajmie się m.in. koordynacją projektów specjalnych przygotowywanych we...

4 listopada 2009

Adam Szczepocki head of design w Fat Baby

Do agencji reklamowej Fat Baby dołączył Adam Szczepocki, który objął stanowisko head of design i odpowiada za rozwój designerskich kompetencji...

4 listopada 2009

PiN w Poznaniu; Kielce i Wrocław w przyszłym roku

Radio PiN rozpoczęło nadawanie w Poznaniu. Stacji można słuchać na częstotliwości 93,9 FM. Poznań to trzecie miasto, obok Warszawy i...

4 listopada 2009

Dominik Malczewski wraca do Muratora i zajmie się e-commerce

Dominik Malczewski, współtwórca agencji Pentagon Media Team, po kilkuletniej przerwie wraca do Muratora. Tym razem w charakterze dyrektora ds. e-commerce....

4 listopada 2009

Brandwell odpowiada za rebranding Warsaw Destination Alliance

Firma brandingowa Brandwell nawiązała współpracę z Warsaw Destination Alliance (WDA), organizacją promującą Warszawę. Ma odpowiadać za projektowanie wszystkich materiałów promocyjnych....

4 listopada 2009

Holding Neo BPO rozważa debiut giełdowy w 2011 r.

Holding Neo BPO, z którym związany jest m.in. Piotr Badowski, były menedżer grupy Euro RSCG w Polsce, rozważa debiut giełdowy...

4 listopada 2009

P&G buduje relacje z detalistami i konsumentami w handlu tradycyjnym

Ruszyła trzecia edycja programu motywacyjnego "Punkt dla mamy" firmy Navo - partnera strategicznego Procter & Gamble w handlu tradycyjnym. Program...

4 listopada 2009

Coca-Cola będzie sprzedawać przed sklepami

Coca-Cola Poland Services rozpoczyna świąteczną kampanię marki Coca-Cola. Na stronie Zapunktowani.pl w ramach programu lojalnościowego marki firma będzie rozdawała pluszowe...

4 listopada 2009

Nowy prezes TVP - Szatkowski zamiast Szwedy

Tomasz Szatkowski został nowym p.o. prezesem Telewizji Polskiej. Dotychczasowy p.o. prezes spółki Bogusław Szwedo nieoczekiwanie złożył rezygnację z zajmowanego stanowiska...

5 listopada 2009

Nowa Era projektowo z Konkret PR

Agencja Konkret PR nawiązała współpracę projektową z Wydawnictwem Nowa Era specjalizującym się w podręcznikach i książkach edukacyjnych. Współpraca dotyczy działań...

5 listopada 2009

Awanse w dziale kreacji S4

W dziale kreacji agencji reklamowej S4 Agnieszka Godlewska, copywriter, awansowała na senior copywritera, a Agnieszka Meder, art director, na senior...

5 listopada 2009

Toolani wchodzi do Polski, zostaje klientem Smart Media Group

Agencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacji oraz realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowatorskiego serwisu telekomunikacyjnego...

5 listopada 2009

Platige Image i brytyjski The Mill współpracują przy obróbce filmów

Studio postprodukcyjne Platige Image dołączyło do swojej oferty nową usługę o nazwie colour grading (obróbka kolorystyczna nakręconych materiałów filmowych). Wykonywana...

5 listopada 2009

Heads Advertising realizuje projekt dla kamer wideo Sony

Agencja reklamowa Heads Advertising realizuje kampanię telewizyjną dla kamer Sony Handicam CX105 z zoomem optycznym sprzężonym z mikrofonem. Celem reklamy...

5 listopada 2009

Lirene reaguje na trendy rynkowe i wprowadza linię dla dojrzałych kobiet

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków pod marką Lirene. Po raz pierwszy pod tym brandem...

5 listopada 2009

Estee Lauder rusza z polską edycją Clinique Insider's Club

Firma kosmetyczna Estee Lauder rozpoczęła rekrutację do polskiej edycji programu Clinique Insider's Club. Projekt będzie trwał od stycznia do lipca...

5 listopada 2009

Melatonina odświeża wizerunek

Lek-Am ruszył z kampanię odświeżającą wizerunek Melatoniny, swojego produktu nasennego. Strategię oraz kreację przygotowała agencja Mangustin zatrudniona po przeglądzie ofert....

5 listopada 2009

Polska jednym z trzech rynków telewizyjnego wsparcia produktów Labo

Albert Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną dla ekskluzywnej linii dermokosmetyków Labo. Polska jest trzecim krajem po Francji i Włoszech, w których...

5 listopada 2009

Michał Pluta ma rozwijać serwis Eska.pl

Michał Pluta, ostatnio account manager w Supermedia Interactive, przechodzi do Grupy Radiowej "Time" SA. Dołączy do działu e-technologii i jako...

5 listopada 2009

Ipsos zbada konsumenta leków bez recepty

Firma badawcza Ipsos uruchamia badanie "Polski konsument OTC". Celem projektu jest analiza zwyczajów Polaków i ich postaw wobec leków sprzedawanych...

5 listopada 2009

Platforma N wprowadza pakiet erotyczny

Do oferty platformy N wprowadzony zostanie nowy pakiet programowy Noc. Będzie to pakiet dodatkowo płatny, w którym znajdą się dwa...

5 listopada 2009

Liberty Direct przygotowało nową kampanię bez udziału agencji reklamowej

Polski oddział Liberty Seguros sprzedający ubezpieczenia w systemie direct (przez telefon i internet) pod marką Liberty Direct rozpoczął nową kampanię...

5 listopada 2009

Trybunał Konstytucyjny: Internowani w stanie wojennym zapłacą abonament RTV

Nowelizacja ustawy abonamentowej, zgodnie z którą opłaty na radio i telewizję nie będą musieli uiszczać emeryci, trwale niezdolni do pracy...

5 listopada 2009

Spokey rusza z pierwszą w swojej historii kampanią, z udziałem Kołeckiego

Firma Spokey, producent sprzętu sportowego, rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem "Żyj z pasją!". To pierwsza w jej historii kampania reklamowa,...

5 listopada 2009

MindChili autorem crosselingowej promocji dla Amiki

Agencja interaktywna MindChili przygotowała crosselingową promocję dla Amiki Wronki SA i PZU. W ramach promocji powstały miniserwis Gwarancja.amica.pl i konkurs...

5 listopada 2009

Audiomarketing IMS w lokalach KFC i Pizza Hut

Do grona klientów Internet Media Services SA (IMS), firmy zajmującej się audiomarketingiem (czyli doborem i puszczaniem muzyki w lokalach), dołączył...

5 listopada 2009

Click5 znowu najlepsza w konkursie Mixx Awards

Agencja Click5 drugi raz z rzędu zdobyła nagrodę Best In Show, czyli najważniejszą nagrodę konkursu Mixx Awards 2009 organizowanego przez...

6 listopada 2009

Nowość od Nestle; Princessa Vitale otrzyma wsparcie reklamowe

Firma Nestlé wprowadziła nowość - pełnoziarnisty wafelek Princessa Vitale, który dostarcza ważnego w diecie błonnika. Na opakowaniu wafla został umieszczony...

6 listopada 2009

Wedel na święta wprowadza limitowane serie produktów

Na święta Bożego Narodzenia Wedel przygotował specjalną ofertę, m.in. czekolady luksusowe: mleczną z prażonymi migdałami, z całymi orzechami, a także...

6 listopada 2009

Mleko Candia skierowane do dzieci przez rok będzie wspierane marketingowo

Firma Candia wprowadza na rynek nowy produkt przeznaczony dla dzieci i młodzieży - mleko półtłuste w opakowaniu z wizerunkami bohaterów...