M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 listopada 2009

Katarzyna Nowicka przeszła z CenterNetu do firmy Ochnik

Katarzyna Nowicka została dyrektorem ds. zarządzania marką w firmie Ochnik, producencie odzieży skórzanej. Będzie odpowiadała za przygotowanie oraz wdrożenie strategii...

6 listopada 2009

Skoda poleca filmy widzom N

Skoda Auto Polska rozpoczęła kolejny etap kampanii programu rekomendacyjnego "Wiesz, co dobre". Na platformie telewizji N umieszczona została specjalna zakładka...

6 listopada 2009

Szef marketingu odejdzie z Berlin-Chemie

Artur Kotowski za kilka tygodni rozstanie się z funkcją szefa marketingu Berlin-Chemie Menarini Polska. Pracował dla tej firmy farmaceutycznej od...

6 listopada 2009

Edipresse tworzy zespół reklamowy dla tytułów Marquarda

Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata...

6 listopada 2009

TVN uruchamia własną agencję prasową

TVN uruchamia własną agencję prasowo-telewizyjną. Agencja działać będzie pod nazwą TVN News and Services Agency. Projekt ruszy 9 listopada br....

6 listopada 2009

Zmiany na stanowiskach kierowniczych w Brightness Creative Studio

Z początkiem listopada br. do zespołu agencji Brightness Creative Studio dołączyła Monika Czerska. Objęła stanowisko dyrektora zarządzającego, przejmując obowiązki od...

6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

6 listopada 2009

Kompania Piwowarska nie potwierdza informacji o wejściu w opakowania PET

Kompania Piwowarska nie potwierdza pojawiających się ostatnio na rynku informacji o zakupie linii do butelkowania piwa w plastikowe opakowania PET....

9 listopada 2009

Danuta Krzemień kieruje marketingiem Global Cosmed

Danuta Krzemień została marketing managerem w grupie Global Cosmed. Ostatnio stanowisko to było nieobsadzone. Jak mówi Krzemień, nową funkcję traktuje...

9 listopada 2009

Piotr Trybalski, dyrektor działu online, odszedł z Edipresse

Piotr Trybalski, dyrektor działu online, rozstał się z wydawnictwem Edipresse Polska. Do czasu zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie udało...

9 listopada 2009

Robert Korzeniowski odchodzi z TVP

Robert Korzeniowski, dyrektor centrum programów wyspecjalizowanych TVP, rozstaje się z Telewizją Polską. Korzeniowskiemu podlegały stacje tematyczne nadawcy publicznego, w tym:...

9 listopada 2009

Allianz Bank inwestuje w pierwszą telewizyjną kampanię reklamową

Allianz Bank rozpoczyna swoją pierwszą w historii telewizyjną kampanię reklamową. Spot reklamowy promuje ofertę "Zniżka na składkę" - obniżki na...

9 listopada 2009

Wedel startuje z "czekoladowym" blogiem

Na stronie www.wedel.pl zadebiutował w roli blogera Janusz Profus, wielokrotnie nagradzany mistrz czekolady, uznawany za jednego z najbardziej utalentowanych artystów...

9 listopada 2009

Marek Soból dołączył do GG Network

Marek Soból został z początkiem listopada br. chief product officerem w GG Network SA. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie rozwojem wszystkich...

9 listopada 2009

Partner AGD RTV promuje ofertę w radiu i telewizji

Spółka Partner AGD RTV, właściciel sieci handlowej, rozpoczął kampanię reklamową w mediach elektronicznych. Strategię i kreację marketer przygotował we własnym...

9 listopada 2009

Polbank rusza z kampanią kredytów hipotecznych

Polbank EFG, polski oddział greckiego banku EFG Eurobank Ergasias, dołącza do grona banków, które uwierzyły w rychłe odbicie na rynku...

9 listopada 2009

Grupa TVN przejmie platformę N

Grupa TVN uzgodniła warunki całkowitego przejęcia platformy cyfrowej N. Nastąpi to w 2017 r. poprzez objęcie 49 proc. udziałów należących...

9 listopada 2009

15 tys. pomarańczy wykorzystano w reklamie Tymbarku

Grupa Maspex rozpoczęła kampanię telewizyjną "100% soku Tymbark Pomarańcza". Bohaterami spotu są dzieci - słodkie tak jak sok Tymbark, który...

9 listopada 2009

IGRZ prezentuje scenariusz wprowadzania standardu badań OOH

Na początku przyszłego roku może ruszyć przegląd ofert firm badawczych pod kątem realizacji badania rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Izba...

9 listopada 2009

Platforma Mediowa "Point Group" podpisała umowę z Fox International Channels

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) podpisała umowę z Fox International Channels. Jej celem jest stworzenie spółki typu joint venture mającej...

9 listopada 2009

MSZ i PL.2012 wezmą udział w spotkaniu Global Nation Branding

Przedstawiciele Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ) i spółki PL.2012 odpowiadającej za przygotowania do piłkarskiego Euro 2012 wezmą udział w zbliżającym się...

9 listopada 2009

Cezary Jóźków new business directorem w 4Frame; nowe osoby w zespole

Do zespołu agencji reklamowej 4Frame dołączyły cztery nowe osoby. Agnieszka Pacałowska, Cezary Jóźków, Alicja Sobecka oraz Marcin Zbrożek wzmocnią działy:...

9 listopada 2009

Projekt Razem 89 kontynuowany z okazji 20-lecia obalenia muru berlińskiego

Twórcy kampanii społecznej Razem 89 zdecydowali się na jej kontynuację z okazji 20-lecia obalenia muru berlińskiego. Dzięki wsparciu firm będących...

9 listopada 2009

Teaser reklam BZ WBK głosi, że "Kobiety nie chcą równych praw!"

Bank Zachodni WBK rozpoczął teaserową kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej. Na billboardach w największych miastach pojawiły się plakaty z...

9 listopada 2009

Finamo jako pierwszy pośrednik sprzedaje ubezpieczenia direct

Finamo SA jako pierwsza firma na rynku pośrednictwa finansowego uruchomi platformę Finamo Direct, poprzez którą będzie oferować ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe,...

9 listopada 2009

Grupa mobile marketingu rozpoczęła działalność w ramach IAB Polska

W ramach IAB Polska rozpoczęła działalność grupa robocza mobile marketingu. W pierwszych spotkaniach wzięli udział przedstawiciele największych portali (Onet, WP),...

9 listopada 2009

RMF FM utrzymuje przewagę nad Radiem Zet

Z 24,9-proc. udziałem w rynku słuchalności RMF FM prowadzi w kolejnej fali rankingu rozgłośni ogólnopolskich za okres sierpień-październik 2009 r....

9 listopada 2009

Według Macroscope OMD nie wszyscy celebryci nadają się do reklamy banków

Nie wszyscy celebryci nadają się do reklamy banków - wynika z badania MacroFaq przeprowadzonego przez dom mediowy Macroscope OMD. Respondenci...

9 listopada 2009

Axel Springer Polska rozszerza ofertę e-wydań na wszystkie tytuły

Axel Springer Polska rozszerza ofertę e-wydań na wszystkie tytuły ze swojego portfolio. Gazety i magazyny wydawcy będą dostępne w wersji...

9 listopada 2009

Dziewit-Gontowska odchodzi z Marquarda, reorganizacja struktur

Wydawnictwo Marquard Media Polska, w związku z transakcją wymiany tytułów z Edipresse Polska, przeprowadziło reorganizję struktur. W jej wyniku zlikwidowano...

9 listopada 2009

Czterech chętnych na "Wprost"; wspólnicy głosują zgodę na zbycie tytułu

Koncerny Axel Springer, Bonnier Business, Mecom oraz Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości biorą udział w negocjacjach z właścicielami AWR "Wprost" dotyczących...

10 listopada 2009

Metropolis pracuje dla województwa dolnośląskiego

W połowie listopada rusza outdoorowa kampania promocyjno-informacyjna Programu Operacyjnego "Kapitał Ludzki" w województwie dolnośląskim. Ma promować możliwości programu i jego...

10 listopada 2009

Bakoma, Toshiba, Kettler, Enel-Med i inne marki w "Nigdy nie mów nigdy"

We wchodzącym właśnie do kin filmie Wojciecha Pacyny "Nigdy nie mów nigdy" pojawił się product placement kilku marek związanych ze...

10 listopada 2009

Galeria Centrum po 40 latach znika z Warsa i Sawy

Galeria Centrum znika z domów towarowych Wars i Sawa przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Powodem są problemy finansowe spółki. Rok...

10 listopada 2009

MB SMG/KRC: internet spowalnia?

Według najnowszych wyników cyklicznego badania NetTrack (lipiec-wrzesień 2009) realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC z internetu korzysta 49,4 proc. populacji, co...

10 listopada 2009

Lavazza A Modo Mio będzie mieć kampanię TV

System Lavazza A Modo Mio będzie mieć kampanię telewizyjną. Wystartuje ona w grudniu. Produkt zyska także wsparcie w postaci promocji...

10 listopada 2009

Bols wydaje kalendarz z seksownymi zdjęciami kobiet

Marka Bols (CEDC) pozazdrościła najwyraźniej włoskim markom Pirelli i Lavazza i będzie miała swój własny kalendarz z pięknymi kobietami. Producent...

10 listopada 2009

Właściciele "Wprost" mają zgodę na zbycie tytułu

Podczas wczorajszego zgromadzenia wspólników AWR "Wprost" przegłosowano zgodę na zbycie tytułu, wynika z naszych informacji. Przypomnijmy, że we wczorajszym wydaniu...

10 listopada 2009

Harder & Harder poszukuje inwestora

Mariusz Woźnicki, dyrektor zarządzający Harder & Harder, poszukuje inwestora. Nie wyklucza sprzedaży całości udziałów w firmie. Gdyby znalazł się interesujący...

10 listopada 2009

Święty Mikołaj wynajął agencję PR

Agencja PRactions - Zespół Adwokatów Medialnych nawiązała współpracę z inicjatywą www.listymikolaja.pl. Firma oferuje usługi przesyłania spersonalizowanych, opatrzonych odpowiednią pieczątką, imitujących...

10 listopada 2009

VF Distribution otwiera nowy sklep ze wsparciem Konkret PR

Agencja Konkret PR nawiązała współpracę projektową z VF Distribution Polska. Dotyczy ona prowadzenia działań media relations i organizacji otwarcia nowego...

10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

10 listopada 2009

Triple PR promuje portal RankingWarsztatow.pl

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z Satori Internet Group. Agencja jest odpowiedzialna za działania media relations oraz doradztwo komunikacyjne dla...

10 listopada 2009

Zbyszko ruszył z trzymiesięczną kampanią lemoniady

"Lepiej mieć trzy niż jedną!" - pod takim hasłem ruszyła kampania Lemoniady z 3 Cytryn, nowego produktu w portfolio firmy...

10 listopada 2009

Marek Lasota poszerza kompetencje w Bauerze o segment moto

Marek Lasota jest kolejnym menedżerem w strukturach Wydawnictwa Bauer, który poszerzy swoje kompetencje o nowy segment prasowy. Oprócz wydawcy pism...

10 listopada 2009

Gorący spot wspiera debiut nowego zapachu Davidoffa

Coty Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowego zapachu Davidoff Hot Water. W kampanii wykorzystano spot reklamowy przedstawiający "figlującą" parę....

10 listopada 2009

Patio TV pozyska inwestora

Kanał Patio TV w najbliższym czasie może pozyskać inwestora. Nieoficjalnie mówi się o sprzedaży 49 proc. udziałów inwestorowi ze Śląska....

10 listopada 2009

Poznań zachęca młodzież do studiowania w tym mieście

Poznań rozpoczął konkurs na najbardziej utalentowanego młodego człowieka, który zamierza rozpocząć studia w tym mieście. Równolegle wystartowała kampania promująca ideę...

10 listopada 2009

SPI uruchomi niebawem cztery nowe stacje tematyczne

SPI International Polska, nadawca filmowych kanałów telewizyjnych, w I połowie 2010 r. uruchomi co najmniej cztery nowe stacje tematyczne. Będą...

10 listopada 2009

Właściciel Fotka.pl buduje sieć społecznościową

Spółka Fotka.pl, do której należy m.in. serwis o tej samej nazwie, tworzy sieć społecznościową. Biuro reklamy Fotka.pl już wkrótce zaproponuje...