M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 listopada 2009

Radio traciło najwięcej według Ad.Media Raportu

W III kwartale najwięcej - prawie 21 proc. w stosunku do III kwartału ub.r. - stracił rynek reklamy radiowej -...

12 listopada 2009

Przychody Agory spadły o 13 proc.

Po trzech kwartałach br. przychody Grupy Agora spadły o 13 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r. i wyniosły 819...

12 listopada 2009

Marta Dobosiewicz account managerem w Focus Media Group

Do agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group dołączyła Marta Dobosiewicz, która objęła stanowisko account managera w dziale client service. Dobosiewicz...

12 listopada 2009

Danielczyk przeszła z Polskapresse do Novimedia

Hanna Danielczyk została fotoedytorem w firmie Novimedia CP specjalizującej się w publikacjach typu custom publishing. Wcześniej była fotoedytorem i fotografem...

12 listopada 2009

W kampanii Energi-Obrót wystąpili prawdziwi klienci spółki

Agencja reklamowa S4 odpowiada za przygotowanie kampanii "Mamy energię do biznesu" dla spółki Energa-Obrót SA. Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się...

12 listopada 2009

Cyfrowy Polsat rośnie, kupuje udziały właściciela mPunktów

Spółka Cyfrowy Polsat ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał i 9 miesięcy 2009 r. Baza abonentów platformy Cyfrowego Polsatu wzrosła...

12 listopada 2009

Dobra Communications pracuje dla Grupy Radiowej "Time"

Dobra Communications, agencja specjalizująca się w działaniach marketingowych i PR, rozpoczęła współpracę z Grupą Radiową "Time" przy projekcie Mentos Pure...

12 listopada 2009

PKO BP ruszył z kampanią kredytów hipotecznych

PKO Bank Polski ruszył z kampanią reklamową promującą kredyty hipoteczne Własny Kąt pod hasłem "Na 100 proc. najpopularniejszy kredyt hipoteczny...

12 listopada 2009

Polsat niebawem uruchomi kanał dla dzieci

Kierownictwo telewizji Polsat chce, aby kanał tematyczny dla dzieci został uruchomiony pod koniec listopada br. Początkowo stacja ma być dostępna...

12 listopada 2009

Play idzie na wojnę cenową w abonamentach - reklamuje "prawdziwe" 29 gr

P4, operator sieci komórkowej Play, jako pierwszy przedstawił świąteczne oferty - w abonamentach za 40 i 60 zł wprowadza stawkę...

12 listopada 2009

New Look podzielił kompetencje, Makarewicz odchodzi

New Look Group zakończył restrukturyzację. Nowy podział kompetencji pomiędzy głównymi menedżerami firmy zakłada, że strukturą zarządza Ewa Jarosz, działania nowobiznesowe...

12 listopada 2009

Nivea precyzyjnie targetuje reklamę marki Eucerin

Nivea Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową linii kremów wypełniających zmarszczki Eucerin Hyaluron-Filler. Jest ona elementem kampanii reklamowej dla produktów Anti-Age...

12 listopada 2009

Chada po kilku dniach awansuje w Polskapresse

Sylwia Chada, która na początku listopada br. objęła stanowisko zastępcy dyrektora ds. sprzedaży branżowej w biurze reklamy Polskapresse, awansuje na...

12 listopada 2009

Marki AmRestu mogą dołączyć do programu Payback

Marki AmRestu mogą dołączyć do programu lojalnościowego Payback - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji ostateczna umowa w tej sprawie...

12 listopada 2009

Telewizja wiodącym medium w kampanii mebli Black Red White

Do końca listopada 2009 r. trwać będzie nowa kampania reklamowa firmy Black Red White pod hasłem "Tysiące pomysłów. Jeden adres"....

12 listopada 2009

Reklama napoju Kubuś Waterrr niezgodna z kodeksem etyki reklamy - uznała Rada Reklamy

Rada Reklamy uznała, że telewizyjna reklama napoju Kubuś Waterrr (Grupa Maspex Wadowice) narusza normy kodeksu etyki reklamy. Według skarżącego spot...

12 listopada 2009

NuOrder stworzyła dział technologiczny Labs; Piotr Falenta jego szefem

Agencja NuOrder specjalizująca się w marketingu społeczności internetowych stworzyła pion technologiczny Labs odpowiedzialny za innowacyjne narzędzia wspierające działania marketingowe, zarządzanie...

12 listopada 2009

Sądy uchylają zakaz emisji reklam Minerado

Sądy uchylają postanowienia o wstrzymaniu emisji reklamy porównawczej napoju Minerado (należy do Agros Novej) w ramach zabezpieczenia powództwa. W wyniku...

12 listopada 2009

Tyburska i Mędrykowska w Grupie Fit

Katarzyna Tyburska i Marta Mędrykowska dołączyły do zespołu Grupy Fit, właściciela portali sportowych i lifestyle'owych. Tyburska jako marketing & PR...

12 listopada 2009

AXN reklamuje "FlashForward: Przebłysk jutra"

W prasie i w internecie ruszyła kampania AXN promująca serial "FlashForward: Przebłysk jutra". Dodatkowym wsparciem dla tych kanałów jest silna...

13 listopada 2009

Tomik Tybora odpowiada za marketing H&M w regionie

Tomik Tybora odpowiada za komunikację i marketing w odzieżowej firmie H&M Hennes & Mauritz. Podlegają mu rynki: Polski, Czech, Słowacji...

13 listopada 2009

Orange proponuje firmom "pozytywne" cięcia

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała dla PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange, nową kampanię reklamową pt. "Pozytywne cięcia". Projekt komunikacyjny...

13 listopada 2009

Ferrero wprowadza na rynek markę Duplo i wspiera ją reklamą

Agencja reklamowa G7 przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek polski nowy produkt - Ferrero Duplo. 30-sekundowy spot wyświetlany jest we...

13 listopada 2009

Tam Tam Media pracuje dla Globeteku

Agencja Tam Tam Media rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy Globetek. Umowa została zawarta na rok z możliwością przedłużenia. Tam...

13 listopada 2009

Zimowa ochrona głównym motywem komunikacji kosmetyków P&G

Procter & Gamble przygotował dla kilku swoich marek kosmetycznych specjalną komunikację marketingową opartą na motywach zimowych. Akcją objęte są takie...

13 listopada 2009

Magdalena Spisak i Maciej Ners rozstali się z agencją Zero7

Z agencją reklamową Zero7 rozstali się Magdalena Spisak, new business manager i account manager, oraz Maciej Ners, account executive. Obowiązki...

13 listopada 2009

CzteryCzwarte dzieli kompetencje i tworzy nowe struktury

Agencja reklamowa Grupa CzteryCzwarte utworzyła nowe struktury - Ambasada Brand Communications i CzteryCzwarte Brand Design. Zmiany mają na celu dalszy rozwój grupy,...

13 listopada 2009

BGŻ kieruje komunikację marketingową do studentów

Agencja reklamowa White Rabbit opracowała koncept kreatywny projektu "KasaNowa dla Studentów". Projekt promuje konto dla studentów w banku BGŻ. Kampania...

13 listopada 2009

Platforma N rusza z nowymi działaniami reklamowymi

Ruszają działania reklamowe platformy N (Grupa TVN). Kampania promocyjna obejmie telewizję, kino, radio, prasę i internet. Działania prowadzone będą pod...

13 listopada 2009

Multimedia tworzą nowy pakiet cyfrowy i wprowadzają mobilny internet

56 kanałów, a wśród nich takie nowości, jak: BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Discovery Historia, Discovery ID, TVP Historia, Domo, oraz...

13 listopada 2009

Filmweb.pl korzysta z adserwera BBelements

Firma BBelements, dostawca technologii adserwerowej, rozpoczęła współpracę z portalem filmowym Filmweb.pl. BBelements umożliwia sieciom i witrynom zarządzanie przestrzenią reklamową, a...

13 listopada 2009

Wydawnictwo Wiedza Powszechna wystawione na aukcji

Ministerstwo Skarbu Państwa wystawiło na sprzedaż wydawnictwo Wiedza Powszechna. Proces sprzedaży odbędzie się w formie aukcji, która planowana jest na...

13 listopada 2009

McDonald's wprowadza Strefę Smaku; bardziej wyszukane produkty w niewygórowanej cenie

Sieć fast food McDonald's wprowadza Strefę Smaku - aspiracyjne produkty w niewygórowanej cenie. Obecnie są dwie kanapki - z kurczakiem...

13 listopada 2009

Bogusław Biszof dyrektorem marketingu Heinekena w Rosji

Bogusław Biszof został dyrektorem marketingu Heineken Russia. Przez ostatni rok piastował funkcję global portfolio managera Heinekena i pracował w Amsterdamie....

13 listopada 2009

Włodzimierz Szaranowicz dyrektorem sportu TVP

Włodzimierz Szaranowicz został dyrektorem ds. sportu TVP. Podlegać mu będą zarówno projekty sportowe TVP1 i TVP2, jak i kanał TVP...

16 listopada 2009

"Żywe trupy" ostrzegają żyjących w kolejnej kampanii nt. bezpieczeństwa na drodze

Komenda Główna Policji, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz PZU powierzyły agencji BBDO Warszawa realizację kolejnego etapu kampanii dotyczącej bezpieczeństwa...

16 listopada 2009

Technolux powierza obsługę PR agencji GutPR

Firma Technolux, częstochowski producent lamp do wnętrz mieszkalnych i obiektów publicznych, podpisała umowę na obsługę z zakresu media relations z...

16 listopada 2009

Headz Marketing Partner rozbudowuje zespół

Do zespołu agencji Headz Marketing Partner, agencji OOH, dołączyły dwie nowe osoby. Wioleta Wiater jako specjalista ds. sprzedaży odpowiada za...

16 listopada 2009

BAT zmienia opakowania mentolowych Vogue'ów

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska wprowadziła na rynek nowy format opakowania wariantów mentolowych rodziny papierosów Vogue: Menthe i Menthe...

16 listopada 2009

Polskie Radio podkreśla w kampanii jakość programową Jedynki

Pod hasłem "Esencja radia" ruszyła kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia. Hasło to ma podkreślić wysoką jakość oferty programowej radiowej...

16 listopada 2009

Levente Malnay będzie nadzorował biznes Chello również w Polsce

Levente Malnay 1 grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Chello Central Europe. Będzie nadzorował biznes Chello również w Polsce. Stanowisko...

16 listopada 2009

Era i Plus ruszają ze świątecznymi kampaniami

Po Playu (patrz DS "MMP" z 12 listopada br.) kolejni operatorzy komórkowi ruszają ze świątecznymi promocjami. W piątek 13 listopada...

16 listopada 2009

Majonez Kielecki szykuje kampanię TV z okazji 50-lecia

Majonez Kielecki (WSP "Społem") planuje kampanię telewizyjną nawiązującą do 50-lecia marki. Kampania ruszy w grudniu, firma nie ujawnia, z jakimi...

16 listopada 2009

High Point zajmie się dystrybucją serialu TVP1 "Londyńczycy"

High Point Television, dział firmy High Point Media Group specjalizujący się w dystrybucji produkcji telewizyjnych, zajmie się rozpowszechnianiem na rynkach...

16 listopada 2009

Hasbro wspiera kampanią w internecie grę planszową "Ryzyko"

Hasbro, producent gier i zabawek (m.in. "Monopoly", "Zgadnij kto to"), wspiera kampanią internetową grę planszową "Ryzyko". W ramach www.zgrajmysie.pl, strony...

16 listopada 2009

Direct Publishing i Novimedia triumfują podczas Pearl Awards 2009

Polskie wydawnictwa custom publishing zdobyły w tegorocznej edycji konkursu Pearl Awards 2009 cztery nagrody. Novimedia CP zdobyła złoto za e-newsletter...

16 listopada 2009

TurboDymoMan w nowej odsłonie wystawia palec

Polkomtel, operator m.in. sieci komórkowej 36,6, rozpoczął jej nową kampanię reklamową, w której występuje ikona marki - "superbohater" TurboDymoMan (marketer...

16 listopada 2009

Maciej Jastrzębski key account managerem w SearchLabie

Do wyspecjalizowanej w marketingu w wyszukiwarkach firmy SearchLab, która należy do Agory SA, dołączył key account manager Maciej Jastrzębski. W...

16 listopada 2009

Branżowi sygnatariusze apelu o uwolnienie Marcina Rywina

Na całostronicowych reklamach m.in. w "Dzienniku Gazecie Prawnej" i "Rzeczpospolitej" ukazał się w piątek 13 listopada apel o uwolnienie Marcina...

16 listopada 2009

Grupa Money stworzyła sieć reklamową Business Ad Network

Grupa Money utworzyła spółkę i sieć reklamową Business Ad Network. Na razie oferuje ona powierzchnie reklamowe na kilkunastu serwisach biznesowych...