M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 listopada 2009

Nowe kanapki 
McDonald's wsparte kampanią wirusową

Promocja McDonald's związana z wprowadzeniem dwóch kanapek New York Beef Classic i Hollywood Crispy Chicken wsparta jest nietypową kampanią wirusową....

16 listopada 2009

Internet Group: jeśli nie inwestor, to sprzedaż niektórych spółek

Internet Group podała wyniki finansowe za trzy kwartały. Przychody grupy od stycznia do września 2009 r. wyniosły 150,5 mln zł,...

16 listopada 2009

Bonnier Business nie chce "Wprost"

Wydawnictwo Bonnier Business nie negocjuje z właścicielami AWR "Wprost" na temat przejęcia tygodnika "Wprost". Jak przekazał Arkadiusz Dawid, prezes zarządu...

17 listopada 2009

Surferzy krążą po Krakowie w ramach nowej kampanii Bonarka City Center

Ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center - centrum handlowo-rozrywkowo-usługowego, które 21 listopada zostanie otwarte w Krakowie. Akcja prowadzona jest w...

17 listopada 2009

ING BŚ reklamuje konta internetowe Direct

"Dlaczego miałbym płacić za coś, co robię sam? Jestem internetowy i za prowadzenie rachunku oraz przelewy nie płacę" - mówi...

17 listopada 2009

Taft kolejną marką kosmetyczną wykorzystującą motyw diamentów w reklamie

Henkel Polska ruszył z kampanią reklamową linii kosmetyków do stylizacji włosów Taft. W kampanii wykorzystano motyw diamentów. Jest to już...

17 listopada 2009

Samsung rozpoczyna paneuropejską kampanię "Ctrl+P"

Do 2013 r. Samsung Electronics chce się znaleźć w czołówce producentów drukujących urządzeń biurowych. Dlatego firma przygotowała drugą odsłonę swojej...

17 listopada 2009

CAM Media negocjowała przejęcie udziałów w Ad.Necie

CAM Media i Internet Group nie porozumiały się w sprawie sprzedaży udziałów w spółce Ad.Net (sieć reklamy internetowej działająca w...

17 listopada 2009

Odświeżony Infor.pl stawia na personalizację treści

Infor PL wprowadził zmiany w serwisie Infor.pl. Jak przekazał Marcin Malinowski, rzecznik prasowy Infor PL, nowa odsłona serwisu to element...

17 listopada 2009

Kamis wprowadza zimowe edycje przypraw; wkrótce kampania wizerunkowa

Kamis SA wprowadza do sprzedaży limitowaną ofertę przypraw. Mieszanki: Barszcz czerwony z lubczykiem, Śledź królewski z czerwonym pieprzem i Schab...

17 listopada 2009

ProMarka zaprasza do prac nad ujednoliceniem pomiaru TV

ProMarka oraz nadawcy telewizyjni uczestniczący w rozmowach nt. wprowadzenia jednolitego pomiaru oglądalności chcą w szerszym gronie kontynuować działania na rzecz...

17 listopada 2009

Rada Reklamy odrzuca skargi na reklamy Playboya, Pedigree i Twiksa

Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy działającej przy Radzie Reklamy oddalili trzy skargi na: plakat reklamowy perfum Playboy z portfolio Coty...

17 listopada 2009

BRE promuje bankowość transakcyjną również w TV

BRE Bank intensyfikuje działania reklamowe promujące usługi bankowości transakcyjnej - bank zdecydował o rozszerzeniu mediaplanu o spot telewizyjny, który będzie...

17 listopada 2009

Delikatesy Alma reklamują się poprzez sponsoring w stacjach TVN

Od 15 listopada trwa kampania reklamowa Delikatesów Alma. Do końca roku w stacjach TVN oraz TVN24 emitowane będą billboardy sponsorskie...

17 listopada 2009

PanMedia Western kupił TV do nowej kampanii Komputronika

Komputronik wystartował z kampanią telewizyjną. Pokazuje w niej dwa modele komputerów i promuje profesjonalne doradztwo, na jakie mogą liczyć klienci...

17 listopada 2009

KFC "odświeża" Świętego Mikołaja

AmRest, operator sieci restauracji pod marką KFC, rozpoczyna telewizyjną kampanię świąteczną. Towarzyszyć jej będzie konkurs konsumencki "Odśwież Mikołaja", w którym...

17 listopada 2009

Performance Media pracuje dla organizacji non profit i portalu aukcyjnego

Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach firma Performance Media rozpoczęła współpracę z amerykańską fundacją non profit Nuru International i portalem...

17 listopada 2009

Eholiday.pl wprowadza własne "Google AdWords"

Spółka Eholiday.pl, właściciel serwisu internetowego Eholiday.pl z bazą miejsc noclegowych, wprowadziła do oferty produkty reklamowe oparte na mechanizmie podobnym do...

17 listopada 2009

ING Życie szykuje uderzenie reklamowe

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ma ambitne plany rynkowe. - Do 2015 r. zakładamy ponaddwukrotny wzrost liczby klientów, czyli do...

17 listopada 2009

Bank BPH reklamuje konta oszczędnościowe

Po części wizerunkowej "nowy" bank BPH rusza z komunikacją produktową (patrz DS "MMP" z 29 października br.). "Pieniądze lepiej pomnażać,...

17 listopada 2009

Aster tak jak Netia zatrudnił chomika do reklamy

Jakie zwierzę jest najbardziej "internetowe"? Okazuje się, że chomik. Dwoi się i troi w reklamach firm telekomunikacyjnych. Firma Aster rozpoczyna...

17 listopada 2009

Katarzyna Groszek zastąpiła Agnieszkę Szabelską w Wyborowej

Agnieszka Szabelska, która przez wiele lat odpowiadała za marketing marki Absolut w V&S Luksusowa Zielona Góra, a wraz z przejęciem...

17 listopada 2009

Cyfrowy Polsat zaprosi kilka tysięcy klientów do testów szerokopasmowego internetu

Cyfrowy Polsat rozpoczyna testy usługi szerokopasmowego dostępu do internetu. Będzie ją oferował komercyjnie drogą radiową w standardzie UMTS w sieciach...

18 listopada 2009

Citi Handlowy w oryginalny sposób reklamuje pożyczki na święta

Bank Handlowy w Warszawie, operujący pod marką Citi Handlowy, po rocznej przerwie powraca z reklamą do mediów. Rozpoczyna nową kampanię...

18 listopada 2009

Bakalland odświeża wizerunek produktów i rusza z kampanią świąteczną

Firma Bakalland, producent bakalii odświeża wizerunek. Relaunch marki dotyczy liftingu opakowań produktów z całego asortymentu oraz strony internetowej. Zmianom towarzyszy...

18 listopada 2009

Joanna Janowicz-Strzyżewska odpowiada za marketing spółki Euro Poznań 2012

Joanna Janowicz-Strzyżewska objęła nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w spółce Euro Poznań 2012. Odpowiada za strategię marketingową i...

18 listopada 2009

Telma Group Communications współpracuje z Virako

Agencja public relations Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z firmą deweloperską Virako. Agencji powierzono obsługę firmy z zakresu PR korporacyjnego,...

18 listopada 2009

Urszula Czaplarska business development managerem w Afilo

Do spółki Afilo z początkiem listopada dołączyła Urszula Czaplarska, która objęła nowo utworzone stanowisko business development managera. Odpowiada za obsługę...

18 listopada 2009

Sequence Media realizuje pierwsze kampanie na mobilskyboardzie na terenie Czech

Sequence Media, firma OOH, prowadzi kampanię dla Mitsubishi na terenie Czech. Akcja jest realizowana na mobilskyboardzie (mobilnym nośniku reklamy zewnętrznej),...

18 listopada 2009

Fundusze inwestycyjne wracają z reklamą do mediów

Po ponadrocznej bessie i zapaści na giełdzie towarzystwa funduszy inwestycyjnych powracają pomału z reklamami do mediów. Na razie nieliczni i...

18 listopada 2009

Giełda Mediowa poszerza profil

Serwis aukcyjny umożliwiający sprzedaż i zakup ofert mediowych zmienia nazwę z www.lastsecond.ad na Giełda Mediowa i jest już dostępny pod...

18 listopada 2009

Kot Rysiek i pies Łinston reklamują tańsze telefony w Heyah Mix

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej pod markami Era i Heyah, rusza z nową kampanią promującą obniżone ceny telefony w...

18 listopada 2009

Jan Jaworowski dołączył do zarządu Infor PL

Jan Jaworowski, dotychczasowy pełnomocnik zarządu ds. internetu w Infor PL, dołączył do zarządu tej spółki, powiększając jego skład. Tym samym...

18 listopada 2009

Nestlé wykorzystuje rekomendacje konsumenckie, wspierając batony musli

Producent płatków śniadaniowych Nestlé promuje swoją najnowszą linię produktów - batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla...

18 listopada 2009

Rodzina Cimoszewiczów na razie nie wystąpiła o uznanie wyroku w sprawie przeciwko "Wprost"

Przedstawiciele rodziny Cimoszewiczów na razie nie złożyli do polskiego sądu wniosku o uznanie amerykańskiego wyroku w sprawie przeciwko tygodnikowi "Wprost",...

18 listopada 2009

PRN uruchamia dział kreacji dla digital signage

PRN Polska, operator Carrefour TV, wyodrębnił strukturę PRN Kreacja wyspecjalizowaną w tworzeniu kontentu na potrzeby nośników digital signage. Komórka ma...

18 listopada 2009

Canal Plus zmienia identyfikację wizualną

Canal Plus zmienia identyfikację wizualną anteny. Nowa oprawa podkreśla nowatorskość stacji zarówno w warstwie artystycznej, jak i produkcyjnej. Zmiana dotyczy...

18 listopada 2009

Marta Bartoszek dołączyła do agencji Pompidou

Marta Bartoszek dołączyła do zespołu agencji kreatywnej Pompidou. Objęła stanowisko PR account executive. Wcześniej współpracowała m.in. z TVN CNBC Biznes...

18 listopada 2009

E-Drapacz chce walczyć z portalami

CR Media Consulting rozpoczyna sprzedaż e-Drapacza Chmur, w którym łączą siły sieci reklamy internetowej Ad.net i ARBOnetwork. Głównym atutem produktu...

18 listopada 2009

Urszula Cierebiej new business directorem w Defacto

Do grona pracowników agencji eventowej Defacto dołączyła Urszula Cierebiej. Jako new business director odpowiedzialna będzie m.in. za pozyskiwanie klientów i...

18 listopada 2009

Tomasz Adamek wystąpi w reklamie piwa Tatra z Grupy Żywiec

Niedługo zobaczymy Tomasza Adamka, najbardziej utytułowanego polskiego boksera, którego popularność wzrosła jeszcze po wygranej walce z Andrzejem Gołotą, w reklamie...

18 listopada 2009

Fiat promuje Bezpieczny Pakiet Leasingowy

Fiat Professional wystartował z drugą odsłoną kampanii promującej produkt finansowy o nazwie Bezpieczny Pakiet Leasingowy. W ramach pakietu klient, finansując...

18 listopada 2009

Paweł Krzysztofik, dyr. marketingu P&G, w strukturach europejskich koncernu

Paweł Krzysztofik, dyr. marketingu Procter & Gamble w Polsce, wyjechał do Genewy do europejskiej centrali koncernu - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

18 listopada 2009

Vectra ruszyła z kampanią reklamową cyfrowego dekodera

Operator telewizji kablowej Vectra rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia...

18 listopada 2009

Dziewięć spośród 38 zgłoszonych prac z Polski przeszło preselekcję na Epice

Do tegorocznej 23. edycji konkursu reklamowego Epica z Polski nadesłano 38 prac. Oznacza to tylko lekki spadek w porównaniu z...

19 listopada 2009

Play współpracuje z Novem i stawia na marketing afiliacyjny w 2010 roku

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął współpracę z firmą Novem wyspecjalizowaną w marketingu afiliacyjnym. Współpraca obejmuje na razie jeden program...

19 listopada 2009

Ubisoft współpracuje z Euro RSCG Digital i rusza z kampanią

Firma Ubisoft, globalny producent gier komputerowych, rozpoczęła współpracę z agencją Euro RSCG Digital, która będzie odpowiadać za najbliższą kampanię internetową...

19 listopada 2009

Producenci wołowiny nie mają na razie pieniędzy na reklamę

Kampania informacyjna związana z promocją wołowiny może nie dojść do skutku - wynika z naszych informacji. O przetargu na zorganizowanie...

19 listopada 2009

Oceanic rozszerza linię AA Prestige i debiutuje z kolekcją AA Exotic Spa

Firma Oceanic wprowadza do sprzedaży nowe linie kosmetyków AA Prestige Age Corrector Concentrate 40+. Seria przeznaczona jest do pielęgnacji skóry...

19 listopada 2009

Polskapresse szuka partnera do kontroli wykorzystywania treści w sieci

Polskapresse prowadzi rozmowy z jedną z firm udostępniających internetowy system antyplagiatowy. Z naszych informacji wynika, że jest to firma Plagiat.pl,...