M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 listopada 2009

Amplico planuje działania wizerunkowe i przetargi

Grupa Amplico, w skład której wchodzą: towarzystwo ubezpieczeń na życie Amplico Life, towarzystwo emerytalne Amplico OFE i towarzystwo funduszy inwestycyjnych...

19 listopada 2009

ING Życie wybierze agencję reklamową do końca roku

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (ING Życie) prowadzi obecnie przetarg na wybór agencji kreatywnej. Firma nie ujawnia, ile agencji zaprosiła...

19 listopada 2009

AdTotal rozwija reklamę w systemach digital signage

Wirtualna Polska poszerzyła ofertę multimedialnej sieci reklamowej AdTotal o 1,5 tys. ekranów LCD należących do spółki Atvertin. System digital signage...

19 listopada 2009

Grupa RMF po restrukturyzacji; Machnicka, Przygodzki i Sobczyński odeszli z firmy

Grupa RMF zakończyła wewnętrzną restrukturyzację. Ze strukturami rozstała się właśnie Anna Machnicka, dyrektor ds. sponsoringu i akcji specjalnych, wieloletni pracownik...

19 listopada 2009

Nutricia uruchamia serwis online Mamopedia

Nutricia uruchomiła serwis internetowy dla mam. Mamopedia, ideą nawiązująca do Wikipedii, wykorzystuje wiedzę ekspertów oraz matek, które mogą rozbudowywać serwis....

19 listopada 2009

BZ WBK promuje Konto na obcasach adresowane do kobiet

Bank Zachodni WBK wprowadził do swojej oferty pierwsze konto bankowe przygotowane specjalnie z myślą o kobietach. Benefitem Konta na obcasach...

19 listopada 2009

Anna Szustak w dziale produkcji New Look

Do zespołu New Look Group dołączyła Anna Szustak. Objęła stanowisko producenta w dziale produkcji i realizacji zarządzanym przez Katarzynę Zdunek....

19 listopada 2009

Allianz przekazuje globalny budżet do Greya; w Polsce bez zmian

Grupa finansowa Allianz w wyniku przetargu zdecydowała o przekazaniu globalnego budżetu reklamowego wartego ok. 60 mld funtów rocznie do agencji...

19 listopada 2009

Lowe GGK autorem nowych kreacji reklam barszczu Knorra

Agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa przygotowała nową kampanię telewizyjną barszczu czerwonego marki Knorr (Unilever Polska). Główne cele kampanii to prezentacja...

19 listopada 2009

Opera TFI zachęca w reklamie: "Zarabiaj na Novo"

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych "Opera" przygotowało miesięczną kampanię reklamową w prasie, internecie i na materiałach BTL pod hasłem "Zarabiaj na Novo",...

19 listopada 2009

"Rzeczpospolita" przeprosiła Hołowczyca i Urbańskiego za wpadkę z reklamą

Redakcja "Rzeczpospolitej" (Presspublica) skierowała przeprosiny do Huberta Urbańskiego i Krzysztofa Hołowczyca po niefortunnym zestawieniu reklamy Banku Millennium, w której wystąpili...

19 listopada 2009

Joanna Górska dołączy do zespołu Polsat News

Do zespołu Polsat News dołączy Joanna Górska, była dziennikarka "Wiadomości" TVP. Będzie wydawcą i reporterem. Pracę rozpocznie w grudniu br....

19 listopada 2009

Tesco prawie dwukrotnie zwiększa liczbę polskich produktów w Wielkiej Brytanii

Sieć handlowa Tesco prawie dwukrotnie zwiększyła liczbę polskich produktów w Wielkiej Brytanii. Do sprzedaży trafiły 92 produkty spożywcze, m.in. dania...

19 listopada 2009

Tak Tak rusza ze świąteczną kampanią reklamową

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej m.in. pod marką Era, rozpoczął świąteczną kampanię reklamową "Grzeczny czy niegrzeczny - w Tak...

19 listopada 2009

Senyszyn jako wampirzyca na okładce grudniowej "Machiny"

Joanna Senyszyn, posłanka SLD, będzie bohaterką okładki najnowszego wydania "Machiny" (Platforma Mediowa "Point Group"). Senyszyn została podczas sesji ucharakteryzowana na...

20 listopada 2009

Armacell nawiązuje współpracę z GutPR

Armacell, producent izolacji technicznych, nawiązał współpracę z wrocławską agencją GutPR wyspecjalizowaną w obsłudze firm z branży budowlanej, wnętrzarskiej i instalacyjnej....

20 listopada 2009

IKEA poszerza współpracę z Performance Media

IKEA poszerzyła współpracę z firmą Performance Media wyspecjalizowaną w marketingu w wyszukiwarkach, która teraz odpowiada za całość działań SEM tego...

20 listopada 2009

"Echo Miasta" już w całości w rękach Polskapresse

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" przejęła brakujące 20 proc. udziałów w firmie Media4mat, wydawcy bezpłatnej gazety "Echo Miasta". Tym samym grupa stała...

20 listopada 2009

Dax Cosmetics promuje Yoskine w mediach Bauera

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics we współpracy z grupą Bauer Media realizuje wspólną akcję promocyjną dla marki Yoskine. Projekt realizowany jest...

20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

20 listopada 2009

Tomasz Wawer i Natalia Rostworowska w zespole BrainJuice Group

Do marketingowej grupy BrainJuice dołączyli Tomasz Wawer i Natalia Rostworowska. Tomasz Wawer objął stanowisko internet marketing managera BrainJuice Group, a...

20 listopada 2009

Ad Meritum oferuje dotarcie z reklamą do Polonii w USA

Ad Meritum, dom sprzedaży prasy należący do Internet Group, uruchamia pakiet prasy polonijnej dystrybuowanej w Stanach Zjednoczonych. Według przedstawicieli firmy...

20 listopada 2009

"Z Archiwum X" - nowa filmowa odsłona Simplusa

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, startuje z nową kampanią swojej marki pre-paid Simplus. Kontynuuje wykorzystanie formatu kreatywnego bazującego na inspiracjach...

20 listopada 2009

Właściciel myjni samochodowej bohaterem nowej reklamy TP dla biznesu

Agencja Euro RSCG 4D i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały dla Telekomunikacji Polskiej SA nową kampanię reklamową promującą ofertę dla biznesu....

20 listopada 2009

Stroer chce przyciągać reklamodawców pakietami

Stroer zaprezentował założenia przyszłorocznej strategii handlowej. Firma zaproponuje nabywcom outdooru zakup 12 pakietów, które odpowiadają na zróżnicowane cele klientów. Różnicowano...

20 listopada 2009

Startuje sklep internetowy Gillette

Należąca do Procter & Gamble marka Gillette, lider rynku produktów do golenia dla mężczyzn, uruchomiła swój sklep internetowy www.gillette.frisco.pl utworzony...

20 listopada 2009

Polscy marketerzy planują radykalne innowacje - wynika z badania MB SMG/KRC i Touch Ideas

Konsekwencją działań planowanych przez marketerów na najbliższe lata będzie większa różnorodność na sklepowych półkach - nowe marki oraz więcej produktów...

20 listopada 2009

Polskie prace mają szansę na zwycięstwo podczas Epiki

Jury międzynarodowego konkursu reklamowego Epica dokonało pierwszych ocen zgłoszonych kampanii. Wszystkie prace, które uzyskały notę ponad 5 pkt, mają szansę...

20 listopada 2009

Jarosław Hasiński prezesem Polskiego Radia

Jarosław Hasiński, który od połowy września br. pełnił obowiązki prezesa Polskiego Radia, został prezesem spółki. Wcześniej był m.in. dyrektorem poznańskiego...

23 listopada 2009

Magdalena Buszek PR managerem w FireFly Creation

Magdalena Buszek została PR managerem w agencji FireFly Creation z grupy FireFly. Odpowiada m.in. za utrzymywanie relacji grupy i jej...

23 listopada 2009

Wydawcy chcą promować konieczność ochrony praw autorskich

W przyszłym roku część wydawców zamierza przeprowadzić szeroką kampanię informacyjno-edukacyjną, która skierowana będzie do mediów i środowiska firm korzystających z...

23 listopada 2009

Fiat promuje nowe Punto Evo, podkreślając jego ewolucję

Fiat Auto Polska rozpoczyna na polskim rynku oficjalną sprzedaż odnowionego Fiata Punto. Model po liftingu nosi nazwę Punto Evo. Słowo...

23 listopada 2009

Kret i Zubilewicz ambasadorami projektu o zagrożeniach klimatu

Ruszyła ogólnopolska kampania "Znajdź różnicę" zachęcająca do zobaczenia zagrożonych zakątków świata, nim zniszczą je zmiany klimatu i ingerencja człowieka. Kampania...

23 listopada 2009

Część nakładu "Głosu Dziennika Pomorza" z maską przeciwko grypie

Dziennik "Głos Dziennik Pomorza" (Media Regionalne) dołączył do części weekendowego wydania specjalny dodatek poświęcony grypie. Razem z nim czytelnicy otrzymali...

23 listopada 2009

IMM ostro reaguje na artykuł "Pulsu Biznesu" nt. niepłacenia wydawcom tantiem

Instytut Monitorowania Mediów rozesłał do swoich klientów list, w którym odnosi się do treści artykułu "Za przegląd prasy musisz zapłacić",...

23 listopada 2009

San Markos jedynym polskim zwycięzcą Epiki; na konkursie przyznano 60 nagród i 4 grand prix

Zakończone w miniony piątek obrady jury międzynarodowego konkursu reklamowego Epica po raz pierwszy od kilku lat przyniosły nagrodę polskiej agencji....

23 listopada 2009

AGD w ofercie Komputronika, Philips partnerem strategicznym

Komputronik SA, polski dostawca sprzętu IT i elektroniki użytkowej, wprowadza do swojej oferty sprzęt AGD. Znajdzie się w niej m.in....

23 listopada 2009

Duracell promuje się przy prezentach na baterię

Pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" trwa kampania reklamowa marki Duracell z portfolio Procter & Gamble. Marketer...

23 listopada 2009

Sophisti TV rusza z programem w internecie

Spółka Sophisti, właściciel portalu Sophisti.pl, uruchamia własną telewizję internetową. Projekt będzie działał pod nazwą Sophisti TV. - Celem stacji jest...

23 listopada 2009

Polska na 4. miejscu wśród najatrakcyjniejszych krajów dla detalistów w EMEA

Polska jest na czwartym miejscu w rankingu najatrakcyjniejszych krajów dla detalistów - wynika z raportu firmy doradczej CB Richard Ellis...

23 listopada 2009

Grupa TP rozpoczęła współpracę z Online Media Group Poland

Grupa TP rozpoczęła współpracę z firmą Online Media Group Poland specjalizującą się w zarządzaniu programami afiliacyjnymi. Celem współpracy jest sprzedaż...

23 listopada 2009

Anetta Gołda brand PR managerem w Grupie Żywiec; trwa rekrutacja interactive managera

Anetta Gołda została brand PR managerem w dziale marketingu Grupy Żywiec. Będzie raportować do Sylwii de Weydenthal, marketing communication managera....

23 listopada 2009

Philips przygotował największą w historii promocję konsumencką

Philips Polska z myślą o zbliżających się świętach Bożego Narodzenia i prezentach gwiazdkowych przygotowało promocję konsumencką pod hasłem "Rozdajemy prezenty",...

23 listopada 2009

Według Gemiusa 38 proc. konsumentów o nowych produktach dowiaduje się z billboardów

Grupa 61,6 proc. respondentów dowiaduje się o nowych produktach od znajomych i rodziny - wynika z badań realizowanych przez Gemius...

23 listopada 2009

RMF FM obniża ceny w nowym roku

Grupa RMF ogłosiła zimowe cenniki reklamowe. Stacja radiowa RMF FM obniża ceny. - Obniżki, które proponujemy w RMF FM, są...

24 listopada 2009

Zmiany w Mazdzie; Halarewicz we Włoszech, Paździor w Polsce

W związku z objęciem przez Wojciecha Halarewicza stanowiska dyrektora zarządzającego Mazda Motor Italia od grudnia br. w firmie Mazda Motor...

24 listopada 2009

GM wzmacnia markę Chevrolet, zmiany na szczeblu menedżerskim

W związku z ogłoszoną na szczeblu międzynarodowym nową strategią General Motors dotyczącą zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek w Chevrolet...

24 listopada 2009

Sphinx wraca do pierwotnej koncepcji działania i promuje orientalne menu

Restauracje Sphinx wprowadzają nowe orientalne menu, w którym pojawi się 25 premierowych potraw. Kampania reklamowa wprowadzająca nową kartę dań prowadzona...

24 listopada 2009

White Rabbit rozbudowuje dział DTP i poszerza jego kompetencje

Do działu DTP agencji reklamowej White Rabbit dołączył Grzegorz Hajkiewicz. Ma on 15-letnie doświadczenie w branży, a zakres jego obowiązków...

24 listopada 2009

MasterCard i McDonald's intensywnie promują karty zbliżeniowe PayPass

Polski oddział MasterCard Europe i McDonald's Polska przygotowały wspólną akcję, w której promują płatności kartami zbliżeniowymi PayPass. Do końca stycznia...