M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 listopada 2009

Silberball będzie pracować dla marki Nepentes

Nowym klientem agencji Silberball Warszawa pozyskanym po wygranym przetargu jest firma Nepentes SA. Nepentes to producent preparatów farmaceutycznych i kosmetycznych...

24 listopada 2009

Szóstą edycję "Jak oni śpiewają!" oglądało 2,7 mln widzów

Zakończoną w niedzielę 22 listopada br. szóstą edycję show Polsatu "Jak oni śpiewają!" oglądało średnio 2,7 mln osób. Według danych...

24 listopada 2009

Play musiał zmienić budynek bombardowany w reklamie

P4, operator sieci komórkowej Play, musiał zmienić emitowany właśnie w ramach świątecznej kampanii reklamowej spot telewizyjny, w którym Święty Mikołaj...

24 listopada 2009

Konkret PR kontynuuje współpracę z firmą Elfa

Agencja Konkret PR podpisała umowę na stałą współpracę z polskim oddziałem firmy Elfa, lidera w dostarczaniu kreatywnych rozwiązań do przechowywania....

24 listopada 2009

Patrycja Woroniecka dołączyła do zespołu SMAI

Patrycja Woroniecka dołączyła do SMAI (Studio Monitoringu i Amplifyingu Internetowego) należącego do agencji Harder & Harder. Jako junior account executive...

24 listopada 2009

Infor Biznes rozszerza portfolio płatnych serwisów

Infor Biznes uruchomił dwa nowe serwisy kierowane są specjalistów - serwis księgowy "Gazety Prawnej" (www.ksiegowosc.gazetaprawna.pl) i serwis kadrowy "Gazety Prawnej"...

24 listopada 2009

LG korzysta w reklamach z motywów z filmu "Avatar"

Koreański producent elektroniki użytkowej LG Electronics dzięki współpracy z wytwórnią filmową 20th Century Fox został globalnym partnerem jednego z najbardziej...

24 listopada 2009

Liberty Direct prowadzi kampanię mobilną

Liberty Direct prowadzi kampanię mobilną promującą swoje usługi. Banner wyświetlany jest w największym w Polsce serwisie internetowym lite (przeznaczonym na...

24 listopada 2009

Agnieszka Kamola dołączyła do NewCast w ZOG-u

Do zespołu agencji NewCast należącej do ZenithOptimedia dołączyła Agnieszka Kamola. Objęła nowo utworzone stanowisko strategic partnership managera. Kamola ma rozwijać...

24 listopada 2009

180heartbeats wzmacnia dział obsługi klienta

Magdalena Goławska i Ewa Wieczorek dołączyły do zespołu agencji interaktywnej 180heartbeats. Goławska wcześniej pracowała w One Step jako senior marketing...

24 listopada 2009

UPC rozszerza dostępność telewizji cyfrowej

UPC Polska wprowadza usługę telewizji cyfrowej do dwóch wielkopolskich miast - Gniezna i Wrześni. Usługa telewizji cyfrowej UPC dostępna jest...

24 listopada 2009

V2Media wprowadza V2Scroll, nową formę reklamy

Sieć V2Media wprowadza do oferty V2Scroll - formę reklamową zajmującą całą szerokość serwisu. Użytkownik może poprzez nią zainicjować emisję reklamy...

24 listopada 2009

Optimum Media OMD obsłuży launch Parship w Polsce

Optimum Media OMD będzie obsługiwało serwis randkowy Parship. Marka w przyszłym roku zadebiutuje w Polsce. Szczegółów debiutu nie ujawniono. OMD...

24 listopada 2009

Baltic Company przejmuje marketing kosmetyków Mineral Care

Firma Baltic Company będzie odpowiedzialna za marketing i dystrybucję kosmetyków pielęgnacyjnych marki Mineral Care. Do tej pory za sprzedaż kosmetyków...

24 listopada 2009

PMPG negocjuje umowę z Facebookiem

Platforma Mediowa "Point Group" ma wkrótce rozpocząć sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach Facebook i MySpace. Spółka negocjuje właśnie warunki współpracy,...

24 listopada 2009

Dwie nowe osoby w pionie internetu Polskapresse

Tomasz Gruszka i Krzysztof Smura dołączyli do struktur pionu internetu w grupie Polskapresse. Pierwszy z nich objął funkcję koordynatora ds....

25 listopada 2009

Stowarzyszenie Repropol do połowy grudnia ma dostać ponad 2 mln zł

Zarząd Stowarzyszenia Autorów i Wydawców "Polska Książka" do 15 grudnia br. ma przekazać Stowarzyszeniu Wydawców "Repropol" ok. 2,2 mln zł....

25 listopada 2009

Carlsberg pracuje nad ogólnopolskim launchem ekonomicznego piwa Książ

Carlsberg Polska pracuje nad projektem ogólnopolskiego launchu piwa Książ - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, ale decyzja w tej sprawie nie została...

25 listopada 2009

Maciej Teliszewski dementuje, jakoby miał przejść do ClickAd

Maciej Teliszewski, odwołany niedawno dyrektor zarządzający CR Media Consulting, zdementował informację, jakoby miał przejść do ClickAd, firmy internetowej. Według naszych...

25 listopada 2009

Levis zachęca do opisania swojej "pupy" w dżinsach

Firma Levi Strauss Poland razem z agencją Aliganza realizują konkurs internetowy "Moja pupa w dżinsach Levi's". Jest to kolejny projekt,...

25 listopada 2009

Ciszewski Marketing Sportowy pracuje dla 4F Sport Performance

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy rozpoczęła współpracę z firmą 4F Sport Performance, producentem odzieży casualowo-sportowej oraz oficjalnym partnerem polskiej reprezentacji olimpijskiej...

25 listopada 2009

Komputronik aktywizuje się przed Gwiazdką

Sieć sklepów ze sprzętem IT Komputronik przygotowała miesięczną kampanię reklamową z myślą o zbliżającej się Gwiazdce. Na 655 billboardach w...

25 listopada 2009

Teper odchodzi z PRO Media House, a Wieja i Kiljan-Szydełko awansują

Jarosław Teper, dyrektor zarządzający ds. mediów i obsługi klienta, odszedł z domu mediowego PRO Media House. Powód rozstania z agencją...

25 listopada 2009

Tesco namawia do nocnych zakupów zabawek

Sieć Tesco promuje nocne zakupy zabawek. Klienci, którzy w najbliższy weekend kupią zabawki w Tesco w godzinach nocnych, otrzymają 20-proc....

25 listopada 2009

Przewozy Regionalne z nową identyfikacją wizualną

Spółka PKP Przewozy Regionalne zmienia nazwę i wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiany mają zapewnić pasażerom wysoką jakość usług. Spółka...

25 listopada 2009

Polskapresse i Agora partnerami, ale tylko w sieci

Grupa Polskapresse i Agora nawiązały współpracę w ramach usługi Sklepy.gratka.pl. Tym samym rozwiązanie Polskapresse wejdzie do oferty portalu Gazeta.pl. Właścicielem...

25 listopada 2009

Marek Kondrat poleca ubezpieczenia w ING Życie

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (ING Życie) startuje z nową kampanią telewizyjno-outdoorową pod hasłem "Ubezpiecz życie" (o jej planach pisaliśmy...

25 listopada 2009

Urszula Bachleda-Wraj senior account managerem w Streetcomie

Urszula Bachleda-Wraj awansowała w agencji marketingu rekomendacji Streetcom na stanowisko senior account managera. Bachleda-Wraj odpowiada za obsługę kluczowych klientów agencji...

25 listopada 2009

JCDecaux nie komentuje spekulacji o wejściu do Polski

JCDecaux, outdoorowy gigant, nie komentuje spekulacji o planowanym wejściu na polski rynek. Według nieoficjalnych źródeł firma może być zainteresowana zaplanowanym...

25 listopada 2009

Estoria zajmie się obsługą prasową marek De'Longhi Polska

Agencja marketingowa Estoria rozpoczęła stałą współpracę z De'Longhi Polska w zakresie obsługi prasowej marek De'Longhi i Kenwood. Odpowiada za kompleksowe...

25 listopada 2009

Siekiery od mBanku na taksówkach

Ruszyła kampania reklamowa mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i Krakowie. Łącznie na 100 taksówkach pojawiły się naklejki WinAd informujące kierowców...

25 listopada 2009

David Lete będzie marketing managerem Heinekena w Grupie Żywiec

David Lete obejmie stanowisko marketing managera marki Heineken w dziale marketingu Grupy Żywiec. Lete ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i...

26 listopada 2009

Magdalena Polańska i Fabian Wolski awansują w zespole New Age Media

Magdalena Polańska oraz Fabian Wolski, wcześniej zajmujący stanowiska sales supervisors, objęli w ramach New Age Media nowo utworzone stanowiska dyrektorów...

26 listopada 2009

Nową spółką producencką ATM Grupy pokieruje Robert Mościcki

ATM Grupa, niezależny producent programów telewizyjnych, powołała spółkę ATM FX, która będzie odpowiedzialna za realizację filmowych i telewizyjnych efektów specjalnych...

26 listopada 2009

Bed & Breakfast autorem komunikacji mleka modyfikowanego firmy Candia

Agencja reklamowa Bed & Breakfast rozpoczęła realizację kampanii pt. "Uskrzydlone" dla swojego klienta, marki Candia. Candia jest producentem produktów mlecznych,...

26 listopada 2009

Kraft wprowadzi w Polsce etyczną czekoladę

Kraft Foods wprowadzi w Polsce etyczną czekoladę certyfikowaną przez organizację pozarządową Rainforrest Alliance. Będą to produkty marki premium Cote d'Or....

26 listopada 2009

Publicis przygotował projekt świąteczny dla marki Orange

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, jako ostatni z czwórki wiodących operatorów zaprezentował swoje oferty świąteczne i rozpoczął wspierającą je...

26 listopada 2009

Empik Media & Fashion wprowadzi marki New Look i Peacocks

Grupa Empik Media & Fashion wprowadzi na rynek polski marki sieci handlowych New Look i Peacocks. Oba brandy mają brytyjski...

26 listopada 2009

"Pani Domu" ostatecznie nie zmieni cyklu wydawania

Edipresse Polska utrzyma tygodniowy cykl wydawania niedawno przejętego magazynu "Pani Domu". Tytuł ten razem z dwutygodnikiem "Przyjaciółka" będzie elementem platformy...

26 listopada 2009

Wydawnictwo Zwierciadło zmienia cykliczność "Sensu" na miesięczną

Po około dwóch latach Wydawnictwo Zwierciadło w styczniu br. zwiększy częstotliwość wydawania pisma psychologicznego "Sens". Już od najbliższego wydania zmieni...

26 listopada 2009

Tribal DDB i O2 uruchomiły nowy konkurs dla McDonald's

Restauracje fast food McDonald's ruszyły z kampanią online Stars of America promującą nowe kanapki w restauracjach sieci. Strona dedykowana tej...

26 listopada 2009

Piotr Wałęski prezesem powstającego Polskiego Domu Mediowego

Powstaje Polski Dom Mediowy - inicjatywa domów mediowych Equinox Polska, Value Media i Media Concept, które wspólnie będą negocjować warunki...

26 listopada 2009

SMB wprowadzi standardy dla branży call center

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) we współpracy z FEDMA (Europejskie Stowarzyszenie Direct i Interactive Marketingu) rozpoczęło prace nad wprowadzaniem standardów procesów...

27 listopada 2009

Kampania wspiera limitowaną edycję Gorącego Kubka z rysunkami Mleczki

Unilever Polska wprowadził na rynek limitowaną edycję Gorącego Kubka Knorr. Do zestawów zawierających po 6 opakowań barszczu czerwonego, rosołu z...

27 listopada 2009

LOT zmniejszy budżet reklamowy i skupi się na działaniach prosprzedażowych

Polskie Linie Lotnicze LOT zapowiadają intensyfikację działań marketingowych mających prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Głównym biznesem pozostanie sprzedaż biletów na połączenia...

27 listopada 2009

AmRest rezygnuje z marek restauracji FreshPoint i Rodeo Drive

Firma AmRest pozbędzie się marek restauracji FreshPoint i Rodeo Drive. Najprawdopodobniej zostaną one oddane w zarządzanie obecnym menedżerom tych brandów,...

27 listopada 2009

Luksusowa marka Baxter wchodzi do Polski

Do Polski wchodzi luksusowa marka wnętrzarska Baxter. Produkty tej firmy pojawią się na rynku na początku grudnia br. W Polsce...

27 listopada 2009

Paweł Schedler drugim dyrektorem kreatywnym Byss.pl

Do agencji Byss.pl dołączył Paweł Schedler, który został drugim - obok Radosława Dąbrowskiego - dyrektorem kreatywnym firmy. Dotychczas Schedler był...

27 listopada 2009

Polski Dom Mediowy liczy na warunki zakupowe Equinoksa (ZOG-u)

Polski Dom Mediowy (patrz wczorajszy DS "MMP") zrzeszający lokalne agencje mediowe dąży do uzyskania podstawowych warunków handlowych na poziomie tych,...

27 listopada 2009

Tomasz Rupniewski rozwija warszawskie biuro Click5

Tomasz Rupniewski, ostatnio interactive director Ogilvy Interactive, dołączył do agencji Click5 jako account director i odpowiada za rozwój warszawskiego biura...