M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 grudnia 2009

Kropka Bordo rozbudowuje dział obsługi klienta

Sławomir Czajkowski dołączył do agencji Kropka Bordo na stanowisko account managera. Będzie odpowiadał za klientów pozyskanych w ostatnio wygranych przez...

2 grudnia 2009

Hoop Cola po raz pierwszy reklamuje się na święta

Po raz pierwszy w historii marki Hoop Cola (Hoop Polska) zareklamuje się przed świętami Bożego Narodzenia. Głównym tematem spotu jest...

2 grudnia 2009

Daria Kowalczyk new business managerem w Kast Communication

1 grudnia do zespołu agencji PR & Event Kast Communication dołączyła Daria Kowalczyk. Objęła stanowisko new business managera i będzie...

2 grudnia 2009

Axel Springer i AuFemini wprowadzają do Polski internetowy odpowiednik "Vogue'a"

Axel Springer Polska we współpracy z AuFeminin.com uruchomia portal kobiecy oFeminin.pl. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, na...

2 grudnia 2009

Joanna Malec rozstała się z Mediaedge:cia

Joanna Malec, account director w Mediaedge:cia, rozstała się z tym domem mediowym. Powód jej odejścia nie jest znany. Malec w...

2 grudnia 2009

ATM Grupa wyprodukuje dla TVP format "Don't do this, Don't do that"

Firma producencka ATM Grupa wyprodukuje dla Telewizji Polskiej format reality, który na rynkach międzynarodowych znany jest pod tytułem "Don't do...

2 grudnia 2009

W święta TVN pokaże specjalne wydania programów rozrywkowych

Premiery, filmy fabularne i dokumentalne, specjalne wydanie programów rozrywkowych - to świąteczne propozycje TVN i TVN24. W TVN w Wigilię...

2 grudnia 2009

Mecze ligowe siatkówki mogą zniknąć z anten Polsatu

Telewizja Polsat nie porozumiała się z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej (PZPS) w sprawie transmisji ligowych meczów siatkarskich na antenach stacji...

2 grudnia 2009

BSH reklamuje zmywarki Bosch do małych kuchni

Spółka BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego prowadzi kampanię reklamową wspierającą zmywarki marki Bosch. Działania obejmują emisję 30-sekundowego spotu reklamowego w wybranych...

2 grudnia 2009

Unilever szykuje największą od lat kampanię Knorra

Unilever Polska planuje na I kwartał 2010 r. największą od lat kampanię reklamową dla marki Knorr - wynika z naszych...

2 grudnia 2009

ZT Kruszwica buduje świadomość marki Kujawski działaniami w telewizji

ZT Kruszwica rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową wspierającą nowy wariant oleju Kujawski 3 ziarna. Jest to olej rzepakowy w szklanej butelce...

2 grudnia 2009

Lenovo zwiększy portfolio i przedłuży sponsoring siatkówki

Firma Lenovo, producent komputerów, zapowiada, że w I kwartale przyszłego roku wprowadzi 5-6 nowych notebooków ThinkPad kierowanych do biznesu. Powiększona...

2 grudnia 2009

Umbrella Marketing Group stworzyła agencję PR - Rivernet

W ramach Umbrella Marketing Group powstała agencja Rivernet zajmująca się PR-em internetowym. To pierwsza spółka-córka grupy. Zarządza nią Dariusz Żabierek....

2 grudnia 2009

Starbucks nie zmieni logo w Polsce, ale wprowadzi nowe elementy wystroju

Starbucks nie zmieni logo w Polsce, ale wprowadzi nowe elementy wystroju. Wygląd lokali w Europie ma ulegać stopniowo odświeżeniu. Pierwsza...

2 grudnia 2009

Baranowski, Gaca i Kobyliński w zespole Ogilvy Interactive

Do agencji Ogilvy Interactive, która działa w ramach Ogilvy Group Poland, dołączyli senior account manager Tomasz Baranowski, copywriter Mateusz Gaca...

2 grudnia 2009

Tomasz Byskosz pokieruje marketingiem Lenovo w Polsce

Tomasz Byskosz obejmie stanowisko marketing managera polskiego oddziału Lenovo Technology. W związku z tym, że Alicja Klemendorf, obecna marketing manager...

2 grudnia 2009

Zofia Bugajna odchodzi z Gemiusa

Zofia Bugajna odchodzi z Gemius SA, w której pełniła funkcję kierownika działu komunikacji marketingowej. Z firmą tą była związana od...

2 grudnia 2009

Magdalena Kosiacka awansowała w Polsat Media

Magdalena Kosiacka, dotychczas asystentka działu sprzedaży internetowej, awansowała na stanowisko młodszego specjalisty ds. sprzedaży internetowej w Polsat Media, biurze reklamy...

2 grudnia 2009

Autorzy internetowego serialu kryminalnego "Zaginione.pl" liczą na sponsorów

Spółki V2Media (grupa ARBOinteractive) oraz TakeFive przygotowują produkcję internetowego serialu kryminalnego pt. "Zaginione.pl". Będzie to opowieść o dwóch przyjaciółkach, które...

2 grudnia 2009

Agnieszka Wichracka, jeden z wiceszefów Publicis, nie pracuje już w agencji

Agnieszka Wichracka, zajmująca w Publicis stanowisko deputy managing directora odpowiedzialnego za pracę działu client service, od wczoraj nie pracuje już...

3 grudnia 2009

Sieć Sephora intensyfikuje komunikację w związku ze świętami

Sieć perfumerii Sephora rozpoczęła kampanię reklamową prezentów świątecznych. Jest to tradycyjny czas, w którym marketer intensyfikuje swoje działania promocyjne. W...

3 grudnia 2009

Vichy stawia na face care; kolejny debiut produktowy w 2010 r.

Vichy Laboratoires należące do L'Oreal Polska wprowadzi w styczniu 2010 r. do aptek jedną z największych swoich nowości krem -...

3 grudnia 2009

Nutricia wprowadza do oferty nową kategorię

Nutricia Polska wprowadza do swojego portfolio nową kategorię produktów pod marką BoboVita - Jogurcik Malucha. To pasteryzowany jogurt - mleczny...

3 grudnia 2009

Grupa IQS wprowadza produkt badawczy do testu insightów

Insight-Concept Scan to narzędzie do testowania insightów oraz konceptów marketingowych, w które w ostatnim czasie wprowadziła do oferty grupa badawcza...

3 grudnia 2009

Polskie Radio prosi ministra kultury o wsparcie finansowe

Zarząd Polskiego Radia wystosował list do Bogdana Zdrojewskiego, ministra kultury i dziedzictwa narodowego, z prośbą o wsparcie finansowe stacji w...

3 grudnia 2009

Janusz Plencler ostatecznie rozstaje się z Laboratory

Janusz Plencler przestał pełnić funkcję doradcy zarządu w firmie badawczej Laboratory, zajmującej się projektami biometrycznymi. Pracował w tym charakterze od...

3 grudnia 2009

OFeminin.pl, nowy projekt Axel Springer, buduje portfolio reklamodawców

Pierwszym partnerem reklamowym uruchomionego wczoraj serwisu internetowego dla kobiet oFeminin.pl została firma Apart. Firma na pierwszej stronie portalu promuje m.in....

3 grudnia 2009

Teleturniej ATM Grupy pokaże arabska Dubai TV

Jeden z formatów ATM Grupy - teleturniej "Gra w ciemno", sprzedawany na inne rynki pod tytułem "Clueless", trafi na Bliski...

3 grudnia 2009

Lubuskie pracuje nad strategią komunikacji marketingowej

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego rozpoczął prace nad stworzeniem strategii komunikacji marketingowej, której celem jest podkreślenie atrakcyjności gospodarczej, inwestycyjnej oraz turystycznej...

3 grudnia 2009

Multikino wkrótce uruchomi multipleks w Wilnie

Należąca do Grupy ITI spółka Multikino wspólnie z ECE Projektmanagement (właściciel centrów handlowych), planują uruchomienie nowoczesnego multipleksu w galerii handlowej...

3 grudnia 2009

Pride & Glory i Heureka wymyśliły Certyfikat Jakości Philips

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka realizują dla Philips Polska internetową część kampanii sprzedażowej "Rozdajemy prezenty". Celem działań jest...

3 grudnia 2009

Zjednoczenie.com promuje Cropp w mediach społecznościowych

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała dla firmy odzieżowej LPP SA aplikację marki Cropp w serwisie Facebook. Fani marki otrzymali kupony promocyjne...

3 grudnia 2009

Heureka wirusowo promuje serek Danio

Wystartowała wirusowa kampania serków Danio. Kampania z bohaterem w postaci Małego Głoda i pod hasłem “Mały Głód daje po rurach"...

3 grudnia 2009

Chevrolet zainwestuje w internet w 2010 r.; celuje w młody target

W związku z nową strategią General Motors dla marki Chevrolet (o czym pisaliśmy w DS "MMP" z 24.11.br.), dającej jej...

3 grudnia 2009

UPC wprowadza wideo na żądanie

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w kraju (1,02 mln klientów na koniec września br.), wprowadza do oferty usługę wideo...

3 grudnia 2009

New Age Media po otwarciu nowych kin kontroluje 71 proc. rynku multipleksów

Oferta reklamowa New Age Media została w listopadzie br. poszerzona o nowe kina. W miniony weekend odbyło się uroczyste otwarcie...

3 grudnia 2009

Decathlon uruchomi sieć dyskontów sportowych Koodza

Decathlon uruchomi sieć dyskontów sportowych Koodza. Pierwszy sklep ma być otwarty jeszcze w br. Sieć Koodza to format mniejszych sklepów...

3 grudnia 2009

At Media promuje nową ofertę handlową

At Media od początku przyszłego roku wprowadza nową politykę handlową. Broker deklaruje, że postawił m.in. na wygodę współpracy i przejrzystość...

3 grudnia 2009

Tesco i Real Quality to najbardziej rozpoznawalne marki własne

Najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami własnymi są Tesco oraz Real Quality - wynika z badania firmy PMR Publications. Brandy te...

3 grudnia 2009

IWP w odpowiedzi na list Instytutu Monitorowania Mediów

Izba Wydawców Prasy w reakcji na list Instytutu Monitorowania Mediów wysłany do swoich klientów (patrz DS "MMP" z 23 listopada...

3 grudnia 2009

Dariusz Rzontkowski i Tomasz Nowak dyr. kreatywnymi Walk The Line

Dariusz Rzontkowski, wcześniej dyrektor kreatywny w TBWA i G7, a ostatnio partner w agencji Fat Baby, przechodzi do Walk The...

4 grudnia 2009

Lotos reklamuje nowe superpaliwo

Grupa Lotos ruszyła z akcją promocyjną swojego nowego produktu paliwa premium Dynamic. Paliwo zostało specjalnie dopasowane do zimowych warunków. Wsparciem...

4 grudnia 2009

Stacje Polsatu pokażą mecze ligi ukraińskiej i amerykańskiej NFL

Telewizja Polsat nabyła prawa do pokazywania piłkarskich rozgrywek I ligi ukraińskiej Premier Liha oraz futbolu amerykańskiego - ligi NFL. Mecze...

4 grudnia 2009

TVN International i TVN24 z większym zasięgiem we Francji

TVN International, kanał Grupy TVN kierowany przede wszystkim do Polaków mieszkających poza granicami kraju, został włączony do oferty francuskiego operatora...

4 grudnia 2009

Wirtualna Polska stworzyła pakiet reklamowy WPPremium

Wirtualna Polska SA wprowadziła do oferty reklamowej portalu pakiet WPPremium. Oferta jest skierowana do klientów chcących się wyróżnić poprzez jakość...

4 grudnia 2009

Agata Maj-Olszewska sales managerem w POS Media

Do zespołu POS Media Poland, firmy z branży reklamy in-store, dołączyła Agata Maj-Olszewska, która objęła stanowisko sales managera. Wcześniej pracowała...

4 grudnia 2009

Magdalena Swoboda-Młynarczyk założyła własną agencję PR

Magdalena Swoboda-Młynarczyk, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. PR w wydawnictwie G+J Polska, założyła własną agencję Swoboda PR. Nadal będzie współpracować...

4 grudnia 2009

Clos Brothers przygotowało komunikację wyprzedażową dla Toyoty

Laboratorium reklamy Clos Brothers przygotowało ogólnopolską kampanię wyprzedażową dla Toyota Motor Poland. Działania promują wyprzedaż kolekcji z rocznika 2009. Kampania...

4 grudnia 2009

Marcin Godlewski, client service director, odchodzi z DSK

Marcin Godlewski, który od maja br. pracował w agencji reklamowej DSK (patrz DS "MMP" z 27 kwietnia br.) jako client...

4 grudnia 2009

Firma ARBOmedia uruchomiła biuro sieci Behavia w Czechach

Firma ARBOmedia Polska uruchomiła w Czechach biuro Behavii, czyli sieci reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Kieruje nim Petr Dobroslavek pracujący dotychczas...