M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 grudnia 2009

Euro RSCG poszerza dział kreacji o byłych pracowników Scholz & Friends

Do agencji Euro RSCG Warsaw dołączyły trzy nowe osoby, które powiększyły dział kreacji. Dwie osoby będą copywriterami - są to...

22 grudnia 2009

TV Puls pracuje nad kanałem dla dzieci

Telewizja Puls pracuje nad kanałem tematycznym dla dzieci. Szczegóły na temat projektu i debiutu stacji nie zostały ujawnione. Kanał ma...

22 grudnia 2009

UPC wprowadza ofertę cyfrową do kolejnych miast

Cztery kolejne miasta: Kalisz, Leszno, Krotoszyn i Rawicz, zyskują dostęp do oferty cyfrowej sieci UPC. W jej ramach dostępnych jest...

22 grudnia 2009

SF1 autorem kampanii wewnętrznej w Nutricii Polska

Nutricia Polska prowadzi kampanię wewnętrzną wprowadzającą w życie korporacji nowe wartości zgodne z misją całej grupy Danone. Za koncepcję, kreację...

22 grudnia 2009

Superstacja wraca do Polsat Media

Po dwóch latach od zawarcia umowy dotyczącej sprzedaży czasu reklamowego Superstacja i At Media kończą współpracę. Po zmianach własnościowych w...

22 grudnia 2009

MarketShare przygotowało II edycję Coty Club

Agencja marketingu zintegrowanego MarketShare realizuje II edycję programu lojalnościowego BtoB Coty Club dla sprzedawców detalicznych oraz konsumentów ostatecznych. Agencja odpowiada...

22 grudnia 2009

Liberty Direct ma 100 tys. klientów, zwiększa przychody

Polski oddział Liberty Seguros (należącego do amerykańskiego Liberty Mutual), od jesieni 2007 r. sprzedający u nas ubezpieczenia w systemie direct...

22 grudnia 2009

W Gadu-Gadu będzie można korzystać z telewizji Ipla

Firma GG Network SA rozpoczęła współpracę z telewizją internetową Ipla (Redefine), która pojawi się w najnowszej wersji komunikatora Gadu-Gadu 10....

22 grudnia 2009

Kolejna erotyczna kampania Cin & Cin

Ambra SA, producent m.in. win musujących i wermutów Cin & Cin, przygotowała dla tej marki kolejną kampanię reklamową skierowaną do...

22 grudnia 2009

Winiary ruszą w styczniu z drugą odsłoną akcji "Kochanie przez gotowanie"

W styczniu marka Winiary (Nestle Polska) startuje z drugą odsłoną rodzinnej promocji konsumenckiej "Kochanie przez gotowanie". Promocja rozpocznie się 1...

23 grudnia 2009

Witold Libera szefem strategii Euro RSCG Warsaw

Witold Libera, pełniący ostatnio w Euro RSCG Warsaw funkcję brand planning directora, awansował na stanowisko szefa strategii agencji. Libera nadal...

23 grudnia 2009

Serwis kampanii "Zdrowe Zatoki" w nowej odsłonie

Od 18 grudnia działa nowa platforma internetowa Ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej "Zdrowe Zatoki" pod adresem www.zdrowezatoki.pl. Została przygotowana przez OS3 Multimedia...

23 grudnia 2009

O2 przejmuje od ARBOmedia obsługę serwisów MTV Networks Polska

Grupa O2 zajmie się obsługą reklamową serwisów internetowych z portfolio MTV Networks Polska. Wcześniej nadawca współpracował z ARBOmedia. Sprzedaż reklam...

23 grudnia 2009

Hypermedia realizuje internetowe działania wizerunkowe dla Vattenfalla

Dostawca energii elektrycznej Vattenfall Heat Poland rozpoczął bez przetargu współpracę z agencją Hypermedia. Opracowała ona dla marketera interaktywny projekt edukacyjny...

23 grudnia 2009

Nasza Klasa straciła prawie 600 tys. użytkowników w ciągu miesiąca - wynika z Megapanelu

Grupa Google z liczbą 15,4 mln użytkowników jest liderem w rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych w badaniu Megapanel PBI/Gemius...

23 grudnia 2009

Nowy bulion Winiar będzie miał kampanię w lutym

Marka Winiary (Nestle Polska) w styczniu wprowadzi na rynek nowy produkt - Bulion na żeberkach w kostce. Jest on skierowany...

23 grudnia 2009

Sprostowanie: Anna Lewandowska była w Viennie, a nie w Skarbcu

Anna Lewandowska, nowa dyr. sprzedaży i marketingu w Totalizatorze Sportowym, pracowała ostatnio jako marketing & PR manager w Vienna Insurance...

23 grudnia 2009

Egmont wprowadza "Dobranocny Ogród" dla maluchów

Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek tytuł "Dobranocny Ogród", który powstał na bazie serialu emitowanego w kanale CBeebies (twórcami bajki są...

23 grudnia 2009

Dżinsy projektu Jean Paula Gaultiera pojawią się w Levi'sie

W styczniu 2010 r. w sprzedaży pojawi się specjalna linia odzieży Levi'sa zaprojektowana przez Jean Paula Gaultiera. Modele będą dostępne...

23 grudnia 2009

Itaka zwiększa budżet i inwestuje w reklamę telewizyjną

Biuro podróży Itaka rozpoczęło intensywną kampanię reklamową w mediach promującą ofertę wycieczek turystycznych na sezon lato 2010. Itaka w tym...

23 grudnia 2009

PRO Media House ma nową identyfikację wizualną

Dom mediowy PRO Media House wprowadza nową identyfikację wizualną. Według przedstawicieli firmy zmiany wdrażane są na podstawie wyników badań jakościowych...

23 grudnia 2009

Renault stawia na media zasięgowe; budżet na 2010 r. na poziomie tegorocznego

Renault Polska w przyszłorocznej strategii marketingowej nadal stawia na media zasięgowe, zwiększa jednak rolę internetu. Jak mówi Grzegorz Paszta, attache...

23 grudnia 2009

Cyfra Plus rusza z kinową kampanią wizerunkową i emituje spot w stereoskopii

W kinach rusza nowa kampania wizerunkowa platformy Cyfra Plus (Canal Plus Cyfrowy). Na jej potrzeby został zrealizowany 30-sekundowy wizerunkowy spot...

23 grudnia 2009

Paulina Kierczyńska szefową teamu w Mindshare

Paulina Kierczyńska kieruje zespołem, który wcześniej podlegał Ireneuszowi Ładyginowi w Mindshare (o jego rozstaniu z firmą pisaliśmy w DS "MMP"...

23 grudnia 2009

Sobieski wzmacnia współpracę z Bruce'em Willisem

Grupa Belvedere, producent m.in. wódki marki Sobieski, rozszerza współpracę z aktorem Bruce'em Willisem. Marketer podpisał z nim kolejny kontrakt reklamowy....

23 grudnia 2009

Czarnoskóry bohater na okładce "Men's Health" na Mazowszu

Motor-Presse Polska po raz pierwszy zdecydowało się na czarnoskórego bohatera okładki miesięcznika "Men's Health". Jest nim aktor Jamie Foxx. Jest...

23 grudnia 2009

Hasło "Chcę poznać jegoego.pl, aby być posłuszną kicią" nie razi Rady Reklamy

Rada Reklamy odrzuciła skargę na reklamę radiową Wirtualnej Polski promującą portal rozrywkowy Jegoego.pl. Wykorzystano w niej hasło "Chcę poznać jegoego.pl,...

23 grudnia 2009

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

23 grudnia 2009

Leszek Konkel po trzech miesiącach odchodzi z Pkt.pl

Leszek Konkel, od października br. dyrektor ds. strategii i marketingu Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, rozstaje się z firmą po Nowym...

23 grudnia 2009

Społem realizuje świąteczną kampanię Dr. Oetkera

Agencja Społem realizuje dla firmy Dr. Oetker Polska kampanię świąteczną w internecie. Jej celem jest zwiększenie odwiedzin stron internetowych: Oetker.pl,...

23 grudnia 2009

Amica sprzedała Samsungowi produkcję pralek i lodówek za 204,5 mln zł

Amica Wronki sprzedała Samsung Electronics Poland część przedsiębiorstwa zajmującą się produkcją pralek i lodówek. Łączna kwota transakcji wyniesie 204,5 mln...

23 grudnia 2009

Diageo promuje Johnnie Walker, Smirnoffa oraz J&B na święta

Pod hasłem "Gwiazdy na gwiazdkę. Najlepsze pod choinkę!" Diageo Polska prowadzi kampanię wspierającą sprzedaż swoich produktów w okresie przedświątecznym. W...

28 grudnia 2009

Piotr Ziarkowski odpowiada za new business w agencji White Rabbit

Piotr Ziarkowski podjął współpracę z agencją reklamową White Rabbit, w której odpowiada za projekty związane z pozyskiwaniem nowych klientów. Agencja...

28 grudnia 2009

Media Expert prowadzi rebranding; konsulting prowadzi Przemysław Liszyk

Ogólnopolska sieć elektromarketów Media Expert prowadzi działania rebrandingowe. Ich realizację nadzoruje Przemysław Liszyk jako konsultant. Liszyk był związany wcześniej z...

28 grudnia 2009

Rada Reklamy zajmie się marketingiem cyfrowym w 2010 r.

Rada Reklamy rozpoczęła prace nad inkorporowaniem do kodeksu etyki reklamy zasad zapisanych przez European Advertising Standards Alliance (EASA) dotyczących marketingu...

28 grudnia 2009

Focus Media Group realizuje projekt "Perfekcyjna z natury" dla Finlandii

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała świąteczną kampanię BTL-ową dla Brown-Forman "Perfekcyjna z natury" wspierającą sprzedaż Finlandia Vodka w...

28 grudnia 2009

Bluerank pracuje dla ukraińskiego lokalizatora Mapia.ua

Agencja Bluerank wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach opracowała kompleksowy audyt SEO (search engine optimization) dla nowo powstającej wersji ukraińskiego lokalizatora...

28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

28 grudnia 2009

TV4 w ofercie platformy N

Do oferty platformy cyfrowej N dołączył kanał TV4 nadawany przez spółkę Polskie Media. Stacja ta weszła w skład pakietu "Informacja...

28 grudnia 2009

Tomasz Kosko, senior media planner, odchodzi z ZenithOptimedia

Tomasz Kosko rozstaje się z ZenithOptimedia. Pracował tam przez blisko dwa lata, ostatnio na stanowisku senior media plannera. Do ZOG-u...

28 grudnia 2009

Kamila Czerniawska przechodzi z Y&R do Accenture

Kamila Czerniawska, PR specialist w agencji reklamowej Young & Rubicam Brands, rozstaje się z firmą. Od połowy stycznia 2010 r....

28 grudnia 2009

OSM Starogard Gdański wprowadził opakowania w 100 proc. przyjazne dla środowiska

OSM Starogard Gdański, producent Masła Tradycyjnego Kociewskiego, wprowadził dla tego produktu pierwsze na polskim rynku opakowanie w 100 proc. biodegradowalne,...

28 grudnia 2009

Braughman i prokuratura odżegnują się od ogłoszeń w "Fakcie"

Prokuratura Okręgowa w Warszawie poinformowała, że to nie ona zleciła ogłoszenia w dzienniku "Fakt", w którym klienci różnych firm, m.in....

28 grudnia 2009

Nordea inwestuje w działania wizerunkowe

Nordea Bank Polska wspólnie z "Nordea Polska" Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oraz "Nordea" Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową....

28 grudnia 2009

Plus zrywa umowę z największym dilerem - siecią mPunkt

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, wypowiedział umowę swojemu największemu dilerowi - firmie mPunkt Polska (ponad 200 sklepów w 150...

28 grudnia 2009

ZenithOptimedia ma być brokerem dla Polskiego Domu Mediowego

ZenithOptimedia Group (ZOG) ustala właśnie warunki cenowe, na jakich może obsługiwać Polski Dom Mediowy (PDM). ZOG ujawnił, że trwają negocjacje...

29 grudnia 2009

Stroer intryguje teaserem w kampanii

Stroer prowadzi kampanię autopromocyjną. Hasło teaserowe "Bez nas politycy są bez szans" wkrótce będzie rozwinięte. Stroer nie zdradza na razie,...

29 grudnia 2009

Orange rozda ponad 100 aut BMW za 8,5 mln zł

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, przygotował dla swoich abonentów kolejną promocję w formie loterii, w której nagrodami są 104...

29 grudnia 2009

Ponad 200 tys. wystrzelonych elfów w akcji ING

Do świąt polscy internauci wystrzelili około 208 tys. elfów w akcji internetowej ING Banku Śląskiego. W ramach projektu www.mikołajniemaszans.pl można...

29 grudnia 2009

"Studio Lotto" nie zmieni prowadzących

Ten sam zespół prowadzących pozostanie w "Studiu Lotto". Pogłoskom o zatrudnieniu w roli prowadzącego Tomasza Kammela zaprzeczył rzecznik spółki Piotr...