M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 stycznia 2010

CMR będzie badał 1 tys. gospodarstw

Centrum Monitorowania Rynku powiększy próbę swojego jednoźródłowego badania konsumpcji mediów i zachowań zakupowych do 1 tys. gospodarstw domowych. Oznacza to...

18 stycznia 2010

TVP2 wzmocni wiosną codzienne pasma serialowe

W wiosennej ramówce TVP2 pojawi się nowe codzienne pasmo z serialami produkowanymi dla tej anteny. Pasmo ma się pojawiać się...

18 stycznia 2010

Rafał Betlejewski inicjuje akcję "Tęsknię za Tobą, Żydzie!"

Rafał Betlejewski, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Koledzy, przygotowuje nowy projekt społeczny pod hasłem "Tęsknię za Tobą, Żydzie!". Akcja...

18 stycznia 2010

Przychody Carrefoura wyrażone w euro spadły o 16 proc.

Przychody Carrefoura w Polsce wyrażone w euro spadły w ub.r. o 16 proc. w stosunku do roku 2008 i wyniosły...

18 stycznia 2010

MasterCard rozpoczyna dwuletni program promocyjny

MasterCard rozpoczyna dwuletni program promocyjny dla posiadaczy kart MasterCard i Maestro. Ma on skłonić konsumentów do częstszego używania karty. Projekt...

19 stycznia 2010

IKEA w wizerunkowej kampanii zaleca, by kierować się tylko własnym gustem

Od 15 stycznia trwa kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy IKEA prowadzonej pod hasłem "Ty tu urządzisz". Główny przekaz filmu...

19 stycznia 2010

Ciszewski PR ma roczny kontrakt z Duluksem

Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła stałą współpracę z firmą AkzoNobel przy obsłudze public relations marki Dulux. Agencja odpowiada za kompleksową...

19 stycznia 2010

Kampania SpecTabu jedyna z Polski w "The Gunn Report" za 2009 rok

Kampania reklamowa "Pomnik Onowałowa" przygotowana przez Change Integrated dla preparatu SpecTab (Jelfa SA) trafiła na listę 30 najbardziej nagrodzonych kampanii...

19 stycznia 2010

Herbapol wspiera launch Nervomagu i Senomagu

Startuje pierwsza kampania reklamowa nowych brandów Herbapolu Lublin - Nervomagu i Senomagu. Produkty polecane są na łagodzenie objawów stresu i...

19 stycznia 2010

9.90 PR pracuje dla hotelu The Granary

Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z wrocławskim pięciogwiazdkowym hotelem The Granary zrzeszonym w sieci Small Luxury Hotels of the...

19 stycznia 2010

Headz sprzedaje nośniki w ofercie "Przejścia graniczne"

Headz Marketing Partner uruchamia sieć nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych na zachodzie i południu Polski. Projekt pod nazwą "Przejścia graniczne"...

19 stycznia 2010

Daktarin promowany na stokach narciarskich

Johnson & Johnson Poland prowadzi kampanię reklamową preparatu Daktarin. W tym roku firma postanowiła z przekazem dotrzeć do narciarzy, dlatego...

19 stycznia 2010

KBR zbada zwyczaje słuchaczy w sieci; standard pomiaru później

Millward Brown SMG/KRC będzie dwa razy w roku realizował badanie dot. zwyczajów słuchania radia w internecie. Komitet Badań Radiowych, zleceniodawca...

19 stycznia 2010

PGNiG sponsorem głównym piłki ręcznej, a Atlas partnerem szczypiornistów na ME

Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) podpisał z PGNiG SA umowę, na mocy której firma ta uzyskała tytuł sponsora głównego...

19 stycznia 2010

Holbex ruszy w marcu z kampanią suplementu na płodność

Firma Holbex wprowadza na rynek nowy suplement diety Prenatal ProBaby produkowany przez Puritan's Pride. Jest to preparat skierowany do par...

19 stycznia 2010

Info-TV-FM twierdzi, że w zasięgu telewizji komórkowej będzie już niebawem 7 mln odbiorców

Należąca do NFI Magna Polonia spółka Info-TV-FM, która uruchamia telewizję komórkową (DVB-H), twierdzi, że uruchomiła ją już w 10 miastach...

19 stycznia 2010

Cezary Żelazowski przechodzi z Burdy do Onetu

Cezary Żelazowski dołączył do zespołu biura reklamy Grupy Onet.pl. Pokieruje jednym z trzech zespołów sprzedaży klientów agencyjnych. Jest to nowe...

19 stycznia 2010

Bakoma kontynuuje wsparcie Bakusia z udziałem mam sportowców

Pod hasłem "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama!" ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej serków Bakuś należących do Bakomy (o...

19 stycznia 2010

Samuel Redlin drugim art directorem w Adwertajzing

Do działu kreacji agencji reklamowej Adwertajzing dołączył drugi art director Samuel Redlin. Redlin jest związany z rynkiem reklamowym od ponad...

19 stycznia 2010

Telewizja kluczowym kanałem w tegorocznej strategii Agros Novej

Agros Nova w tym roku skupi się na wsparciu marek Łowicz i Fortuna. - To dla nas strategiczne brandy, które...

19 stycznia 2010

Burger King buduje trial zestawami po 5 i 10 zł

Należąca do firmy AmRest sieć Burger King buduje trial zestawami po 5 i 10 zł. W ramach akcji King Deals...

19 stycznia 2010

UPC rusza z promocją cenową potrójnej usługi

UPC Polska rusza z nową promocją cenową pakietu trzech usług (telewizja, internet, telefon). W ramach projektu "Wszystko, co najlepsze" promowany...

19 stycznia 2010

RMF lekko podnosi ceny, finalizuje deale brokerskie

Grupa RMF ogłasza cennik na sezon wiosenny. - Przewidujemy lekką korektę w górę, na poziomie 3-4 proc. w stosunku do...

19 stycznia 2010

BR TVP otwiera cennik na luty, cennikowo 5 proc. podwyżki

BR TVP otwiera sprzedaż na luty. Jak wylicza MediaCom Warszawa, średnia cenna cennikowa 30-sekundowego spotu w lutym 2010 r. jest...

19 stycznia 2010

Konrad Łaski wiceprezesem Muratora i Time ds. sprzedaży

Konrad Łaski dołączył do zarządu spółek Murator i Time w roli wiceprezesa ds. sprzedaży reklam. W ramach grupy ZPR odpowiada...

20 stycznia 2010

Małgorzata Englert przechodzi z Ogilvy do Corporate Profiles Consulting

Małgorzata Englert obejmie stanowisko senior brand consultanta w firmie doradczej Corporate Profiles Consulting. Zajmie się tworzeniem nowego zespołu strategicznego. Poprzednio,...

20 stycznia 2010

Kamil Skowroński i Rafał Muciński w zespole BBelements

Do firmy adserwerowej BBelements dołączyli custom projects manager Kamil Skowroński i junior account manager Rafał Muciński. Skowroński jest odpowiedzialny za...

20 stycznia 2010

Irlandzki Daft chce opanować rynek serwisów ogłoszeniowych

Irlandzka grupa Daft Media Limited uruchomiła w Polsce nieruchomościowy serwis internetowy Daft.pl. Tym samym firma rozpoczyna działalność na naszym rynku....

20 stycznia 2010

Łukasz Bigo zajmie się rozwojem Se.pl

Łukasz Bigo objął stanowisko z-cy redaktora naczelnego Se.pl, serwisu dziennika "Super Express" (Murator). Będzie odpowiedzialny za rozwój portalu. Jest to...

20 stycznia 2010

Burda reorganizuje team tytułów poradniczych w biurze reklamy, zatrudnia Renatę Gietko

Renata Gietko dołączyła do zespołu biura reklamy tytułów poradniczych wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie pełnić funkcję senior account executive, zastępując...

20 stycznia 2010

Ludwik dzięki nowej kampanii chce zaistnieć w świadomości młodszych konsumentów

Firma Inco Veritas prowadzi kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Ludwik. Jak mówi Michał Dworak, dyrektor operacyjny spółki, to pierwsza...

20 stycznia 2010

Tymbark i Kubuś głównymi brandami wspieranymi przez Maspex w tym roku

Grupa Maspex Wadowice w tegorocznych działaniach w obszarze soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marek Tymbark i Kubuś....

20 stycznia 2010

O 13,5 proc. rośnie cennik TVN na luty

Biuro reklamy TVN otwiera sprzedaż czasu reklamowego na luty. Biuro nie podaje własnych szacunków dotyczących wzrostu realnego kosztu dotarcia. Średnia...

20 stycznia 2010

Frosta promuje dania gotowe i mrożone warzywa; współpracuje ze Starcomem

Firma Frosta prowadzi kampanię wizerunkową dań gotowych, które promuje przez pryzmat dania Paella. Równolegle trwa kampania mrożonych warzyw, zup i...

20 stycznia 2010

Piotr Borowski strategic media managerem w MediaOn

Piotr Borowski dołącza do zespołu domu mediowego MediaOn jako strategic media manager. To nowe stanowisko w agencji. Borowski będzie m.in....

20 stycznia 2010

Ciszewski Marketing Sportowy pracuje nad projektem naming rights hali w Dąbrowie Górniczej

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej to kolejny klient Ciszewski Marketing Sportowy (CMS), dla którego agencja zaangażowała się w...

20 stycznia 2010

EMLab wychodzi z grupy Change Integrated

EMLab, agencja eventowo-ambientowa, odłącza się od grupy Change Integrated. Firmy mają współpracować, ale nie na zasadzie wyłączności. Akcjonariat EMLabu pozostaje...

20 stycznia 2010

TVP pracuje nad stacją dla Polaków na Litwie

Telewizja Polska pracuje nad kanałem skierowanym do Polaków mieszkających na Litwie. Pod koniec ub.r. zarząd TVP powołał komisję ds. przygotowania...

20 stycznia 2010

Namirum Investments przejmuje od AWR "Wprost" wydawanie "Mojego Psa"

Namirum Investments przejęła od AWR "Wprost" magazyn "Mój Pies" oraz dwa serwisy tematycznie związane z tytułem - www.psy.pl i www.koty.pl....

20 stycznia 2010

Romance TV zadebiutuje z opóźnieniem w II kwartale br.

Kanał Romance TV Polska wystartuje jako samodzielny projekt w II kwartale br. Oznacza to, że przesunięto termin debiutu z I...

20 stycznia 2010

Samsung przygotował kampanię telefonów Omnia z okazji olimpiady w Vancouver

Koncern Samsung jest oficjalnym partnerem igrzysk olimpijskich Vancouver 2010 (12-28 lutego) w zakresie urządzeń poświęconych łączności bezprzewodowej. Z tej okazji...

20 stycznia 2010

Tomasz Zawada PR managerem w Eskadrze Opcom

Tomasz Zawada został PR managerem w agencji interaktywnej Eskadra Opcom. Odpowiada za PR zewnętrzny. Równolegle jest community managerem w serwisie...

20 stycznia 2010

KFC będzie stopniowo rezygnować z dostawy do domu

Należąca do AmRestu sieć KFC będzie stopniowo rezygnować z dostawy potraw do domu. Wynika to ze strategii firmy, która obecnie...

20 stycznia 2010

Hyundai reklamuje wyprzedaż rocznika 2009

Hyundai Motor Poland ruszył z kampanią wyprzedażową. Agencja reklamowa ChocolAd przygotowała kreację, dom mediowy MPG zajął się planowaniem i zakupem...

21 stycznia 2010

Client service Publicisu teraz pod opieką czterech accountów

W agencji Publicis po odejściu Agnieszki Wichrackiej, deputy managing directora odpowiedzialnego za pracę działu client service (DS "MMP" z 2...

21 stycznia 2010

Konkret PR ze Stena Line do końca 2010 roku

Agencja Konkret PR przedłużyła kontrakt na współpracę w roku 2010 w zakresie public relations z przewoźnikiem promowym Stena Line. Agencja...

21 stycznia 2010

Play wyda na reklamę co najmniej tyle samo co w ub.r.; chce mieć 4,5 mln klientów

P4, operator sieci komórkowej Play, na koniec ub.r. miał 3,44 mln klientów, czyli o ponad 1,4 mln więcej niż na...

21 stycznia 2010

Ofiary przestępstw mają swoje prawa

"Poznaj swoje prawa. Wyjdź z cienia! Pozwól sobie pomóc" - to hasło społecznej kampanii informacyjno-edukacyjnej Ministerstwa Sprawiedliwości współfinansowanej ze środków...

21 stycznia 2010

4P Research Mix na Facebooku i zaprasza do dyskusji

Firma badawcza 4P Research Mix stworzyła profil w portalu społecznościowym Facebook. W ten sposób jako pierwsza firma z branży chce...

21 stycznia 2010

Deskartes: Health Communication koordynuje kampanię BTL-ową firmy GSK

Agencja Deskartes: Health Communication koordynuje kampanię edukacyjną firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline. Kampania, która właśnie startuje, ma charakter ogólnopolski i dotyczy krztuśca....