M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 stycznia 2010

Dige poszerza kompetencje o social marketing

Agencja interaktywna Dige poszerzyła swoją ofertę o doradztwo i działania z zakresu social marketingu. Jak zapewnia Marcin Skonieczny, współwłaściciel Dige,...

21 stycznia 2010

AdAction też chce zarabiać na Facebooku

Firma AdAction specjalizująca się w reklamowych grach komputerowych i reklamach wokół gier wprowadziła do oferty dwa produkty związane z serwisem...

21 stycznia 2010

Kossakowski szefem redakcji pism o grach Springera

Bartłomiej Kossakowski przejmie kierownictwo redakcji pism komputerowych Axel Springer Polska. Poszerzenie jego kompetencji związane jest z odejściem Jakuba Kowalskiego, dotychczasowego...

21 stycznia 2010

Philip Morris znów powiększa markę Marlboro

15 miesięcy po debiucie papierosów Marlboro Super Slims i niespełna rok po wprowadzeniu nowych Marlboro Gold firma tytoniowa Philip Morris...

21 stycznia 2010

Zimowa kampania Bonarka City Center wprowadza nowe hasło reklamowe

Wystartowała kolejna kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie związana z zimowymi wyprzedażami. Nowe visuale pojawiły się na nośnikach mobile...

21 stycznia 2010

Strzelczyk zastąpi Sasyniuka w marketingu Henkla

Piotr Strzelczyk został nowym dyrektorem marketingu w dziale kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska. Tym samym zastąpił Alexandra Sasyniuka, który...

21 stycznia 2010

Tomasz Kawka i Lechosław Olszewski tworzą fundusz White

Grupa menedżerów związanych z polskim rynkiem reklamowym i mediowym tworzy White SA Integrated Business Fund - fundusz inwestycyjny typu private...

21 stycznia 2010

Spot Lowe GGK Warszawa dla Knorra emitowany na Węgrzech

W styczniu br. na Węgrzech ruszyła nowa kampania Knorr Delikat przygotowana przez Lowe GGK Warszawa. Wszystkie działania w zakresie strategii...

21 stycznia 2010

Edward Korbel szefem badań w Aegis Media

Edward Korbel został dyrektorem badań w Aegis Media, czyli grupie, w której działają domy mediowe Carat Polska i Vizeum. Ostatnio...

21 stycznia 2010

ZenithOptimedia tworzy zespół do obsługi PDM

ZenithOptimedia Group tworzy zespół do obsługi kampanii zlecanych przez Polski Dom Mediowy. Jego skład na razie się klaruje. - Ostateczna...

21 stycznia 2010

"Handel" za darmo przemodeluje sklep detalistom

W lutym br. rusza pierwsza edycja programu "Wyposaż mój sklep". Jego pomysłodawcą i organizatorem jest VFP Communications Ltd., wydawca miesięcznika...

21 stycznia 2010

Sylwester Krawczyk nowym group account directorem OS3 Multimedia

Do agencji OS3 Multimedia dołączył group account director Sylwester Krawczyk. Zastąpił Torstena Hekkelstranda, który odszedł z firmy. W ramach kompetencji...

21 stycznia 2010

Mariusz Nycz dyr. marketingu i PR w Volvo Auto Polska

Mariusz Nycz został dyrektorem marketingu i PR w Volvo Auto Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Klimczewskiego, który odchodzi z...

21 stycznia 2010

Multikino przejmuje od NAM obsługę warszawskiej Kinoteki

Biuro reklamy Multikina od lutego br. zajmie się sprzedażą reklam w warszawskiej Kinotece. Dotychczas Kinoteka współpracowała w tym zakresie z...

21 stycznia 2010

KRRiTV ucisza reklamy

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała rozporządzenie, które wprowadza nowe zasady emisji reklam telewizyjnych. Nowe rozwiązania mają wejść w życie...

22 stycznia 2010

ŁubuDubu PR reprezentuje Red8

Agencja reklamowa Red8 Communications została nowym klientem agencji ŁubuDubu PR. Firmy rozpoczęły współpracę bez przetargu, umowa została zawarta na czas...

22 stycznia 2010

Ciepło Systemowe będzie reklamowane przez dwa miesiące

Izba Gospodarcza "Ciepłownictwo Polskie" prowadzi kampanię reklamową Ciepła Systemowego. Kampania realizowana będzie w styczniu i lutym na antenie Telewizji Polskiej...

22 stycznia 2010

Sigma International na rok z Mundipharma Polska

Agencja Sigma International (Poland) podpisała kontrakt na obsługę public relations firmy farmaceutycznej Mundipharma Polska. W ramach umowy, podpisanej na rok,...

22 stycznia 2010

Headz chce wejść z nośnikami w zagranicznych kurortach narciarskich

Firma Headz Marketing Partner zamierza od przyszłego sezonu narciarskiego wprowadzić do swojej oferty nośniki w zagranicznych ośrodkach narciarskich. Spółka chce...

22 stycznia 2010

Bank Millennium i Urbański wspierają sprzedaż akcji

Bank Millennium rozpoczął kampanię wizerunkową. Tak jak w poprzednich reklamach produktowych występuje w niej znany prezenter Hubert Urbański, prowadzący m.in....

22 stycznia 2010

Telekomy wydały więcej na reklamę, poza kilkoma wyjątkami

Z monitoringu wydatków reklamowych Expert Monitora, który nie uwzględnia rabatów udzielanych na rynku, wynika, że największe firmy telekomunikacyjne w kraju...

22 stycznia 2010

Burda planuje wydanie dwóch nowych tytułów prasowych

Burda Media Polska planuje w tym roku poszerzenie portfolio o dwa nowe tytuły. Mają to być pisma z kategorii ogrodniczej...

22 stycznia 2010

Polski oddział DDB zdobył nagrodę za program motywacyjny

Polski oddział DDB zdobył nagrodę Impact Award w ramach konkursu organizowanego przez europejską część międzynarodowej sieci agencji reklamowych DDB. Celem...

22 stycznia 2010

Tomasz Poźniak dyrektorem ds. relacji inwestorskich w Grupie TVN, awanse w spółce

Tomasz Poźniak od lutego obejmie stanowisko dyrektora działu relacji inwestorskich Grupy TVN. Zastąpił na tym stanowisku Dariusza Choryłę, który jesienią...

22 stycznia 2010

Do Endorfina Events dołączyły trzy osoby

Do agencji eventowej Endorfina Events dołączyły event manager Halszka Tornyos-Glasser, junior event manager Anna Bończak i event coordinator Justyna Szwed....

22 stycznia 2010

TBWA autorem nowej kampanii Tiger Energy Fruits

Dziś ruszają działania reklamowe napoju energetycznego Tiger produkowanego przez firmę FoodCare. Autorem i koordynatorem kampanii jest agencja TBWA, która wygrała...

22 stycznia 2010

Debiutuje nowa agencja ambientmediowa

Z początkiem br. rozpoczęła działalność agencja realizująca kampanie ambientowe - Project Ambient. Jest to spółka zależna od Buzz Media, agencji...

22 stycznia 2010

TVP powoła nową strukturę interaktywną ITVPHD

Zarząd TVP zdecyduje niebawem o powstaniu nowej jednostki organizacyjnej. Dział będzie się nazywać ITVPHD i będzie skupiać aktywności oraz zespoły...

22 stycznia 2010

Volvo stawia na działania niestandardowe i internet

Volvo Auto Polska w tegorocznej komunikacji marketingowej skupi się na działaniach niestandardowych i zwiększy obecność w internecie. Mariusz Nycz, dyrektor...

22 stycznia 2010

Wyjaśnienie: nie straciliśmy Kinoteki, sami zrezygnowaliśmy - twierdzi NAM

W nawiązaniu do wczorajszej informacji w DS "MMP" pt. "Multikino przejmuje od NAM obsługę warszawskiej Kinoteki" otrzymaliśmy z New Age...

22 stycznia 2010

MEC Interaction przygotował kampanię promującą nowe produkty Amiki

MEC Interaction, dział internetowy Mediaedge:cia, przygotował konkurs i kampanię internetową promującą produkty linii Scandium marki Amica. Kluczowym elementem działań jest...

22 stycznia 2010

On Board PR będzie pracować dla stacji History

Firma On Board PR rozpoczyna współpracę z tematycznymi kanałami telewizyjnymi History i History HD należącymi do portfolio międzynarodowego koncernu mediowego...

22 stycznia 2010

Garets nowym klientem agencji Monday PR

Firma Garets Sp. z o.o. została klientem agencji Monday PR. Garets jest autoryzowanym importerem i dystrybutorem Sennheiser Communications w Polsce....

22 stycznia 2010

Polsat podnosi ceny w lutym o 15 proc.

Polsat otworzył sprzedaż czasu reklamowego na luty. Jak szacuje Polsat Media, biuro sprzedaży stacji, CPP wzrasta średnio o 15 proc....

22 stycznia 2010

Radio PiN w 8-10 miastach do końca roku

Radio PiN, obecne w Warszawie, Łodzi i Poznaniu, do końca roku chce być łącznie w 8-10 miastach. W najbliższych tygodniach...

22 stycznia 2010

M2Sphere startuje z Gaga Box - internetowym radiem w komórce

Debiutuje komercyjnie Gaga Box - aplikacja do słuchania internetowego radia w telefonie komórkowym. Rozwiązanie to daje obecnie dostęp do 50...

22 stycznia 2010

Marcin Niewiadomski będzie nowym dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Link4

Marcin Niewiadomski, dotychczasowy dyrektor marketingu i członek zarządu Provident Polska (to krajowy oddział brytyjskiej firmy specjalizującej się w pożyczkach gotówkowych),...

22 stycznia 2010

PiN i RMF Classic tworzą pakiet reklamowy

Radio PiN i RMF Classic stworzą pakiet reklamowy. Oferta wejdzie do sprzedaży w najbliższych dniach. Pakiet łączący kampanie na antenach...

22 stycznia 2010

REKLAMA *** To jest test Konrad

    REKLAMA    

25 stycznia 2010

Lajkonik priorytetem Lorenz Snack-World; współpraca z Unileverem

Kluczową marką dla The Lorenz Bahlsen Snack-World będzie w tym roku marka Lajkonik. Marketer nie zrezygnuje ze wsparcia brandu Crunchips,...

25 stycznia 2010

Łucznik odświeża wizerunek; planuje silne wsparcie reklamowe

Wrocławska grupa kapitałowa Aspa, nowy właściciel marki maszyn do szycia Łucznik, wdraża nową strategię jej rozwoju. Głównym elementem strategii marki...

25 stycznia 2010

Telewizja najważniejszym medium reklamowym dla Horteksu

Hortex Holding SA w tegorocznych działaniach reklamowych w kategorii soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marki Hortex wraz...

25 stycznia 2010

Sphinx prowadzi akcję promocyjną "Orient Express"

"Orient Express" to hasło przewodnie nowej kampanii prowadzonej przez sieć restauracji Sphinx w całej Polsce. Jej celem jest wypromowanie dań...

25 stycznia 2010

Brand Karma pracuje dla społeczności MTV Networks Polska

Specjalizująca się w social marketingu agencja Brand Karma należąca do Grupy O2 rozpoczęła współpracę z MTV Networks Polska w zakresie...

25 stycznia 2010

Według Megapanelu Nasza Klasa i Facebook zwiększyły liczbę użytkowników

Nasza Klasa i Facebook zwiększyły liczbę użytkowników (odpowiednio do 11,2 mln i 3,1 mln), a Grupa Google zwiększyła zasięg w...

25 stycznia 2010

Aleksandra Janczyk producentem w M5 Studio Filmowe

Aleksandra Janczyk objęła stanowisko producenta w Studiu Filmowym M5. Janczyk swoją karierę reklamową rozpoczęła w 1997 r. w firmie ITI,...

25 stycznia 2010

Nutricia wpiera nowość w portfolio - Bebilon w płynie

Nutricia Polska wprowadza na rynek mleko modyfikowane Bebilon Junior 3 w płynie przeznaczone dla dzieci powyżej 1. roku życia. Dotychczas...

25 stycznia 2010

"Puls Biznesu" w tym roku wprowadzi opłaty za treści online

Dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) w drugiej połowie tego roku chce wprowadzić nowe źródło wpływów - pochodzące z opłat...

25 stycznia 2010

Projekt Salvatore Ferragamo z "Elle" obejmie wszystkie edycje pisma

Salvatore Ferragamo i "Elle" przeprowadzą wspólną akcję promocyjną obejmującą 42 edycje tego pisma, w tym polską. W ramach współpracy w...

25 stycznia 2010

Pentagon przygotowuje kompleksowe badanie product placement

Firma badawcza Pentagon Research rozpoczęła stały pomiar product placement w największych polskich stacjach telewizyjnych. Dane zbierane od września ub.r. w...