M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 stycznia 2010

Rada Reklamy uznała reklamę Allegro za nieetyczną

Rada Reklamy uznała, że reklama radiowa portalu aukcyjnego Allegro.pl, należąca do firmy QXL Poland, narusza zasady etyki reklamowej. Chodziło o...

28 stycznia 2010

Beko aktywne w TV; zwiększa aktywność w sieci i na billboardach

Najsilniej wykorzystywanym kanałem komunikacji w tegorocznych działaniach marketingowych spółki Beko, producenta sprzętu AGD, będzie telewizja. Maciej Mienik, dyrektor regionalny Beko...

28 stycznia 2010

Kamila Wałczyk może pokierować Agencją Reklamy Polskiego Radia

Zarząd Polskiego Radia odwołał wczoraj z funkcji dyrektora Agencji Reklamy Polskiego Radia Teresę Ziółkowską. Jako powód podano odmienne wizje dalszego...

28 stycznia 2010

Michał Janiak po 10 latach odchodzi z Internet Group

Michał Janiak, ostatnio dyrektor zarządzający Ad Meritum, po 10 latach pracy odchodzi ze struktur Internet Group. Nie zdradza na razie...

28 stycznia 2010

Saatchi zmienia sposób pracy kreacji; zatrudnia nowe osoby

Grupa reklamowa Saatchi & Saatchi zmienia sposób pracy działu kreacji, tak aby przenikały się różne kompetencje, i silniej wiąże jego...

28 stycznia 2010

Frito Lay zwiększa wydatki na marketing; nowość Prosto z Pieca

Frito Lay Poland, lider rynku słonych przekąsek w Polsce, o kilka procent zwiększy w tym roku wydatki na działania marketingowe...

28 stycznia 2010

Unilever odświeża wizerunek marki Amino

Lowe GGK Warszawa przygotowało nowy spot reklamowy dla zup błyskawicznych Amino. To kolejna marka z portfolio koncernu Unilever, której obsługą...

28 stycznia 2010

Redefine uruchomiła sieć reklamową Netshare

Spółka Redefine uruchomiła platformę reklamową Netshare, za pośrednictwem której oferuje usługi reklamowe zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom. Netshare łączy możliwości...

28 stycznia 2010

Media Regionalne testują nowy system pracy redaktorów

Media Regionalne prowadzą testy nowego systemu pracy redaktorów i newsroomów swoich gazet. Celem tych działań jest wypracowanie systemu, w którym...

28 stycznia 2010

Szymon Michalik senior brand managerem Heinekena

Szymon Michalik został senior brand managerem marki Heineken w Grupie Żywiec. Wcześniej, od 2006 r., związany był z Coca-Cola Services...

28 stycznia 2010

TVP inwestuje w nowe projekty na Litwie

Zarząd TVP przedłużył na najbliższe pół roku współpracę z operatorem litewskim UAB Baltijos Telewizja dotyczącą reemisji sygnału analogowego TVP Polonia...

28 stycznia 2010

Wiesława Vonau szefową finansów Universala i Initiative

Wiesława Vonau dołączyła do Interpublic Group, gdzie sprawuje funkcję szefowej finansów domów mediowych Universal McCann i Initiative. To stanowisko wspólne...

28 stycznia 2010

AVT Online spodziewa się znacznego wzrostu wpływów z internetu

Pion AVT Online należący do wydawnictwa AVT-Korporacja spodziewa się, że w tym roku osiągnie 30-40 proc. wzrostu wpływów reklamowych z...

28 stycznia 2010

TP wykorzysta sponsoring olimpijski w działaniach reklamowo-marketingowych

Telekomunikacja Polska SA podpisała z Polskim Komitetem Olimpijskim umowę, w myśl której TP będzie sponsorem reprezentacji olimpijskiej do 2012 r.,...

28 stycznia 2010

Han Bright finalizuje umowy dotyczące rynków w Azji i Ameryce Płd.

Agencja Han Bright w najbliższych dniach sfinalizuje umowę dotyczącą wprowadzenia jej projektów na wybrane rynki azjatyckie. Han Bright jest twórcą...

28 stycznia 2010

Kampania wokół igrzysk w Vancouver najważniejszym projektem Tyskiego

Kampania marketingowa wokół igrzysk zimowych w Vancouver jest najważniejszym projektem marki Tyskie (Kompania Piwowarska SA) w tym kwartale br. Na...

28 stycznia 2010

Zjednoczenie.com współautorem nowego serwisu Lidii Popiel

Agencja Zjednoczenie.com zaprojektowała i przygotowała nowy serwis Finelife.pl, którego twórcą jest Lidia Popiel, fotograf, dziennikarka, prezenterka telewizyjna. Jest to projekt...

28 stycznia 2010

Lorenz Bahlsen będzie rozwijał markę cukierków Pulmoll

Lorenz Bahlsen Snack-World będzie w tym roku rozwijał i wesprze komunikacyjnie markę cukierków twardych Pulmoll, których jest wyłącznym dystrybutorem we...

28 stycznia 2010

Polski Lek we współpracy z Dragon Rouge kreuje nową markę

Firma Polski Lek tworzy nową markę suplementów diety dla mężczyzn. Produkty z brandem North właśnie trafiają na rynek. Pod marką...

29 stycznia 2010

Heinz zwiększa aktywność w prasie i na outdoorze

HJ Heinz Polska podobnie jak w latach ubiegłych skupi się w tym roku na wsparciu swoich dwóch kluczowych brandów -...

29 stycznia 2010

Jacek Nieckarz rozstaje się z Grupą Radiową "Time", restrukturyzacja w spółce

Jacek Nieckarz rozstaje się z Grupą Radiową "Time" (Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM). Ostatnio pełnił funkcję dyrektora...

29 stycznia 2010

RMF proponuje klientom nowe pakiety handlowe

Grupa RMF, właściciel radia RMF FM oraz sieci RMF Maxxx i RMF Classic, wprowadza na rynek trzy nowe produkty pakietowe...

29 stycznia 2010

US Pharmacia startuje z kampanią Gripeksu

Agencja reklamowa Red8 jest odpowiedzialna za przygotowanie nowej kampanii wizerunkowej marki Gripex (US Pharmacia), której emisja rozpoczęła się w drugiej...

29 stycznia 2010

Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz seniorskim teamem w Leo Burnett

Team Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz dołącza do działu kreacji Leo Burnett Warszawa. Leszek Ziniewicz, który obejmie stanowisko art directora,...

29 stycznia 2010

KkVlab rozpoczęła pracę dla Eden Springs Polska

Agencja interaktywna kkVlab realizuje dla firmy Eden Springs Polska, jednego z czołowych dostawców wody źródlanej w butlach o pojemności 18,9...

29 stycznia 2010

Kanał TVN CNBC Biznes zacieśnia współpracę reklamową z Grupą Onet

Kanał TVN CNBC Biznes uruchamia nową stronę internetową. Tym projektem rozpoczyna ścisłą współpracę z Grupą Onet, właścicielem serwisu o tematyce...

29 stycznia 2010

What i Media Group realizują kampanię Amplico TFI

Towarzystwo inwestycyjne Amplico TFI SA rozpoczęło kampanię reklamową promującą Amplico Subfundusz Akcji Rynków Wschodzących. Celem działań jest zachęcenie potencjalnych inwestorów...

29 stycznia 2010

Tenczynek rusza z pierwszą kampanią telewizyjną

Tenczynek, marka przetworów owocowo-warzywnych z portfolio firmy Gardenau, rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania ta, będąca działaniem związanym z wprowadzaniem marki...

29 stycznia 2010

Netia chce mieć swoją drużynę piłkarską

Operator telekomunikacyjny Netia chce mieć własną drużynę piłkarską. Nawet więcej niż drużynę - reprezentację. Tyle że reklamową. Z początkiem lutego...

29 stycznia 2010

Pepsi odświeży opakowania całego portfolio napojów gazowanych

Pepsi Cola General Bottlers w ciągu najbliższych miesięcy odświeży opakowania całego portfolio napojów gazowanych. Są to marki: 7Up, Mirinda i...

29 stycznia 2010

Sieć BizOn Media większa o siedem serwisów

Tematyczna sieć reklamowa BizOn Media należąca do ARBOinteractive Polska powiększyła się o siedem nowych witryn: Infor.pl, Wieszjak.pl i Prawnik.pl należące...

29 stycznia 2010

Unilever przygotowuje jedną z największych akcji marketingowych marki Dove

Unilever Polska wprowadzi na rynek nową linię żeli pod prysznic Dove VisableCare. Kosmetyki oparte są na nowej technologii NutriumMoisture, która...

29 stycznia 2010

"Marketing & More" znika z rynku

Wydawnictwo Medical Tribune Polska postanowiło zrezygnować z wydawania miesięcznika "Marketing & More". Jak informuje na swojej stronie internetowej, numer grudniowy...

29 stycznia 2010

Multimedia Polska uruchamia własny, pierwszy w kraju kanał telewizji interaktywnej

Operator kablowy Multimedia Polska, który ma 100 tys. abonentów telewizji, uruchamia swój własny kanał telewizyjny aMazing TV. Będzie to, jak...

29 stycznia 2010

Universal McCann reformuje się pod hasłem "nowe usługi na nowe czasy"

Universal McCann przeszedł reorganizację. Plannerzy z działu interaktywnego UM Digital zasilili zespoły klienckie, utworzono kilka specjalistycznych jednostek i powołano dział...

29 stycznia 2010

Dorota Rzeszutek production directorem w EMLabie

Dorota Rzeszutek wzmocniła skład EMLabu, obejmując stanowisko production directora. W ramach swojego awansu przejmie zarządzanie 8-osobowym działem producentów eventowych agencji....

1 lutego 2010

180heartbeats autorem walentynkowej kampanii Allegro

Agencja 180heartbeats przygotowała kampanię walentynkową serwisu aukcyjnego Allegro (QXL Poland). Motywem przewodnim działań jest teledysk, w którym pary zakochanych obdarowują...

1 lutego 2010

W marcu ruszy kampania BZ WBK z Gérardem Depardieu

Francuski aktor Gérard Depardieu wystąpi w reklamach Banku Zachodniego WBK. Taką informację podała nieoficjalnie "Rzeczpospolita". Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor marketingu banku,...

1 lutego 2010

PZL zmienia zespół skierowany do obsługi Plusa

W PZL zmienił się skład zespołu accountów skierowanego do obsługi Polkomtela (Plus). Natalia Krzysków, account director, która zarządzała tym zespołem,...

1 lutego 2010

Bank Pocztowy reklamuje konta dla emerytów i rencistów

Bank Pocztowy rozpoczyna drugą odsłonę swojej kampanii reklamowej - tym razem promuje konta Nestor dla emerytów i rencistów. W styczniu...

1 lutego 2010

Anna Stupkiewicz-Ostrowska szefem marek Inneov i Sanoflore

Anna Stupkiewicz-Ostrowska objęła stanowisko business unit directora w pionie Cosmetique Active L'Oreal Polska. Będzie odpowiedzialna za marki Inneov i Sanoflore....

1 lutego 2010

Były szef agencji PZL prowadzi hostel w Warszawie

Krzysztof Dzierżek, który do kwietnia ub.r. (patrz DS "MMP" z 27 marca ub.r.) był dyrektorem zarządzającym agencji PZL (grupa Leo...

1 lutego 2010

Marcin Turzyński kierownikiem reklamy "Echa Miasta" w Trójmieście

Marcin Turzyński objął stanowisko kierownika biura reklamy "Echa Miasta" (Polskapresse) w Trójmieście. Od kilku miesięcy stanowisko to było nieobsadzone. Turzyński...

1 lutego 2010

Lorenz Bahlsen Snack-World chce zwiększyć sprzedaż i świadomość marki Nic Nac's

The Lorenz Bahlsen Snack-World chce zwiększyć sprzedaż i poprawić znajomość oraz wizerunek marki orzeszków Nic Nac's. Z początkiem lutego marketer...

1 lutego 2010

TP SA chce zahamować odpływ klientów telefonii stacjonarnej

Telekomunikacja Polska SA, największy w kraju operator telefonii stacjonarnej i szerokopasmowego internetu, chce zahamować odpływ abonentów telefonów stacjonarnych i wprowadza...

1 lutego 2010

Milena Lewandowska i Justyna Tomczak w zespole Swiift

Agencja Swiift ma dwóch nowych pracowników. Milena Lewandowska objęła stanowisko copywritera. Wcześniej pracowała w agencji Testardo Gram, gdzie zajmowała się...

1 lutego 2010

TBWA likwiduje stanowisko client service directora; wprowadza brand leadership

Dwóch, a w przyszłości trzech group account directorów będzie kierować swoimi zespołami w dziale client service agencji TBWA. Jest to...

1 lutego 2010

CEDC liczy na 20-proc. wzrost eksportu Żubrówki w tym roku

CEDC planuje 20-proc. wzrost eksportu Żubrówki w 2010 r. w stosunku do ub.r. Firma zyskała właśnie nowego dystrybutora w USA,...

1 lutego 2010

Castrol jako sponsor Euro 2012 będzie intensyfikował komunikację związaną z futbolem

Firma Castrol podpisała umowę z UEFA dotyczącą sponsoringu mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, które rozgrywane będą na stadionach...

1 lutego 2010

Rajdowiec Kajetan Kajetanowicz ambasadorem marki paliw Lotos

Spółka Lotos Paliwa i kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz, wicemistrz Polski w rajdach samochodowych, podpisali umowę o współpracy. Wartość umowy nie...