M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 lutego 2010

Linda Makarewicz project managerem w 4P Research Mix

Linda Makarewicz dołączyła do zespołu instytutu 4P Research Mix jako project manager. Makarewicz specjalizuje się w badaniach jakościowych. Karierę badawczą...

1 lutego 2010

Agnieszka Kozak przechodzi z G+J do Zwierciadła

Agnieszka Kozak, dyrektor promocji i wydawniczy magazynów "Gala" i "Glamour" (G+J Polska), przechodzi do Wydawnictwa Zwierciadło. Nie wiadomo, jakie obejmie...

1 lutego 2010

Indykpol wspiera kampanią parówki Jedynki

Indykpol startuje z kampanią reklamową parówek Jedynki. To drugi etap kampanii rozpoczętej przez marketera jesienią ub.r. Działania pod hasłem "Parówki...

1 lutego 2010

Change Connections powiększa działy account i kreacji

Do zespołu client service Change Connections, agencji specjalizującej się w BTL i nowych mediach, należącej do grupy Change Integrated, dołączyła...

1 lutego 2010

TVP finalizuje prace nad nowym serialem wojennym

Telewizja Polska finalizuje prace nad nowym serialem, który znajdzie się w wiosennej ramówce TVP1. Będzie to produkcja wojenna "Cena nadziei",...

1 lutego 2010

Polsat pokaże polską wersję formatu BBC "Just the Two of Us"

Telewizja Polsat pracuje nad nowym formatem rozrywkowym, który prawdopodobnie pojawi się w wiosennej ramówce stacji. Jest to program "Just the...

1 lutego 2010

Adam Jarosz, szef 180° Public Relations, odchodzi z agencji

Adam Jarosz, dyr. zarządzający 180° Public Relations, odchodzi z agencji. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Z firmą związany...

1 lutego 2010

Suzuki najaktywniejsze w kontencie, TVP1 najwięcej zarobiła na product placemencie

Pentagon Research udostępnia pierwsze raporty z monitoringu działań product placement w czterech głównych stacjach TV. W rankingu marek, które w...

1 lutego 2010

Katarzyna Kozłowska tymczasowym naczelnym "Wprost"

Katarzyna Kozłowska objęła obowiązki redaktora naczelnego tygodnika "Wprost" (Platforma Mediowa Point Group). Tym samym zastąpi na tym stanowisku Stanisława Janeckiego,...

2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

2 lutego 2010

Tomasz Adamek kolejnym bohaterem kampanii Żywca

Tomasz Adamek to kolejny bohater kampanii komunikacyjnej marki Żywiec. O podpisaniu z bokserem przez Grupę Żywiec kontraktu informowaliśmy już jesienią...

2 lutego 2010

Dorota Zawadzka ponownie w kampanii Ramy

Od 1 lutego br. trwa nowa kampania Unilevera dotycząca marki Rama. W kampanii bierze udział psycholog Dorota Zawadzka, znana z...

2 lutego 2010

Czekolady do zakupów i inne akcje w ramach "Fabryki Przyjemności" Wedla

Wystartowały nowe kampanie marki Wedel (Cadbury Wedel) realizowane w ramach platformy strategicznej "Fabryka Przyjemności". Są one kontynuacją rozpoczętej na jesieni...

2 lutego 2010

Team One kończy działalność; team Simplusa odchodzi z agencji

Agencja reklamowa Team One kończy swoją działalność. Decyzją światowych władz Publicis Groupe oraz Saatchi & Saatchi 1 kwietnia br. prace...

2 lutego 2010

LK "Dr Irena Eris" wprowadza kosmetyki z noblowską technologią

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek nową linię kosmetyków opartą na najnowszych badaniach nad telomerami (prace nad nimi...

2 lutego 2010

Volkswagen Bank Direct rusza z nową odsłoną kampanii "Dla wolnych zawodowców"

Volkswagen Bank Direct rozpoczyna nową kampanię produktową pod hasłem "Dla wolnych zawodowców. Konto wolne od opłat". Jej celem jest promowanie...

2 lutego 2010

Samsung prowadzi śledztwo w sprawie netbooków Samsung N210

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię "Samsung Game" wprowadzającą na rynek netbook Samsung N210. Realizuje ją kompleksowo agencja marketingu internetowego Biuro...

2 lutego 2010

Play znów porównuje się w reklamach z Plusem

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której znów porównuje swoje ceny z cenami oferowanymi przez Polkomtel,...

2 lutego 2010

ComPress pracuje dla marki Gardena

Agencja ComPress rozpoczęła działania z zakresu public relations na rzecz marki Gardena (urządzenia i produkty ogrodowe) z portfolio Husqvarna Poland....

2 lutego 2010

Polscy szczypiorniści przyciągali od 3 do 4 mln widzów

W zakończonych w weekend mistrzostwach Europy w piłce ręcznej Austria 2010 pokazywane w Polsacie mecze Polaków gromadziły od 3,1 do...

2 lutego 2010

Michał Hejka został dyrektorem operacyjnym IDMnetu

Michał Hejka, dyrektor ds. badań i rozwoju IDMnetu, z początkiem lutego objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego spółki. Nadal będzie...

2 lutego 2010

Agnieszka Wichracka group account directorem Euro RSCG Warsaw

Agnieszka Wichracka, poprzednio zajmująca w Publicis stanowisko deputy managing directora odpowiedzialnego za pracę działu client service (patrz DS "MMP" z...

2 lutego 2010

Reckitt zmienia Calgonit na Finish; trwa kampania rebrandingowa

Reckitt Benckiser Polska prowadzi kampanię reklamową związaną z rebrandingiem marki Calgonit na Finish. Calgonit, środek do automatycznego zmywania naczyń, obecny...

2 lutego 2010

Skoda w niestandardowej kampanii promuje flagowy model w ofercie - Superb

Skoda Auto Polska pod hasłem "Jeszcze bardziej Superb" rozpoczęła kampanię promującą flagowe auto w swojej ofercie - model Superb w...

2 lutego 2010

Monini promuje oliwę w telewizji

Producent oliwy z oliwek extra vergine Monini Polska rozpoczął kampanię telewizyjną marki Monini. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w...

2 lutego 2010

Kanał Nat Geo Wild HD w ofercie sieci Aster

Sieć Aster poszerza telewizyjną ofertę programową o kanał Nat Geo Wild HD. Nowa stacja będzie dostępna w pakiecie HD Pack...

2 lutego 2010

B'iota zbada preferencje internautów dot. depilacji

Firma kosmetyczna B'iota Laboratories, właściciel preparatu do depilacji Bioxet, rusza z projektem badawczym preferencji konsumenckich, który będzie prowadzony w internecie....

2 lutego 2010

Awanse top managerów i pracowników ZOG-u

Daniel Lenarczyk, dotąd dyrektor zarządzający, objął stanowisko COO (chief operating officer) grupy ZenithOptimedia. Awansowani na stanowiska managing directorów Maciej Malec...

2 lutego 2010

Spokey partnerem klubu Polonia Bytom

Firma Spokey, producent sprzętu sportowego, którego ambasadorem marki jest ciężarowiec Szymon Kołecki, poszerza zaangażowanie w projekty marketingu sportowego. Przez najbliższy...

2 lutego 2010

Paola w telewizji wsparta BTL-em

Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola. Spot, w którym pojawi się babcia Paola, pokażą cztery główne stacje, a także TVN...

2 lutego 2010

Unilever wprowadzi Axe Twist o "zmiennym" zapachu

Unilever wprowadzi w Polsce Axe Twist - dezodorant o "zmiennym" zapachu. Wariant ten zaprojektowała Ann Gottlieb, kreatorka perfum współpracująca od...

2 lutego 2010

Adam Torczyński odchodzi, Magda Włoch wraca do Orka Film

Studio postprodukcyjne Orka Film rozstaje się z liderem działu animacji Adamem Torczyńskim. Do zespołu powraca natomiast Magda Włoch jako kierownik...

2 lutego 2010

Wartość handlu online wzrośnie w tym roku o ponad jedną trzecią

Wartość handlu online w Polsce wzrośnie o 36 proc. w 2010 r. w porównaniu z ub.r. - wynika z badania...

2 lutego 2010

Cityboard Media przychyla się do Postara

Cityboard Media też chce uczestniczyć we wprowadzaniu do Polski badań metodą Postar. Firma w pierwszej chwili nie przystąpiła do inicjatywy...

2 lutego 2010

Canal Plus Cyfrowy będzie rozwijał projekty stereo 3D

Spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i nadawca kanałów tematycznych, planuje w br. znacząco rozwinąć projekty stereo 3D,...

3 lutego 2010

Konrad Sumorek przeszedł z OMG Poland do Outridera

Do wyspecjalizowanej w marketingu w wyszukiwarkach agencji Outrider (GroupM) z początkiem lutego dołączył Konrad Sumorek, dotychczas szef sieci afiliacyjnej w...

3 lutego 2010

Kinga Durlik odpowiada za reklamę niestandardową w InnovaWeb

Do biura reklamy firmy InnovaWeb, wydawcy takich serwisów kobiecych, jak: Stylistka.pl, Magazyndomowy.pl i Fitnessonline.pl, dołączyła Kinga Durlik, która objęła nowo...

3 lutego 2010

Iwona Skrzęta dyrektorem działu rozwoju internetu w Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

Iwona Skrzęta została dyrektorem działu rozwoju internetu w spółce Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawcy książek telefonicznych i właścicielu internetowych wyszukiwarek...

3 lutego 2010

PZL Nawigacja zatrudnia dwóch strategów

Strategiczna dywizja PZL - PZL Nawigacja - powiększyła się o dwie nowe osoby. Paweł Popek (wcześniej w Corporate Profiles Consulting)...

3 lutego 2010

Andrzej Descours odpowiada za strategię marketingową Eski

Do Grupy Time dołączył Andrzej Descours jako brand manager Radia Eska. Jest odpowiedzialny za strategię marketingową brandu Eska. Jest to...

3 lutego 2010

Były szef marketingu ING Banku będzie pracował dla Playa

Roman Jędrkowiak, ostatnio dyrektor marketingu ING Banku Śląskiego, który w ub.r. założył własną firmę doradztwa marketingowego o nazwie CMO of...

3 lutego 2010

Link4 uderza w konkretne miasta

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 specjalizujące się w sprzedaży ubezpieczeń (głównie komunikacyjnych) w systemie direct, czyli przez telefon i internet, rozpoczęło regionalną...

3 lutego 2010

Marek Wojciechowski dyrektorem handlowym TV Puls

Marek Wojciechowski został dyrektorem handlowym TV Puls. To nowe stanowisko w firmie. Wcześniej za politykę handlową stacji jako dyrektor biura...

3 lutego 2010

Cristina Fritz nie pracuje już w Momentum Worldwide

Cristina Fritz, która w kwietniu ubiegłego roku (DS "MMP" z 10 kwietnia 2009 r.) została CRM directorem w agencji Momentum...

3 lutego 2010

Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd

Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, która od 2006 r. należy do Huntsworth, międzynarodowej grupy public relations notowanej...

3 lutego 2010

Katarzyna Gola global marketing directorem w Nivei

Katarzyna Gola, marketing director w Nivea Polska, na początku marca br. awansuje w strukturach koncernu i obejmie stanowisko global marketing...

3 lutego 2010

The Lorenz Bahlsen Snack-World debiutuje w telewizji z marką Wiejskie Ziemniaczki

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World chce w tym roku zwiększyć świadomość marki chipsów ziemniaczanych Wiejskie Ziemniaczki, którą wprowadziła do oferty...

3 lutego 2010

Infor Biznes zyskał wyłączność na "Financial Timesa" w sieci

Wydawnictwo Infor Biznes, właściciel "Dziennika Gazety Prawnej" i serwisów związanych z tytułem, został jedynym wydawcą mającym wyłączność na wykorzystywanie materiałów...

3 lutego 2010

Konkret PR będzie pracować dla Genzyme Polska

Agencja Konkret PR rozpoczyna współpracę z firmą Genzyme Polska, polskim oddziałem międzynarodowej korporacji zajmującej się biotechnologią medyczną. Firmy podpisały właśnie...

3 lutego 2010

Provimi Pet Food Polska nowym klientem Genesis PR

Agencja Genesis PR rozpoczyna współpracę z firmą Provimi Pet Food Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego i...