M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 lutego 2010

Michał Siejak odchodzi z Harder & Harder i rozwija agencję 6ix

Michał Siejak, inwestor, współzałożyciel i były dyrektor zarządzający agencji Harder & Harder specjalizującej się m.in. w marketingu szeptanym, odszedł z...

3 lutego 2010

Dariusz Mięsak przestaje kierować produkcją Grey Group; dział zostanie przebudowany

Dział produkcji pracujący na rzecz agencji Testardo Gram i Grey Worldwide Warszawa (Grey Group) opuszcza jego szef Dariusz Mięsak. Mięsak...

3 lutego 2010

Transakcja pomiędzy PMPG a AWR "Wprost" będzie realizowana etapami

Umowa między Platformą Mediową "Point Group" a Qebonto Holdings Limited, poprzednim właścicielem większości udziałów w AWR "Wprost", będzie realizowana etapami...

3 lutego 2010

Barbara Berkan odchodzi z Scholz & Friends - będzie kierować marketingiem GG

Barbara Berkan, dyr. zarządzająca agencji Scholz & Friends, z końcem miesiąca przestaje pełnić dotychczasową funkcję - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jej...

3 lutego 2010

Media Direction OMD mocno inwestuje w internet

Dział internetowy Media Direction OMD ma się w perspektywie kilku tygodni powiększyć do 26 pracowników. Agencja rekrutuje specjalistów, którzy powiększą...

3 lutego 2010

GutPR

 opiekuje się wrocławskim klubem fitness

W lutym wrocławski klub fitness Fit4Fun powierzył obsługę wizerunkową agencji GutPR. Agencja odpowiedzialna będzie za media relations oraz doradztwo we...

3 lutego 2010

BBelements pozyskała kolejnych klientów

Firma BBelements, dostawca technologii adserwerowej, rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Jezierski, serwisem społecznościowo-muzycznym Share The Music i e-Drapaczem, czyli zasięgową siecią...

3 lutego 2010

Brytyjska porównywarka Kelkoo rozważa wejście do Polski

Brytyjska porównywarka cen Kelkoo rozważa wejście do Polski. Jest to jeden z najstarszych tego rodzaju serwisów na świecie, który powstał...

3 lutego 2010

Tomasz Kosko w marketingu US Pharmacii odpowiada za media

Tomasz Kosko dołączył do działu marketingu serwisowego US Pharmacii. Objął stanowisko starszego specjalisty ds. mediów i odpowiada za aktywność mediową...

3 lutego 2010

Elena Nowosad-Rudnicka strategic plannerem w McCann Worldgroup

Elena Nowosad-Rudnicka z początkiem lutego awansowała na stanowisko strategic plannera w zespole strategicznym McCann Worldgroup. Do jej obowiązków należy tworzenie...

3 lutego 2010

Żabka testuje sprzedaż wakacji

Sieć sklepów convenience Żabka testuje sprzedaż wakacji. Projekt jest realizowany wraz z firmą Ecco Travel. Klienci mogą na razie wybierać...

3 lutego 2010

Agnieszka Starzyńska copywriterem w Pride & Glory Interactive

Do agencji Pride & Glory Interactive dołączyła copywriter Agnieszka Starzyńska. Wcześniej była związana z Grupą Eskadra. Przed rozpoczęciem pracy w...

3 lutego 2010

OS3 Multimedia autorem kampanii Mitsubishi Colt

OS3 Multimedia przygotowała kampanię internetową wspierającą limitowaną wersję modelu Mitsubishi Colt z pakietem InStyle w atrakcyjnym kredycie 50/50 - zero...

3 lutego 2010

Sprostowanie: MPG, a nie ZOG, planował kampanie Calgonitu

Media do kampanii rebrandingowej Calgonitu (Reckitt Benckiser) zaplanował i kupił dom mediowy MPG, a nie - jak napisaliśmy w DS...

3 lutego 2010

Tyskie wystartowało z kampanią nawiązującą do igrzysk olimpijskich

Marka Tyskie (Kompania Piwowarska SA) rozpoczęła kampanię "Tyskie. Łączy!". Akcja sponsora polskiej reprezentacji olimpijskiej obejmuje swoim zasięgiem: telewizję, radio, outdoor...

3 lutego 2010

Seat do połowy lutego reklamuje swoje modele

Do połowy lutego potrwają dwie kampanie reklamowe samochodów Seat (Iberia Motor Company). W nowej odsłonie Seat Exeo ST reklamowany jest...

4 lutego 2010

Finlandia Vodka organizuje zimowe promocje dla narciarzy

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała zimową kampanię Finlandia Vodki (Brown-Forman) kładącą główny nacisk na niedawno wprowadzony na rynek...

4 lutego 2010

Cztery nowe osoby w zespole Multi Communications

Do agencji Multi Communications działającej w obszarze PR dołączyły cztery nowe osoby. Zespół Healthcare & Educations poszerzyły: Beata Borzyszkowska objęła...

4 lutego 2010

4 Publicity będzie po rocznej przerwie pracować dla ICom

W lutym br. agencja public relations 4 Publicity wznowiła po rocznej przerwie współpracę z firmą ICom - producentem komputerów i...

4 lutego 2010

Grandes Kochonos przygotuje kampanię na otwarcie nowego stadionu Legii

Klub piłkarski Legia Warszawa powierzył budżet reklamowy związany z otwarciem nowego stadionu agencji Grandes Kochonos. Będzie ona odpowiedzialna za wszystkie...

4 lutego 2010

Tomasz Marszałł nowym szefem marketingu PKO BP

Tomasz Marszałł został dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku PKO BP. Zastąpił Martę Konopkę, która pełniła tę funkcję od września ub.r....

4 lutego 2010

Nursea w telewizji promuje zestawy w niższej cenie

Od 
1 lutego trwa emisja reklamy telewizyjnej suplementów diety marki Nursea (Synoptis Pharma). Spot emitowany w głównych stacjach telewizyjnych promuje...

4 lutego 2010

Rafał Górski w tegorocznym jury Cannes Lion

Rafał Górski, creative director z agencji Change Connections, będzie jurorem podczas najbliższej edycji festiwalu reklamowego w Cannes. Zasiądzie w jury...

4 lutego 2010

"The Washington Post" zastąpił "Financial Timesa" w Onecie

Portal Onet.pl nawiązał współpracę z dziennikiem "The Washington Post". Przypomnijmy, że we wczorajszym DS "MMP" informowaliśmy, że portal już nie...

4 lutego 2010

Frito Lay chce wzmocnić wizerunek Star Chips wśród młodych konsumentów

Frito Lay Poland 19 lutego rozpocznie kampanię telewizyjną nowego kebabowego smaku marki Star Chips Grubo Ciachane. Marketer chce w ten...

4 lutego 2010

Budowia kolejną siecią reklamową IDMnetu

IDMnet uruchomił sieć reklamową Budowia obejmującą 43 serwisy internetowe o tematyce budowlano-mieszkaniowej. Dyrektorem sprzedaży Budowii jest Marta Lipka-Krawczyk. Jak podają...

4 lutego 2010

Aviva oferuje ubezpieczenia podróżne przez internet

Towarzystwo ubezpieczeniowe Aviva (dawniej Commercial Union) wprowadziło do swojej oferty direct, czyli ubezpieczeń sprzedawanych przez internet, krótkoterminowe ubezpieczenie dla osób,...

4 lutego 2010

Bio-Active rusza z kampanią i promocją konsumencką

Spółka Bio-Active, producent herbat, rozpoczyna promocję konsumencką oraz równolegle startuje z kampanią reklamową. Celem tych aktywności jest wzrost sprzedaży herbat...

4 lutego 2010

Katarzyna Litwin odchodzi z ZPR-ów

Katarzyna Litwin, prezes w spółkach Lemon Records oraz Promotor United Entertainment, odchodzi z grupy ZPR. Stanowisko prezesa w Promotor United...

4 lutego 2010

Jacek Przemieniecki stworzy dział interactive w Concept Publishing

Jacek Przemieniecki objął nowo utworzone stanowisko interactive managera w firmie Concept Publishing Polska. Będzie odpowiedzialny za stworzenie nowego teamu specjalizującego...

4 lutego 2010

Marek Grabowski powrócił z Maison do IQS

Marek Grabowski wraca do Grupy IQS. Jako senior research manager będzie odpowiedzialny za rozwijanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami...

4 lutego 2010

Wartość ekspozycji sponsorów sportu w TV w 2009 r. to 1,74 mld zł - szacuje Pentagon

Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2009 r. wynosiła 1,74 mld zł. Oznacza...

4 lutego 2010

Michał Nowak nowym dyrektorem zarządzającym Soul and Mind

Michał Nowak objął stanowisko dyrektora zarządzającego w poznańskiej agencji reklamowej Soul and Mind Group. Dotychczas obowiązki te pełnił Maciej Zaremba,...

4 lutego 2010

Renault w kampanii prezentuje nowe hasło marki

Renault Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową prezentującą nowe hasło marki − "Drive the Change". Spoty będą emitowane w głównych stacjach...

4 lutego 2010

99 tys. nośników OOH, a rynek mniejszy o 14 proc. - raportuje IGRZ

Firmy outdoorowe dysponują 99,1 tys. nośników - wynika z raportu ilościowego Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej podsumowującego stan na 31 grudnia...

4 lutego 2010

Stacje TVP będą pokazywać PŚ w biathlonie

Europejska Unia Nadawców (EBU) pozyskała prawa do pokazywania zawodów pucharu świata w biathlonie. Umowa dotyczy lat 2010-2014 i obejmuje też...

4 lutego 2010

Sponsorzy "Randki w ciemno" korzystają z product placementu w filmie

W piątek 5 lutego na ekrany kin wejdzie komedia romantyczna "Randka w ciemno" w reżyserii Wojciecha Wójcika. Sponsorami filmu, w...

4 lutego 2010

Wąż pożerający płatki w nowym spocie Fantasii

Agencja Young & Rubicam przygotowała dla firmy Danone kolejną odsłonę kampanii produktowej marki Fantasia. Emitowany od wczoraj spot jest kontynuacją...

4 lutego 2010

Kamila Wałczyk kieruje agencją reklamy Polskiego Radia

Kamila Wałczyk, dotychczasowa dyrektor marketingu i promocji Radia Wrocław i Radia RAM, została nowym dyrektorem agencji reklamy Polskiego Radia SA...

4 lutego 2010

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu Atlantica

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu producenta bielizny Atlantic. Dotychczas pełniła obowiązki kierownika marketingu. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za...

4 lutego 2010

P&G promuje Wellę, Fairy i Discreet w megaopakowaniach

Procter & Gamble rozpoczął akcję promocyjną kilku marek, m.in. środków do pielęgnacji włosów marki Wella, płynu do zmywania Fairy oraz...

4 lutego 2010

Wycieczki Ecco Holiday do kupienia w sklepach Żabka

W ponad 2150 sklepach sieci Żabka można kupić eVoucher umożliwiający rezerwację i zakup wycieczek turystycznych, których organizatorami są biura podróży...

5 lutego 2010

SM Spomlek wprowadza brand Serenada; w planach kampania

Od lutego SM Spomlek zmienił opakowania serów konfekcjonowanych. Pod nową nazwą i w nowym opakowaniu do sprzedaży trafiły wszystkie najpopularniejsze...

5 lutego 2010

Frito Lay Poland reklamuje swoją flagową markę hasłem "Lay's. Najlepsze pod słońcem"

Frito Lay Poland prowadzi kampanię reklamową swojej flagowej marki chipsów - Lay's. Marketer komunikuje w niej wysoką jakość produktu, ulepszony...

5 lutego 2010

Więcej programów live action w Disney XD

Kanał Disney XD kierowany do młodego widza od marca br. poszerzy ofertę programową. Bogata ma być przede wszystkim oferta serialowa...

5 lutego 2010

Anna Mączka w teamie customowym Edipresse Polska

Anna Mączka przeszła z Direct Publishing Group do Edipresse Polska, gdzie jako menedżer będzie zajmowała się sprzedażą reklam dla projektów...

5 lutego 2010

Heineken będzie zmieniał w Polsce elementy identyfikacji wizualnej

Należąca do Grupy Żywiec marka Heineken będzie zmieniała w Polsce elementy identyfikacji wizualnej. Odbędzie się to w tym roku w...

5 lutego 2010

Iplex.pl będzie udostępniał filmy za darmo, finansował z reklam

Serwis wideo on demand Iplex.pl będzie udostępniać filmy internautom za darmo i utrzymywać się z reklam. Obecnie w serwisie jest...

5 lutego 2010

Artegence autorem nowego wyglądu serwisów Mediów Regionalnych

Media Regionalne wprowadziły nową wizualizację dla trzech kolejnych serwisów sieci MM Moje Miasto. Zmiany w layoucie i nowe funkcjonalności wprowadzono...

5 lutego 2010

Kozak-Zagozda rozstał się z Atlantikiem

Adam Grad awansował na stanowisko kierownika kreatywnego marek firmy Atlantic, producenta bielizny. Wcześniej podobną funkcję pełnił Mariusz Kozak-Zagozda (od lipca...