M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 lutego 2010

Monika Frelek odeszła z MediaComu

Monika Frelek, OOH planner/buyer, odchodzi z zespołu MediaComu Warszawa. Pracowała tam od 2008 r., wcześniej była związana z siostrzaną agencją...

5 lutego 2010

Krzysztof Sukiennik dołączył do MPG

Krzysztof Sukiennik dołącza do zespołu domu mediowego MPG. Jako senior media planner pracuje w zespole Michała Radkiewicza. Krzysztof Sukiennik wcześniej...

5 lutego 2010

Imperial Tobacco będzie współfinansować saloniki Kolportera

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska będzie współfinansować rozwój sieci saloników prasowych Kolportera i współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych. Dotyczy...

5 lutego 2010

AETN International testuje polską wersję stacji Crime & Inwestigation Network

Firma AETN International rozpoczęła testy kanału Crime & Investigation Network w polskiej wersji językowej. Ten nowy kanał poświęcony tematyce kryminalnej...

5 lutego 2010

L'Oreal repozycjonuje Sanoflore

Koncern L'Oreal Polska rozpoczyna projekt zmiany wizerunku i pozycjonowania marki dermokosmetyków Sanoflore. Jak mówi Anna Stupkiewicz-Ostrowska, business unit director Inneov...

8 lutego 2010

Krakós, Sitarski i Bielecka w zespole Egzo Group

Do zespołu agencji Egzo Group dołączyły nowe osoby: Agnieszka Krakós, Maciej Sitarski oraz Urszula Bielecka. Agnieszka Krakós objęła stanowisko account...

8 lutego 2010

Były prezes Hoopa został commercial directorem w CEDC

Vassilen Tzanov, były prezes Hoop Polska, został commercial directorem w CEDC, jednym z największych producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych (m.in....

8 lutego 2010

Bohaterowie "M jak miłość" reklamują Artresan

Małgorzata Pieńkowska i Robert Moskwa reklamują preparat na reumatyzm i bóle stawów Artresan należący do Asa Polska. Aktorzy ci występują...

8 lutego 2010

Browary zmniejszyły cennikowe wydatki reklamowe prawie o 10 proc.

Spośród trzech największych producentów piwa tylko wicelider, czyli Grupa Żywiec, zwiększył w ub.r. nakłady na reklamy w mediach. Cennikowo firma...

8 lutego 2010

Producent Inki promuje jej wariant z magnezem konkursem dla kobiet

Firma Biogran GmbH Sp. z o.o., producent kawy zbożowej marki Inka, wspiera jej wariant Inka Magne (kawa wzbogacona o magnez)...

8 lutego 2010

Beko w pierwszej tegorocznej kampanii promuje pralki z funkcją Pupil

Z początkiem lutego rozpoczęła się pierwsza w tym roku ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa producenta sprzętu AGD - firmy Beko. W...

8 lutego 2010

Wyjaśnienie: Marta Konopka nadal odpowiada za strategię PKO BP

W informacji w DS "MMP" z 4 lutego br. o tym, że Tomasz Marszałł został nowym szefem marketingu banku PKO...

8 lutego 2010

Magdalena Zawadzka rozstaje się z Point Group; reorganizacja marketingu "Wprost"

Magdalena Zawadzka, dyrektor marketingu tygodnika "Wprost", rozstała się z wydawcą pisma - Platformą Mediową Point Group (PM "Point Group"). Jej...

8 lutego 2010

Cyfrowy Polsat wprowadza do oferty cztery nowe kanały

Oferta programowa Cyfrowego Polsatu zostanie poszerzona o cztery nowe kanały, w tym dwa w jakości HD (wysokiej rozdzielczości). Do oferty...

8 lutego 2010

Nowa kampania MixPlusa w konwencji japońskiej mangi


Emisją spotów utrzymanych w konwencji japońskiej mangi rozpoczyna się nowa kampania reklamowa marki MixPlus (Polkomtel SA). Jej celem jest poinformowanie...

8 lutego 2010

Piotr i Paweł kończy współpracę z Shellem

Sieć delikatesów Piotr i Paweł kończy współpracę ze stacjami benzynowymi Shell. Obie firmy testowały możliwość działania sklepów Piotr i Paweł...

8 lutego 2010

Nielegalna rozlewnia Coca-Coli to pierwszy taki przypadek od lat

Olsztyńska policja zlikwidowała nielegalną rozlewnię produkującą podrabianą Coca-Colę. Zarekwirowano m.in. 40 tys. dwulitrowych butelek z napojem i 30 tys. pustych...

8 lutego 2010

Lego stawia w kampanii kinowej na reklamę 3D

Firma Lego, producent zabawek dla dzieci, inwestuje w filmy reklamowe w technice 3D (trójwymiarowe). Spoty 3D tego marketera będą pokazywane...

8 lutego 2010

DraftFCB + Ad Fabrika w przebudowie; nowy szef kreacji od maja

DraftFCB + Ad Fabrika szykuje się do relaunchu marki. Zmianom personalnym towarzyszy przebudowa zarówno struktury, jak i systemu pracy agencji....

8 lutego 2010

Bartosz Majewski opuszcza PHD

Bartosz Majewski, dyrektor zarządzający PHD Poland, rozstaje się ze strukturami Omnicom Media Group - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamknięcia...

9 lutego 2010

Nestle promuje walentynkowe opakowania After Eight

Z okazji walentynek Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży czekoladki After Eight w specjalnym opakowaniu. Na pudełkach pojawiło się serduszko z...

9 lutego 2010

Pilotka helikoptera namawia do stosowania Gripeksu

US Pharmacia ruszyła z emisją nowego spotu leku Gripex. Za przygotowanie filmu reklamowego odpowiada agencja Red8. W spocie został rozwinięty...

9 lutego 2010

G+J po odejściu Anny Niewodzkiej reorganizuje biuro reklamy

Anna Niewodzka, dyrektor reklamy "Glamour", odchodzi z G+J Polska. W związku z tym wydawnictwo zreorganizowało struktury biura reklamy. Obowiązki Niewodzkiej...

9 lutego 2010

Nowa "Pani Domu" będzie kosztowała mniej niż 90 groszy

Edipresse Polska 10 lutego br. wprowadzi do sprzedaży odświeżony tygodnik "Pani Domu". Magazyn ukaże się w promocyjnej cenie 89 gr...

9 lutego 2010

Wydawca "Wprost" szuka agencji strategicznej do prac przy tym tytule

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca "Wprost", która jest w trakcie formowania nowej strategii dla tygodnika (patrz wczorajszy DS "MMP"), szuka...

9 lutego 2010

Alior Bank oferuje posiadaczom kont assistance pomoc medyczną w domu i w podróży

Alior Bank oferuje posiadaczom swoich kont bezpłatny pakiet assistance obejmujący m.in. pomoc w przypadku awarii samochodu, pomoc medyczną w razie...

9 lutego 2010

Sportowe wydarzenia weekendu nie przyciągnęły rekordowych widowni

Dwa najważniejsze wydarzenia mediowe związane ze sportem, a pokazywane w miniony weekend, nie przyciągnęły rekordowych widowni do głównych stacji. Transmitowana...

9 lutego 2010

KRKA reklamuje Pikovit w kinach przy okazji premiery "Toy Story 3D"

W najbliższy weekend w 63 kinach Cinema City, Helios i Kinoplex oraz Orange Imax rozpocznie się kampania reklamowa witaminowo-mineralnego suplementu...

9 lutego 2010

Burn Shot promowany w telewizji i internecie

Coca-Cola Poland rozpoczęła kampanię reklamową Burn Shot, skoncentrowanego napoju energetycznego, o wprowadzaniu którego pisaliśmy w DS "MMP" 11 stycznia br....

9 lutego 2010

Magdalena Łasak wzmacnia nowobiznesowy team Mediapolu

Magdalena Łasak dołączyła do zespołu newbusinessowego domu mediowego Mediapol. Objęła nowe stanowisko drugiego new business managera i razem z Łukaszem...

9 lutego 2010

Wiosną Polsat chce przyciągnąć nowymi formatami i serialami

Polsat stawia w wiosennej ramówce na nowe formaty i seriale. Nowością ma być m.in. pokazywany w weekendy program rozrywkowy "On...

9 lutego 2010

Mio Technology klientem Neuron PR

Neuron Agencja Public Relations nawiązała współpracę z Mio Technology - producentem mobilnych urządzeń do nawigacji. W ramach podpisanej umowy agencja...

9 lutego 2010

Grabowski i Angiełow wzmacniają team "Elle" w Burdzie, Gacki - pisma komputerowe

Radosław Grabowski i Urszula Angiełow dołączyli do teamu sprzedażowego magazynów "Elle" i "InStyle" w Burda Media Polska. Jednocześnie w ramach...

9 lutego 2010

Anna Kochańska szefem strategii w One-2-One

Anna Kochańska awansowała na head of strategy w One-2-One Media Solutions, a jej dotychczasowe stanowisko group account directora zajęła Anna...

9 lutego 2010

PZWLP nadal pracuje z Publinkiem

Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów przedłużył na kolejny rok umowę z agencją Publink. Firmy współpracują od ponad czterech lat,...

9 lutego 2010

Simplus dalej w chińskim kinie akcji

Wczoraj rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki Simplus (Polkomtel SA). Celem tych działań jest przedstawienie najnowszej oferty - darmowych...

9 lutego 2010

KBR i PBI wykluczyły GG z prac nad standardem badań radia w sieci

Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network w ramach Inicjatywy na rzecz Badania Radia w...

9 lutego 2010

At Media zawiesza sprzedaż E! Entertainment

At Media w związku z nieprzedłużeniem umowy o emisji sygnału kanału E! Entertainment na platformie Cyfrowego Polsatu zawiesza sprzedaż czasu...

10 lutego 2010

Arkadiusz Rutkowski dyrektorem handlowym w Iberia Motor Company

Arkadiusz Rutkowski został dyrektorem handlowym w Iberia Motor Company, firmie będącej wyłącznym dystrybutorem samochodów marki Seat w Polsce. Będzie on...

10 lutego 2010

Sara Lee na licencji National Geographic wprowadza nową linię Ambi Pur

Sara Lee wprowadza na rynek nową linię odświeżaczy powietrza pod nazwą Ambi Pur National Geographic. Nowe zapachy National Geographic zawierają...

10 lutego 2010

Mariusz Woźniczka zajmie się strategią marek Eurozetu

Mariusz Woźniczka został dyrektorem komunikacji produktów w Eurozecie (właściciel m.in. Radia Zet, Chilli Zet, Antyradia). To nowe stanowisko w spółce....

10 lutego 2010

Konkret PR obsłuży marki Merrell i CAT

Agencja Konkret PR pozyskała obsługę marek odzieżowych Merrell i Caterpillar (CAT), które w Polsce dystrybuowane są przez AmerSport. Nowy klient...

10 lutego 2010

Ubisoft reklamuje grę "Assassin's Creed II" na PC; Piotr Baczewski specjalistą ds. trade marketingu

Firma Ubisoft, globalny producent gier komputerowych, rozpoczęła w Polsce kampanię promującą grę "Assassin's Creed II" w wersji na PC. Głównym...

10 lutego 2010

FoodCare też wprowadza skoncentrowany energetyk typu shot

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, poszerza ofertę o skoncentrowany wariant i wprowadza Tiger Energy Shot. Podobne warianty swoich marek...

10 lutego 2010

PKO BP reklamuje Lokaty 6+6

Bank PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje Lokaty 6+6. Kampania pod hasłem "Dopasuj lokatę do swoich potrzeb"...

10 lutego 2010

Graal zwiększa wydatki na wsparcie reklamowe i PR marki Graal

Grupa Kapitałowa "Graal" SA w tym roku dwu- lub trzykrotnie zwiększy wydatki na działania reklamowe i PR marki Graal. Marketer...

10 lutego 2010

Ponad 80 proc. internautów korzysta z materiałów audio i wideo w internecie według Gemiusa

Ponad 80 proc. internautów miało kiedykolwiek kontakt z materiałami wideo w internecie, a ponad połowa z nich korzystała z radia...

10 lutego 2010

Kolejny nowy serial w wiosennej ramówce TVP2

W ramówce wiosennej TVP2 pojawi się serial kryminalny "Nowa". To kolejna serialowa propozycja Dwójki, która pojawi się od marca. Rafał...

10 lutego 2010

Nikłe zainteresowanie Super Bowl w Polsce

Według AGB Nielsen Media Research tegoroczny finał rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl w nocy z 7 na 8 lutego oglądało...

10 lutego 2010

Media Contacts realizuje promocję preparatów ArthroStop

Firma Walmark ruszyła z internetową kampanią preparatów ArthroStop, suplementów diety przeznaczonych dla osób z problemami stawów. Za jej realizację odpowiada...