M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 lutego 2010

SMB zajmie się przepisami ustawy hazardowej

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) zajmie się przepisami ustawy hazardowej, które utrudniają organizowanie loterii konsumenckich. Ustawa weszła w życie 1 stycznia...

12 lutego 2010

Karolina Siemieniako senior account managerem w TequilaPolska

Karolina Siemieniako, Natalia Wojciechowska i Sylwia Kościelska awansowały w dziale client service w agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska. Zajęły odpowiednio stanowiska:...

15 lutego 2010

EMLab za 500 tys. zł przejmuje 75 proc. udziałów w agencji Scholz & Friends

EMLab SA, agencja eventowo-ambientowa, notowana na New Connect, za 500 tys. zł przejęła 75 proc. udziałów w agencji Scholz &...

15 lutego 2010

Ewa Kochanowska w dziale sprzedaży sponsoringu Polsat Media

Do działu sprzedaży sponsoringu Polsat Media dołączyła Ewa Kochanowska jako specjalista ds. sprzedaży sponsoringu. Szefem czteroosobowego zespołu jest Maciej Osajda,...

15 lutego 2010

Aegon rozpoczyna kolejny etap działań wizerunkowych

Grupa ubezpieczeniowa Aegon rozpoczyna kolejny etap kampanii wizerunkowej pod hasłem "Przejrzyste zasady". Kampania potrwa 3 tygodnie i obejmie główne stacje...

15 lutego 2010

BNP Paribas Fortis kusi firmy kredytami

BNP Paribas Fortis chwali się, że jako pierwszy bank po okresie stagnacji na rynku informuje szeroko o programie kredytowania polskich...

15 lutego 2010

Celebryci testują Suzuki

Suzuki Motor Poland we współpracy z Onet.pl realizuje niestandardowy projekt reklamowy - polscy celebryci będą testować kolejne modele Suzuki. Aby...

15 lutego 2010

Małe firmy na celowniku Ery

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, wprowadza taryfy Nowa Firma adresowane przede wszystkim do małych firm. Taryfy Nowa Firma...

15 lutego 2010

CEDC kieruje oczy na Ukrainę i przymierza się do Nemiroffa

Central European Distribution Corporation (CEDC), jeden z największych producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych w Polsce i w naszym regionie, jest...

15 lutego 2010

TVN we współpracy z Onetem będą rozwijać ofertę VoD

Telewizja TVN we współpracy z portalem Onet będzie rozwijać ofertę wideo na żądanie (VoD) w internecie. Projekt powiązany będzie z nową...

15 lutego 2010

Bruce Willis będzie reklamował Sobieskiego w nowych butelkach

Firma alkoholowa Grupa Belvedere wprowadza nową szatę graficzną butelek swojej sztandarowej marki wódki Sobieski. Producent chce w ten sposób podkreślić...

15 lutego 2010

Nowe mleko Nestle Junior reklamowane w prasie parentingowej

W prasie parentingowej (m.in.: "Mamo, to ja", "Mam dziecko", "Dziecko", "Twój Maluszek", "Twoje Dziecko" i "Rodzice") od marca startuje kampania...

15 lutego 2010

TVP2 wesprze reklamą nowe pasmo serialowe

TVP wesprze kampanią reklamową nowe pasmo serialowe Dwójki, które od marca emitowane będzie od poniedziałku do czwartku od godz. 18.45....

15 lutego 2010

Paweł Karaś kieruje sprzedażą Facebooka w ARBOinteractive Polska

W ARBOinteractive Polska wydzielono zespół do obsługi kampanii reklamowych w serwisie społecznościowym Facebook. Kieruje nim Paweł Karaś na stanowisku head...

15 lutego 2010

Jacek Trujnara dyrektorem marketingu NaviExpert

Jacek Trujnara został dyrektorem marketingu w firmie NaviExpert, dostawcy map i systemów nawigacji satelitarnej (GPS) do telefonów i urządzeń przenośnych....

15 lutego 2010

Media Saturn Holding bliżej sprzedaży online

Media Saturn Holding - właściciel sieci elektromarketów Saturn i Media Markt - pracuje nad uruchomieniem sprzedaży online w Polsce. W...

15 lutego 2010

Olga Kisiel-Konopka marketing managerem w Te-Jot

Olga Kisiel-Konopka została marketing managerem w wydawnictwie Te-Jot. Będzie odpowiadać za strategię promocji magazynów "Weranda", "Weranda Country" i "Wróżka". Przez...

15 lutego 2010

Dominika Maison przedstawicielem ESOMARu w Polsce

Dominika Maison została przedstawicielem międzynarodowej organizacji badawczej ESOMAR w Polsce. Organizacja skupia firmy badawcze i analityków rynku, zajmujących się m.in....

16 lutego 2010

US Pharmacia prowadzi kampanię Vigoru

Agencja reklamowa S4 przygotowała dla US Pharmacii kampanię wspierającą sprzedaż preparatów Vigor Plus oraz Vigor Gold Plus. Spoty są od...

16 lutego 2010

Intersport ruszył z intensywną kampanią wyprzedażową

Sieć sklepów sportowych Intersport rozpoczęła największą od kilku lat kampanię reklamową. Jest ona związana z akcją wyprzedaży asortymentu zimowego. Wartość...

16 lutego 2010

ING reklamuje kredyty hipoteczne w cenach "jak z internetu"

ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię kredytów hipotecznych. W ramach promocji do połowy kwietnia bank nie pobiera prowizji za ich...

16 lutego 2010

Lufthansa reklamuje tanie bilety do miast Europy

Linia lotnicza Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom", w której promuje sprzedaż biletów do...

16 lutego 2010

Marcin Misztal dołącza do polskiego oddziału IAA

Do grona członków polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) dołączył Marcin Misztal, założyciel i prezes Tro Media. Firma Tro Media...

16 lutego 2010

Hestia zwraca się do młodych kierowców: You Can Drive

Towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia uruchamia pierwszą w Polsce, jak twierdzą autorzy projektu, platformę ubezpieczeniową dedykowaną młodym klientom - do 30....

16 lutego 2010

Vichy po raz pierwszy reklamuje nowe podkłady w telewizji

L'Oreal Polska wprowadził do sprzedaży nowe podkłady do twarzy dermokosmetycznej marki Vichy. Jest to linia Aerateint Pure z Antyoksydantami CE....

16 lutego 2010

Canal Plus stawia w reklamie na sprawdzony francuski spot

Rusza nowa wizerunkowa kampania Canal Plus. W działaniach wykorzystany zostanie francuski spot. Adaptację filmu przygotowała agencja Ogilvy Action, planowaniem i...

16 lutego 2010

Bols testuje marketing zapachowy

Należąca do CEDC marka Bols testuje marketing zapachowy. W delikatesach sieci Alma prowadzona jest akcja rozpylania zapachu cynamonu. W ten...

16 lutego 2010

Maciej Jaźwiecki sprzedaje udziały w Content Media, skupia się na Novimedia

Maciej Jaźwiecki, jeden ze współzałożycieli Content Media, odsprzedał swój pakiet udziałów w firmie pozostałym menedżerom - Mariuszowi Czykierowi i Kamilowi...

16 lutego 2010

Jupik Shake przez kilka tygodni będzie gościł w telewizji

Hoop Polska ruszył z silną kampanią telewizyjną i internetową wspierającą nowość marki Jupik - gęsty napój Jupik Shake. Ta pierwsza...

16 lutego 2010

Gemius już po prezentacji pomiaru słuchalności e-radia; w marcu projekty MB SMG/KRC oraz AGB

Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu w ramach Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) prowadzą rozmowy z...

16 lutego 2010

Carlsberg negocjuje sponsoring Euro 2012

Carlsberg negocjuje sponsorowanie mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie. Firma nie komentuje...

16 lutego 2010

PDSA pracuje nad standardem badań digital signage

Polish Digital Signage Association, stowarzyszenie firm z branży digital signage, rozmawia z instytutami badawczymi nt. stworzenia wspólnej dla rynku metodologii...

16 lutego 2010

Carat kupuje prasę w Giełdzie Mediowej

Carat Polska i Vizeum (grupa Aegis) rozpoczynają współpracę z Giełdą Mediową, spółką prowadzącą serwis aukcyjny z ogłoszeniami last minute. Jak...

16 lutego 2010

Ponad 2-mln widownia pierwszych dni igrzysk w Vancouver

Według AGB Nielsen Media Research ceremonię otwarcia zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver w TVP1 średnio oglądało 2,02 mln widzów. SHR,...

16 lutego 2010

PolRest zamyka działalność

Spółka PolRest, prowadząca sieć restauracji Rooster, ogłosiła wczoraj, że zaprzestała prowadzenia podstawowej działalności, tj. sprzedaży usług gastronomicznych. W oświadczeniu zarząd...

16 lutego 2010

Comedy Central promuje się w TV-guide'ach

Rozpoczęła się kampania reklamowa stacji Comedy Central Polska. W działaniach promocyjnych stacji wykorzystano różnorodne formy reklamowe dostępne w TV-guide'ach (okienka...

16 lutego 2010

Klienci na razie powściągliwi w reakcji na zmiany w Scholz & Friends

Agencja Scholz & Friends Warszawa po zmianach właścicielskich i menedżerskich (patrz wczorajszy DS "MMP") staje przed najważniejszym zadaniem utrzymania dotychczasowych...

16 lutego 2010

Aviva promuje ubezpieczenia z promocyjną nawigacją GPS

Towarzystwo ubezpieczeniowe Aviva przygotowało we współpracy z producentem nawigacji satelitarnych GPS GoClever wspólną promocję. Każdy klient, który do 31 marca...

17 lutego 2010

Miele pozostaje w niszowych mediach, zmienia agencję

Miele, producent prestiżowego sprzętu AGD, utrzyma budżet reklamowy na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego. Wg Expert Monitora wyniósł on niespełna 0,56...

17 lutego 2010

Lukas Bank promuje kredyty bez prowizji

Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...

17 lutego 2010

Partner of Promotion strategicznym partnerem Tipik w Polsce

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła strategiczną współpracę z brukselską agencją Tipik. Firma ta tworzy sieć 27 międzynarodowych agencji reprezentujących państwa...

17 lutego 2010

Unilever powierzył Lowe GGK obsługę Ramy w regionie; Nadia Comaneci bohaterem spotu przygotowanego na rynek rumuński

Unilever powierzył agencji Lowe GGK Warszawa obsługę reklamową marki Rama w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pierwsza kampania zagraniczna została przygotowana...

17 lutego 2010

Derrick Ogrodny tworzy studio Comedy Central w Arabii

Od lutego Derrick Ogrodny, dotychczasowy szef stacji Comedy Central Polska, współtworzy dom produkcyjny Comedy Central Studios Arabia, z siedzibą w...

17 lutego 2010

LK Dr Irena Eris powalczy o udziały z odświeżoną marką Under 20

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wkrótce ruszy z działaniami, które mają na celu relaunch marki kosmetyków dla młodych Under 20....

17 lutego 2010

Marquard liczy na 80-tys. sprzedaż "Amelii", rusza kampania "Hota"

Marquard Media Polska wprowadził na rynek nowy magazyn "Amelia". Miesięcznik kierowany jest do kobiet, które - według wydawcy - zainteresowane...

17 lutego 2010

Dr.Oetker kampanią autorstwa Grandes Kochonos reklamuje Fiksy do pieczenia

19 lutego rozpocznie się nowa kampania reklamowa firmy Dr.Oetker wspierająca Fiksy do pieczenia - linię produktów przeznaczonych do domowych wypieków....

17 lutego 2010

OOH Group startuje ze sprzedażą wielkiego formatu

Byli menedżerowie Neolit Media i Hatora powołali OOH Group, spółkę wyspecjalizowaną w sprzedaży wielkiego formatu. Chce ona zgrupować oferty różnych...

17 lutego 2010

Funai prowokuje na billboardach

Polski oddział Funai Europe GmbH, producenta sprzętu RTV, rozpoczął intensywne działania reklamowe. Na ponad 2 tys. nośników firmy Stroer w...

17 lutego 2010

TVP i TVN równocześnie otwierają sprzedaż na marzec

BR TVP i BR TVN tego samego dnia ruszyły ze sprzedażą czasu reklamowego na marzec. Stacje nie podają swoich przewidywań...

17 lutego 2010

Artur Dudek pokieruje działem reklamy Businessman.pl

Artur Dudek został dyrektorem działu reklamy magazynu "Businessman.pl", należącego do Migut Media. Jest to nowa funkcja w wydawnictwie. Dudek ostatnio...