M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 lutego 2010

G+J zmniejsza liczebność zespołów

Wydawnictwo G+J Polska przeprowadzi redukcje w zespołach swoich tytułów. Mają one objąć przede wszystkim działy związane z produkcją. Jak przekazała...

17 lutego 2010

Szwedzki Halens przejmuje Quelle Polska

Szwedzka grupa handlu wysyłkowego Halens przejmuje Quelle Polska, a firma zmienia markę na Halens. Wywodząca się z Niemiec Quelle od...

17 lutego 2010

Ptasie Mleczko na YouTube

Wedel w ramach strategii marketingowej Fabryka Przyjemności prowadzi komunikację marki Ptasie Mleczko. Kampania ma tytuł "Pingwiny" i ma na celu...

17 lutego 2010

TVP1 chce ofertą serialową walczyć z komercyjną konkurencją

TVP1 od marca chce wyraźnie wzmocnić ofertę serialową. Oprócz sprawdzonych produkcji formatowych takich jak "Ojciec Mateusz" (serial przeniesiony zostanie z...

17 lutego 2010

Justyna Kowalczyk przyciągnęła do TVP2 blisko 4 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research bieg narciarski kobiet na 10 km, jedną z konkurencji igrzysk Vancouver 2010, z udziałem Justyny...

17 lutego 2010

TVN i Endemol pracują nad kolejnym sezonem "Klubu Szalonych Dziewic"

TVN i Endemol Polska pracują nad kolejną serią nowej produkcji serialowej "Klub Szalonych Dziewic". Pierwsza seria pokazywana będzie w wiosennej...

18 lutego 2010

Bahlsen zwiększa udział telewizji; pierwsza w historii reklama ATL Krakusków

Bahlsen, właściciel marek ciastek Hit, Krakuski i Leibniz, skupi się w tym roku na wsparciu dwóch pierwszych marek. Jak mówi...

18 lutego 2010

Danone reklamuje nową w portfolio markę Chocho


Ruszyła kampania reklamowa promująca Chocho, deser o smaku czekoladowo-orzechowym. Jest to nowy produkt z portfolio Danone. Projekt reklamowy przygotowała agencja...

18 lutego 2010

On Board PR ponownie pracuje dla SGI Baltis

Firma On Board PR rozpoczęła współpracę z SGI Baltis, firmą specjalizującą się w budowie wysokiej jakości apartamentów, mieszkań i biurowców....

18 lutego 2010

Tomasz Chojnacki nowym partnerem w San Markos

Do grona partnerów agencji reklamowej San Markos dołączył jej dotychczasowy dyrektor kreatywny Tomasz Chojnacki, związany z firmą od 2007 roku....

18 lutego 2010

LG reklamuje telefon na baterie słoneczne

LG Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową telefonu komórkowego LG GD510 zasilanego baterią słoneczną. To największa kampania reklamowa marketera w I...

18 lutego 2010

9.90 PR rozpoczyna współpracę z Zooptica

Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z Zooptica, krakowską kliniką okulistyczną specjalizującą się w korekcjach wzroku. W zakresie działań agencji...

18 lutego 2010

PZU będzie namawiało Polaków do oszczędzania

Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną "Życie na 100 proc.", dzięki której chce zwrócić uwagę odbiorców na długoterminowe oszczędzanie, emerytury, inwestowanie...

18 lutego 2010

Nivea wprowadza nowe produkty; trwają przetargi

Nivea Polska wprowadza na rynek nową linię kosmetyków dla nastolatków. Są to dwie serie: Nivea Angel Star i Menenergy. O...

18 lutego 2010

"Przekrój" stawia na produkt, gala Fenomenów w Krakowie

Wydawnictwo Przekrój w pierwszej połowie tego roku zamierza skoncentrować się na produktowej promocji tygodnika "Przekrój". Będzie ona prowadzona kolejno w...

18 lutego 2010

Discovery Networks poszerza ofertę programową

Discovery Networks, nadawca stacji tematycznych, poszerzy wiosną ofertę programową swoich sztandarowych kanałów dostępnych w Polsce. W Discovery Channel nowościami będą...

18 lutego 2010

Żabka wprowadza kolejne usługi dodatkowe - wpłaty na konta mBanku

Żabka Polska rozszerza pakiet usług dodatkowych o wpłaty na konta mBanku. Klienci tego banku internetowego mogą wpłacać gotówkę w kasie...

18 lutego 2010

CPP w Polsacie większe o 17 proc.

Polsat Media otworzył sprzedaż czasu reklamowego. Jak poinformował Stanisław Janowski, szef spółki, CPP w Polsacie wzrasta o ok. 17 proc....

18 lutego 2010

Giełda Mediowa rozważa wejście w segment brokerki radiowej

Giełda Mediowa, spółka oferująca serwis aukcyjny z ogłoszeniami last minute, myśli o dalszym poszerzaniu specjalizacji. Po podjęciu współpracy z kilkoma...

18 lutego 2010

Open FM najpopularniejszą stacją radiową w internecie

Z badania RadioNet D-Link Technology Trend przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC wśród słuchaczy radia internetowego wynika, że największą popularnością cieszy...

18 lutego 2010

Rynek wielkiego formatu zmniejszył się o 30-50 proc. w ub.r.

Zdaniem uczestników rynku wielkiego formatu przychody w tym segmencie, którego wartość wynosi ok. 60-70 mln zł, spadły w ub.r. w...

18 lutego 2010

Wydatki reklamowe w prasie rolniczej wyniosły w ub.r. 53 mln zł

Według firmy badawczej Martin & Jacob wydatki reklamowe w prasie rolniczej netto według cenników bez rabatów wyniosły w 2009 r....

18 lutego 2010

Paweł Trochimiuk ponownie prezesem ZFPR

Walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations (ZFPR) wybrało na prezesa zarządu Pawła Trochimiuka (Partner of Promotion). Na wiceprezesów powołano...

18 lutego 2010

Małgorzata Węgierek odchodzi z Burdy

Małgorzata Węgierek, managing director Burda Media Polska, odchodzi z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nieznany jest powód jej odejścia. W Burda...

18 lutego 2010

Aster poszerza działalność o usługi dla biznesu

Spółka Aster, dostawca telewizji kablowej, telefonii i internetu, znacząco poszerza działalność. Operator tworzy właśnie specjalny departament, który będzie koordynował realizację...

18 lutego 2010

"Hela w opałach" wróci do ramówki TVN, nowa produkcja dostępna w ofercie VOD

TVN wraca do serialu "Hela w opałach". Polska wersja tego formatu doczekała się dotąd czterech sezonów. "Hela w opałach" to...

19 lutego 2010

Hochland ruszy z kopromocją z Tupperware; Grey utrzyma obsługę serów żółtych

W portfolio Hochland Polska pojawiła się linia serów Hochlander i linia serów Patros. Wkrótce startuje promocja konsumencka Hochland - Tupperware....

19 lutego 2010

Fiat promuje superpojemnego Doblo Cargo

Fiat Auto Poland prowadzi kampanię wspierającą wejście na rynek nowego samochodu z gamy Fiat Professional. Fiat Doblo Cargo charakteryzuje się...

19 lutego 2010

TVN Warszawa rusza z konkursem dla domów mediowych

TVN Warszawa zaprasza warszawskie domy mediowe do wzięcia udziału w nagraniu odcinka programu "Odrobina miasta" pt. "Czym różni się dom...

19 lutego 2010

Michał Walter dołączył do agencji 4 Publicity

Michał Walter dołączył do zespołu agencji 4 Publicity, gdzie objął stanowisko specjalisty ds. PR. Będzie odpowiedzialny za obsługę klientów z...

19 lutego 2010

Mirosław Szymkowiak ambasadorem turniejów piłkarskich Castrol 5s

Mirosław Szymkowiak, były piłkarz i zawodnik reprezentacji Polski, został ambasadorem cyklu turniejów piłkarskich Castrol 5s. To element kampanii promocyjnej marki...

19 lutego 2010

Super Models L'Oreal będzie miał program w TVP1, który poprowadzi Agnieszka Maciąg

W marcu br. ruszy w TVP1 program telewizyjny "Super Models", który będzie elementem projektu Super Models by L'Oréal Paris. Akcja...

19 lutego 2010

Olszowy, Żeleźniak i Sochacki współtworzą AdPistols

Pod kierunkiem menedżerów wywodzących się z Mindshare Polska powstaje nowa crossmediowa agencja. Wystartuje pod marką AdPistols. Będzie odrębną firmą działającą...

19 lutego 2010

Krystian Skumiał w teamie reklamowym modowego magazynu online "Dilemmas Magazine"

Krystian Skumiał objął stanowisko advertising managera w biurze reklamy pisma modowego "Dilemmas Magazine", dostępnego w wersji online. Ostatnio zajmował stanowisko...

19 lutego 2010

Anna Zielińska dyrektorem marketingu HolidayCheck

Anna Zielińska, dotychczas PR & marketing manager internetowego biura podróży Fly.pl, przeszła do HolidayCheck, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu. HolidayCheck...

19 lutego 2010

Zoom Advertising realizuje strategię dla Candy Polska

Agencja Zoom Advertising przygotowała i zrealizuje strategię komunikacji dla Candy Polska, producenta i dostawcy urządzeń AGD. Agencja została wybrana do...

19 lutego 2010

W stacjach TV ruszyła kampania Bulionu na żeberkach

Nestle Polska do świąt wielkanocnych będzie wspierać reklamowo Bulion na żeberkach w kostce marki Winiary. Produkt trafił do sprzedaży w...

19 lutego 2010

BSH zwiększa rolę internetu w reklamie, ma nowe agencje dla Boscha i Siemensa

Spośród trzech marek należących do BSH Polska: Bosch, Siemens i Gaggenau, dla obrotów firmy najistotniejsze są dwie pierwsze. Jak mówi...

19 lutego 2010

W najbliższych dniach ma dojść do zmiany naczelnego w "Dzienniku Gazeta Prawna"

W ciągu najbliższych dni prawdopodobnie nastąpi ogłoszenie nowego naczelnego "Dziennika Gazeta Prawna", należącego do Infor Biznes. Obecnie szefem redakcji jest...

19 lutego 2010

Giełda Mediowa kupuje prasę także dla Starcomu

Giełda Mediowa będzie pośredniczyć w zakupie prasy branżowej i specjalistycznej także dla Starcom MediaVest Group. Agencja wybrała ofertę Giełdy po...

19 lutego 2010

Rewolucja w kierownictwie Burdy, odchodzi także Fiedler

W ciągu najbliższych tygodni dojdzie do zmiany kierownictwa w wydawnictwie Burda Media Polska. Christiana Fiedlera, dyrektora generalnego, zastąpi na tym...

19 lutego 2010

TVN zwiększył udział w rynku reklamy TV mimo spadku przychodów; w br. spółka zainwestuje 260 mln zł

Grupa TVN podała wyniki finansowe za 2009 rok. Przychody spółki ze sprzedaży netto wzrosły o 11,9 proc. do 2,12 mld...

19 lutego 2010

Magdalena Mulczyńska project managerem w Axel Studio

Magdalena Mulczyńska została project managerem w agencji marketingu zintegrowanego Axel Studio. Będzie odpowiadać za prowadzenie i rozwój multibrandowego programu lojalnościowego...

19 lutego 2010

Walkę Justyny Kowalczyk o medal śledziło w TVP1 blisko 4 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research zawody narciarskie - sprint kobiet z udziałem Justyny Kowalczyk - śledziło w TVP1 3,95 mln...

19 lutego 2010

Barbara Berkan oficjalnie w GG Network

Barbara Berkan objęła stanowisko chief marketing officera w spółce GG Network, producenta m.in. komunikatora Gadu-Gadu i platformy radiowej Open FM....

22 lutego 2010

10Heads Pharmaceutical Solutions startuje na rynku

Na rynku pojawiła się nowa agencja skoncentrowana na kompleksowej obsłudze produktowej firm z sektora farmaceutycznego - 10Heads Pharmaceutical Solutions. Agencja...

22 lutego 2010

Anatol dla kobiet w ciąży i karmiących mam

Od połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania reklamowa marki Anatol Delecta - zbożowej kawy ekspresowej do zaparzania w...

22 lutego 2010

Andrzej Matuszczyk po kilku latach odchodzi z Carat Polska

Andrzej Matuszczyk, account director w Carat Polska, rozstaje się z firmą, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji powodem jego odejścia...

22 lutego 2010

Nordea zachęca do przeprowadzki - z banku do banku

Nordea Bank Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową konta Nordea Spektrum, w ramach której zachęca do przeniesienia usług do banku Nordea....

22 lutego 2010

Cyfrowy Polsat nie zapłaci kary, bo zmienia praktykę sprzedaży usług

Nabycie praw do publicznej transmisji imprez sportowych nie może zależeć od zakupu innych produktów - uznała Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes Urzędu...