M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 marca 2010

Hand Made wzmacnia działy obsługi klienta i kreacji

Do agencji reklamowej Hand Made dołączyły Konstancja Herbert i Aleksandra Rychlicka. Herbert zasiliła dział obsługi klienta, gdzie wspiera obsługę stałych...

8 marca 2010

Interaktywny dom produkcyjny f25 powiększa zespół

Do zespołu interaktywnego domu produkcyjnego f25 dołączyła Żaneta Buk, która zajęła stanowisko account executive. Do jej zadań należeć będzie obsługa...

8 marca 2010

WW/Brandesign realizuje projekty dla Empik i Empik Cafe

WW/Brandesign realizuje dla sieci Empik i Empik Cafe projekty reklamowe i designerskie. Dla Empik Cafe agencja opracowuje kreacje do cyklicznych...

8 marca 2010

Badania digital signage mogą kosztować 1 mln zł; Pentor ma największe szanse na realizację

Od 500 tys. do 1 mln zł mają kosztować badania nośników digital signage, a czas realizacji projektu ma wynieść 6-10...

8 marca 2010

Rieber Foods wzmacnia reklamą wizerunek Delecty

Rieber Foods Polska wspiera kampanią reklamową markę Delecta. Działania prowadzone pod hasłem "Delecta. Cieszmy się smakiem" mają na celu wzmocnienie...

8 marca 2010

Infor Biznes wprowadza zmiany w formule Dziennik.pl

Infor Biznes zmienia formułę serwisu internetowego Dziennik.pl. Jest to m.in. efekt reorganizacji w zespole tego projektu. Ostatnio z wydawcą rozstał...

8 marca 2010

Netizens przygotował promocję dla linii Originals Adidasa

Adidas Poland wspólnie z agencją Netizens realizuje akcję promocyjną linii odzieży Originals. Specjalnie na potrzeby tego projektu agencja stworzyła specjalny...

8 marca 2010

"Gazeta Wyborcza" razem z "Red Bulletinem" wspólnie w sprzedaży

Red Bull i Agora rozpoczynają realizację wspólnego projektu promocyjno-wydawniczego. W ramach akcji raz w miesiącu razem z "Gazetą Wyborczą" będzie...

8 marca 2010

We "Wprost" nie będzie treści rozywkowych, "Light" idzie do internetu

Platforma Mediowa "Point Group" rezygnuje z sekcji "Light" we "Wprost" i przenosi ją razem z marką "Wprost Light" do internetu....

8 marca 2010

Izabela Zamyślewska dyrektor zarządzającą w ClickAd

Izabela Zamyślewska została dyrektorem zarządzającym ClickAd, firmy marketingu internetowego. Wcześniej była związana z Internet Group, gdzie pracowała przez rok jako...

8 marca 2010

Kolman odpowiada za kreację projektu "Szkolenia - to się opłaca!"

Z początkiem marca br. w mediach w całym kraju debiutuje kampania "Szkolenia - to się opłaca". Jej celem jest promocja...

8 marca 2010

Zarząd TVP apeluje do widzów o zrozumienie i wsparcie w kryzysie

Zarząd TVP przyjął "Deklarację Telewizji Polskiej" - dokument, w którym przedstawia cele i zadania programowe stacji w obliczu kryzysu. Deklaracja...

8 marca 2010

Studio-W będzie pracować dla kolejnej stacji Discovery

Discovery Networks Central Europe rozpoczyna współpracę z agencją Studio-W w obszarze PR programowego kanału Discovery World. Agencja od kwietnia będzie...

8 marca 2010

Canal Plus i Dialog pracują nad wspólnym projektem 3D

Firmy Canal Plus Cyfrowy i Telefonia Dialog rozpoczęły prace nad wspólnym projektem telewizyjnym w 3D. Strony nie ujawniają szczegółów projektu....

8 marca 2010

Sara Lee motywuje ambasadorów marki Douwe Egberts

Sara Lee Coffee and Tea Poland motywuje ambasadorów marki Douwe Egberts do zapoznania się z marką innych konsumentów. Osoby zarejestrowane...

8 marca 2010

GfK: najbardziej zadowoleni z obsługi są klienci dyskontów

Polski konsument nie odbiega od światowej średniej w zakresie poziomu satysfakcji z obsługi przez różne kategorie firm i instytucji -...

8 marca 2010

TVP reorganizuje struktury marketingowe

W Telewizji Polskiej trwają prace nad nową strukturą komórek marketingowych. Prawdopodobnie nowe Biuro Marketingu TVP będzie ściślej związane z Biurem...

8 marca 2010

Kubuj Strategia - nowa firma doradztwa strategicznego na rynku

Dariusz Kubuj, wcześniej dyrektor strategiczny w Ogilvy Brand Consulting, założył własną firmę doradczą o nazwie Kubuj Strategia. Współudziałowcem w spółce...

8 marca 2010

Izabela Hryciuk szefem marketingu LG w Polsce

Izabela Hryciuk została dyrektorem marketingu LG Electronics Polska. Paweł Binder, który jako marketing manager pełnił funkcję szefa marketingu polskiego oddziału...

8 marca 2010

Panasonic planuje silne wsparcie reklamowe aparatów foto przed wakacjami

Panasonic Polska wprowadza do sprzedaży szereg nowych aparatów fotograficznych swojej marki Lumix i szykuje ich intensywne wsparcie reklamowe. Kampania reklamowa,...

8 marca 2010

X-Trade Brokers może zostać sponsorem Vodafone McLaren Mercedes

Według naszych nieoficjalnych informacji dom maklerski X-Trade Brokers może zostać sponsorem zespołu Formuły 1. Nieoficjalnie wiadomo, że jedna z polskich...

8 marca 2010

Do Saatchi & Saatchi Digital dołączył duet z PZL

Do zespołu Saatchi & Saatchi Digital dołączył duet kreatywny Michał Pawłowski, copywriter, i Michał Duszczyk, designer, wcześniej związany z agencją...

8 marca 2010

Rafał Oracz po 10 latach rozstaje się z Internet Group

Rafał Oracz, jeden z czołowych menedżerów Internet Group, opuszcza firmę po ponad 10 latach współpracy. Oracz był twórcą działu planowania...

8 marca 2010

Bartosz Majewski, były szef PHD, pokieruje grupą Exception

Bartosz Majewski, do niedawna dyrektor zarządzający domu mediowego PHD (Omnicom Media Group), został prezesem i współudziałowcem grupy Exception. W jej...

8 marca 2010

Blue Grass tworzy dział new business, zatrudnia dwie osoby

Poznańska agencja reklamowa Blue Grass utworzyła dział new business. Jego prace nadzoruje Krzysztof Rymko, account director pracujący w agencji od...

9 marca 2010

Piotr Żarczyński w dziale kreacji agenci reklamowej S4

Do krakowskiego działu kreacji agencji reklamowej S4 dołączył Piotr Żarczyński, który objął stanowisko copywritera. Piotr Żarczyński przeszedł do S4 z...

9 marca 2010

Michał Kubajek kierownikiem marketingu, a Michał Sikora rzecznikiem w Tesco

Michał Sikora został rzecznikiem prasowym Tesco Polska. Z firmą związany jest od 2006 roku, zaczynał jako kierownik ds. komunikacji wewnętrznej....

9 marca 2010

Just Health Club i Media Concept realizują nowy projekt dla Nursei

Firma farmaceutyczna Synoptis Pharma rusza z nową kampanią reklamową marki Nursea (produkt Nursea Trawienie). Strategię i kreację działań przygotowała agencja...

9 marca 2010

IDMnet uruchomił komórkę brokerską IDM Media Team

IDMnet SA (Grupa ZPR) uruchomił komórkę brokerską IDM Media Team. Do zarządzanego przez Piotra Chrzanowskiego zespołu dołączyły trzy osoby, które...

9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

9 marca 2010

PKO BP rusza z kampanią reklamową Max Pożyczki

Bank PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową oferty pożyczek gotówkowych pod hasłem "Po pożyczkę do PKO Banku Polskiego - oferta...

9 marca 2010

GSK przesuwa obsługę Alli z Change do TBWA

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK), który w ub.r. po przetargu przekazał globalnie sieci TBWA/Worldwide obsługę budżetu marki Alli (preparat odchudzający), wdraża...

9 marca 2010

Generali chce wykorzystać reklamowo sukcesy Małysza

Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali, które współpracuje z najlepszym polskim skoczkiem narciarskim Adamem Małyszem, postanowiło wykorzystać jego ostatnie sukcesy na igrzyskach olimpijskich...

9 marca 2010

Dawid Lekszycki creative supervisorem w Focus Media Group

W agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group nastąpiła zmiana na kluczowym stanowisku w dziale kreacji. Stanowisko creative supervisora objął Dawid...

9 marca 2010

FM Bank startuje z pierwszą kampanią reklamową

FM Bank, najmłodszy w sektorze bank, powstały na bazie Funduszu Mikro specjalizującego się w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP),...

9 marca 2010

Henkel wznawia współpracę z EmLabem

Henkel Polska rozpoczyna przed świętami wielkanocnymi działania reklamowe wspierające sprzedaż marki Clin - środka do mycia okien. Poza reklamą telewizyjną...

9 marca 2010

"Blondynka" miała o ponad milion więcej widzów niż "Taniec z gwiazdami"

W miniony weekend największe stacje TV wystartowały z głównymi nowościami swoich wiosennych ramówek. Rekordzistą weekendu był pierwszy odcinek serialu TVP1...

9 marca 2010

Betlej & Partners chce zakończyć 2010 r. z 30-proc. wzrostem przychodów

Agencja Betlej & Partners zamierza na koniec tego roku osiągnąć 30-proc. dynamikę przychodów. Jak przekazał Jarosław Betlej, prezes zarządu Betlej...

9 marca 2010

Robbie Williams będzie fotografował aparatami Nikona

Nikon szykuje nową kampanię reklamową aparatów fotograficznych serii CoolPix, w której wystąpi znany brytyjski piosenkarz Robbie Williams. Tagline kampanii brzmi...

9 marca 2010

Carlsberg oficjalnym piwem podczas koncertów Live Nation

Marka piwa Carlsberg będzie współpracować z organizatorem największych koncertów muzycznych w Polsce - agencją Live Nation. Carlsberg uzyskał status Oficjalnego...

9 marca 2010

Danone rusza z nową odsłoną reklam serków Danio

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała nową odsłonę kampanii Danio, produktu z portfolio Danone Polska. Danio to serek homogenizowany, oferowany...

9 marca 2010

Gruppa66 Ogilvy może utworzyć funkcję deputy creative directora

Po zmianach personalnych w dziale kreacji agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy rozważana jest opcja utworzenia stanowiska deputy creative directora. - Rozważam...

9 marca 2010

Komfort wdraża zmiany w strategii komunikacji

Dziś startuje nowa kampania reklamowa sklepów Komfort. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki sprzedającej produkty na podłogi. Na potrzeby nowej...

9 marca 2010

Dom Badawczy "Maison" zakończył realizację drugiej edycji MoneyTracka

Dom Badawczy "Maison" zakończył pracę nad zbieraniem danych do drugiej edycji badania MoneyTrack. Prowadzone raz w roku analizy dotyczą trackingu...

10 marca 2010

Pisma luksusowe zamknęły 2009 r. pod kreską; na mocnym plusie jedynie "Zwierciadło"

Ten rok według oficjalnych danych cennikowych Expert Monitora za styczeń wybrane pisma luksusowe zaczęły nieźle. Spośród miesięczników dla pań lepsze...

10 marca 2010

Konkret PR pracuje dla Aston Martin

Agencja Konkret PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z wyłącznym przedstawicielem Aston Martin w Polsce. Agencja została wybrana...

10 marca 2010

Lionel Messi w piłkarskiej kampanii Adidasa

Adidas Poland przygotowuje piłkarską kampanię reklamową, która ruszy przed mistrzostwami świata w RPA. Jak mówi Krzysztof Sak, communication and PR...

10 marca 2010

TP SA szykuje dużą kampanię reklamową oferty telewizyjnej

Telekomunikacja Polska SA w najbliższy piątek 12 marca wprowadzi nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu Neostrada wraz z pakietami telewizyjnymi...

10 marca 2010

X-Trade Brokers sponsoruje zespół Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes

Potwierdziły się nasze nieoficjalne informacje (patrz DS "MMP" z 8 marca br.) - dom maklerski X-Trade Brokers został sponsorem jednego...

10 marca 2010

Anna Szczepanik account directorem w Star Advertising

Anna Szczepanik dołączyła do działu client service agencji reklamowej Star Advertising. Objęła nowe w firmie stanowisko account directora. Do jej...